Tarjotaan/annetaan hoitoapua - Sivu 8 (Koirat > Koirien hoitaminen)

07.08.2014 18.09
000087884_r

TARVITSEN KIIREELLISTÄ HOITOAPUA TAMPEREELLA

Terve,

Minulla on 1-vuotias sekarotuinen Niki-neiti, joka tarvitsisi hoitopaikkaa tulevana viikonloppuna ainakin noin vuorokaudeksi. Mahdollista sopia myös koko viikonloppu. Ajankohta olisi siis la 9.8. aamusta sunnuntaiaamuun.

Niki on kiltti ja innokas ja olisi mielellään menossa haistamaan pienimmänkin kolon. Tykkää kovasti juoksennella metsissä ja pihalla sekä koirapuistossa. Osaa käyttäytyä remmissä, vaikkakin riistavietti olisi kova, linnut kiinnostavat ;) Roduthan ovat siis Labradori, Tanskandoggi ja New Foundlandi. Eli isohko tapaus, mutta tykkää kaikista ihmisistä ja koirista eikä tähän päivään mennessä ole ollut oikein muita ongelmia kuin eroahdistus (huutaa mm. kaupan pihaan jättäessä.)

Toivoisin että sinulla olisi aiempaa kokemusta isojen koirien hoidosta ja että osaat sellaista käsitellä pelkäämättä. Niki vaatii myös paljon liikuntaa, joten siihen tulee olla mahdollisuudet. Muuten neiti on kaikinpuolin suhteellisen helppo tapaus ja näillä keleillä varsinkin nukkuu paljon.

Otathan yhteyttä mahdollisimman pian

petrakylmamaa@gmail.com

09.08.2014 14.32

Meillekin Vantaalle rivitaloon voisi toisinaan tulla hoitoon joku kiva tyttökoira, kyllä pojut ilahtuisivat. :)

Olen joskus vuonna 97-98 käynyt 4H-liiton dogsitter-kurssin ja tehnyt nuorempana niitä hommia paljon. Nyt kolmikymppisenä olisi taas aikaa muillekin kuin omille koirille, kun opiskelen / teen töitä lähinnä etänä kotoa käsin.

11.08.2014 12.34
021359590_r
Helsinki

Olen luotettava ja toimelias tänä vuonna 18 vuotta täyttävä tyttö Helsingistä, ja toiminut eläintenhoitajana lukion ohella noin 3 vuotta. Minulla on on kokemusta eri rotuisista ja kokoisista koirista aina chihuahuasta saksanpaimenkoiriin. Vaikka pääasiassa olen koiria hoitanut olen itse omistanut kanin ja 3 marsua, joten pieneläimiä hoidan myös mielelläni. Jos siis lemmikkisi on hoitopaikkaa vailla ota ihmeessä yhteyttä ja jutellaan lisää!

Sähköposti: juntunenjanina@hotmail.com

puh. 0458427833, (parhaiten arkisin saat kiinni tekstiviestillä tai kello 16.00 jälkeen soittamalla)

Muokattu viimeksi: 11.08.14 12.47
25.08.2014 06.41
022459133_r
Rauma

Heippa. 

Olen 20 vuotias nainen ja olisin todella kiinnostunut ottamaan koiria hoitoon joskus silloin tällöin kuin tarvetta on :)

ei ole väliä koiran koosta eikä roduista mutta kissojen kanssa pitää olla tottunut olemaan :)

Asun Kokemäellä ja minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla sonkke12@suomi24.fi

minulla on aikaisempaa kokemusta koirista koska veljelläni on kokoikäni ollut koiria ja olen hoitanut monenlaisia koiria ennenkin :) 

02.09.2014 18.41
000089914_r

Eli Hoitopaikka olisi tarjolla Hyvinkäällä,pienkerrostalossa rauhallisella asuinalueella missä hyvät lenkkeily maastot..3km keskustasta..Eläinrakas ja luotettava hoitopaikka,tulen niin eläinten kuin lasten kanssa erityisemmin toimeen ja toimimaan niiden kanssa.. Perheeseemme kuuluu 2 kilttiä lasta,osaa käyttäytyä eläinten kanssa oikein,rakastaa eläimiä..Meillä myös 2 kilttiä pientä koiraa..Aloitan Opiskelun tammikuussa valmistuen eläintenhoitajaksi..Meille voi tuoda hoitoon pieni kokoisia/pieniä koiria..Syynä kokovaatimukseen:Chihuahuan pelko/uhantunne häntä paljon isompia koiria kohtaan..Hyväksyy kavereikseen pienet koirat..Olen valmis myös lenkittämään koiria hyvinkään alueella sopimuksen mukaan..Kokemuksia myös isoista koirista,aikaisemmat kouluttamani/omistamani koirat,saksanpaimenkoira ja collie..Nämä siis pientä palkkaa/hoitokorvausta vastaan..Ja hoito kokoaikaista jos pidempi jakso en ole töissä,tulevan opiskelun vuoksi joten aika suuntautuu koirien kanssa puuhailuun,sopii eroahdistusta kärsiville koirille..Lapset koulussa/päiväkodissa päivät arkena klo 8-13 sekä 8-!5..Eli nämä ajat sopivat parhaiten lenkkeilyavun tarjoamiseen..Hoitoaikoina muuten meidän kotona käy miten vain sopimuksen mukaan ja vain yksi eläin kerrallaan,ellei samasta taloudesta useampaa,sekin onnistuu.

03.09.2014 13.53
000089719_r

LENKITYS- JA HOITOAPUA TARJOTAAN TAMPEREELTA!

Hei, Olen 20v opiskelijatyttö Tampereelta ja olisin valmis hoitamaan lemmikkejäsi säännöllisesti tai satunnaisesti. Toiveesta riippuen joko lemmikin kotona tai täällä meillä :)

Tarvitsetko koiran lenkitystä tai sijaiskotia? Tarvitsetko hoitajaa kissalle tai koiralle kun olet lähdössä reissuun? Tai muuten vain apua eläinten kanssa?  Tämä luotettava,reipas,vastuullinen ja eläinrakas tyttö voi auttaa!

Olen valmis ottamaan myös vklp kissat,koirat ja muut eläimet hoitoon tai käymään teidän kotonanne hoitamassa eläimiä. Asun pienessä omakotitalossa Pappilassa jonka lähistöllä paljon hyviä lenkkireittejä ja puistoja.

Sinulta minä haen eläinrakkaana eläinseuraa sillä omaan talouteeni ei vielä lemmikkiä sallita! Kokemusta kaikenlaisista eläimistä minulla on ihan pienestä  asti tähän päivään saakka. Aina on ollut kaikenlaisia eläimiä äidinkotona ja kavereilla. Petsitterinä olen toiminut noin vuoden verran.

Ota yhteyttä täällä, sähköpostitse tai puhelimitse jos olet apua vailla! Ja jos jotain jäi epäselväksi vastaan mielelläni myös lisäkysymyksiin.

Eva Mariella
sposti eva.mariellam(at)gmail.com

15.09.2014 10.41

KOIRANHOITAJAA AJALLE 2.-6.10.2014!!!

Tarvitsisin hoitajan kahdelle kääpiöpinserinartulleni yllä olevalle ajalle. Vilkkaita ja hellyydenkipeitä koiria, välillä lähtee ääntä kääpiöpinserimäiseen tapaan ;) Jos sinulla olisi mahdollisuus hoitaa näitä kaveruksia tuolloin, ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää :) 

henna.paananen(a)hotmail.com

25.09.2014 10.33
022622750_r
Helsinki

PÄÄSETKÖ LENKILLE MALMINKARTANOON klo 15-19 aikana?

Tarvitsen apua muutamana arki-iltana lokakuussa.

Korvausta vastaan noin tunnin hihnalenkki kun oma työpäiväni venyy.

Koira on kiltti ja energinen, mutta pidettävä aina kytkettynä.

Ota yhteyttä YV täällä tai marjoneva (at) gmail.com

26.09.2014 16.01

Hei! Etsin itselleni lenkkiseuraa/ tarjoan lenkitysapua Oulussa. Olen aktiivinen 14-vuotias tyttö. Koirista on kokemusta, esim. sheltit, terrierit. Melkein mitä koiraa vain voin lenkittää, kunhan on rauhallinen, eikä erityisen paljoa hihnassa vedä. :) Laita viestiä sähköpostiini: enkko00(at)gmail.com

27.09.2014 16.06

Hei!

Löytyisikö Lohjalta vakituista (noin kerran viikossa muutamia tunteja) hoitajaa 10-vuotiaalle australianpaimenkoiralleni? Koirani on kiltti ja tottelevainen, mutta myös erittäin herkkä, joten hoitajalta toivoisin rauhallisuutta ja luotettavuutta, sekä tietysti eläinrakkautta. Tärkeintä olisi löytää koiralleni seuralainen pakollisten menojeni ajaksi, joten jos hoitajalla ei ole innokkuutta tai mahdollisuutta lenkitykseen, pelkkä rauhallinen kotona oleminen ja silittely riittävät.

Otathan yhteyttä, jos koirani hoitaminen kiinnostaisi. Voin maksaa työstä pientä korvausta. Puh. 0503490144.

03.10.2014 14.42

Ystäväni ja minä tarjoamme hoitoapua Lohjalla. Kokemusta löytyy mittelistä, kahdesta sheltistä ja yhdestä kleinistä. Koiran vahtiminen onnistuu kyllä mutta usein pääsemme arkisin koulusta klo. 14-15 eli jossain 16-17 maissa onnistuu (kuten myös ulkoiluttaminen). Jos haluat että autamme hoitamisessa toivomme että kerrot mahdollisimman paljon koirasi luonteesta yms. Itse minulla on marsu ja kissa (kaksi marsua ennestään nyt vain yksi) ja ystävälläni on yksi kissa.

Jos kiinnostaa laita viestiä täällä petsiessä tai eccagrund@hotmail.com

06.10.2014 15.17
000091909_r

Tarjoan lemmikkienhoitopalveluja LAPPEENRANNASSA ja lähikunnissa. Hoidan kissoja ja koiria niiden omassa kodissa. Päivittäin tai kun olet työ- tai lomamatkalla. Hinnat ja yhteystiedot http://lemmikkienhoitopalvelu.webs.com

09.10.2014 20.40
020620993_r
Tampere

Hoito/leinkitys apua tarjolla / Pori

Tarjoan joustavaa ja asiallista hoitoapua Porin keskustan alueella, tai hyvien bussiyhteyksien päähän keskustasta.

Minulla on kattava kokemus eri tyyppisistä ja kuntoisista koirista ja minulle tärkeintä on antaa apua joka vastaa parhaiten koiran ja omistajan tarpeita.

Ainoat rajoitteet ovat että omaan asuntooni en pysty koiraa/koiria ottamaan, enkä omista autoa, kaikki muu mahdollinen hoito ja apu onnistuu.

Koiran iällä, rodulla, taustalla ym. ei ole väliä. 
Toivon että saisin tutustua koiraan omistajan läsnäollessa ennen esim. lomahoitoa tai lenkkiapuja, että näen miten omistaja koiran kanssa toimii ja muutenkin tutustuttaisiin paremmin.

Korvauksesta sovitaan aina tapauskohtaisesti ja perheen tilanteen mukaan!

Ota rohkeasti yhteyttä niin sovitaan tapaaminen: jarvinen.ann.nina@gmail.com

"what is there in this world that makes living worthwhile?" Death thought about it. CATS, he said finally. -Terry Pratchett
09.10.2014 21.46
000092099_r

Hoitoapua tarjolla ESPOOSSA

Olen 17 vuotias (kohta 18) tyttö Espoosta ja tarjoan lemmikillesi hyvää ja hellää lenkki/hoitoapua kotonani tai teillä. Kokemuksia koiran hoidosta on koko elämän mitalla vähän jokaisesta rodusta, pennusta senioriin. Eniten kokemusta terriereistä eli myös itseppäisempiä tapauksia on ollut :D 

Lenkkiapua tarjoan Etelä- Espoon puolella, Matinkylä-Olari-Espoonlahti-Soukka ja lähialueet.

Kotiini voin ottaa pidemmäksikin aikaan lemmikkisi hoitoon, omia eläimiä ei ole joten siitä ei huolta. Olen koulussa arkisin n. 8-14 ja viikonloppuisin ei ole mitään. Kun minulla on eläin hoidossa käytän aikani hänen hyvinvointiinsa ja hellään hoitoon:) Asun yksin keskikokoisessa yksiössä kerrostalossa eli harmikseni kotiini ei mahdu hoitoon kamalan isoa nallea. 

Korvaus sovitaan erikseen tapauskohtaisesti. Parhaiten minuun saa yhteyttä tekstiviesteillä, puheluihin vastaan parhaani mukaan. Rohkeasti vain yhteyttä! :)

Puh 050 561 0690

Email: verna.laine@gmail.com

14.10.2014 15.28
022383580_r
Helsinki

Haetaan kahdelle koiralle satunnaisesti lenkittäjää

Pentu tulee taloon vasta joulukuun puolessa välissä. Itse olen lomilla vain viikon. Helpottaisi hirveästi jos edes muutamana päivänä viikosta saisi kotiin jonkun joka olisi pennun seurana, ulkoiluttaisi ja leikkisi. Koirat ovat Lancashiren heelereitä, vanhempi on 1½ vuotias rauhallinen ja hyvin kiltti narttu. Asumme 00180 Helsingissä aivan keskustan kupeessa. Otathan minuun yhteyttä jos voisit minua auttaa ja kerro itsestäsi ja mahdollisesta palkkatoiveestasi. Laitathan minulle mailia: emilywu@hotmail.fi

30.10.2014 14.36

Etsin hoitajaa/lenkittäjää kahdelle sekarotuiselle koiralle ajalle 12-13.12 tai 12-14.12(en vielä varma) Kummatkin on 2-vuotiata...sosiaalisia ,kilttejä,energisiä,iloisia. Toinen on kastroitu uros n.42cm 14kg ja toinen narttu n.34cm 8,5kg. Asumme Kaarinan  Keskutassa.

bebbistiina85@gmail.com

Muokattu viimeksi: 30.10.14 14.41
30.10.2014 15.57

Etsitkö koiranhoitajaa nimen omaan lohjalla? mistään ei tahdo löytyä hoitajaa ja työkiireesi vievät kaiken aikasi tai olet menossa viikoksi tai kahdeksikin Kanarian saarille? Tai etsit muuten vain koirallesi  hoitajaa?

Minä hoidan toisten koiria ja kokemusta löytyy jo kahdesta sheltistä, klein- ja mittelspitzistä, tollerista ja westiestä. Toivoisin että kertoisit mahdollisimman paljon koirastasi, luonteesta yms. Jos koirasi räyhää remmissä, on herkkä tai on arka se ei haittaa. Yksi shelteistä oli hyvin arka ja herkkä. Mitteli oli remmi rähjääjä. Minulla on mahdollisuus tulla vaikka joka päivä siinä klo.16-17 maissa. Vahdin, ruokin, hoidan ja vien koiria todella mielelläni lenkille. Palkkaa ei tarvitse antaa mutta sekin on aina tervetullutta ;). Olen 13-v joten toivon että nuori ikäni ei ole esteenä.

Ps. Jos koirasi on harrastus koirana haluaisin mielelläni kokeilla eri harrastuksia kun kotona ei siihen ole mahdollisuuksia (pikkusisar on allerginen) ja ellei haittaa otan myös ystäväni mukaan aina välillä :).

Yhteyttä minuun voi ottaa joko täällä petsiessä tai sähkopostiini:

eccagrund@hotmail.com

Muokattu viimeksi: 30.10.14 15.57
05.11.2014 11.06
000094094_r

Lomakoti haussa Kirkkonummelaiselle koiralle vastavuoroperiaatteella

Etsimme Kirkkonummelta tai lähistöltä koiraperheestä lomahoitopaikkaa tammikuussa 2010 syntyneelle schapendoesurokselle ensisijaisesti vastavuoroperiaatteella. (Lisäksi samalla periaatteella mökkipitäjästä Mäntyharjusta, minne teilläkin sitten mahdollisuus mennä koirien kanssa.)

Hoitajaa etsitään ensisijaisesti lomamatkojen ajaksi. Vastavuoroisesti koirasi pääsee kotiimme (okt, missä aidattu piha)/mukaan mökille. Meillä ollessaan koirat pääsevät myös päiviksi työhön mukaan. Toivoisimme että myös hoitokoira pysyisi mökillä pihapiirissä (ei metsästysviettiä).

Hoito onnistuisi vuorotteluperiaatteella siten, että aina kehtaisi koiraansa hoitoon tarjota. Niin te, kuin mekin. Koirahoitoloita emme käytä.

Rane lenkkeilee sekä leikkii mielellään. Se on hyvin ihmisrakas ja seurallinen, peruskoulutettu ja terve. Rane on taas vuoden päivät steriili implantilla. Tämä aiheuttaa paukkuherkkyyttä ja siksi uusiuosi vietetään marginaaleineen taas mökillä keskllä ei mitään.

Testattaisiin ensin, että koirakemiat toimivat. Myös kastroitu uros voi olla hyvä kaveri.

Sovitaan yhdessä pelisäännöistä: ”Rakkaalle koiralle kiva kaveri, kun omistajat lomailevat hyvällä omallatunnolla.” Laita vaikka tekstiviestiä Leenalle numeroon 0400-813682

10.11.2014 21.12

Hakusessa luotettava koiranhoitopaikka Helsinki - Lahti väliltä 12.12.14 - 18.1.15. 

11 -vuotias sekarotuinen, n. 25 kg Emma on hoitopaikkaa vailla. 

Emma on luonteeltaan leikkisä, iloinen ja energinen touhottaja. Ei uskoisi että kyseessä jo niinkin vanha koira, se on luonteeltaan ikuinen pentu joka tykkää tuoda palloa leikittäväksi vaikka joka päivä. Ei eroahdistusta, ei pelkotiloja, ei lääkityksiä. Nykyään Emma valitsee koirakaverit valitsee hyvin kapea-alaisesti, joten mieluusti paikkaan jossa ei ole toisia koiria. Tosin pitää yleensä isoista uroskoirista. Lasten kanssa ei ole ollut paljoa tekemisissä.

Menee niin kerrostalossa kuin maaseudulla, kunhan saa riittävästi ulkoilua ja aivojumppaa. Emmalta löytyy myös omaa tahtoa ja vartioimisviettiä.

Yhteydenotot sähköpostitse osoitteeseen: hannaelina3@gmail.com

12.11.2014 18.30
Haetaan pikaisesti hoitopaikkaa pienelle sekarotuiselle nartulle pirkanmaalta ajalle 16.11.2014.- 30.11.2014, jopa tältä väliltä lyhyemmästä pätkästäon apua :) Joda on 10kk aktiivinen tyttö, joka nauttii touhuamisesta ja hellyydestä. Rakastaa kun joku jaksaa leikkiä ja lenkittää :) Tulee toimeen koirien, kissojen ja jopa hevostenkin kanssa. Jodan kanssa saa harrastaa, tokoilemassa olemme jonkin verran käyneet ja paljon koirapuistossakin. Pystyy vaikka metsälenkillä pitämään irti :) Joda sopeutuu niin maalle kuin vaikka kerroataloon kunhan saa tekemistä :) Ota rohkeasti yhteyttä niin kerron ja jutellaan lisää :) Laura.mansikkamaki@ovi.com 044 9876 994
22.11.2014 18.06

Porissa tarjolla hoitopaikka/lenkitysapua!

Olen 19-vuotias tyttö ja asun omakotitalossa yhdessä 22v poikaystäväni, 1v koiran ja kanin kanssa. Koiramme on kastroitu uros, bichon bolognese rodultaan. Rauhallinen luonteeltaan, välillä vielä vähän epävarma mutta rohkaistunut tosi paljon. Innostuu leikkimään jos toinen koira on leikkisä luonteeltaan, mutta muuten suhtautuu melko välinpitämättömästi muihin koiriin, ei siis ole jatkuvasti toista häiritsemässä.

Piha ei ole aidattu eli emme voi tarjota vapaanapito mahdollisuutta. Meillä on ollut hoidossa myös esim. koira jolla oli erityisruokavalio ja lääkitys, semmoisetkin tapaukset siis onnistuu. Ongelmakoiriin taitomme eivät riitä ja lenkillä olisi hyvä osata kulkea nätisti ainakin jos on isompi koira, olen itse pienikokoinen. Voin tulla hoitamaan koiria myös sinun kotiisi jos sellainen sopii paremmin. Hinta per päivä on ollut yleensä 10e, tosin se voidaan aina sopia erikseen ja pelkistä lenkityksistä toki halvempi.

janitajokinen@gmail.com Ota yhteyttä ja kysy lisää jos joku jäi epäselväksi. :)

24.11.2014 10.24
022255664_r
Tampere

Lähdössä jouluksi matkalle, mutta lemmikillä ei ole vielä hoitajaa?
Vielä jouluviikolle (22.-28.12) yksi kani/jyrsijäpaikka putiikissa sekä yksi kissapaikka vapaana.
Mikäli tarvitset hoitajaa, ota nopeasti yhteyttä 
putiikki(at)moonwells.fi
www.moonwells.fi
33710 Tampere

Moonwell's gerbiilit - virallista gerbiilikasvatusta
07.12.2014 13.51

Asut pienessä "kylässä" nimeltään Lohja ja olet menossa lomalle joululomaksi eikä tästä pienestä kylästä tahdo löytyä hoitajaa. Sukulaiset eivät ehdi tai jaksa ottaa koiraasi hoitoon. No problem, ystäväni ja minä ulkoilutamme, vahdimme ja hoidamme koiraasi mielellämme. Olemme molemmat 13 v joten toivottavasti nuori ikämme ei haittaa. 24-25.12 emme ehdi ulkoiluttamaan mutta muuten ehdimme kyllä. Kokemusta löytyy tollerista, westiestä, shelteistä ja kahdesta spitzistä. Kerro mahdollisimman paljon koirastasi ja sen luonteesta. Voit ottaa yhteyttä eccagrund@hotmail.com sähköpostiini niin sovitaan lisää.

15.12.2014 18.04

Tarjotaan ulkoilutusapua Oulusta ! 

Olen 14-vuotias tyttö Oulusta ja voin palkkaa vastaan ulkoiluttaa tarvittaessa koiraasi/koiriasi iltapäivästä koulun päätyttyä. Siskoni, tätini ja äidin serkun koiria olen pienestä asti hoitanut, joten kokemusta löytyy niin pienille kuin isoillekkin koirille ! Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä sähköpostitse: maijuhyva@hotmail.com tai yksityisviestillä :)

08.01.2015 13.19
000097354_r

Mäntsälässä lomahoitoa tarjoan. Kokemuksella ja rakkaudella!

http://aavikkoruusunen.blogspot.fi/p/lomahoitoa.html

18.01.2015 15.45

Tarjoan hoitopaikkaa kiltille sisäsiistille koiralle joka ei ole turhan riehakas oman koirani kanssa.

27.01.2015 11.38
000098439_r

Hei!

Tarvitsisin lomahoitopaikan PK-seudulta kahdelle pomeranian rotuiselle poikakoiralle. Olemme lähdössä mieheni kanssa lähdössä reissuun maanantaina 16.2. ja palaamme niin että voisimme hakea koirat lauantai-aamuna 21.2. Koirat ovat kilttejä ja mielestäni helppohoitoisia jo kokonsakin vuoksi. Eivät siis tarvitse pitkiä lenkkejä ja niiden ruokinta on helppo hoitaa. Ne ovat aikuisia koiria, niin ovat oppineet sisäsiisteiksi ja eivät tee tuhoja. Voisimme tuoda koirat luoksesi ja hakea koirat hoidon päätteeksi. Kerrotko viestissäsi paljonko toivoisit palkkiota tältä ajalta. Jatkossa meillä olisi myös tarvetta hoitajalle joillekin viikonlopuille, jotka voidaan erikseen sopia ja huhtikuun lopussa meillä on viikon reissu tulossa. Tärkein on kuitenkin nyt tämä tuleva reissu. Voin kertoa koirista lisää ja voimme myös tavata ym. ennen reissua halutessasi. Toivomme, ettei hoitajalla olisi muita lemmikkejä tai hoidokkeja hoidon aikana. Kaikesta voidaan jutella tarkemmin, kun otat yhteyttä! :)

Sähköpostini

hannahut87@gmail.com

28.01.2015 15.59

Dalmatialainen narttu Cindy etsii väliaikaista kotia. Koira vaatii osaavan ihmisen läsnäoloa, rutiineja ja mieluiten paikkaan jossa saisi myös vapaanaoloa. Koiran tämänhetkisen hoitopaikan elämäntilanne ei salli hoidon jatkuvuutta ja oma työtilanteeni on nyt se et Suomeen paluu tulee viivästymään n. 2kk ja olen hakemassa koiran mukaani Australiaan, kunhan ensin pääsen Suomen puolelle. Koira oli aluksi vanhemmillani, mutta äidilleni tuli allergiaoireita jonka vuoksi tilanne meni sekavaksi. Koira on sisätiloissa rauhallinen, ulkona koittaa mennä aina vauhdilla mutta ei ole mahdoton pidettävä. Elänyt toisen koiran kanssa elämänsä, joten myös kodit joissa toisia koiria huomioidaan. Voi vieroksua yksin oloa aluksi uudessa paikassa. Koiralla on korvalääkitys jatkuvassa käytössä. Mieluiten sijoitetaan Etelä-Pohjanmaalle, koska on siellä tällähetkellä, mutta myös muut vaihtoehdot otetaan huomioon. Yhteydenotot jjenna_mari@outlook.com, Kiitos :)

28.01.2015 21.02

Etsitään kahta hoitopaikkaa neljälle koiralle lomamatkan ajaksi 1-14.4 Helsinki/pääkaupunkiseudulta!

Neljä ihanaa ja hyvätapaista narttukoiraa etsivät hoitopaikkaa. Neljässä koirassa on paljon hoidettavaa jos ei ole tottunut, eli haetaan kahta hoitopaikkaa. Kaksi koirista ovat pieniä chihu-seropeita (3 ja 4 kg) ja kaksi muuta ovat hieman isompia seropeita (8 ja 12 kg), kaikki lyhytkarvaisia. Tulevat hyvin toimeen muiden kilttien koirien kanssa, mutta kahden pienten kanssa ei voi olla isoja koiria.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä :) ellinor.holmberg@gmail.com

06.03.2015 15.39

Annetaan pitkäaikainen hoitopaikka Helsingistä koiralle!

Etsin mieluiten sellaista koiraa josta ei lähde karvoja, koska olen hieman allerginen. Hoidossa on ennenkin ollut esim. kaverin koira. Lapsuuden kodissa meillä oli 3 vehnäterrieriä ja niitä tuli hoidettua. Koiran hoito siis on tuttua.

Haluaisin mieluusti samaa koiraa pidemmiksi ajoiksi hoitoon ja useasti. Eli jos olet kiireinen tai et muuten vaan jaksa aina hoitaa koiraasi niin koira voi tulla välillä mun luokse :) Koira olisi mulle myös hyvä terapiakoira, koska kärsin ajoittain masennuksesta. Masennus ei kuitenkaan vaikuta koiran hoitoon. Tällä hetkellä olen työtön, joten aikaa ainakin koiralle löytyy!

Minulta löytyy kotoa jo koiralle iso tyyny ja flexi. Muista tavaroista olen luopunut, koska en ole enää hoitanut kaverin koiraani.

Asun kerrostalossa yksiössä. Hoidettava koira ei saa haukkua kun olen poissa, ei saa syödä huonekaluja taikka johtoja ja tietty sisäsiisti pitää olla. Toivon myös että koira tykkää olla lähelläni :)

Ota yhteyttä leo_girl85@hotmail.fi

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti