Treenivälineitä (Koirat > Koirien koulutus)

12.02.2008 16.16
Elikkä siis millaisia treenivälineitä te omsitatte ja mistä olette niitä hankkineet !? Kertokaa myös rotutuotteistanne...
12.02.2008 16.18

Itselläni no mm. namipussi & koulutusliivi samaa sarjaa(punamusta) ja tuota noutokapula tarttishankkia ja sitten mä tilasin sellasen brodeeratun hupparin missä on siis villakoira ja on mulla vielä sellainen kangas lappuneen missä on musta villis aj lukee alla agility... :) lisöö löytää myös mein kotisivuilta...

Hyviä osoitteita on myös mm. terrieri.net, mirtikki.fi jne...

12.02.2008 18.15
018776363_r
Äänekoski

No meillä on melkein täysi agilityestevarustus, pussi puuttuu ja renkaasta teline :) Kaikki muut, paitsi rengas ja putki, ovat itse tehtyjä 12mm vanerista. Muurin väsäsin äsken Polluxin vanhoista paketeista, pitää vaan koettaa pitää se kuivana xD Hyvin toimii minikoiralla, kokeilin äsken tos sisällä :) Putki ostettiin Toys "r" Us liikkeestä Ideaparkista, semmoinen lastenputki, russeli mahtuu sinne aivan hyvin :) Niitä on kaksi ja ne ovat 1,50m pitkiä, eli 3m putki yhteensä.

Muuhun koulutukseen meiltä löytyy pitkä naru, joka on koottu lyhyistä pentuhihnoista yhteen, hyvin toimii esim. agilityn alkuvaiheiskoulutuksessa ja ToKo:n harjoittelussa ja jäljestyksessä. Vaateina minulla on yleensä koulutuksessa musta fleecepusero jonka päällä musta toppaliivi, jonka taskuun mahtuu hyvin herkut ja lelut. Housuina tavalliset ulkohousut, mustat, jotka pitävät sadetta.

Sitten on erilaisii pantoja. On normia nahkapantaa, puolikiristävää, kiristävää, vedonestovaljaat, tavalliset valjaat ja semmoiset "kissan valjaat", mut ihan koirille tarkoitetut. Et ei sen enempii xD

Ei nyt mitään ihmeellisimpii treenikamoja siis oo xD Mutta ihan riittävästi ;D Koiran juoma pullo, jossa se ihme kuppi sillee hienosti liitteenä, on kanssa aina mukana kuumalla kelillä :)

12.02.2008 19.17
mulla näyttelyvarustusta hieman ja olis tarkoitus laittaa lisää sit kun on enemmän rahaa...Ja trimmausvälineisiin pitäis satsast. En voi sanoa et mulla olis paljon,mut ku tuos oli tollaset vaihtoehdot niin laitoin sen et,on ja paljon. ehkä joskus.
12.02.2008 20.48
018776372_r
Äänekoski
Niin joo, kiitos Ronja, kun muistutit :D Meillä on myös trimmausvälineet(veitsi, sakset, kynsileikkurit ja semmoset) ja sitte näyttelyhihnat on :)
12.02.2008 21.03

Meiltä löytyy järkyttävä arsenaali tarvikkeita. Onhan koiriakin ollut vuosien saatossa monta ja kaikille on hankittu omat hihnat, valjaat, huskyvaljaat, pk-vehkeet ja niin edespäin. Meillä on tuulikaapissa 2 naulakkoa täynnä käyttöhihnoja, pantoja ja valjaita. Sitten hyllyissä on koreissa lisää valjaita, vaatteita koirille ja tusinoittain erilaisia leluja yms. Paljon sellaista mitä käytetään vain harvoin. Sitten on tietysti trimmausvälineet, lääkintävehkeet ja muu arkikampe.

Agiharrastajana on tottunut siihen että varusteet täytyy siirtää kuorma-autolla ja niiden säilyttämiseen tarvitaan merikontti.

12.02.2008 21.28

No mulla löytyy myös itse tehdyt agility esteet kaikki esteet rakennettiin viimekesänä, sekä tokohyppyeste. Jälkiliina ja valjaat tarttis hommata mut nekin mä taijan värkätä itte. Noutokapula on jonkinlainen mut ehkä tarttis ostaa sääntöjen mukainen. Sit tarttis hankkii myöskin niit sellasii törppöjä. :D kamalasti kaikkea mitä pitäis hankkia :D Sit tietenki on treeniliivi kerhon logolla ja omalla nimellä varustettu. on se sellanen motivointipatukka ja tietty sit hihna ja kurkkari mitä käytetään vaan treeneissä sit on niit muita mitä käytetään kun ei harjoitella. Hmm onkohan siin nyt mitä me tarttettas. Näyttely puuhiin meillä on tietty se hihna ja häkki sit trimmivälineet saksia, pohjavillaveitsiä, leikkuri.Rotutuotteita mul on pinssi ja avaimenperä :D ja autossa tietty kuva. Mulla auto täynnä kaikenmoista kampetta minkä "pitää" olla mukana ku ehkä saattaa tarvita eipä sinne kyllä mahdu muita kyytiin noin vain tarttee kyl vähän ain siivota et takapenkille ketään mahtuu..

Muokattu viimeksi: 13.02.08 20.29
12.02.2008 23.00
021897017_r
Joensuu
Meillä pitäis vaan juoksuharrastukseen hankkia kuonokoppa ja mantteli. Tietty on näyttelyhäkki, näyttelyhihna, häkin päällinen yms. nälytarvikkeet sitten.
13.02.2008 10.35
020452259_r
Kuopio

Noh, mulle ei kyllä mikään riitä, joten hankittavaa-listalla on aika paljon vielä kamaa. :D

Meillä on näyttelyhäkki, kaksi damia, pari linnunsiipeä (että saan siipidamin tehtyä :) ), pilli (huomasin eläinkaupassa, ja päätin sitten Emman pillille opettaa :D ), leluja (liikaakin), näy-hihna, kaksi kaulapantaa, noutajatalutin.. Vaikka mitä. Itsellekin on tullut ihan kiitettävästi hankittua kaikenlaisia ulkoiluvaatteita eri säätiloihin ja vedenpitävät maastolenkkarit jne.. :P

Pitäisi ostaa namupalapussi, uusi näyttelyhihna, jälkivaljaat (tai mikä nyt onkaan sitten se virallinen nimitys :) ), yksi dami lisää, kestokani.. Siinä nyt muutamia. :D Mutta aina kun menen eläinkauppaan, tämä lista pidentyy.. :D

16.02.2008 19.06
Niin ja onhan mullakin siis boxi ja trimmausvälineitä aj sit on vielä naksutin jonka äsken unohdin laittaa :P
16.02.2008 19.14
022644852_r
Mynämäki
Meillä on metallihäkki autoon, kevythäkki näyttelyihin, mulla on koulutustakki joka sisältää taskuun kiinnitettävän namipussin, tokokapula, molemmilla omia harjoja ja kynsisakset, shampoot ym sit on yliäänipilli, naksutin, näyttelyhihnoja/pantoja ja normaaleja hihnoja/pantoja sekä vähän koristeellisempia hihnoja/pantoja ja valjaitakin löytyy, heijastinhuivit, takkeja...löytyyhän noita juttuja aika lailla :) sit on omatekoisia agihömpötyksiä pihalla, koirien juomapullo sellanen kätsy mis on kuppi niinku kans...en muist nyt tähän listata enempää mut niitä tavallisimpia varustuksia löytyy :)
"Koirasi voi elää ihmisten kanssa ihmisten maailmassa, mutta sen vaistot kuuluvat silti koiralle" -Victoria Stilwell
17.02.2008 14.53

Meiltä löytyy dameja, canicross- ja hiihtovermeet, koulutustalutin, pilli ja itelläni on koulutukseen sopivat (sään kestävät) vaatteet.

Sitten on pantaa ja hihnaa jokaiseen mahdolliseen tarkoitukseen :D

13.03.2008 18.36

ookei... tilasin sellaisen valkoisen fleecetakin, missä on huppu ja selässä isovillan kuva aj alla lukee villakoirat ! :D -Kyllä odotan, että se tulee

17.03.2008 22.32
019866441_r
Iisalmi

Itsellä käytössä: Koulutusliivi & North Ice - treenipuku (vm. -07)

Koirilla: SPKL:n liivi (se oranssi), motivaatiopatukoita about 5kpl, noutokapula, narupalloja, tennispalloja, kelluvia noutoleluja yms. (vesinoutoa varten), suojeluhiha, liinoja, hihnoja, pantoja, klickeri, itsetehty A-este, hyppyeste..

Sitten ei-treenihommia: leluja, pantoja, hihnoja, kupit, kynsisakset, peti... ja mitä olennaista nyt koira ikinä tarviikaan.

Onkait noita vaikka mitä, lisäilen aina kun mieleen juolahtaa..

Pantoja on kaiketi reilu 7kpl, hihnoja & liinoja tällä hetkellä käytössä 7kpl (eri tilanteisiin)..Ja patukoista löytyy juutattuja, nahkasia, 30cm & 40cm, "vetokahvalla" ja ilman...

Ja nyt on tilauksessa suojelua varten kahvallinen, leveä, saalispanta. Ja pitäis ostaauus jälkiliina ja korjauttaa koirien treeniliivin (sen oranssin SPKL:n) lukko kun ne puri sen.

// Niii! Ja onhan mulla jälkikapuloita monta monenmoista, merkkausnauhoja & lappuja.. yms. jäljellä tarvittavaa "krääsää". Ja pitäis ostaa sit vielä metsäjälkee varten jälkivaljaat, kun suojelujälki tehdään pannan kanssa. Nii, ja vetovaljaat pitää ostaa kans!

Muokattu viimeksi: 17.03.08 22.38
Ymmärsin jo kauan sitten etten tätä maailmaa voi muuttaa, mutta tiedän että kaikki voisi ajatella ikiomaan suuntaansa.
17.03.2008 23.25
018851861_r
Vantaa
Kapuloita, kelluvia ja eikelluvia, jälkiliinoja, pantoja, valjaita kaikkeen tekemiseen,palloja narulla ja ilman,patukoita, näyttelypantoja,hihnoja-nahkaisia ja muunlaisia,klikkereitä, koirapillejä, omat liivit,vetovyöt,treenipuvut, maastokenkää talveen ja kesään..kamalasti tavaraa kuitenkin.
Muokattu viimeksi: 17.03.08 23.26
18.03.2008 13.44
020973699_r
Iisalmi
Meillä on 2 valjaat(pehmustetut heiastin valjaat jotka juoksussa hyvät ja ei pehmustetut heijastimilla) , flexi, lyhyt hihna, nahkainen kaulapanta, miljoona lelua, muovinen isohko kuljetusboxi autoon, naksupussi, 2 erillaista koulutuspilliä, agilityesteitä (4hyppyä, pussi, keinu, A-este...)ja suunnitelmissa 2 lastenleikkiputken osto agilityyn ja ainakin 2 uuden hypyn teko! 3 koiranpetiäkin löytyy! yksi minun huoneessani, yksi auton boxiin, yks olohuoneesen!! ja no ulkona vaijeri, häkki ja häkissä koppi! Siinä suunnilleen kaikki! ja vastasin tuohon kysymykseen että haluasin lisä koska vielä puttuu vaikka mitä mitä tarvitsisimme! Kuten esim. tarvitaan koirajuoksuun vyö ja hihna ja lämmin takkikin olisi terää kylmiin talviiltoihin!! :D
15.06.2009 15.44
Siirretty Harrastustoiminta ---> Koirien koulutus
10.01.2014 20.15
022496060_r

Meillä on:

• Berran treeniliivi
  • Hurtta Lifeguard -treeniliivi
  • Helsitar-treenitasku
  • Parikin herkkupussia + yksi näyttelytarkoitukseen
  • PK-valjaat
  • Canistempus-treenikalenteri
  • Noutokapula
  • Pari naksutinta
  • Jälkiliina
"Ja uskon et asiat tapahtuu ja sen huomaa kun jokin suuri eteen astuu."
10.01.2014 20.22

Löytyy:

• Berran treenitasku
  • 12 kepit
  • 1 hyppy toisen mentyä juuri rikki
  • putki 5m ja putki 1m
  • Tavallinen dami
  • Siipidami
  • Lintuja
  • Kaksi treenivyötä
  • Namipussi
  • Naksutin
  • Ja kasa näyttelyvälineitä (mm. numerolapun pidike tms.)

Paljon muuta löytyy, jota ei jaksettu listata. :)

30.01.2014 19.02

Treeniliivi, treenitasku, putki, kartiot, 3 namipussia, dummy, liina, näyttelyjuttuja, naksutin, pilli. Tarkoitus ois vielä hommata nouto- ja metskukapula nyt ainakin. :)

30.01.2014 19.05
022710854_r
Kannus

Löytyy vaikka ja mitä enemmän ja vähemmän tarpeellista moneen lajiin.

"I am calm. It's my imagination that's hysterical" - Jane Rizzoli
29.03.2014 19.40
000079944_r

Oisko täällä ketään treeniliiviä kaipailevaa? 

Olisin valmis luopumaan tuosta mun nykyisestä (käytetty max. 3krt.), kun toi on turhan iso mulle :)  Koko M    

Kyselkää vaikka yv:llä lisää :)

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti