Petsiessä huono ilmapiiri? - Sivu 26 (Yleinen keskustelu > Petsie)

04.06.2013 13.11
000098764_r
Niinpä, tätä samaa olen miettinyt^^
04.06.2013 23.14
022248218_r
Raasepori

Hmm, en tiedä liittyykö enää aiheeseen, mutta huomaan, että eräät laittavat myynti-ilmoituksia ilman tarkempia tietoja ja pyytävät ottamaan yhteyttä, jotta saisi kuvia, hintoja ym. Sääli vain, että jos tuotteita kysyy, näkee kuvat ja kuulee hinnat, eivätkä ne miellytä syystä taikka toisesta, myyjä hermostuu että mitä tulee kyselemään jos ei edes ole kiinnostunut koko tuotteesta. Jaa, no kuinkas sitten saat tietää, mitä siellä on myynnissä ja millä hinnalla... (:

Had a bad dream
04.06.2013 23.27

Myyntikeskustelu ei nyt välttämättä enää liity petsien ilmapiiriin. Tokihan sille voisi luoda oman keskustelunsa joka kuitenkin hyvin luultavasti menisi myyjien/ostajien mollaamiseen, petsien ilmapiiriä sekin ;) 

Ehkä Liljan kuvailemat myyjät kannattaa ihan vain skipata tekemättä niistä sen suurempaa numeroa.

05.06.2013 16.41
000098764_r

Suosittelen tätä samaa jos aiheesta halutaan jatkaa^^ :) Kaikki myyjät täällä ei ole samanlaisia :) Itse törmännyt tosi mukaviinkin.

24.11.2013 14.40

Entiedä, olenko väärässä, mutta minusta tuntuu että kaikki koirarodut eivät ole täysin tervetulleita tälle keskutelupalstalle. Olen kirjoittanut pari lyhyttä kommenttia ja ne ovat mielestäni poistuneet yllättävän nopeasti pois. Luulisin etttä syynä on oman koirani rotu, joka  onn vanhaenglanninbulldoggi. Toivottavasti olen väärässä tästä  rotusyrjinnästä. Kiitos jo etukäteen.

24.11.2013 14.52
022453546_r
jukkis kirjoitti:

Entiedä, olenko väärässä, mutta minusta tuntuu että kaikki koirarodut eivät ole täysin tervetulleita tälle keskutelupalstalle. Olen kirjoittanut pari lyhyttä kommenttia ja ne ovat mielestäni poistuneet yllättävän nopeasti pois. Luulisin etttä syynä on oman koirani rotu, joka  onn vanhaenglanninbulldoggi. Toivottavasti olen väärässä tästä  rotusyrjinnästä. Kiitos jo etukäteen.

Jos sun kommentteja tai keskustelunaloituksia on hävinnyt, siihen on varmaan joku muu syy.
Onhan täällä ihan oma keskustelukin VEBeille :)

http://pyhatpiskit.blogspot.fi/
24.11.2013 15.23
022142292_r
Helsinki

Oli nyt ihan pakko tulla varta vasten tähän kommentoimaan. Olen nimittäin nyt viime aikoina aika paljonkin lueskellut keskusteluita Lemmikkipalstojen puolella ja täytyy todeta, että kyllä siellä ilmapiirissä on HUOMATTAVASTI enemmän parantamisen varaa kuin Petsiessä. Vaikken olekaan sitä mieltä, että Petsiessäkään aina kaikki menisi ihan mutkattomasti, niin kyllä täällä keskimäärin paljon asiallisemmin keskutellaan, kuin tuolla toisaalla.

Life is like a dog sled team. If you ain't the leading dog, the scenery never changes. -Lewis Grizzard

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti