Satakuntaan miittejä. [kokemäki 22.1!] - Sivu 3 (Yleinen keskustelu > Tapaamiset)

10.06.2012 16.26
022070712_r
Kuhmo

Onko kokemäellä koirapuistossa koskaan ketään? ite oon pyöriny siellä nyt 2 viikkoa ja kertaakaan en ole muita nähnyt (paitti tietty agility ja toko päivinä) eikö siellä kukaan käy koiransa kanssa treenaamassa/ leikkimässä?

Jos käy niin kertokaa minullekkin minä päivänä ja mihin kellonaikaan :o

10.06.2012 16.38
000089714_r
Mä käyn kokemäen puistossa aina sillon kun olen maisemissa. Samaa olen ihmetellyt, ihmeen hiljainen puisto :o
10.06.2012 19.34
022070712_r
Kuhmo

Harmittaa kun siellä ei ikinä ole ketään! nyt kokemäkeläiset herätys eiköhän järjestetä joku miitti lähiviikoille?

22.06.2012 12.09
022484208_r
Kokemäki
KYLLÄ KIITOS!! :D vaik ite asunki kokemäel ni harvoin nään siel kettää :O ja onha se tylsää käydä yksin omien koirien kans jotka vaa kiertelee haistelemas ku ei oo muutakaa tekemist..
Älä turmele sitä, mitä sinulla on haluamalla sitä, mitä ei ole; sillä muista, että mitä sinulla nyt on, se oli kerran niiden asioiden joukossa, mistä vain uneksit
23.09.2012 11.57

Vammalaan on ehkä tulossa koirapuisto, addressin voi käydä allekirjoittamassa Haukkiksessa ja Viksussa (en tiiä voiko muuallakin). C: Tapaamisia Vammalassa olis kiva järjestää!!

11.08.2013 16.35

Up!

Vieläkö olis Kokemäelle tulossa puistoilijoita/lenkkiseuraa? Hiisi olis mahdollisesti ensviikolla lähdössä mukaan asuntolaan, sillon voitais tulla, jos löydetään perille :D

Niin ja Kankaanpäästäkin löytyy koirapuisto. Pienemmänpuoleinen, eikä kovin erikoinen, mutta kuitenkin. Sinnekin olis kiva saada leikkiseuraa koirille.

09.01.2015 17.38
022638174_r
Helsinki/kokemäki

Kiinnostaisko ketään vielä lenkki/leikki/treeniseura? Lalon kanssa olis kiva vähän muitakin tavata. Uroksien kanssa ei välttämättä tule toimeen, mutta hihnalenkit tai (ohitus)treenit kyllä käy! Ja narttujen kanssa voi leikkiäkin :)

Kokemäellä majaillaan yleensä su-to, mutta autolla pääsee muuallekin! 

http://hilupon.blogspot.fi/
10.01.2015 14.38
022484208_r
Kokemäki
Täältä löytyis innokkaita leikkikavereita! Ja lenkit/ohitustreenit kelpaa myös :)
Älä turmele sitä, mitä sinulla on haluamalla sitä, mitä ei ole; sillä muista, että mitä sinulla nyt on, se oli kerran niiden asioiden joukossa, mistä vain uneksit
23.01.2015 16.26
022638174_r
Helsinki/kokemäki

Kiva! Mulla on ens viikko tosi täysi, mutta käviskö joku päivä viikolla 6? Oliko sulla narttuja, uroksien kanssa en tuota oikein viitsi päästää leikkimään ennen parempaa tutustumista. 

http://hilupon.blogspot.fi/
23.01.2015 17.26
022702346_r
Säkylä

Saan autokortin (toivottavasti) 4.3. ja me aletaan sitten miittailemaan enemmänkin! Tosin koirapuistoihin ei tulla :) Tää Taikku on vähän aggrepelle, ei halua toisia iholle (hammasta yrittää mutta koppa on tuttujuttu) mutta ei myöskään itse mene toisten luokse, mutta jos nyt tuo pentu tulee niin kaivataan paljon sosiaalistusseuraa! :) Jos kellään muulla olisi pentukoiraa tulossa lähiaikoina tai on jo, me voitaisiin vaikka ajaa pidemmällekkin :)

Riippuvuutta helmikuusta 2008. Lisää meistä: nahkalassie.blogspot.fi
23.01.2015 18.46
022610926_r
Pori

Jos porissa joku haluaa miittailla niin sopii, itsellä ei ajokorttia että aika huonosti pääsen mihinkään kun en kehtaa tota bussiin ottaa, voi välillä huonosti autossa ja pitää kauheeta mekkalaa. :D

23.01.2015 18.58
022689899_r
Riihimäki

Mä oon koirien kanssa Eurassa luultavasti 31.1.-5.2, jos sille välille löytyis Torelle & Traulle rälläysseuraa niin ois tosi jees! Mihinkään kovin monen (vieraan) koiran porukkaan ei lähdetä, kun nuo ei ole siihen tottuneet, mutta 1-2 koiraa menee helposti. Trau ei tykkää jos tunkee iholle, mutta osaa siitä sanoa suht nätisti (koskaan ei oo yhtään koiraa tosissaan purrut, ärähtää vaan ja tätäkin käynyt vaan yhden huskypennun kanssa). Tore taas on kasvanut teiniksi ja saattaa yrittää pomottaa, mutta teen siitä lopun aina aika vikkelään, uskoo heti kun sille asiasta huomauttaa. Aina nää on kaikkien koirien kanssa toimeen tullut :)

Multa löytyy ajokortti & auto, vähän keleistä kiinni kuinka pitkälle viitsii milloinkin ajella. Tullaan samoilla suunnilla pyörimään jatkossakin, eli myöhemminkin meistä saa seuraa kyllä. 

Ja niin koirapuistoihin ei lähdetä.

Kaikilla on tyhmiä ajatuksia. Viisas vain kätkee ne.
25.01.2015 16.58
022484208_r
Kokemäki
Mulla on kaks narttua ja jos tavataan suht lähellä missä asun niin päivällä ei ole väliä ja jos mulla on vp niin voin kyl lähtee pitemmällekin leikittää näitä. Sunny on yleensä aina ollut puistoissa ym koiralauman pomona ja puolustaa oman lauman jäseniä aika herkästi ennen ku tuntee vieraat koirat paremmin, mutta ei siis pure vaan ajaa toisen pois :D ja Luna tulee kaikkien kans juttuun ihan ok, on hiukan epävarma koira et "pelottelee" juoksemalla päin samalla haukkuen ja heti sen jälkeen lähtee karkuun. Ja sit mulla olis kans tanskandoggi urospentu 6kk minkä kans ne ohitustreenit ja lenkit kuulostais hyvälle :)

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti