Jos kuningaspython laihtuu voiko sille tulla nahanluonti (Terraarioeläimet > Terraarioeläinten hoitaminen)

23.06.2011 19.28
021486515_r
Kankaanpää
Hei!meidän picassolla viimeksi kesti nahan luonnin alkuun 4,5 kuuklautta eikä ole sen jälkeen syöynyt)=Nyt on mennyt 1 kuukausi ja se luo taas nahkansa.en tiedä mistä se hohtuu.olen ajatellut kun se on laihtunut,voiko se johtua siitä?haluaisin npeita vastauksi kiitos.
kokdasr
23.06.2011 19.30
021486515_r
Kankaanpää
vähän kirjotus virheitä kun olen niin huolissani
kokdasr
02.07.2011 11.30

Tarkoititko, että laihtuminen johtuisi nahanluonnista? Enpä menisi ihan siihe uskomaan. Jos käärme luo 'normaalia useammin' nahkaa, syynä voi olla kai jokin ihosairaus. Oletko tutkinut käärmettä, ettei siinä ole esim. punkkeja tai muutakaan epänormaalia näkyvissä? Toisaalta ihan normaalilta aikaväliltä nahanluonneille tuo kuulostaa.. Minun mielestäni.

// Äh, luin otsikon uudestaan ja ymmärsi nyt.. :D Eli siis ajattelet, että käärme luo nahkaansa taas, koska on laihtunut? Tähän en kyllä osaa sanoa mitään.. Että tarvitseeko käärmeen luoda uusi, ns. tiukempi nahka, edellisen tilalle, jos laihtumista on tapahtunut ja nahka jäänyt 'löysäksi'.

Muokattu viimeksi: 02.07.11 11.37

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti