Petsiessä huono ilmapiiri? - Sivu 17 (Yleinen keskustelu > Petsie)

17.02.2012 21.58
minusta täälä on todella huono ilmapiiri kun kukaan ei vastaa ja riidellään paljon ja on epäasiallisia juttuja
17.02.2012 22.01
Vallu kirjoitti:
Manu kirjoitti:
trolololo kirjoitti:

Petsiessä on toimintaperiaate.

''Jos huomaat käyttäjän, joka haaveilee tulevaisuudessa hankittavasta koirasta, kissasta, valokuvaustarvikkeista, autosta, tietokoneesta tai ihan mistä vain, mene ja hyökkää hänen kimppuunsa ja painota sitä, että juuri _hän_ ei voi ostaa haluamaansa lemmikkiä/tavaraa, koska hän ei ole tarpeeksi ammattimainen yhden foorumiviestin perusteella.''

Liika toisten elämään, asioihin, tekemisiin, haaveisiin ja hankkimisiin puuttumista.

Komppaaminen on typerää, mutta enpä itse voisi paremmin sanoa kaikkea tiivistettynä!

Näin.

Näinhän se menee.

Mutta täytyy vielä todeta, että joissakin keskusteluissa on suht kauan pysynyt hyvänä ilmapiiri, mutta sitten toisissa keskuisteluissa, ei tarvi kuin kysyä jotain ja kaikki hyökkää päälle, ja kukaan ei voi edes vastata siihen alkuperäiseen kysymykseen..

17.02.2012 22.03
022453546_r

Aika jännä huomata miten erilailla ihmiset kokee ilmapiirin.
Mun mielestä muutama muka-rohkea, samoja fraaseja toisteleva provo ei tee koko sivuston ilmapiiriä, ne on ihan yksittäisiä ihmisiä.

Eri mieltä voi olla niin monella tavalla, ikävä kyllä joidenkin mielestä on vain ääripäät:
oikeassa-väärässä
ilkeä-perseennuolija
Ikäänkuin eri mieltä olevat ihmiset ei vois keskustella asioista rakentavasti..

http://pyhatpiskit.blogspot.fi/
17.02.2012 22.08

Mielestäni ei kummempi ilmapiiri (rekattu aikoinaan syksyllä'07), paljon porukkaa, erilaisia aiheita ja ihmisiä - vähemmästäkin tulee hieman kränää. Asiathan aiheissa pitäis tapella, mutta kyllä porukka osaa henkilökohtaisuuksiin vajoamisen, josta taas voi päätellä keskustelijan tason.

Hassusti vedetään pienistäkin herneitä nenään, otetaan asiat liian henkilökohtaisesti ja mennään pipo liian kireällä.

Useat sanonut että alaikäiset on häiriköitä, itse taas en pahemmin ole kohdannut moisia. Muutamat varttuneemmat taas "keskustelee" aika epäasiallisesti, kiihtyneesti ja jopa niitä ärräpäitä viljellen...
Provoilua toki on, jotku voisi tekemisiään vähän miettiä, mutta ketä yleiseti haukuttu provoiksi on ihan hyviä pointteja ja aiheisiin sanottavaa, harmi vain että se pitää höystää sillä provoilulla ja ihmiset takertuu vain siihen ja keskusteluiden pointit menee metsään.. Mielestäni itse kullakin petrattavaa asiassa.

Kaikkien tiedossa varmasti jo, että valokuvaus on tulen arka aihe, jos tappelu maittaa niin sinne vaan. Ihanaa jeesustelua ja joidenkin henki&elämä.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihan kelpo paikka kun ottaa mukaan sitä huumoria.

17.02.2012 22.15
022489383_r
Mun mielestä petsiessä om ihan hyvä ilmapiiri, lukuun ottamatta niitä satoja petsiessä olevia valokuvaajia ja valokuvaajien yhteisöjä, johon kuka vaan ei voi missään nimessä mennä liittymään. Täytyy olla eka ammattilainen tietämään kaiken ja ammattilainen kuvaamaan :3
"sun ei tarvi ikin' pelätä mun ees"
17.02.2012 22.24

^Valokuvaus puolella voi nimenomaan miettiä että miten niitä neuvoja kysyy tai miten muutenkin aiheeseen kommentoi. Edelleen kukaan ei rupea "haukkumaan" jos ei anna itsestään idioottia kuvaa. Jos kysyy typeriä neuvoja (asioita jotka olis pitänyt tietää ennen kameran hankkimista) typerällä tavalla, alkaa pätemään vaikka siitä kuinka suttu on hyvä (faktahan on se, ettei se ole) tai muuten vaan alkaa kumoamaan faktoja omilla mielipiteillä, niin ehm... kai siitä jotain sanomista tulee. Ja vaikka joku vastaisikin heti kärkkäästi asialliseen kysymykseen (aika harvoin on oikeasti tällaisia tapauksia) niin sitten se jätetään omaan arvoonsa eikä heti ruveta huutamaan kurkkusuorana takaisin. Siitä vasta soppa syntyykin.

Muokattu viimeksi: 17.02.12 22.33
17.02.2012 22.30
022573456_r
Sastamala, Vammala
Sefi kirjoitti:
valokuvaajien yhteisöjä, johon kuka vaan ei voi missään nimessä mennä liittymään. Täytyy olla eka ammattilainen tietämään kaiken ja ammattilainen kuvaamaan :3

Kyllähän niihin liittyä saa? Missään ei moista liene kielletty eikä siellä kai kukaan oikeasti vahtaa kuka niihin yhteisöihin liittyy ja millä perusteilla.. Joten sinne vaan reippaasti. :3

Ette te opi että te ette opi.
25.02.2012 15.11
022489383_r
Kaski kirjoitti:
Sefi kirjoitti:
valokuvaajien yhteisöjä, johon kuka vaan ei voi missään nimessä mennä liittymään. Täytyy olla eka ammattilainen tietämään kaiken ja ammattilainen kuvaamaan :3

Kyllähän niihin liittyä saa? Missään ei moista liene kielletty eikä siellä kai kukaan oikeasti vahtaa kuka niihin yhteisöihin liittyy ja millä perusteilla.. Joten sinne vaan reippaasti. :3

Siellä on vaan semmonen ilmapiiri.. "Edelleen kukaan ei rupea "haukkumaan" jos ei anna itsestään idioottia kuvaa." Jos antaa ittestään idioottimaisen kuvan niin so what, tuskin niitten "haukkujien" elämä siihen kaatuu jos joku kyselee idioottimaisia kysymyksiä jotka ois pitäny tietää jo ennenku hankki kameran. :) Jos joku alottelia/kuka vaan kysyy jonku aivan niin itsestään selvän asian se varmaan ammuttais.. :D

"sun ei tarvi ikin' pelätä mun ees"
25.02.2012 16.14
022246553_r

Ikä pelaa tällä foorumilla todella suurta roolia, mikä on mielestäni todella väärin. Ikä on vain numero. Jos foorumilla tulee joku 12-vuotias kysymään jotain kissastaan, hän ei saa vastausta kysymykseensä vaan keskustelussa on viisi sivua kritisointia siitä, miten hän on alaikäinen.

Ihmiset tekevät virheitä. Kun joku uskaltaa tulla kysyä apua ongelmiinsa vaikka koiransa kanssa, niin täältä saa kyllä pari saavia kuraa niskaansa. "MIKS SÄ NIIN TEIT!!", "SUN OIS PITÄNY OTTAA TÄST SELVÄÄ ENNEN KU HANKIT EES KOIRAN!" ja päläpälä. Kukaan aloittaja tuskin on kiinnostunut siitä mitä olisi pitänyt tehdä, hän vain haluaa jonkinlaista apua.

Henkilökohtaisuuksiinkin mennään, mutta me ollaan netissä, siitä ei kuulu suuttua.

25.02.2012 16.28
Sefi kirjoitti:
Siellä on vaan semmonen ilmapiiri.. "Edelleen kukaan ei rupea "haukkumaan" jos ei anna itsestään idioottia kuvaa." Jos antaa ittestään idioottimaisen kuvan niin so what, tuskin niitten "haukkujien" elämä siihen kaatuu jos joku kyselee idioottimaisia kysymyksiä jotka ois pitäny tietää jo ennenku hankki kameran. :) Jos joku alottelia/kuka vaan kysyy jonku aivan niin itsestään selvän asian se varmaan ammuttais.. :D
Petsiessäkin on kahdentyyppisiä kuvaushteisöjä. Hankkiudu oikeenlaiseen porukkaan, vältä riidat.
1. ne, joissa on harrastukseen tosissaan ottavat kuvaajat ja 2. ne, joissa on muuten vaan räpsimisestä pitäviä.

25.02.2012 16.59
022433731_r
Petsie_supportmember_small
Klaukkala
Kyllä mäkin oon liittynyt sen enempää miettimättä että tulenko "kiusatuksi" valokuvausyhteisöissä. Se nyt vaan on niin, että jos esim. puheenaihe on putkista ja joku selittää siihen väliin että mun kissan kakka on löysää, kukaan ei ehkä vastaa mitään. Sitten ku se joku jatkaa siitä kissansa kakasta puhumista, niin joku sanoo että ei meitä kiinnosta, ja tää kissankakasta jauhava ihminen vetää herneet nenään. Toinen vaihtoehto on se, että joku ihminen, jolla on kuvat jotain ihan järkyttävää kuraa (kuten mulla ainakin puolet kuvistani), yrittää esittää tietävänsä enemmän mitä oikeasti tietää. Itse ainakin jos kysytään neuvoja, ja mä vastaan niihin, niin lähes poikkeuksetta kerron että en ole asiantuntija, voin olla väärässä, mutta luulisin näin.

Kyllä ketä tahansa ärsyttäisi kuunnella neuvoja ihmiseltä joka ei selvästikään tiedä asiasta mitään. Ihan sama pätee siihen, että jos mä menisin jollekin ratsastajalle valittamaan "kiskot ohjista!!!!!!" vaikka en tiedä hevosista yhtään mitään. Niin ei yleensä sellastakaan ehkä kuvausyhteisöissä katota hyvällä, että joku täysin taidoton pokkarikuvaaja tulee sanomaan puoliammattilaiselle että sen kuvauskalusto on paska.

Kritiikin antamisesta: En itse ainakaan osaa loukkaantua, jos kysyn mielipidettä jostain tietystä kuvasta, ja mulle sanotaan että se kohisee, on alivalottunut, heilahtanut, vinossa, huono sommittelu ja rajaus, ja muutenkin tylsä. Neljä ensimmäistä asiaa noista on vaan faktoja. Kolme viimeistä mielipideasioita. Ihmiset on erilaisia, ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Jos haluaa välttää sen ylenpalttisen "haukkumisen", niin voi vaikka kysyä että mitä mieltä olette sommittelusta, tiedän että kohisee ja on heilahtanut tms. Ja vaikka joku siinäkin vaiheessa sanoisi että on paska, niin voi joko kysyä että millä perusteella, mikä tekee sommittelusta paskan, tai jos tuntuu että on vetänyt jo herneet siitä nenään niin antaa vain olla. Ihan turhaa netissä alkaa kiukuttelemaan, mieluummin antaa vain olla. Usein siitä vaan innostutaan "haukkumaan" lisää, jos suuttuu suorasta palautteesta.
http://siisinkarvakorvat.blogspot.fi/
25.02.2012 17.34
022573456_r
Sastamala, Vammala

Pöpö, hyvää tekstiä. :3

Itseäni ärsyttää ja samalla huvittaa eniten nimenomaan ne tyypit, joiden omat kuvat eivät oikein anna oikeutta tulla arvostelemaan jonkun muun kuvia.. Okei, tietty kaikilla, osasi kuvata tai ei, saa olla mielipide valokuvasta, mutta jotenkin siinä iskee vähä outo fiilis itelle ku saa neuvoja kuinka rajaus on tyhmä tai värit tylsät, kun kommentoijan omat kuvat on tyyliin suoraa kamerasta ladattuja eikä mitään yritystä niiden parantamiseksi. Tuntuu että nämä tyypit ovat opetelleen muutaman kivan 'ammattifraasin' joita sitten lauotaan milloin mihinkin ja ollaan niin olevinaan.. Luojan kiitos näitä ei ole montaa, mutta tarpeeksi että välillä alkaa ihan ärsyttää. Etenkin kun itse en kehtaa mennä pyytämättä neuvomaan yhtään ketään, koska en koe olevani niin asiani osaava että olisi 'varaa' moiseen.

Sen sijaan arvostaisin kommenttia sellaisilta jotka tietävät kuvaamisesta ja jälkikäsittelystä edes jotakin (käytännössä valokuvausyhteisöissä ne joita eniten vihataan piikikkäistä kommenteista jne), vaikka ei 'ammattilainen' olisikaan.. Ja tietty kivampi se olis oman kehityksen kannalta vielä tietää, mitä olisi voinut tehdä paremmin. Joten 'tylsät värit'-kommentoija voisi samalla vaivalla heittää vinkkiä mitä itse kuvassa muuttaisi (tyyliin lisää kontrastia tai värikylläisyyttä tmvtmv.), jotta siitä tulisi parempi. :)

((Tänkin voisi siirrellä vaikka valokuvausketjuun kun alkaa mennä himpun ohi ilmapiiri-aiheesta.))

Ette te opi että te ette opi.
29.04.2012 11.56
022664329_r
Hyvinkää

Kyllä ainakin minun mielestäni Petsie on aikamoinen lintukoto verrattuna moneen muuhun foorumiin. Toki, kun käyttäjiä on paljon eri metodeilla ja ajatuksilla, on minusta täysin normaalia että keskustelutkin käyvät joskus kuumina. Pari mätää omenaa ei pilaa muuten niin mukavaa foorumia, sillä jokaisesta foorumista netin eri kolkissa löytyy niitä pätemisen tarpeessa olevia valopäitä - kyse on vain siitä, miten itse niihin haluaa suhtautua.

Itsekin olen melko kärkäs mielipiteissäni, ja mikäli koen olevani eri mieltä, en pelkää tuoda sitä julki. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että minulla olisi jollakin tapaa esimerkiksi juuri toisia osapuolia jotain vastaan ihmisinä. Koska netti on paikka, jossa voi helposti naamioitua oman nimimerkkinsä taakse, laukovat ihmiset myös herkemmin vahvoja mielipiteitään. (uskon, että eri asia olisi sitten kasvotusten...) Liian herkkikseksi ei siis kannata netin ihmeellisessä maailmassa ryhtyä, sillä jokaisesta foorumista (kuten IRL-maailmastakin) lyötyy ihmisiä joiden kanssa on eri mieltä - täällä netissä oman mielipiteensä esittäminen vain on helpompaa.

Muutoin itselläni on kovin mukava kuva Petsiestä, ja aika nopeasti täältä kaikenmaailman trollit tuntuvat saavan äkkilähdön. En usko, että ihmiset täällä muuten kävisivätkään, mikäli ilmapiiri sieltä täysin mutapohjasta olisi... ;)

http://vuorenvarmanvillikissa.blogspot.fi/
30.04.2012 12.23
020269555_r
Helsinki
Sefi kirjoitti:
Mun mielestä petsiessä om ihan hyvä ilmapiiri, lukuun ottamatta niitä satoja petsiessä olevia valokuvaajia ja valokuvaajien yhteisöjä, johon kuka vaan ei voi missään nimessä mennä liittymään. Täytyy olla eka ammattilainen tietämään kaiken ja ammattilainen kuvaamaan :3
30.04.2012 12.28
Sefi kirjoitti:

se on vaan se asenne miten itsensä ilmaisee. tottakai siitä ihmiset porvoutuu kun toinen selittää asioista kivenkovaa pitäen kiinni, ilman että faktoja tietää. myös se että iha päättömiä kysymyksiä, mitkä saisi selville googlettamalla.

tosin mielipidekysmyksiä voi myös googlettaa, ja näin mutta nih. ihan omasta asenteesta kiinni.

30.04.2012 12.38
30.04.2012 13.28
022537369_r
Tervajoki

Pöpö jo kirjoittikin hyvin sen, mitä itse olisin sanonut...

Mutta toisaalta, välillä kyllä tuntuu että Petsiessä ON huono ilmapiiri, mutta ihan näin yleistettynä, niin on muillakin nettipalstoilla yms. Ihmiset suuttuu typeristä asioista, tai jos joku kommentoi jotain toisen mielestä arkaa aihetta -> sota pystyssä. Netissä on niin vaikea saada asiansa sanotuksi, ilman että porukka vetää herneen nenään ja kääntyy oikein porukalla jotain ihmistä vastaan. Ja tämä siis mun mielipide.

Ei sillä, kyllä täällä on kivojakin keskusteluita ja sanotaan, että 95% ajasta täällä on kiva keskustella ja ne loput 5% alkaa joko ärsyttää joku nirppanokka tai joku jolla on muuten vaan pipo liian kireellä. Tai sitten se, että joku tulee esim. neuvomaan omista eläimistä jotain, jos ei tiedä rodusta/tilanteesta/taustasta/yksilöstä......... yhtään mitään.

Itse yritän nykyään olla puuttumatta, jos nään että jossain on kamala riita pystyssä. Musta tuntuu, että just tuo valokuvauskeskustelu, ulkokissakeskustelu ja millan vs stilwell keskustelu on niitä pahimpia, joihin oon ite törmänny, joissa riidellään vähän väliä.

Onneks kuitenkin vielä täällä on ihan kiva meininki. Pitää vaan ite oppia olemaan hiljaa, jos joku ihminen on ärsyttävä. Ite en jaksa enää edes vastata keillekkään viisastelijoille. Nekin on jo oppinut muistamaan, et ketkä semmosia on.

If your dog doesn't like someone, you probably shouldn't either.
30.04.2012 13.36
022600386_r
Lahti
30.04.2012 13.50
022346454_r
Hausjärvi

Noista valokuvausyhteisöistä vielä.

Itse en osaa kuvata, mutta silti pidän kuvaamisesta ja otan mielelläni rakentavia kommentteja vastaan, sellaisia joista voi oikeasti jotakin oppia. Kerran liityin yhteen valokuvausyhteisöön, jonka esittelyssä luki, että on tarkoitettu ihmisille, jotka pitävän lemmikkiensä kuvaamisesta. Lisäksi siinä kerrottiin kuinka on tarkoitettu täysin amatööreille, ja että ei tarvitse edes olla hyvä kuvaaja. Hienoa, ajattelin. Sopii minuun täydellisesti.

Vaan kuinka kävikään? Pyysin rakentavia kommentteja/rakentavaa kritiikkiä jostakin kuvasta joka oli minulla täällä petsiessä. Kuva oli varmaankin jokin näistä:

Tiko
Noiden kuvien ottamisesta on jo aikaa, silloin kuvasin noin ja nyt ehkä rahdun verran paremmin, en osaa sitä itse määritellä. Kuitenkin, kun pyysin sitä kritiikkiä, ja sain kommentiksi että 'räpsyjä', ja totesin vastaan että se ei ole 'rakentavaa kritiikkiä' sain hyökkäyksen päälleni. Syystä että yhteisössä rakentava kritiikki oli vain sellaisten ihmisten keksimä sana, jotka eivät osaa kuvata.

Tuosta jutusta hermostuin siksi, että jos tuollaisessa yhteisössä ei saa sitä rakentavaa kritiikkiä, niin missä sitten? Eli toisinaan valokuvausyhteisöissä on huono ilmapiiri, aivan selkeästi.

http://www.jokainentavallaan.blogspot.com/ JA http://villikko.imgur.com/
30.04.2012 13.54

On ja ei.
Välillä itsekkin tulen tänne pahan päivän aikaan ja kirjoittelen mitä sattuu ja olen jopa sanonut varmasti loukkaavastikkin jota kuta kohtaan, kun oma päivä on perseestä niin kaikki muu unohtuu. Sitten porukasta löytyy ihmisiä jotka pitää itseään monta kertaa parempana jossain tietyssä asiassa (esim. valokuvaus ja koiran koulutus) jotka nälvivät ja huutelevat mitä sattuu. Sitten on näitä komppailioita joilta ei omaa mielipidettä aina edes löydy, tai eivät jaksa omaa saman tyyppistä kommenttia vain laittaa (nämäkin voi luokitella jatkuviin komppailiohin ja niihin jotka komppaa, jos oikeasti on täysin samaa mieltä eikä ole muuta lisättävää tai kirjoittaa oman tekstin komppauksen lisäksi). Sitten on niitä joita ei löydy foorumin puoleta vaan ovat ainoastaan yhteisöjen puolella jotka minulta jäävät enemmän varjoon. Ja tietty ne provot. Sieltä tulee sitä sun tätä pask** jota en al nyt edes kommentoimaan.

Ihan mukava palsta jossa melkeinpä päivittäin tulee käyty.

30.04.2012 16.08
Ice kirjoitti:
Sitten porukasta löytyy ihmisiä jotka pitää itseään monta kertaa parempana jossain tietyssä asiassa (esim. valokuvaus ja koiran koulutus) jotka nälvivät ja huutelevat mitä sattuu.
Onneks on myös niitä, jotka eivät luule olevansa parempia - he vain ovat.
30.04.2012 16.31
022537369_r
Tervajoki
Proxy kirjoitti:
Ice kirjoitti:
Sitten porukasta löytyy ihmisiä jotka pitää itseään monta kertaa parempana jossain tietyssä asiassa (esim. valokuvaus ja koiran koulutus) jotka nälvivät ja huutelevat mitä sattuu.

Mutta yleensä ne, jotka oikeasti osaa asiansa, ei onneks ala pätemään täällä -> ne on niitä jotka oikeasti osaa antaa kunnon palautetta. Ne jotka ei ite oo sen kummoisempia kuin muutkaan, jotka kuvittelee olevansa joitain jumalia -> niiltä tulee se lässynlässyn kommentointi.
Näin se yleensä mun kokemusten perusteella on mennyt. (ellei sit lasketa niitä, joilla on mennyt pissa päähän, kun ovat niin hyviä kaikessa) :D
Muokattu viimeksi: 30.04.12 16.32
If your dog doesn't like someone, you probably shouldn't either.
30.04.2012 16.48
Petsiessä ei voi saada kunnon palautetta - eikö kukaan siis osaa? Mä en ainakaan ihan vaan jaksa antaa palautetta aina samoille teineille, jotka ei koskaan kehity yhtään mihinkään ja omaavat itsekin hv-asenteen.
30.04.2012 16.58
022620016_r
Joensuu
Proxy kirjoitti:
teineille

Keskustelua sivusta seuranneena, ei muuta kommentoitavaa.

Just because you are a character doesn't mean you have character
30.04.2012 17.06

Kamerapiireissä teini = sain isiltä järkkärin, peili on paras ja kehukaa nyt kaikki mua ammattikuvaajaks ja sanokaa et mun kuvat on parhaita, rakentavaan palautteeseen ei edes saa sisältyä vinkkiä, kuten ''älä käytä sisäistä salamaa'' koska muuten olet provotrollifeikki ja itseään täynnä oleva k-pää.

Noin muuten teini mulle tarkottaa yleisesti ketä vaan 13-19v ikäistä.. Ei niinkään haukkumasana :D

30.04.2012 17.13
022421954_r
Pyssykylä
Se on huono sillon, jos käyttäjä siitä sellasen tekee. Ite pyörin aikalailla ympäri petsietä, enkä oo saanu kuraa niskaan. Jos osaa ottaa kritiikkiä vastaan, pärjää ihan jees. Liikaa näkee niitä, jotka pyytää neuvoja/apua/kysyy jotaki, ja pian ollaan itkemässä kuinka kaikki on niin kauheita, eikä kukaan voi neuvoa vaikka näin juuri oltais tehty. Toki joskus mullaki alkaa ketuttamaan parien tyyppien käytös täällä, mutta sitte vaa suljetaa keskustelu ja jatketaa elämää.
Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.
30.04.2012 19.47
kirjoitti:
Ice kirjoitti:

Joo on niitäkin jotka varmasti osaavat esim. minua paremmin monia asioita, mutta tuolla tarkoitan enemmänkin pätemistä ja omien taitojen jumalointia sekä tyyliin koirankoulutusmetodiensa ainoana pitämistä jne. Koiran koulut kun on esimerkiksi mielipide asia oikeastaan. Vaikka joidenkin näisen pätiöidenkin kanssa olen samalla linjalla niin sitä kirjoitus asua voi aina miettiä ;)

30.04.2012 19.48
022346454_r
Hausjärvi
Kiela kirjoitti:
Jos osaa ottaa kritiikkiä vastaan, pärjää ihan jees. Liikaa näkee niitä, jotka pyytää neuvoja/apua/kysyy jotaki, ja pian ollaan itkemässä kuinka kaikki on niin kauheita, eikä kukaan voi neuvoa vaikka näin juuri oltais tehty.

-----

mutta sitte vaa suljetaa keskustelu ja jatketaa elämää.

Ai että olisikin mukavaa, kun osaisi olla välittämättä! Minä en aina osaa... Tietysti on eri asia, jos kommentit ovat epäasiallisia/töykeitä, vaikka sisältäisivät ihan asiaakin.

Ice kirjoitti:

Vaikka joidenkin näisen pätiöidenkin kanssa olen samalla linjalla niin sitä kirjoitus asua voi aina miettiä ;)

Juurikin näin. 

Muokattu viimeksi: 30.04.12 19.51
30.04.2012 20.34
022370813_r
Espoo

Nettikirjoittelussa on niin helppo ymmärtää väärin mitä toinen yrittää sanoa.

Ja sitten on niitä jotka yrittämällä yrittävät ymmärtää väärin.

Enemmän älyllä ku energialla.
30.04.2012 20.36
022346454_r
Hausjärvi
Melli// Niin, niitä jotka takertuvat joka sanaan ja vääntävät sitä mitä olet sanonut. Eivätkä edes yritä ymmärtää mitä olet sanomassa.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti