Tarjotaan/annetaan hoitoapua - Sivu 10 (Koirat > Koirien hoitaminen)

01.05.2016 22.04

Tervetuloa viettämään lomaa saaristoon, Taalintehtaalle ja hoitamaan samalla kolmea kissaamme ja pientä koiraa lomamme ajaksi 2.-10.6. Maksamme matkakulut sekä pienen korvauksen hoidosta. 

Yhteydenotot: petra.hietaniemi@hotmail.com

26.05.2016 10.40

Koiralle etsitään hoitopaikkaa 17.6-25.6. Helsingistä/lähialueilta!

Kiltti, vilkas ja sosiaalinen kohta 7v ranskanbulldoggi tyttö etsii hoitopaikkaa kesäkuussa. Tulee toimeen lasten ja muiden koirien kanssa, voi omia leluja, jos useampi koira samassa taloudessa. Otathan pikaisesti yhteyttä! 

aino.kormilainen@gmail.com

05.06.2016 14.00

Etsitään hoitopaikkaa neljälle koiralle 1-2 viikolle 10.7-25.7.2016 väliselle ajalle pääkaupunkiseudulta!

Kaksi pienikokoista (noin 3 kg) ja kaksi keskikokoista koiraa (8 ja 12kg). Koirat ovat todella kilttejä ja hyvätapaisia mutta kuitenkin vain koirakokeneeseen kotiin kun on neljä kyseessä. 

Jos sinulla on kotihoitopaikka tarjottavana neljälle ihanalle koiralle pientä korvausta vastaan niin laita viestiä ellinor.holmberg@gmail.com.

12.06.2016 21.12
022708466_r
itä-Helsinki
TARJOTAAN pientä korvausta vastaan lenkitysapua Helsingin alueella. Plussa jos Itä-Helsinki. Omistan kaksi vinttaria ja kissan, joten mielellään ei arkaa koiraa, jos haluat, että hoidan kotona. Tottakai ensin tutustutaan perusteellisesti neutraalilla maaperällä. Parhaiten kuitenkin sopii, että lenkittäisin koiraa. Minulla on kokemusta karttunut monenlaisista koirista mm. Hännänheiluttajat- koirahoitolasta, jossa olen ollut harjoittelussa pari vuotta sitten. Edellinen hoitokoirani oli kääpiöpinseri, ja ehdin ulkoiluttaa koiraa noin puoli toista vuotta erittäin hyvin kokemuksin ja omistaja oli tyytyväinen. Otathan yhteyttä heti! 0503022765 marika_ppv@hotmail.com Ps. Ennenkaikkea olen mielestäni luotettava ja tunnollinen. Jos on jotain toivomuksia, mielelläni kuuntelen ja noudatan omistajan toiveita!
Marika

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti