Taste of the wild - Sivu 6 (Koirat > Koiran ruoka)

23.07.2014 18.15
Hukka kirjoitti:

Jes, vihdoin löytyi sapuska, jota tämä nirppis suostuu syömään JA jonka koostumus miellyttää omistajaa edes jossain määrin. :) Nyt kun vielä muuten passaisi, miellään molemmille sesseille, niin olen tyytyväinen!

Meillä sama juttu. :)

Nala alkoi mennä jo alipainoiseksi kun ei suostunut syömään tarpeeksi, jotain Sam's Fieldiäkin yms. suosittelivat, mutta Nala vaan nyrpisteli nenäänsä niille. Eläinkaupassa suosittelivat Taste of the wildia ja vaikka suolanen hinta onkin, pakkohan se wuffe oli saada syömään.

Ja voin sanoa, että meidän nirppanokallekin maistuu! Painokin on ruennut hyvin nousemaan takaisin normaaliin.

Hirveästi olen lukenut, että on huono ruoka, ja onko siinä nyt oikeasti noin paljon lihaa yms yms. mutta totesin, että jos Nalalle kelpaa, ei se voi kovin huonoa olla. ;) Ja mitäpä sitä välittämään muiden mielipiteistä jos ruoka toimii teillä. Ainut mikä ihmetyttää ruuassa on mielettömän pienet suuntaa-antavat annoskoot, ei kannata niitä hirveästi katella vaan sen mukaan miten koira syö. :)

<3 Nala aka Pumpulipylly <3
23.07.2014 18.40
022710084_r
Rovaniemi

^ Meillä taas on nuo ohjeistusmäärät aikalailla nappiin optimaalin kulutuksen kanssa, kun kerran vasiten punnitsin keittiövaa'alla et paljon se x määrä safkaa nyt painaakaan (en vilkaisekaan ohjeistusmääriä yleensä vaan mututuntumalla laitan desimitalla ja sitten se jokin määrä vakiintuu, yleensä laittelen saman verran kuin edellistä nappulaa ja sitten lisään/vähennän riippuen miltä koira alkaa näyttämään). Vähän ehkä yläkanttiin jopa nuo määrät meillä. :D

Muokattu viimeksi: 23.07.14 18.41
http://hambeastounlimited.tumblr.com taideblöärgh.
23.07.2014 19.34

^ Meillä piti tuplata pussin suositusmäärä. Mutta hyvä, että teillä toimii ne mitat, huomasin kyllä myös, että annoskoot näyttivät vaihtelevan riippuen oliko esim. High Prairieta tai Wetlandsia. :)

<3 Nala aka Pumpulipylly <3
23.07.2014 20.34
022637008_r

Meillä oli myös samaa ongelmaa, ettei oikein meinannut pysyä lihassa, kun ei suostunut syömään tarpeeksi. Nyt sitten Mushin Voima-sarjan täydennykseksi tuli tämä, ja vaikuttaa lupaavalta. :) Itse en kyllä ole edes vilkaissut ruokintasuosituksia, eiköhän se ruokamäärä koiraa tarkkailemalla säädy. Ja koirastahan sen muutenkin näkee, passaako ruoka sen tarpeisiin vai ei, liikaa ei kannata muiden kokemuksiin nojata! 

07.08.2014 14.03
022627949_r
Kannus

Mulla ei oo oikeestaan mitään valittamista tästä ruuasta. Kevinillä on tosi herkkä vatsa joka vetää tosi helposti ripulille tai muuten niin löysälle että koiralla jää puolet tavarasta kiinni persaukseen. Syötin aluksi kasvattajalta saatua ruokaa = vatsa oli koko ajan löysällä. Sen jälkeen kokeiltiin vaikka mitä ja ostin viljatonta ruokaa jossa oli kuitenkin riisiä. Kevinin vatsa sulatti ihan hyvin sitä, mutta voitettiin mätsäreistä pieni pussi tätä ja vatsa toimi täydellisesti! :D Nyt mulla on kaksi isoa säkkiä High Prairie Caninea odottamassa että edellinen pussi loppuu. 

What about the secondbreakfast?
06.10.2014 20.51
022620022_r
Kuopio

Nyt ollaan vihdoinkin löydetty se THE ruoka. Tämä sopii kaikille kolmelle ja en voisi tyytyväisempi olla, toivottavasti toimii jatkossakin. Tilataan tätä zooplussasta, kun muualta ei näytä saavan.

Koirat pysyy kunnossa ja pökäleiden määrä on minimissä.

12/8/2010 ~ Promisehill No Greater Kiss "Sakke"
28.12.2014 16.20
022705188_r
Oulu

Onko  kokemusta kalaversiosta? Miten on toiminut?

28.12.2014 18.20
022710085_r
Rovaniemi

Mul on tää syöny jonku viimeiset 3-4 viikkoa tuota kalanappulaa, samalla laillapa tuo uponnu ku muutkin maut tähän mennessä ja hyvät jätökset jne. :)

Joutu syömään useamman säkin valkkarilta jääneitä jämiä monelta eri merkiltä ja alko anaalit löyhkäämään ja muutenkin elukka piereskeli ja tuli paskaa enemmän. Kiva olla taas takasin tässä luottomerkissä.

http://hambeastounlimited.tumblr.com taideblöärgh.
30.12.2014 18.26
Meillä vaihdettiin Taste of the wildiin penturuuasta. Mielestäni koira ei kuitenkaan kasvattanut massaa, enemmänkin sitä hävisi joten jouduttiin vaihtamaan. Koira ei ole kova syömään joten annosmäärääkään ei pystytty lisäämään.. Vaihdettiin Pure Naturaliin joka mielestäni laadukasta ja hinta laatusuhde kunnossa, koirakin tykkää siitä enemmän.
06.02.2015 10.44
000100199_r

Me vaihdettiin nappulat Taste of the wildiin, saas nähdä katoaako allergiaoireet ja että maistuuko ruoka. Kumpa nyt Nilan syömis- ja allergiaongelmat katoaisi ! 

Onko kelläkään tästä ruuasta kokemusta ?

17.03.2015 19.40
000113144_r

Oonpas lukenut paljon positiivista ja negatiivistä tästäkin ruuasta. :D Kuitenkin huomenna lähtee kokeiluun sekä koiralle että kissoille, jos meillä toimii niin tulee sitten jäädäkseen. Kuitenkin koiruus saa myös välillä raakapakasteita ja luita ja rustoja. Acanaa ja Orijenia olen itse paljon katsellut mutta silti tämä tuntuu ainakin tällä hetkellä enemmän kiinnostavammalta, vaikka tiedän varmasti että nuo edellä mainitut ovat hyviä nappuloita.

^ koxxu itse ajattelin kokeilla juuri tuota linkittämääsi. :)

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti