Kissa mukaan pyöräilemään (Kissat > Harrastustoiminta)

07.05.2011 14.12
020909083_r
Eura

Onkos ketään kuljettanut kissaa pyörällä? Ja jos niin miten?

Itse haluasin kuljetuskorin pyörään, mutta mistään ei oikein tunnu löytyvän kissalle sopivaa tai sitten ne ovat älyttömän kalliita.

Kellään tietoa mistä saisi suht edullisesti kissalle soveltuvan pyöräkorin tai miten sellaisen voisi tehdä itse?

07.05.2011 15.18
022417069_r
Lappeenranta
Koiratuote nimisessä netti kaupassa on muistaakseni myynnissä tuollaisia koreja. On ainakin joskus ollut... Hintaa en kyllä muista
08.05.2011 09.50
022417069_r
Lappeenranta
Tuota en tiennytkään... Itse olen tuolta joskus jotain tilannut ja aina on tuotteet tulleet perille
09.05.2011 17.22
Onni kirjoitti:
Nemi kirjoitti:
Koiratuote nimisessä netti kaupassa on muistaakseni myynnissä tuollaisia koreja. On ainakin joskus ollut... Hintaa en kyllä muista
Koiratuote ei toimita tilattuja tuotteita. On Kuluttajavirasto varoittanut ko. firmasta.

Näin vähän ohi aiheen kuitenkin, linkitän nämä jutut..

Lehtijuttu 1, Aamulehti ja lehtijuttu 2, Iltalehti

Tästä oli aiemmin kohua.. Vielä keskusteluun, jossa tästä keskusteltu: klik ..

En suosittele tilaamaan tuotteita kyseisestä nettikaupasta näiden perusteella.

Nemi kirjoitti:
Tuota en tiennytkään... Itse olen tuolta joskus jotain tilannut ja aina on tuotteet tulleet perille

Luin tästä silloin aikaisemmin jonkin jutun, että vain joitain tilauksia on toimitettu asiakkaille, kun taas jotkin tilaukset(käsittääkseni suurin osa) on jätetty toimittamatta.

Muokattu viimeksi: 09.05.11 17.29
11.05.2011 15.31
021518371_r
Lahti
Ihan hauska idea ottaa kissa pyörälenkille mukaan, itsekin sitä joskus aikoinaan mietiskelin. Musta vähän kyllä tuntuu että kissa saattaa pelätä sitä puuhaa mutta jos löytyy joku suojaisa koppero kissalle niin kerro ihmeessa kokemuksia. :)
http://www.natalianpennut.blogspot.fi/
20.05.2011 14.46
021897271_r
Seinäjoki
meil on semmoinen kissanboksireppu (hankin semmosen mustista ja mirristä 40€ ja hyvin 2 kissaa mahtuu, vaikka tiivisti onki. Reppua voi vetää ja pitää selässä) Hengitysvarana toimii melkein ympäri reppua kiertävä reikäinen kestävä kangas, ei oo tullu kysies isompia reikiä. Itse koin sen todella hyväksi koska rakastan liikkua ympäriinsä ja haluan ottaa kissat mukaan, esim . kalaan tai muuten vain patikoimaan :D
09.04.2012 23.34

Oi kuulostaa tosi mukavalta

Olen itse vain taluttanut pyörää ja kissa on sitten ollut siinä korissani ja katsellut ympäriinsä ihmetellen maailmaa pyörän kyydissä. Minun entinen naapurini on kertonut, että heille tultiin valittamaan, että tuo kissan pitäminen pyörän korissa olisis ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ. Voisiko joku selittää MITEN IHMEESSÄ SE ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ?! Ei se kissa siinä korissa ole vinkunut vaan ihan rauhallisesti istunut, minä en kyllä ihmisiä nykyään ymmärrä. Meillekin tullu naapurit valittamaan kun kerran talvella oltiin perheen kanssa ulkona ja kissaa vedettiin rauhallisesti pulkassa. Mie vihaan sitten näitä kerrostaloja...

Muokattu viimeksi: 09.04.12 23.35
10.04.2012 00.00
021952708_r
Oulu
Mikki kirjoitti:

Oi kuulostaa tosi mukavalta

Olen itse vain taluttanut pyörää ja kissa on sitten ollut siinä korissani ja katsellut ympäriinsä ihmetellen maailmaa pyörän kyydissä. Minun entinen naapurini on kertonut, että heille tultiin valittamaan, että tuo kissan pitäminen pyörän korissa olisis ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ. Voisiko joku selittää MITEN IHMEESSÄ SE ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ?! Ei se kissa siinä korissa ole vinkunut vaan ihan rauhallisesti istunut, minä en kyllä ihmisiä nykyään ymmärrä. Meillekin tullu naapurit valittamaan kun kerran talvella oltiin perheen kanssa ulkona ja kissaa vedettiin rauhallisesti pulkassa. Mie vihaan sitten näitä kerrostaloja...

Käske naapurin hankkia oma elämä :)

01.05.2012 16.02
022054321_r
Nastola
Mikki kirjoitti:

Minun entinen naapurini on kertonut, että heille tultiin valittamaan, että tuo kissan pitäminen pyörän korissa olisis ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ. Voisiko joku selittää MITEN IHMEESSÄ SE ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ?! Ei se kissa siinä korissa ole vinkunut vaan ihan rauhallisesti istunut, minä en kyllä ihmisiä nykyään ymmärrä. Meillekin tullu naapurit valittamaan kun kerran talvella oltiin perheen kanssa ulkona ja kissaa vedettiin rauhallisesti pulkassa. Mie vihaan sitten näitä kerrostaloja...

Itsekin asun kerrostalossa, onneksi naapurit on suopeita lemmikinomistajia itsekin :) Ite kuskailen Kaisaa ihan pyörän etukorissa, joku paita siinä pehmusteena ettei tunnu tassuihin pahalta. Lähinnä sellaisia lyhyitä matkoja kaverille tai pientä lenkkiä asvaltilla tai ainakin mahdollisimman sileällä oon mennyt sen kanssa. Kissa tykkää tosi paljon, rohkenee joskus nostaa pään korista ja nauttia vauhdin hurmasta. Pari kertaa on hypännyt pois korista, mutta vain sen takia että pelästyi jääpalloja potkivia poikia ja naapureiden hulluja kakaroita, ketkä lähtivät juoksemaan perään. Sen takia pidänkin valjaissa/kaulapannassa ja hihna tiukasti kädessä. Nyt on jo paljon rennompi, ei siihen muu auta kuin vaan kyyditseminen :)

28.05.2012 19.24
Olen tehnyt kaverin kanssa niin että kaverini kyytsää minua ja pidän kissaa sylissäni. Mau! Mau! Mau! thumbnail
04.09.2012 12.39
022359495_r
Vieremä

Meillä on sellainen suojaisa kori, joka kiinnitetään pyörään ja pari kertaa oon lähteny Haikun kanssa ajalemaan ton kyseisen korin kanssa. Ei Haiku näytä mitenkään säikyltä, päinvastoin se tuntuu nauttivan olostaan. :D Varmuuden vuoksi päällä on vielä valjaat ja lyhyt hihna kiinni pyörässä ettei pääse hyppäämään kesken matkan pois.

16.12.2012 13.27
022404011_r
Himanka
Pörri kirjoitti:
Olen tehnyt kaverin kanssa niin että kaverini kyytsää minua ja pidän kissaa sylissäni. Mau! Mau! Mau! thumbnail[/quote

Aika vaarallista, jos satutte kaatumaan tms. Et saa suojattua kissaa ja itseäs vahingoilta ja voi käydä huonosti.
"I am calm. It's my imagination that's hysterical" - Jane Rizzoli

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti