Faunatar - Sivu 4 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

11.04.2008 22.49
000030827_r

emme käytä faunatarta.. hirveet rahastusta emmekä M&M ääkään.. ylipäätään mitään isoja ketjuja..

BH kenneltarvike ja terrierri net on meitin paikkoja..

tuolla kuro kirjotti ihmisistä jotka haluaa koiraa silittää.. niin jos koira on niin heikkopäinen että se ei siedä koskettamista tai omsitaja ei siedä et koiraa koskettaa niin sellasta koiraa ei viedä sellaseeseen paikkaan et tulee tilanteita. ei kenelläkää ihmisellä tuu mieleen että eläinkaupassa esim on agresiivisii elukoita kokoajan (näin esimerkkinä esim)

asiakaspalvelu ihminen on aina asiakaspalvelu ihminen ja aina asiakas on oikeessa ja palvelian nöyrryttävä siihen mitä saa. ja enpä pahemmin oo kuullu et el kaupas paskaa saa niskaa sne verran moni kaveri niis on duunissa.. kyl se ihan siit palveliasta yleensä tulee et saa huonoo kohteluu.. itte en ainekaan oo mieliks palvelialle joka on naama norsunketulla ja nihkee palvelemaan..

12.04.2008 09.36

Faunatar tosiaan on kallis.

Ostin vähän aikaa sitten koirapalapelin joka m&m maksoi 2.50€, sen jälkeen kävin jumbon faunattaressa katsomassa jos siellä olisi jotain mitä ei m&m ollut niin näin siellä täysin samat palapelit, vaan ne maksoi 6€. PIENI hintaero!!!

En ikinä oo ostanu Faunattaresta muuta kun kaks namupussia. Tosin se on kiva kun sieltä välillä saa ilmaispusseja samalla ku ostaa jotain muuta. Ne kysyy et minkälaisia eläimiä on ja antaa sitte sille sopivia herkkupaloja. Ainoo faunattaren hyvä puoli.

10.05.2008 23.24
^Jumbon Faunasta (ihme kyllä) löysin halvan häkin, oliskohan ollut 140cm x 60cm niin.. 95€.. eli julmetun halpa, mutta ihan Vantaalle asti en lähde vain häkin takia, sama häkki halvempana käyttämättömänä Lahja&Kennelissä.

Myös pientä hintatarkkailua olen pitänyt Faunattaren, M&M:n ja Lahja&Kennelin välillä. Tuotteena valkoisille koirille tarkoitettu shamppoo.
Faunatar: n. 10€(tarjouksessa)
Musti&Mirri: 13,50€
Lahja&Kennel: 9.60€(tarjouksessa = 4€)
11.05.2008 01.02

Olen itse alkanut suosimaan nettikauppoja, etenkin kun olen tulevalle koiruudelle ostellut tarvikkeita.

Ohuet noutajamalliset näyttelypannat on olleet siinä 6-9 euroa (nahkaisina) mitä olen netistä löytänyt. Kävin neljä turkulaista eläinkauppaa läpi ja järjestäin kaikki vastaavat menivät sinne 15 euron kieppeille.

Tietysti netistä tilattaessa on otettava nuo postikulut huomioon, mutta se on aika pieni paha kun minäkin yleensä tilaan kerralla enemmän (mm. leluja freteille. Ne kun tuhoavat niitä aikamoista vauhtia niin pitää vähän väliä uusia :P Esim. isoille koirille tarkoitetut "kestävät" kongit menee meillä alta päivässä silpuksi... Vinkuleluista puhumattakaan.)

11.05.2008 09.51
022471421_r
Hämeenlinna
Hämeenlinnan faunattaressa on muuttomyynti menossa... Löysin sieltä Bellalle kauan himoitun timantti pannan, melkein puolet halvempi. :P
11.05.2008 09.52

:) me saatiin kerran Faunattaresta 3 lyhytttä hihnaa alle yhden hinnalla :D

äf.. Hämeenlinnan Fauna on kaniasioissa surkee :D ei mitään kaneille, paitsi turkoosit valjaat O.O :D

11.05.2008 10.45
019225113_r
Helsinki

ku luin tota tuolt aijemilt sivuil, aika moni KOIRAIHMINEN tais mainita M&M olevan paras, < siihen siis, siellä ei myydä melkein mitään kaneille tarkoitettua :< eikä kauheasti jyrsijöillekkään, ainakaan itäkeskuksen musti & mirrissä .

kyllä sielt jtn voi löytää vaik hihnan ''koirien'' puolelt mut ei oo kauheesti mitään erikoista (: muuten on kyllä hyvä paikka (:

miten se meni et kaverini osti 2,5 - 3 e 10 siankorvaa koirilleen (:

puputti kohta vuoden <3
11.05.2008 10.59
^ite myös vähän petyin kun piti käydä ettimässä hyppyhihnaa, eikä sitten ollut oikein mitään :/ mutta kyllä sieltä hihna mukaan tuli (: Mut kyl täällä Lahja&Kennel on paras, halpa ja monipuolinen :)
11.05.2008 12.14
000049035_r
Mekin ostetaan lintujen ruoat Lahja&Kennelistä, parakiitinsiemenet on jotain 3.20 e/kg ja Faunattaressa melki seitsemän euroo kilolta.. Hmm, ei oo vaikeutta päättää mistä ostaa :D
11.05.2008 12.58
022706875_r
Lappeenranta
ninni kirjoitti:

ku luin tota tuolt aijemilt sivuil, aika moni KOIRAIHMINEN tais mainita M&M olevan paras, < siihen siis, siellä ei myydä melkein mitään kaneille tarkoitettua :< eikä kauheasti jyrsijöillekkään, ainakaan itäkeskuksen musti & mirrissä .

kyllä sielt jtn voi löytää vaik hihnan ''koirien'' puolelt mut ei oo kauheesti mitään erikoista (: muuten on kyllä hyvä paikka (:

miten se meni et kaverini osti 2,5 - 3 e 10 siankorvaa koirilleen (:

Täällä lpr:ssa on ainakin jyrsijöille ja kaneillekkin tuotteita :) Vaikka koiraihminen nykyään olenkin niin olen myös jyrsijöitä omistanut.

Ja joo.. Mieki oon ostanu monta kertaa mustista&mirristä siankorvia sen 10 kpl/3 e :)

Kaikenkarvainen sekoitus <3 :)
11.05.2008 13.18
022288641_r
Vieremä

Me suositaan Lemmikkiasemaa kun ketju toimii täälläpäin :) Sieltä kyllä löytää kaiken tarvittavan ja sitten palvelukin on mukavaa. Kaikki ostokset merkitään etukorttiin josta sitten lopulta saa etuja :) Twiggyn valjaat olisivat maksaneet n. 18€ mutta etukortilla ostettua tuotteita (tuotteista lasketaan loppusumma ja tästä 10%:tia) saatiin yli 5€ alennus :)

Faunattaressa ollaan käyty Kouvolan reissulla mutta hintoja katsellessa päätin marssia mustiin ja mirriin :P

Minun mielipide ei välttämättä ole sinun mielipide
11.05.2008 13.29
019225113_r
Helsinki

(=

en oo muute koskaa tavannu kauppaa nimeltä lahja&kennel, onks tääl helsingis tai siis tietääkö kukaan ? (: + onks netti sivuja, haluun käydä semmoses (: <3

puputti kohta vuoden <3
11.05.2008 19.42
000026896_r
Faunatar on kallis kuin mikä, mutta ihan hyvä paikka joo.
08.08.2008 17.10
021901445_r
Karijoki
Onko teistä kukaan käynyt nyt justiin vähään aikaan käynyt Seinäjoen Faunattares? Aattelin kun itellä on kesyrottien hankinta kiikarissa ja ajattelin sieltä käydä katsomassa? Että sitä vaan, että näkyikö rottasia siellä? :D
08.08.2008 19.43
Kävin vähän aikaa sitten Myyrmannin Faunattaressa ja olin todella pettynyt liikkeen tuotevalikoimaan! Hinnat olivat kalliita ja esim. koiranruokia ei ollut mynnissä kuin yksi tai kaksi merkkiä . Se liike vaikutti pieneltä ja tyhjältä, en viihtynyt kauaa... Kyllä Musti & Mirri on parempi mielestäni !
08.08.2008 19.49

Tuleehan siellä aina välillä käytyä. Ne Faunattaret, joissa olen käynyt ovat olleet siistejä ja eläinten olosuhteet ihan hyvät. Mutta onhan se aika hinnakas, koirien osalta ainakin. Esim. Reporangasta olen löytänyt joitain tuotteita halvemmalla. Mutta kilpikonnelleni ostan yleensä Faunattaresta, mm. Nutrobalin jne. Matelijoiden tuotteet ovat aika laajat siellä. Löytyi jopa eräs kauan etsimäni maakilpikonnakirja

14.08.2008 07.37
Käyn välillä, vaikka ei aihetta olis. Kun ostin Toffeen, olin vielä tyhmä pentu, joka ei tinnyt mistään mitään. Joten.. Myyjä sanoi, että Toffee on Talvikko, harvinaisen värinen vain. Ja sitten se olikin hybridi. :/ Tosi tyhmää tollanen huijaus.
30.09.2008 16.24
019121284_r
Espoo
Minttu kirjoitti:

Mitäs mieltä te olette Faunatar-eläinliikkeestä?

Ite pidän Faunatarta kalliina paikkana.
Kävin tänään myös Pirkkalan Faunattaressa. Suuresti kummastutti kanien ja marsujen
"hintalappu". Siis että esim. "Hermeliini 55€" jne. Lähes jokaisen "häkin" edessä oli jtn
"Suloisia urosmarsuja", "Söpöjä risteytyskaneja", "Pirteä hermeliiniuros" jne. Jäi vähän
kummastuttaan tollaset.. Parempi valikoimakin on Pirkkalan Faunattaressa kuin esim. Nokian Faunattaressa... Mutta, mitäs mieltä te olette? Ostatteko elukoillenne sieltä
paljonkin, vai hommaatteko muualta? ja miksi?

Tähän päivään asti ole käynyt Espoossa Sellon Faunattaressa, vaikka onkin jonkin verran kallis paikka.. mutta tänään tuli sitten mitta täyteen! Olen asioinut kyseisessä liikkeessä jo vuosia ja aina saanut jonkin verran kyseenalaista palvelu yhdeltä myyjältä. Kaikki muut tosin ovat olleet hyvin kohteliaita! Menimme tänään mieheni kanssa ostamaan koiruudelle uusia valjaita ja saimme myyjältä asiatonta ja tylyä palvelua. Kun huomautin tästä myyjälle ja toivoin vastaisuudessa ystävällisempää palvelua, hän vastasi vain nyrpeänä " Jaa".

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Ja vinkkejä missä päin Leppävaaraa saisi parempaa palvelua?

27.04.2009 18.12
019498919_r
Lapua
Olen aika tyytyväinen ainakin Seinäjoen Faunattareen. Kauppiaat ovat asiantuntevia ja paperit saa eläimistä mukaan. Tavarat ovat kalliita,mutta mielestäni myös laadukkaita(ainakin ne jotka olen itse ostanut).Onhan se silti hyvä,että lemmikeistä saa vähän maksaakkin.Yleensä rahalla on suuri merkitys kun lemmikkiä ostetaan.Ainakin yleensä niistä huolehditaan paremmin,mitä kalliimpi otus on
27.04.2009 18.17
021737869_r
Pälkäne
Turtolan ja koskikeskuksen faunattareissa käyn ostamassa sammkoille sirkkoja ja matoja :D ei sie kyllä muuten niinkään tule käytyä ku sammakoitten asioilla ku aika kallis paikkahan tuo on.......
jenskun.kuvat.fi
04.05.2009 20.55
Ollaan käyty pari kertaa Raision faunattaressa :) ei voi muuta sanoa kuin kallista on tosiaan!! :/ Tavallinen köysilelu maksoi siellä 9€ ja sellaisen saa parilla eurolla jostain muualta..Ja kääpiöhamsteri maksoi 25€,pyytää enemmän kuin kasvattajat mielummin ostetaan tarvikkeet m&m tai vapiksesta jne.
04.05.2009 21.10
Pate on ostettu Pirkkalan Faunattaresta.Suvusta ei mitään tietoa.Myynti paperis luki et se on kääpiöluppakorvakani ja väri on ruskee.Oikeesti väri on luonnon harmaa.Asian tuntevaa..........(:
04.05.2009 22.16
Pate kirjoitti:
Pate on ostettu Pirkkalan Faunattaresta.Suvusta ei mitään tietoa.Myynti paperis luki et se on kääpiöluppakorvakani ja väri on ruskee.Oikeesti väri on luonnon harmaa.Asian tuntevaa..........(:
Eiköhän se ole pääasia, että liikkeessä annetaan ainakin oikeanlaiset hoito-ohjeet eläimille ja tiedetään niistä ne tärkeimmät perusasiat. Itse olen eläinalan koulutuksen käynyt ja vuosia elukoita harrastanut, mutta saattaisin silti varmasti erehtyä esimerkiksi niiden kanien värien suhteen.
Muokattu viimeksi: 04.05.09 22.18
05.05.2009 01.58

Faunattaressa on mielestäni todella korkeat hinnat verrattuna esim 4-pets liikkeeseen ja Megaeläimeen :/

Faunattaressa iso-jyrsijän heinä maksaa 7,30€ ja 4-petsissä ja megaeläimessä se sama heinä maksaa 6,30.

Elikkä omasta mielestäni Faunatar on pelkkää rahastusta ja tyrkytystä :)

Mutta jokaisella omat mielipiteet.

Ja muutenkin näissä muissa lemmikki eläin-liikkeissä on Mukavampaa henkilökuntaa toisin kuin faunattaressa on yleensä ''valittavaa'' henkilökuntaa :/

Enpä tiedä sitten mutta minulle jäänyt huono kuva kyseisestä lemmikki eläin-liikkeestä.Tosin onhan sieltä Inka ostettu mutta hänellekkin tuli sitten kyseinen aneurysma (ei tietenkään johdu kys.liikkeestä) :) Mutta kummiskin.Kaikki muut on ostettu 4petsistä,kasvattajalta,ja Megaeläimesä :D

Megaeläimestä on kuitenkin todella hyvä kuva jäänyt mitä nyt sielä välillä ei satu olemaan esim vitamiinia marsuille mutta muuten halpaa yms. :)

Faunattarelle /henkilökunnalle yms.faunatar asioille antasin arvosanaksi 6+

Ja muille 9-10. :D

Elikkä en suosittelis faunattaresta mitään ostamaan ennenkuin on tarkistanut muiden läheistän lemmikkiliikkeiden hinnat.

Sekä faunattaressa Myytävillä eläimillä on todella ''tuskaiset oltvat'' Kanitkin melkein lämpöhalvauksen partaalla :/ 

Muokattu viimeksi: 05.05.09 02.17
28.06.2009 20.03
paljonko faunattaren marsut maksaa?
28.06.2009 20.18
019846574_r
Faunatar on kallis, en käytä. :P Mut onpahan M&M myöskin kallis ketju ainakin meilläpäin. Pet pointtia suosin.
Ei virheettömyys ole täydellistä.
28.06.2009 20.27
022112494_r
Joensuu
Meidän faunassa tuo furminator maksaa 39.00€ (S koko). Paljonkohan maksaa muualla?
Muokattu viimeksi: 28.06.09 20.29
Elämä on elämääkin suurempi
28.06.2009 20.49
022437786_r
Kun itäkeskuksessa käyn lemmikkieläinliikkeestä ostamassa Onnille kissanhiekkaa, käyn Megaeläimessä, siellä on kai halvimmalla se kissanhiekka mitä käytämme. Ainoa huono puoli kyseisessä liikkeessä on pienet tilat. Palvelu on hyvää, osaavat neuvoa, sieltä olen tainnutkin sitten ostaa eniten Onnille tavaraa, mukaan on tarttunut ainakin se kissanhiekka, kumisuka, kissan kynsisakset, iso kasa leluja. :D

Jos Megaeläimessä ei ole etsimääni, menen katsomaan onko sitä 4petsissä. 4petsissäkin on mukavaa palvelua. Sieltä olen tainnut sitten ostaa Onnin kantokopan ja Onnin kuivaruokaa.

Jos sielläkään ei ole etsimääni (mikä käy hyvin harvoin, olen useimmiten ostanut hiekat Megaeläimestä, kerran olen ostanut 4petsistä) silloin vasta käyn Faunattaressa. Faunattaren henkilökuntaa en ole kokenut yhtä mukavaksi ja hyväksi kuin muissa, olen saanut välillä aika töykeänkin vastauksen joihinkin kysymyksiin. Mitä nyt muistelen, en ole itäkeskuksen Faunattaresta ostanut koskaan mitään. Kyseisestä Faunattaresta tulee heti mieleen ainoastaan yksi hyvä puoli, suuret tilat. Muissa tilat ovat turhan pienet, Faunattaressa niin ei ole. Faunattaressa tosiaan on kallista.
Heti tuli mieleen yhden myyjän töykeä vastaus, kun olimme kavereiden kanssa siellä, ja siinä oli niitä näytepusseja, kysyimme että ovatko ne ilmaisnäytteitä, myyjä vastaa töykeällä äänellä että "Niitä on sitten yksi per asiakas".

Käytän mielummin niitä missä on mukavaa henkilökuntaa, joka myös tarjoaa apuaan jos asiakas näyttää eksyneeltä, eikä tarvitse itse mennä etsimään myyjää, joka mahdollisesti antaa kysymykseesi töykeän vastauksen. xD Mielummin tuen niitä firmoja, joista saan siis hyvää palvelua, en koe mitenkään epämiellyttäväksi sitä että myyjät käyvät kyselemässä voivatko auttaa.
28.06.2009 20.59
Faunattaren törkeä henkilökunta on tullut koettua täälläkin päin Suomea, muistan että olin joskus katsomassa kaloja niin myyjä huusi kassalta jotain tyyliin "Sinne ei kosketa!" Juu, eipä ole sen jälkeen tullut käytyä eikä sieltä ole mitään ostettukaan.
"If we understand that horses can't separate the way they feel from the way they act, then we can start to see that unwanted behavior isn't bad behavior at all."
28.06.2009 22.01

Oon käyny Faunattaressa muutaman kerran, itse en kamalasti pidä. Kaveri kerran selitti mulle että miten naksutin toimii ja naksautti pari kertaa, niin mulle ärjästiin heti että KUN ET OLE OSTAMASSA EI TARVITSE NAKSUTELLA. Siis ymmärrän että on ärsyttävää kun siellä pyörii porukkaa mutta tuotteita ei osteta, etenkin kun tässä Faunattaressa on aina väkeä kattomassa niitä eläimiä, mutta mistäs se myyjä ois voinu tietää että mitä aion.

Tämä sama myyjä on aina jotenkin kärttyisä muutenkin, mutta muuten sieltä saa ajoittain ihan hyvää asiakaspalvelua. Hinnat on kalliita enkä muista että oisin koskaan ostanut Faunattaresta mitään, ehkä yhden kaulapannan alennuksesta.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti