Petsiessä huono ilmapiiri? - Sivu 21 (Yleinen keskustelu > Petsie)

27.09.2012 17.43
Karhu kirjoitti:

Mutta eiks toi oo kokonaisuudessaan internetin eikä petsien ongelma? :'D

Ainakin niin kauan kun puhutaan lemmikeistä, harrastuseläimistä tai lapsista. Sitten kun mennään kasvatukseen niin siitä vasta riemu repeääkin.

Näin mäkin ajattelisin.. : D Joskus tuntuu et noilla lapsipalstoilla on vielä pahemmat oltavat ku jossain Petsiessä.
Teiniäidit vs yh-äidit vs kotiäidit, eh.
Okei meni jo ohi aiheen.

P.S. mun popcornit meni ainakin hukkaan kyllä tosiaan, lattialle putosi, nyyh.

27.09.2012 17.48
022699191_r
Narnia

Karhu, harmin paikka, tappelut on aina niin hauskoja. ;D

Mutta tota joo......... ikäväkseni täytyy olla kyllä eriä mieltä ainakin itseni osalta tuohon eliittijengiin kuulumisesta. Oon yksinäinen vaeltaja sielu, enkä koe kuuluvani mihinkään ryhmään, vaikka saatan ollakin samaa mieltä useamman ihmisen kanssa. Enkä ymmärrä mistä olet oikein repinyt kys. kuvauksen, itse en mielestäni ole ikinä lyöttäytynyt ketään (raukkaa, viatonta, alempiarvoista, ylempiarvoista you name it you got it) vastaan kenenkään kanssa, kenties olet unta nähnyt? :D Hiukan yllätyksenä tuli tuo, mutta antaa olla, en usko, että asian puiminen edistää asiaa mihinkään suuntaan. Sulla on sun mielikuvat, mulla on faktat (=keskusteluhistoria). Nojaa eikainyt, mutta kuitenkin.

Mulle eliittijengejä ei kuitenkaan edelleenkään ole olemassa. Petsie on ihana paikka ♥

Muokattu viimeksi: 27.09.12 17.52
http://irratiomania.blogspot.fi/
27.09.2012 17.50
Nyyti kirjoitti:

Enkä ymmärrä mistä olet oikein repinyt kys. kuvauksen, itse en mielestäni ole ikinä lyöttäytynyt ketään (raukkaa, viatonta, alempiarvoista, ylempiarvoista you name it you got it) vastaan kenenkään kanssa, kenties olet unta nähnyt? :D

Hys hiljaa siellä, et olekaan tr00 elitisti vaan wannabe -sellainen, tapellaanko.

27.09.2012 17.52

No mullekaan koko eliittijengiä ei ole olemassa, eikä kukaan lyöttäydy yhteen. :D Mun pitäs selkeesti kirjottaa vieläkin enemmillä hymiöillä, en ollu varmaan missään kohtaa tota viestiä tosissani. : ((

Mutta kun joka toinen petsien käyttäjä kuuluu millon mihinkin pentutehtailurinkiin, rotupifanaatikkoihin, sisäkissaeliittiin, elitistijengiin tai ylimielisiin valokuvaajakiusaajin jos yli yksi ihminen omaa samantyyppisen mielipiteen ja kertoo sen väärällä tavalla jollekin -tai vielä pahempaa: alkaa provoamaan tai pistämään jutun leikiksi jossain ketjussa.

Tällainen käytös on eliittiin kuulumista ja nettikiusaamista ja jokainen samaa mieltä oleva on nyt osa eliittijengiä joka kiusaa sitä eri mieltä olijaa -vaikka hänelläkin olisi kannattajia. 

Ai koira on sun paras ystävä eikä ikinä jätä sua? Hanki nyt hyvä ihminen oikeita ystäviä jos sellasia ees saat
27.09.2012 17.54

Huom: samaa mieltä olemiseksi lasketaan myös vitsiin mukaan meneminen, jonka kiusaamisen uhri tai säännöistä työkseen huolehtiva voi kokea uhkaavaksi, pelästyä ja määritellä provoilijan jengiläiseksi. : (

Ai koira on sun paras ystävä eikä ikinä jätä sua? Hanki nyt hyvä ihminen oikeita ystäviä jos sellasia ees saat
27.09.2012 17.58
022699191_r
Narnia

Oon hipsterielitsti, kiellän olevani elitisti. Tapellaan vaan.

----

:D Haha ok! Oon tiukkis enkä ota mitään leikillä, ottanu katsos mallia petsien herkkiksistä. Mutta, nyt olen kyllä' hieman kärryiltä pudonnut, alkaa eliitit tulla jo korvista ulos. ;)

Muokattu viimeksi: 27.09.12 18.01
27.09.2012 17.58
022231817_r

Ei siinä mitään jos tulee mielipide asioista taistelu, mutta kun tänne tulee välillä ns. feikkikäyttäjiä ja inttää joka asiaan vastaan tai keksii vaan jotai tyhmää sanottavaa. :D Onkohan sellaiset ihmiset yksinkertaisesti vaan internetin orjia ja no real life ihmisiä. Sitä en välillä ymmärrä, että jos jotkut ovat keskenään eri mieltä, niin äkkiä siitä tulee suurempikin tappelu ja samaan asiaan kommentoi useita kymmeniä ihmisiä suuntaan sun toiseen. :D Tämä on jännä juttu, että tässä koneen äärellä voi kirjoittaa mitä tahansa, mutta nokikkain kaikki eivät kommentoisi millään tavalla jotain pientä eripuraa. 

WalaWalaBingBang “Koira on ainoa olento maailmassa, joka rakastaa sinua enemmän kuin itseään.” J. Billings
27.09.2012 18.00
Nyyti kirjoitti:
:D Haha ok! Oon tiukkis enkä ota mitään leikillä, ottanu katsos mallia petsien herkkiksistä. Mutta, nyt olen kyllä hieman kärryiltä pudonnut, alkaa eliitit tulla jo korvista ulos. ;)
Sut on sosiaalistettu huonosti niin et osaa tulkita lajitoveriesi käytöstä. D:

27.09.2012 18.01
022706418_r
Jyväskylä
Karhu kirjoitti:

Jeri-saku on varmaan ajoittain myös kuulunut tähän eliittijengiin? Kukkahattutädeiksikin sanottu.

Onhan kukkiksille oma yhteisökin, mutta ei siellä kukaan puhu mitään, saati päviittele petsien kauhukäyttäjien elämää ja kirjoituksia. Enkä ole osana missään jengissäkään ;__;
Haha, tuo kukkahattutädin maineen saaminen oli oikein hulvaton ajanjakso. Paljon helpompi vetää välillä roolia josta ei joudu bannatuksi, mutta voi osallistua rähinöihin >:3

Huops, tuliko paljastettua liikaa itsestäni....Mutta joo, netti on netti ja tälläistä se elämä täällä on päivästä toiseen, sivustosta huolimatta. Itse en oiekin ota netissä mitään vakavasti, joten jaksaa turista ihan arkisista asioista, mielipiteitstä aina turhanpäiväisyyksiin ja välillä sitten heittäytyä mukaan lapsellisuuksiinkin. Netti on itselleni kuitenkin suurimmaksi osaksi viihdyttävää ajanvietettä.

In life the firmest friend, the first to welcome, foremost to defend -Lord Byron
27.09.2012 18.03
Jeri kirjoitti:

Netti on itselleni kuitenkin suurimmaksi osaksi viihdyttävää ajanvietettä.

Miten voit sanoa näin, netti on pyhä paikka ja täällä kaikki on otettava vakavasti.
27.09.2012 18.05
022699191_r
Narnia
Karhu kirjoitti:
Nyyti kirjoitti:
:D Haha ok! Oon tiukkis enkä ota mitään leikillä, ottanu katsos mallia petsien herkkiksistä. Mutta, nyt olen kyllä hieman kärryiltä pudonnut, alkaa eliitit tulla jo korvista ulos. ;)
Sut on sosiaalistettu huonosti niin et osaa tulkita lajitoveriesi käytöstä. D:

Niin on. :( Joku namitäti vois tulla kouluttamaan mua.

Mutta, nyt oon kyllä ihan oikeasti varma, että SÄ kuulut eliittiin. Hämmennyin nimittäin kommentistasi ja sen jälkeen tunsin häpeää. Vain eliittiin kuuluvalla olisi tarpeeksi valtaa tehdä tuollaista.

----

"Kukkahattutädit pois petsiestä" oli kans joskus joku keskustelu täällä. Aina kun mun piti tulla petsieen, se antoi ensimmäiseksi vaihtoehdoksi tuon sivuston eikä etusivua. Olin nähtävästi oikein mielenkiinnostunut tästä hankkeesta.

Muokattu viimeksi: 27.09.12 18.08
27.09.2012 18.09
022706418_r
Jyväskylä
Musti kirjoitti:
Jeri kirjoitti:

Netti on itselleni kuitenkin suurimmaksi osaksi viihdyttävää ajanvietettä.

Miten voit sanoa näin, netti on pyhä paikka ja täällä kaikki on otettava vakavasti.

I'm sorry
In life the firmest friend, the first to welcome, foremost to defend -Lord Byron
27.09.2012 18.09
Jeri kirjoitti:
Karhu kirjoitti:

Jeri-saku on varmaan ajoittain myös kuulunut tähän eliittijengiin? Kukkahattutädeiksikin sanottu.

Haha, tuo kukkahattutädin maineen saaminen oli oikein hulvaton ajanjakso. Paljon helpompi vetää välillä roolia josta ei joudu bannatuksi, mutta voi osallistua rähinöihin >:3

Jeri...! D:  Oon aina pitäny sua tosi asiallisena ja lainkuuliaisena petsieläisenä, tämä lause shokeerasi. 
--
Mutta totta, netti on viihdettä eikä siitä kannata kenenkään saada elinikäisiä traumoja tai edes yhden illan päänsärkyä jos petsiessä tapahtuu jotain ärsyttävää.
(erikseen nyt toki joku eläinten kaltoinkohtelu ja tuleehan joistain keskusteluista paha mieli kun joku tivaa mitä tehdä halvaantuneelle koiralle, jotain mikä ei maksa rahaa eikä ole ikävää, hohhoijaa)

Ja pakko myöntää vaikka kaikki tietääkin jo, että musta suurin osa petsietappeluista ja ketjujen pilaamisista on ihan hupaisia, silloinkin kun vaan stalkkaan sivusta. Jotkut tosi sotkuset ja ikävät riidat (lähinnä rotupi vs. seropi) missä ihmisiä syytetään kovan luokan eläinrääkkääjiksi koska koira on saanut yhdet pennut on sitten vähän vähemmän kivoja. Mutta pääsääntöisesti ihan hauska, mukava ja joskus jopa hyödyllinen paikka, josta pääsee yhdellä klikkauksella pois jos alkaa sieppaamaan liikaa. :3

27.09.2012 18.12
022706418_r
Jyväskylä
Karhu kirjoitti:
Jeri kirjoitti:
Karhu kirjoitti:

Jeri...! D:  Oon aina pitäny sua tosi asiallisena ja lainkuuliaisena petsieläisenä, tämä lause shokeerasi. 

^____^

(Anteeksi, oli pakko)

Muokattu viimeksi: 27.09.12 18.12
27.09.2012 18.13
022680611_r
Janakkala
Chowi on lahjomaton.
27.09.2012 18.14
020416743_r
Turku
Jeri kirjoitti:
Karhu kirjoitti:

Pieni hymynpoikanen ja syvä yhteisymmärryksen tunne tähän väliin. Itsekin joskus kukan hattuni saaneena. :D

En silti minäkään koe kuuluneeni mihinkään jengiin, tai olleeni aina samojen ihmisten kanssa samaa mieltä vain koska ne on ne ihmiset. Minä oon samaa mieltä niiden kanssa, joiden kanssa olen samaa mieltä ja eri mieltä niiden kanssa, joiden kanssa olen eri mieltä. Yllättävää kenties, että useammin on samaa mieltä samojen ihmisten kanssa. Johtuu varmaan samankaltaisista elämänkatsomuksista ja ajatusmaailmoista, ei siitä miellyttääkö naama vai ei.

"Suuri ääni - suuri persoona." http://kehraten.blogspot.fi
27.09.2012 18.15

Jeri...! >:'O AIKUINEN ihminen. >: ( *syvää paheksuntaa*

Nyyti, olen syvästi pahoillani että tunsit häpeää, mutta se ei johtunut salaisista elitistivoimistani vaan kirjoitus- ja itseilmaisutaidottomuudestani. : < Jos päästäisin elitistivoimani valloilleen täällä olisi tappelu. ; //

27.09.2012 18.18
Karhu kirjoitti:

Jos päästäisin elitistivoimani valloilleen täällä olisi tappelu. ; //

Sitä odotellessa, vielä sekin päivä koittaa, hihii.
27.09.2012 18.20

Varmasti koittaakin, Musti. >:3

Mua melkein harmittaa jättää tää kauniiksi kehittyvä keskustelu niinkin epäluovan toiminnan kuin parin tunnin metsälenkin takia. : (

27.09.2012 18.21
022706418_r
Jyväskylä
Karhu kirjoitti:

Jeri...! >:'O AIKUINEN ihminen. >: ( *syvää paheksuntaa*

*Ottaa hatun päästään*
Voisin jatkaa profiilin puolella järkyttävien paljastusteni ketomista, ettei mene tämä ketju ihan hakoteille.
Vaikka sitä se on taas tehnyt jo pidemmän aikaa petsielle ominaiseen tyyliin ;)

Ha-haa Mirnyj! :D
Itsekin huomannut että yleensä samanlaisen maailmankatsomuksen ja mielipiteiden omaavien ihmsten kanssa on yllättävän monessa erilaisessakin aiheessa samaa mieltä ja sitä keskusteluakin sitten riittää. Onko tämä sitten yksi ominaisuus mikä mielletään jengimäistymiseksi...

Muokattu viimeksi: 27.09.12 18.25
27.09.2012 18.23

Noh, pian tulee joku moderaattori ja siivoaa turhat viestit pois tai käskee jatkaa aiheesta, julmaa.

27.09.2012 18.25
022699191_r
Narnia

Täytyy kyllä myöntää, että Jerilta loistava taktinen veto.

Karhu, eniten mua kyllä harmittaa mun pelihousujen repiminen turhaan, nyt ne on riekaleina tossa lattialla eikä niitä saa edes korjattua. :(

"Minä oon samaa mieltä niiden kanssa, joiden kanssa olen samaa mieltä ja eri mieltä niiden kanssa, joiden kanssa olen eri mieltä." Mirnyj

Kaikessa yksinkertaisuudessaan. Jokaisen tulisi pitää tämä mielessä, etenkin jos petsien väkeä on pakko ryhmitellä eliiteiksi ja epäeliiteiksi.

27.09.2012 18.52
021461704_r
Lahti

Petsie on muuten mukava paikka, mutta kyllä niitä on tullut kyyläämään, jos on sanonut jotain omaa mielipidettä. Katsoo kuvia ja vetelee omia "oikeita" mielipiteitänsä. Kai ihmisillä on tylsää:)

27.09.2012 19.25
Karhu kirjoitti:

Mutta eiks toi oo kokonaisuudessaan internetin eikä petsien ongelma? :'D

Ainakin niin kauan kun puhutaan lemmikeistä, harrastuseläimistä tai lapsista. Sitten kun mennään kasvatukseen niin siitä vasta riemu repeääkin.

Njoo, totta. Mutta ainakin Petisessä se näkyy hyvin ja on yksiä niistä ongelmista mitkä omaan silmään ekana pistää.
Fiilis kuittaa
27.09.2012 20.11

Lisäksi en edes tajunnut miten elämän pienet ilot liittyi tähän. Kuvailun perusteella tosin selvisi, että yksi eliittijengi on/on ollut Rico-saksanpaimenkoira (nykyään käyttäjällä on joku isompi koira?) ja Luigi-corgi ja kukahan se kolmas oli... Jeri-saku on varmaan ajoittain myös kuulunut tähän eliittijengiin? Kukkahattutädeiksikin sanottu. -Karhu-

Oho! Saako tästä ylpeillä? No rinta rottingilla jo valmiiksi. ;) Vai että ihan kukkahattutäti. No mikäs siinä. Valitettavasti täytyy todeta, että meijän "elittijoukkoa" ei ole enää olemassa. Pahoitteluni.

Ja jos saan vielä muutaman sanan sanoa? Ai niin, eihän minua kukaan kiellä. Sanoisin sellaisen asian, että: kyllä minun mielestä petsiessä on joskus ollut parempikin ilmapiiri. Mitä nyt joskus kun eksyn täällä fooruminpuolella lukemaan jotain kyselytopaa, niin jengi hyökkää kysyjän päälle. Ei voi ollettaa, että ensimmäisen koiranomistaja (esim.) tietää jo kaikesta kaiken. Parempihan se on kysyä, kuin miettiä ja pähkäillä yksinään. Eiks jee? Vaikka kysymys olisi kuinka turha ja tyhmä, niin vastauksien ei tarvi olla tyhmiä. En minäkään tiijä vielä kaikkea, vaikka olen jo kolme koiraa omistanut. Ja niistä kaksi haudannut. Kysyvä ei tieltä eksy.

Ei, en ala nyt syyttävällä sormella osoittamaan ketään, mutta jos tunnistitte itsenne tekstistä, niin miettikää minkälaista "mielipahaa" tuntisitte itse, jos kysyisitte jotain tyhmää. Ja jos vastaukset olisivat syyttävällä sävyllä kirjoitettuja. Miettikää ensin, ennen kuin kirjoitatte. Kiitos ja näkemiin. :)

27.09.2012 20.42
000112999_r

Ja voi kun nyt. En ole tainnut koskaan lukea täällä kenenkään sepustusta omasta täydellisyydestään, tai kertomusta siitä että ei ole koskaan epäonnistunut missään. Mutta olkaa hyvä ja näyttäkää minulle, voi olla että olen missannut sen. Jos neuvoo toisia ja ei ole tehnyt jonkun neuvoa kysyjän kanssa samoja virheitä, eikä sen kummemmin omilla virheillään tarinoi, ei toki tarkoita sitä että tämä henkilö missään nimessä pitäisi itseään täysin virheettömänä ja täydellisenä : D

Musti kirjoitti:

Eliittijengiä nyt kuitenkin ovat ne "täydelliset" ihmiset jotka eivät KOSKAAN epäonnistu missään, ovat poikkeuksetta oikeassa ja jos jotain kuitenkin sattuu niin se on aina kaverin/kummin/mummin/kaiman tai muun vastaavan vika.
Ai, jännä kun mä en ole tässä neljän vuoden aikana tällasiin petsieläisiin törmänny lainkaan, ei ole tullut vastaan ketään joka väittäis olevansa täydellinen ja aina oikeassa : ))) Tai joopas mutta Heliniä ei lasketa, ei se ole tr00 petsieläinen.

Nytki tein virheen, koska toistin näköjään sielunsiskoni sanoja :'D

PS. eliitistä tulee mieleen kokoomus, ew!

Muokattu viimeksi: 27.09.12 20.49
27.09.2012 20.43

Tuli mieleen tuosta eri mieltä olevien mieltämisestä joksikin yhtenäiseksi jengiksi, että törmäsin itsekin kerran jossain päin nettiä tekstiin, jossa selitettiin jotain sellaista kuinka Petsiessä on todella surkea ilmapiiri ja kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset teilataan täysin. Sain sen kuvan, että lauma on eri mieltä siksi, että se on tyhmä ja kaavoihin kangistunut eikä kykene edes ajattelemaan sellaisia asioita kuin kaikki Erilaiset yksilöt. :D

28.09.2012 10.33

Minusta tuntuu että ne jotka muualla itkevät sitä että petsiessä on huono ilmapiiri ja eliittejä ovat juuri niitä jalkoihin jääneitä joiden mielipiteisiin ei ole muut yhtyneet.

28.09.2012 11.06
Nisei kirjoitti:

Ja voi kun nyt. En ole tainnut koskaan lukea täällä kenenkään sepustusta omasta täydellisyydestään, tai kertomusta siitä että ei ole koskaan epäonnistunut missään. Mutta olkaa hyvä ja näyttäkää minulle, voi olla että olen missannut sen. Jos neuvoo toisia ja ei ole tehnyt jonkun neuvoa kysyjän kanssa samoja virheitä, eikä sen kummemmin omilla virheillään tarinoi, ei toki tarkoita sitä että tämä henkilö missään nimessä pitäisi itseään täysin virheettömänä ja täydellisenä : D

Minä taasen olen lukenut. Vaan enpä ala nimiä tai keskusteluita linkkaamaan tähän. Se on minun oma mielipide ja kenenkään muun ei tartte olla minun kanssa samaa mieltä. Jotenkin tuntuu, että koiraihmiset ovat ultimaattisen hyviä tässä "pätemisessä", vaikka pätemisen aihetta ei olisi ollenkaan. Tälläinen mielikuva minulla asiasta on.
28.09.2012 11.18

Nisei kirjoitti:

Ja voi kun nyt. En ole tainnut koskaan lukea täällä kenenkään sepustusta omasta täydellisyydestään, tai kertomusta siitä että ei ole koskaan epäonnistunut missään. 

Sitten et ole tainnut lukea aktiivisia keskusteluita koirapuolelta :D

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti