Forssaan koiramiitti? - Sivu 3 (Yleinen keskustelu > Tapaamiset)

13.10.2010 10.21
En mäkään mikään kovin puhelias oo. :D Mut eiköhän sitä juttua synny. :>
13.10.2010 21.36
022598318_r
Vampula

Meikäläinen sitten varmaan höpöttää teitinkin edestä.. :'D

Jiri, mistä suunnasta mahdat olla tulossa? Jos ehdin aamun töiltä ajoissa lähtemään niin mun kyydillä tosiaan pääsee, mikäli uskaltaa tulla kyytiin. (:

Nälkä lähtee syömällä, vaimo juomalla ja mies koiralla.
13.10.2010 21.38
020628039_r
Forssa
Jiri, hehe :D Oon tulossa Humppilasta :)
Lentävä mursu
13.10.2010 21.41
022598318_r
Vampula
Ohoh, melkein hereillä vielä tähän aikaa. :'D No mä mieluummin ajan juurikin siitä Humppilan kautta, kun Huittisista tulen, että jos kyyti kelpaa niin mahtuu kyllä. (:
14.10.2010 18.27
nonni mikäs olis päimämäärä syyslomal joku päivä ?
14.10.2010 18.28
itse olen muuten 14v 8D
14.10.2010 19.06
020628039_r
Forssa
Aikaisemmilla sivuilla luki että miitataan 23. päivä :) Naava// Kyllä mä voisin tulla kyydissä jos kerran onnistuu :) älä sitten ihmettele, mä oon hiljasempi oikeesti mitä netissä... :D Mutta tota, millanen auto sulla on? Että miten ajattelit että Jeri kuskataan? Takaluukku? Takapenkki? :)
Lentävä mursu
14.10.2010 21.27
022598318_r
Vampula
No Naavalla on paikka takaluukussa koiraverkon takana, että jos et syliisi etupenkille ota niin takapenkille. (: Tai jos uskot, että Jiri (haha, oikein vihdoin) kulkee paremmin takaluukussa niin voidaan niinkin päin vaihtaa.
Muokattu viimeksi: 14.10.10 21.29
15.10.2010 12.47
pääsen vaan jos käytäydyn ja tottelen äitiä saa nähä miten käy yritän totella et pääsen kun kuulostaa niin hauskalta 8D
16.10.2010 17.16
020628039_r
Forssa
Naava kirjoitti:
No Naavalla on paikka takaluukussa koiraverkon takana, että jos et syliisi etupenkille ota niin takapenkille. (: Tai jos uskot, että Jiri (haha, oikein vihdoin) kulkee paremmin takaluukussa niin voidaan niinkin päin vaihtaa.
Jeriä ei kyllä syliin saa tulemaan, siitä alkais semmonen kolmas maailmansota että huhhei. :D Kyllä tuo takapenkilläkin pysyy,mutta irrottaa karvaa aivan jumalattomasti.
Lentävä mursu
17.10.2010 09.56
022451916_r
Forssa
Hii, ei enää viikkoakaan! :) Amos viettelee täälä syntymäpäiviään, eli tuossa listassa 5 vuotias uros on väärin. Kuus vee siis ollaa 8)
17.10.2010 17.05
022598318_r
Vampula

Jeri (nyt vasta tajusin että edellisessä viestissä oli nimi edelleen väärin), ei se ole justiinsa. Naava irrottaa karvaa ympäri vuoden ja jos muistan niin laitan takapenkille penkinsuojan, kun semmonen varastosta kerran löytyy. (:

Onnea Amokselle!

18.10.2010 12.25
022451916_r
Forssa
Naava kirjoitti:

Jeri (nyt vasta tajusin että edellisessä viestissä oli nimi edelleen väärin), ei se ole justiinsa. Naava irrottaa karvaa ympäri vuoden ja jos muistan niin laitan takapenkille penkinsuojan, kun semmonen varastosta kerran löytyy. (:

Onnea Amokselle!

Amos kiittelee onnitteluista. : )

18.10.2010 14.30
Alkaa tässä jo pikkuhiljaa jännittää. : D Me ollaan varmaan ekoja siellä puistossa, aattelin mennä sinne aika aikasin, että koirat ehtii vähän tottua. Ja otso sit saattaa vähän haukkua aluks, että älkää pelästykö. : D ja jos se murisee, nii se murisee luultavasti timille, otsolla on tapana härnätä timiä, uhitella ja roikkua karvoissa, joten ne saattaa äristä toisilleen. :s Ei se kuitenkaan muita koiria kiusaa.
18.10.2010 16.59
022598318_r
Vampula
Meikäläisen aikataulut meni uusiks, eli pitäs päästä paikalle hiukan enempi ajoissa. (:
18.10.2010 16.59
022451916_r
Forssa
Timi kirjoitti:
Alkaa tässä jo pikkuhiljaa jännittää. : D Me ollaan varmaan ekoja siellä puistossa, aattelin mennä sinne aika aikasin, että koirat ehtii vähän tottua. Ja otso sit saattaa vähän haukkua aluks, että älkää pelästykö. : D ja jos se murisee, nii se murisee luultavasti timille, otsolla on tapana härnätä timiä, uhitella ja roikkua karvoissa, joten ne saattaa äristä toisilleen. :s Ei se kuitenkaan muita koiria kiusaa.

No hyvä, ettei muita koiria kiusaa! :) Amoksen karvoissa ei oikein pystyisi roikkumaankaan. ' Silmänripsikarvoja '. : ) Siis se kello 13 on nyt sovittu? 8') Mekin saatetaan tulla hieman aikaisemmin, mutta en vielä varma ole. Joo'o - itseänikin jänskättää. Eka kerta itselle ja koiralle kun koiramiittiin tullaan. Hmm! Mielenkiintoista. Amoksella voi hieman karvat nousta pystyyn, jos joku häntä härnää. On ottanut hieman pomon maineen, täällä missä me asutaan, taitaapi olla vanhin tässä lähistöllä, niin häntä on aina vaan kunnioitettava. Mutta kyllä se sitten innostuu leikkimäänkin, kun seuraa löytyy. :) Hitsi! Toivottavasti siel ei oo mitään semmosta narttua, joka Amosta kiinnostais! Kokoaika roikkuu meidän tuttujen nartun perässäkin. Huhhuh! No, nytten sillä on kyllä juoksutkin jne. Pitää muistaa ottaa kamera, ja koppahäkki, jotta saadaan koira sinne nukkumaan, josko väsyttää tms. Toivottavasti olis hyvä ilma! ;) No, pitää varautua sateeseen, ja myös vähän muihin keleihin! Pystyykö Viksbergin koirapuistossa pitämään koiria vapaana, ilman, että ei oo mitään ' koloja ' mistä koira pääsis? Amos kun karkailee - ja jos karkukaveri löytyy, niin ei tiedä mihin asti menevät!

18.10.2010 17.02
022598318_r
Vampula
En nyt varmaksi mene sanomaan, mutta mielestäni se on aika hyvässä kuosissa ollut ettei pitäisi löytyä koloja. (: Alue ei kuitenkaan ole mikään aivan valtava, että varmaan kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa, jos vaan viitsii.
18.10.2010 17.18

Kun oon siellä puistossa joskus käyny, niin se on kyllä vaikuttanu ihan hyvin aidatulta, ei ainakaan silmään osunu mitään koiran livahdettavia rakoja. Jos satun sinne ekana, voin kiertää koko puiston ja kattoa ettei oo koloja. :>

Jos ollaan puistossa ekana, niin voinko päästää koirat heti vapaaksi, jos sopii? Kun joku tulee, niin ottaisin ne tietysti kiinni, ettei kumpikaan syöskyis portille tien tukkeeks, häiritseen tai mitään muuta vastaavaa

18.10.2010 19.31
022598318_r
Vampula

Mun mielestäni saat tietenkin päästää koirasi irti, sitähän varten koirapuistot ovat. (: (sanoo nimimerkki joka ei laskenut koiraansa irti Vantaan eräässä koirapuistossa xD)

Mutta se, mitä lähdin tänne ilmottamaan oli, että meidän tulo nyt valitettavasti estyy. : ( Eli Jeri, valitettavasti en voikaan tarjota kyytiä, toivottavasti tämä ei nyt sotke kaikkea.

18.10.2010 20.19
^ haha, joo jotakin syystä mun oli vielä ihan pakko varmistaa. : DD Harmi kun ette pääsekään tuleen. : /
Muokattu viimeksi: 18.10.10 20.19
18.10.2010 23.29
020628039_r
Forssa
Naava// Ei hätiä mitiä, ei sotkenut kyyti suunnitelmia. Luultavasti saan kyllä kyydin paikan päälle :)

Mutta hei, kaikille tiedoksi ketkä on tulossa. Kyselin kaveriltani äskettäin (hän siis asuu forssassa, ja on käynyt tällä koirapuistolla) että mimmonen paikka tää alue on. Hän kerto että aita on aika pa*ka, että siellä on jotain reikiä ilmeisesti aidassa. Ja että sen kuntoa ei oo ylläpidetty muutamaan vuoteen, eli aika sontanen paikka. Ja sitten että siellä alueella asuu mahdollisia häirikön tekijöitä, elikkä jotkut viksberiläiset tuovat sinne kouluttamattomia koiriaan, joilla on toisia koiria kohtaan agressiivisuutta. Eli ollaanhan sitten tarkkana näiden kanssa jos paikanpäälle ilmestyvät. Yks koira on kai seefferi, ja toinen pitbull-tyyppinen koira.Ja muutama tälläinen henkilö on ilmeisesti sellainen että usuttaa koiraansa toisten koirien kimppuun ja jos tappelu syntyy, ei hän puutu peliin.
Lentävä mursu
19.10.2010 10.52
022451916_r
Forssa
Jeri kirjoitti:
Naava// Ei hätiä mitiä, ei sotkenut kyyti suunnitelmia. Luultavasti saan kyllä kyydin paikan päälle :)

Mutta hei, kaikille tiedoksi ketkä on tulossa. Kyselin kaveriltani äskettäin (hän siis asuu forssassa, ja on käynyt tällä koirapuistolla) että mimmonen paikka tää alue on. Hän kerto että aita on aika pa*ka, että siellä on jotain reikiä ilmeisesti aidassa. Ja että sen kuntoa ei oo ylläpidetty muutamaan vuoteen, eli aika sontanen paikka. Ja sitten että siellä alueella asuu mahdollisia häirikön tekijöitä, elikkä jotkut viksberiläiset tuovat sinne kouluttamattomia koiriaan, joilla on toisia koiria kohtaan agressiivisuutta. Eli ollaanhan sitten tarkkana näiden kanssa jos paikanpäälle ilmestyvät. Yks koira on kai seefferi, ja toinen pitbull-tyyppinen koira.Ja muutama tälläinen henkilö on ilmeisesti sellainen että usuttaa koiraansa toisten koirien kimppuun ja jos tappelu syntyy, ei hän puutu peliin.

Joo! Ollaan varovaisia. En ole ollutkaan tuommoisesta tietoinen, nyt olen. Jos tulevat sinne, Amoksen tungen kyllä vaikka väkisin koppahäkkiin - kimppuun tulevia koiria sielä EI kaivata.

19.10.2010 11.14
020628039_r
Forssa
Amos kirjoitti:
Jeri kirjoitti:

Joo! Ollaan varovaisia. En ole ollutkaan tuommoisesta tietoinen, nyt olen. Jos tulevat sinne, Amoksen tungen kyllä vaikka väkisin koppahäkkiin - kimppuun tulevia koiria sielä EI kaivata.

Ja se on kyllä ainakin varma, että jos minun koiran päälle tulevat ja eivät lopeta hyvällä, niin kyllä minä potkasen. Koska Jeri helposti tulee epäluuloseks toisia koiria kohtaan (nimimerkillä koettu on kun vieras koira äkisti kävi päälle, mutta tästä selvitty) Ja sitten kyllä tästä pienestä (pah joo) tyttelistä lähtee sen verran ääntä, että voi mennä korvat lukkoon näillä tyypeillä ketkä sinne vihaisia koiria tuovat.
Lentävä mursu
19.10.2010 11.19
alkaa joo jo vähän jännittää eli siis kello 13 vähä aikasemmiki kuulemma saa tulla ?
19.10.2010 16.40
Jeri kirjoitti:
Amos kirjoitti:
Jeri kirjoitti:

Ja se on kyllä ainakin varma, että jos minun koiran päälle tulevat ja eivät lopeta hyvällä, niin kyllä minä potkasen. Koska Jeri helposti tulee epäluuloseks toisia koiria kohtaan (nimimerkillä koettu on kun vieras koira äkisti kävi päälle, mutta tästä selvitty) Ja sitten kyllä tästä pienestä (pah joo) tyttelistä lähtee sen verran ääntä, että voi mennä korvat lukkoon näillä tyypeillä ketkä sinne vihaisia koiria tuovat.

No oho. :o Onneks tuli hyvissä ajoin tietoon. Mä varmaan jätän Otson sittenki kotiin, se on niin arka ja herkkä, jos sinne häiriköitä sattuis tuleen just miitin aikaan ja jotain sattuis, se sais varmaan ikuiset traumat, eikä uskaltais enää edes vilkasta muihin koiriin päinkää. : /

19.10.2010 20.20
022363044_r
Paimio
Ehkä toi Jerin info oli mun makuuni aika turha.. Anteeksi nyt vaan. itse olen sen verta tapakka täti, että näille koiranomistajille tulee lähtö puistosta.
Eli timi, ota nyt ihmeessä se otsokin mukaan. Saa hieman sosiaalistumista fiksuiltakin koirilta :)

Eli en stressaisi muista puistoon tulioista.. Eli kaikki mukaan vaan. Meri täti hoitaa :D
Whippet never bites the postman
19.10.2010 22.15

No joo, ehkä mä vähän yli reagoin. : D Kyl mä varmaan otson otan, se sit on sit todella arka muita koiria kohtaan, ja se saattaa ehkä näykkiä ja murista jos joku tulee äkkiä lähelle, mut ei se vihainen ole ja kun on saanu vähän totuttua tilanteeseen, niin rauhottuu. :>

20.10.2010 03.12
020628039_r
Forssa
Toores kirjoitti:
Ehkä toi Jerin info oli mun makuuni aika turha.. Anteeksi nyt vaan. itse olen sen verta tapakka täti, että näille koiranomistajille tulee lähtö puistosta.
Eli timi, ota nyt ihmeessä se otsokin mukaan. Saa hieman sosiaalistumista fiksuiltakin koirilta :)

Eli en stressaisi muista puistoon tulioista.. Eli kaikki mukaan vaan. Meri täti hoitaa :D
Juups, ajattelin vaan ilmottaa että on mahdollisuus että joku toisi koiran puistoon joka on muille koirille agressiivinen, mutta näitä tälläsiä 'mahdollisuuksiahan' on joka paikkakunnalla jossa on koirapuisto... Eli no problem, homma hoituu kyllä
Lentävä mursu
20.10.2010 10.16
022417441_r
Aura
Joo ja itse olen sellainen kusipää puistoilija, että jos puistoon tulee huonokäytöksinen ja selvästi agressiivinen koira, niin kyllä sanon siitä omistajalle selkeästi, ja kehotan tutustumaan puiston sääntöihin. :D
Whippetistä on moneksi!
21.10.2010 13.06
022451916_r
Forssa
No hyvä, että on tomeroita tätejä tulossa :) - ei vaan! Itse olen sen verran hiljainen, etten kelle vaan uskalla mennä puhumaan. Mutta eiköhän tuola jotakin juttua synny. :) Kaveri mietti, josko tulis kans sinne, Forssalainen sekin. Mutta se miettii vielä. Hii, tänään torstai . Torstaipäivä loppuun, perjantai ja LAUANTAIII. : ) Nähdään siis silloin klo 13 Viksbergin koirapuistossa?

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti