Kotiloiden hankkiminen? (Terraarioeläimet > Terraarioeläinten hoitaminen)

21.03.2011 15.21
000067124_r

..Eli voiko ottaa luonnosta kotiloita?

...Onko kotiloiden hoitaminenhelppoa?

....Terraarion sisustus?

Voitte kertoo kaikkii kotiloihin liittyvii juttui!

22.03.2011 21.42
Minun mielestäni voi ottaa ihan luonnosta kotiloita :) ei niissä ole oiken paljoa eroa.
19.05.2012 11.29

Kyllä lunnosta voi ottaa kotilon ,mutta eläinkaupoistakin niitä voi ostaa hinta :1-5e joten ei åahan hintasia:))

Terraarioon puutarha liikeestä turvetta joka on kalkitsematon sekä lannoittamaton .esim kekkilänluonnonturve.Lehto ja pensaskotilo ovat hyviä ekoja luonto kotiloita:)Täällä on paljo luontokotilo aiheita kun vähän viittii nähä vaivaa niin iha googlellaki löytää:)

Niin turvetta,muovikasveja (omanmielen mukaan) jos pestyjä kiviä laittaa tai muuta kovaa niin pitää päälystää turpeella ettei kotilo vahingoita itseään(: Luonnos kotiloissa muutamia huoonoja puolia ne voivat munia jopa toinen viikko! Kotiloiden hoito on helppoa:) Terraksi käy väh mielestä 5l laatikko joka on esim.smarbox joohon kanteen reikiä riippuu kuitenkin koosta luonnollinen terraario on mukava itse revin maasta ei myrkyllisiä kasveja istutan terraan niin lehtoni tykkää :)Kurkku,salaatti,tomaatti ja porkkanat maistuvat erinomaisesti mutta kotilolle ei saa antaa:avokaadoa,sitruksia eikä viljatuotteita:)meille osottautui persikkapiltti herkuksi:)

Hei käy kattoo mun kotisivu : www.123kotisivu.fi/nettariini

13.06.2012 21.17
000049765_r
luonnosta voi ottaa kotilon. kotilon hoitaminen on helppoa pitää vain olla turvetta tai multaa alla(lannoittamatonta) ruokaa pitää olla ei mieluusti viljaa ja sitrushedelmiä ei saa antaa. suihkepullolla kastutetaan parikertaa päivässä niin että terra on kostea. kalkkikiveä pitää aina olla esim seepiansuomu jota saa eläinkaupoista. sisustuksella ei ole niinkäänväliä mutta kivejä ei mieluusti sillä jos kotilo tippuu katosta kivenpäälle voi olla että kuori rikkoutuu. 1-2 litraa per kotilo.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti