Faunatar - Sivu 7 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

18.07.2010 00.10
000042628_r

Ei myy frettejä, enkä usko että mihinkään sen firman on edes tulossa frettejä. ;)

Esittelyitä on mutta ne ovat yksityisten omia frettejä jotka ovat esittelyssä. =)

Fretit eivät kuulu eläinkkappaan, lue heidän sivut niin sieltä löytyy tietoa asiasta. ;)

Minä käyn Jumbon ja Itäkeskuksen, Järvenpään Faunottaressa. Joskus saa halvalla jotain alennuksesta ja mukavat liikkeet. =) Hyvä asiakaspalvelu ja mukava käydä.

18.07.2010 14.46

Itse kun olin ostamassa deguja myyrmannista niin sanoivat että saavat niitä ruotsista viikossa kun on ostamassa. Onhan se aika tehtailua silloin. Muuten hamsterit kyllä sieltä ostan mutta deguja en todellakaan faunattaresta osta

No sehän on selvä että vähänkin eksoottisemmat elukat joutuvat tilaamaan jopa ulkomailtakin mutta sieltäkin useimmiten asiaan uppoutuneilta kasvattajilta tulevat

Itse asioimme Tampereen Koskikeskuksen Faunattaressa ja eläimillä on siedettävät tilat ja myyjät ovat mukavia ja positiivisia vaikkakin kaikki heistä eivät ole erikoistuneet läheskään kaikkien elukoiden hoitoon,ruokaan ja tarpeisiin ihan niin paljoa kuin toivoisin.Mutta ei se mun mielestäni kyllä mikään kovin kallis putiikki ole,riippuen tietty siitä mitä ostaa.Noksopissa tuleekin sitten asioitua useammin kun myyjät ovat tuttuja pidemmältä ajalta ja saamme silloin tällöin pientä alennustakin

10.08.2010 14.45
020592167_r
Vantaa

Jumbon faunattaressa käyn, kun näissä lähi-eläinkaupoissa ei tietääkseni öttiäisiä myydä. Täytyy sanoa että Can O'- tuotteet (eli siis nämä purkki-ötökät) ovat faunattaressa ihan älyttömän kalliita, yli 11e, kun taas jostain muista kaupoista saa viidellä eurolla.

10.08.2010 14.53

Itse en juurikaan käy faunattaressa, hirveen kallis kauppa ja kaikki lelut, pannat, hihnat sun muut (joiden kuulema pitäis kestää koiraa ku koiraa) on menny rikki vähän ajan jälkeen ja ainakin jumbon faunassa eräs myyjä on ollut tosi töykeä.

Itse mielummin käyn mustissa&mirrissä ja 4petsissä :)

Muokattu viimeksi: 10.08.10 14.54
10.08.2010 15.01
021714062_r
Hämeenlinna
Olen pari kertaa käynyt Faunattaressa, tosin muussa kuin ostomielessä. Paikan ihmiset eivät vaikuttaneet olevan kovin kiinnostuneita asiakkaista, mutta yhden myyjän kanssa pääsin juttusille.
Kyselin että mistä ne hankkivat eläimiä, niin kuulemma tukusta. Ja kun on liikaa eläimiä jo nyt ja kohta taas tulossa kuorma lisää.
Faunassa oli muutenkin jo rottia, hamstereita, gerbiilejä, kotiloita, kaneja, marsuja, kaloja sekä yksi leguaani. Hinnat ovat ihan törkeitä siellä, yhdessä pienessä häkissä oli iso, luppakorvainen kani ja häkin kyljessä luki "Leijonaharjas 65e".
Se mikä ei tapa, se tappo melkein.
29.04.2011 15.25
020500128_r

"Hintaa hihnalla oli 7.89e ja väriltään oli valkoinen.
Samanlainen hihna, mutta musta jossa oli vähän valkoista, makso 10.90e! Värikö sen
hinnan ratkaisee O.O?"

:) Ei väri hintaa ratkaise, vaan sisäänosto hinta... Jotkut tukkurit pyytävät eri hintaa tuotteesta vaikka vain väri olisi eri.. Ja eihän ole mitään järkeä myydä tuotetta, ellei jää voitolle. Tuotteet hinnoitellaan sisäänosto hintojen mukaisesti.

Eläimet on kalliita myös, mutta se on yksi tapa jolla kontrolloidaan sitä ettei eläintä osteta "hetken mielijohteesta" niinkun joku asian ilmaisi. Vaan että eläimen hankintaa on harkittu ja mietitty. Jos kani maksaisi saman verran kun joillain kasvattajilla, useammat ihmiset tulisivat kaneja ostamaan, ja toisin kun kasvattajilla, niin eläinkaupassa ei ole aikaa hirveän kauan perehtyä millainen ostaja on. Toki siellä kysellään onko tarvittava tieto eläimestä yms. Ja jos asiakas näyttää epäilyttävältä, on myyjillä oikeus olla myymättä eläintä.

Ja sen käsityksen olen saanut, että faunatar pyrkii itse kasvattamaan myyntieläimensä, tai ostamaan ne luotettavalta kasvattajalta, eikä mistään tukuista, mistä saattaa tulla ihan mitä vaan.

Suht koht asiantuntevaa palvelua mielestäni, ja työntekijöitä pyritään koko ajan kouluttamaan joka on hyvä. Eihän kukaan toki ole seppä syntyessään, joten ei liikoja vaadita heti kättelyssä keltään :)

29.04.2011 21.32

Itselläni on ihan hyviä kokemuksia myyrmannin faunattaresta. Myyjät ovat ystävällisiä ja palvelu pelaa. Ollaan jo aika vakkariasiakkaita ja Nelli saa aina jonkin herkun siellä käydessämme.

Degut, jotka sieltä joskus ostettiin oli ehkä hieman arkoja, mutta kilttejä. Rottatytöt taas oli käsikesyjä, kilttejä ja tottuivat minuun nopeasti, antoivat vanutella miten päin vain :P Hamsterit on ollut hyväluonteisia, viimeisin syyrialainen varsinkin, oikein kiltti pikkupoika. Jopa ensimmäiset hiireni ostin 11-vuotiaana äitini kanssa kyseisestä liikeestä ja ihania pikkupersoonia olivat.

Ainoa mistä jäi paha maku suuhun, olivat viimeisin hiirilauma. Mutta sinänsä oma vikani, kun en ottanut selvää, että olivat ruotsista tuotuja, luultavasti massatuotettuja ja täynnä perinnöllisiä sairauksia. Monia satasia niihin upposi muutaman kuukuden/puolen vuoden aikana, kunnes lopulta luovutin ja ne päästettiin kärsimyksistään. Mitään tartuntatauteja tai muuta ei ollut rohinoiden yms taustalla, osalla elimet olivat alikehittyneet ja yhdellä löydettiin omituinen nestekertynä vatsasta, kuin vatsa olisi ollut täynnä sormenpään kokoisia palloja. Eläinlääkärikin oli hetken äimänkäkenä, mutta totesi kyseessä luultavasti olevan jonkin harvinaisen geneettisen virheen.Eihän noitakaan vikoja nähnyt kun ostin hiiret ja olivat pieniä, muutaman kuukauden sisään vasta ilmenivät :/

Jatkossa kyllä jos jyrsijöitä mielin, niin hamsterit ja rotat mielihyvin tuolta hommaan :) Plussaa siitä että myyjä antoi minun tyttörottia ostaessa ihan rauhassa niitä käännellä ja väännellä ja katsoa niiden kuntoa/luonnetta, tiedän monia el.kauppoja joissa joutuu ostamaan sian säkissä ^^

29.04.2011 23.12
020269555_r
Helsinki

Mielipiteeni Faunattaresta:

En pidä tuotevalikoimasta.. Kun vertaa Faunatarta ja M&M niin ovat aivan kuin eri planeetalta.
Faunattaresta ei ole kahteen vuoteen lähtenyt mitään mukaan.. Ei pantoja, hihnoja, ruokaa tai mitään muutakaan..
Myyjätkin ovat aina tällä päällä -> ´ihan sama, tuolla noin, varmaan´
Kerran olen törmännyt todella mukavaan myyjään ja vieläkin ollaa yhteyksissä toisiimme, ystävystyimme siis..
Faunatar saisi minulta kyllä suuret plussat, jos kassatädit muuttuisi positiiveimmaksi ja tuotevalikoima kasvaisi.

27.08.2011 18.43
Minulla on Helsingin Itäkeskuksen Faunatar-liikkeeseen 15e-lahjakortti, jota en itse pääse käyttämään. Joten voisin sen jollekkin myydä, jos joku käy sielläpäin Faunattaressa. Kysykää profiilissa lisää :) Kortti on voimassa 12.10.2011 saakka
Älä tule elämääni jos aiot lähteä siitä pois.
19.10.2011 16.10

yks päivä luin keskustelua faunatarista ja seuraavana yönä näin unta että matkustin bussilla venäläiseen kaupungin osaan ja siellä oli faunatar = фаунатар

oudointa unessa lienee että se oli alusvaateliike XD

Don't worry. Be happy. <3
12.01.2012 04.47

Porvoon entinen eläinkauppa Nelitassu muuttui ensin Pet Pointiksi (pikkuketju) ja nyt se on sitten Faunatar. :/

Mihin katoaa kaikki hyvät eläinkaupat. Arvostin aina Maffishoppia, joka muutti aikoinaan Porvoosta Loviisaan ja Nelitassustakin pidin. Mutta tuskin se tulee olemaan ihan sama jos on nyt osa suurinta ketjua. Faunatar sinänsä kai ihan ok mutta...

Ja tavallaan tykkäisin kyllä ketjusta/liikkeestä joka ei edes myisi eläimiä ollenkaan  tai myisi niitä tosi vastuullisesti. Musti ja Mirri ei oikein riitä kanien tarpeisiin. Ei ole yleensä edes pajuleluja tms pureskeltavaa myynnissä.

Muokattu viimeksi: 12.01.12 04.49
12.01.2012 07.35
022433731_r
Petsie_supportmember_small
Klaukkala
Lulu kirjoitti:

Ja tavallaan tykkäisin kyllä ketjusta/liikkeestä joka ei edes myisi eläimiä ollenkaan tai myisi niitä tosi vastuullisesti. Musti ja Mirri ei oikein riitä kanien tarpeisiin. Ei ole yleensä edes pajuleluja tms pureskeltavaa myynnissä.

Meilläkin on täällä Mustissa & Mirrissä aika vajaa valikoima.. Tosin nimihän sen kertookin, liike on pääosin koirille & kissoille, Kaneille siellä on muutamaa eri pellettiä, suola-ja mineraalikivet, heinätelineitä, pari eri herkkua. Tarjoiustalossakin on isompi valikoima! Mutta en nurise, koska liike taitaa nimenomaan olla tarkoitettu niille kissoille ja koirille pääpiirteittäin. Ja oli OT kun ei koske faunatarta. :D

Muokattu viimeksi: 12.01.12 12.54
http://siisinkarvakorvat.blogspot.fi/
14.01.2012 11.16
022237810_r
Kihniö
Siis mä en käsitä, miten muka faunatar on kallis? :D Esim nuo jokken komia pannat on sie jonku 28 (halvin mitä löytäny mistää), muut yli sen ja korkeimmillaan kys panta on ollu 47e:D Seinäjoen Faunatar on ainakin mukava paikka asioida.
http://afewbelgian.blogspot.fi/
14.01.2012 15.41
022578988_r
Lulu kirjoitti:

Porvoon entinen eläinkauppa Nelitassu muuttui ensin Pet Pointiksi (pikkuketju) ja nyt se on sitten Faunatar. :/

Mihin katoaa kaikki hyvät eläinkaupat. Arvostin aina Maffishoppia, joka muutti aikoinaan Porvoosta Loviisaan ja Nelitassustakin pidin. Mutta tuskin se tulee olemaan ihan sama jos on nyt osa suurinta ketjua. Faunatar sinänsä kai ihan ok mutta...

Ja tavallaan tykkäisin kyllä ketjusta/liikkeestä joka ei edes myisi eläimiä ollenkaan tai myisi niitä tosi vastuullisesti. Musti ja Mirri ei oikein riitä kanien tarpeisiin. Ei ole yleensä edes pajuleluja tms pureskeltavaa myynnissä.

Se pieni Nelitassu oli tosi onneton kyllä. Mutta ne isommat tilat oli kivat. Ja sitten se nimi vaihtui Petpointiksi ja Petpoint muutti ja siihen tuli Faunatar.

Muuten tietänet että Porvoon Petpoint on nykyisin Kuninkaanportissa? Vai kaipaatko vain Nelitassua?

Relax, it's not that kind of a shower scene.
14.01.2012 18.27
022412579_r
Kouvola
Minusta faunatar on kallis kauppa tai ainakin muista kouvolan alueen eläinkaupoista saa samoja tuotteita halvemmalla (esim kun eläinlääkäri suositteli jotain sellaisia lääkkeitä kun sampolla meni maha usein sekaisin niin faunattaressa paketti tais maksaa 12e ja kuusankosken pet pointissa sama paketti tais olla 8e) . Enkä myöskään pidä siitä kun tuo faunatar muutti prisman tiloihin kun se on oikeesti varmaan puolet pienempi nykyyän ku mitä oli aijemmin ja nyt siellä on kaikki hyllyjen välitki ihan sairaan ahtaat.
Muokattu viimeksi: 14.01.12 18.28
14.01.2012 18.36
Juulia kirjoitti:

Mielipiteeni Faunattaresta:

En pidä tuotevalikoimasta.. Kun vertaa Faunatarta ja M&M niin ovat aivan kuin eri planeetalta.
Faunattaresta ei ole kahteen vuoteen lähtenyt mitään mukaan.. Ei pantoja, hihnoja, ruokaa tai mitään muutakaan..
Myyjätkin ovat aina tällä päällä -> ´ihan sama, tuolla noin, varmaan´
Kerran olen törmännyt todella mukavaan myyjään ja vieläkin ollaa yhteyksissä toisiimme, ystävystyimme siis..
Faunatar saisi minulta kyllä suuret plussat, jos kassatädit muuttuisi positiiveimmaksi ja tuotevalikoima kasvaisi.

Faunatar ei pääsääntöisesti ole koiratarvikeliike. Se erikoistuu nimenomaa erikoisempiin eläimiin ja niiden tarvikkeisiin. Tosin kaikki matelijatarvikkeet (ja itse matelijat!!) ovat ylihinnoiteltuja... Esimerkkinä normaaliväritteinen kuningasboa Riihimäen Faunataressa maksaa 450 euroa. Ihan älytön hinta, värimuunnoksiakin voi saada halvemmalla. Omasta boastani tulen maksamaan tasan 60 euroa ja se tulee vastuulliselta kasvattajalta.

14.01.2012 19.07
022578988_r
Onko tuo Juulian Faunatar mielipide nimenomaan jostain yhdestä Faunattaresta? Kuulostaa niin oudon yleistävältä. Ihankuin joka Faunatar liikkeessä olisi jotain 'ihan sama'-tyyppejä myymässä, että se olisi joku ketjun vaaatimus päästä sinne töihin hah. Tai no jos olet jokaisessa käynyt.. Täällä Porvoossa olen saanut mukavaa palvelua kyllä.
Muokattu viimeksi: 14.01.12 19.08
Relax, it's not that kind of a shower scene.
26.07.2012 15.25

Vaikka täälä on aikalailla negatiivista faunasta niin laitetaan jotain hyvääkin, itse meinaan yllätyin positiivisesti vieraillessani Ideaparkin faunattaressa!

Tuotevalikoimaan en kiinnittänyt niinkään huomiota mutta eläinten olot pistivät heti silmään, niillä oli nimittäin perus eläinkaupan oloihin verrattuna tosi hyvät olot :) Oli virikkeitä aikalailla jokasella jyrsijällä ja kanilla siellä, rotilla oli mörttiä tms niinkun kuuluisikin ja pilttipurkkien kansiin hamstereille, hiirille, gerbuille ja rotskuille oli ilmeisesti tarjottu jotain tuoretta :) Gerbiileillä oli eläinkaupaksi ihmeellisen paljonkin purua vaikkei ihan riittävästi mutta ainakin 6cm sieltä löytyi. Marsuja oli kiva myös kattella kun niillä oli erilaista puuhamökkiä ( Siis sellanen sillan näkönen koppi), paljon heinää ja yhden kopin päällä ruokakuppikin :) Ainoa miinus että niitä oli yhdessä "terrassa" 4 mutta silti, virikkeitä! Myös pikkutyttömarsuilla oli kaikennäköistä puuhaa :) Rotilla ja hiirillä oli kiipeilymahdollisuuksia erilaisista köysistä ja korkeista kopeista :3 Sit luulinkohan näkeväni oikein kun syrkeillä ei ollu juoksupyöriä, ei ainakaan liian pienen juoksarin pulaa... :D

Tulin yllättävän hyvälle mielelle kun ennen en oo nähny oikein faunassa virikkeitä noin myyntielukoilla.. :)

26.07.2012 15.34
022089091_r
Lempäälä
Kalle kirjoitti:

Vaikka täälä on aikalailla negatiivista faunasta niin laitetaan jotain hyvääkin, itse meinaan yllätyin positiivisesti vieraillessani Ideaparkin faunattaressa!

Mua itseäni syö joka kerta kun käyn siellä eritoten kesällä se et ne kanit on terrassa ja siel on ite faunassakin niin turkasen kuuma ja kanitkaan jaksa ees liikkua.. ja niitä kun on yleensä useampi kuin yksi siel..

Mutta pakko tosiaan sanoa et sieltä ostan kissojen ruuat ja kyl muutenkin tulee lähinnä ruokia tai leluja ostettua elukoille C: Täällä Lempäälässä se kun on ainoa eläinkauppa ja en vielä ole ainakaan uskaltautunut netin välityksellä lähteä tilaamaan..

26.07.2012 16.00

Tääl meillä Kotkassa on vähän näitä "kyllä me tiedetään ja me ollaan oikeassa"- myyjiä. Heidän mielestään asiakas ei voi olla ilmeisesti oikeassa. Kävivät kerran niin tietäväisinä kertomaan kuina mm. kesyhiirten luovutusikä on 4 viikkoa (no ei ole, vaan 5 viikkoa...), kun tuli siinä puhetta hiiristä ja niiden kasvatuksesta.

Kovasti suosittelevat myös pesävanua ja pitävät sitä parempama kuin heinä tai vessa/talouspaperi. Ainut hyvä juttu on sentään, että informoivat kerran hamsterin ostajaa, että minidunaan ei syyrialaista.

27.07.2012 11.08
Ainakin nyt kun kävin siel oli vaan yks kani per terra.. Mutta siis se unohtu mainita et ei ilmeisesti tilaa tukusta kun noi eksoottiset jne kun ainakin jyrsijöillä ja kaneilla oli osalla suomenlipputarra terrassa.. :D
27.07.2012 11.26
022433731_r
Klaukkala
Itäkeskuksen Faunattaressa oli 11 marsua n. neliömetrin terrassa, reilu kuukausi takaperin.. Eipä tähän mitään lisättävää. Kovaan ääneen päivittelin, et miksi hitossa pitää ottaa niitä elukoita sinne kun ei oo tilojakaan.
27.07.2012 11.29
Kerran faunattaressa (en viitsi mainita missä) oli sairaita (karvattomia länttejä), alle luovutusikäisiä hamsterinpoikasia. Ainakin yksi niistä makasi kuolleena terrassa. Kuulemma aina jotkut kuolevat, kun tulevat kaukaa.
27.07.2012 11.32
022433731_r
Klaukkala

^

Niin, eli ne tulee sieltä iki-ihanasta tukusta. :))

http://blog.wonderlandshamstery.net/2012/01/elaintukku.html

tuolla tietoa tukkutoiminnasta, tekstissä esitelty tukku on vieläpä tod. näk. parhaimmasta päästä, sinne kun pääsee ihmiset jopa katsomaan ja kuvaamaan halutessaan.

27.07.2012 23.00
musta kans faunatar on aika kallis paikka .. ostin sielt rommille hihnan ku siel oli halvempi mitä muis mis kävin :D mut muuten en kyl hirveesti käy siellä.
28.07.2012 01.32
022206908_r
Espoo

Mielipiteeni faunattarista missä olen vieraillut on... Eläimillä (jyrsijöillä ja kaneilla, ja todella harvoin kylläkin lintuja siellä mutta niilläkin) todella pienet ja huonot tilat. Kyllä tuolla ison-omenan faunattaressa on miulle ihan okei valikoima, ei tavallisesta kaupasta noita justiinsa linnuille tarkoitettuja ruokia oikein löydä. Miinusta myös se että se on aivan MIELETTÖMÄN kallis... hävyttömän kallis ):

mutta itse olen siis tyytyväinen omalta osaltani lintujen tuotevalikoimiin vierailemissani Faunattarissa.

Bird in a cage can act only like a prisoner
28.07.2012 19.44
022687069_r
Hämeenlinna

Me ostetaan joskus joku luu muuten ´kallis paikka ja aika huonot hihna, panta ja lelu valikoima :S

29.07.2012 18.48
022292668_r
Lempäälä
kirjoitti:
Unna kirjoitti:

^ Niimpä, kanit siellä on ihan sairaan kalliita. Usein voi joku risteytys maksaa jopa yli 70 euroa, vaikka sillä samalla rahalla tai jopa halvemmalla saisi kasvattajalta hankittua kanin jonka suku ja tausta on tiedossa.

Onhan se tavallaan hassua että tuollaisesta paperittomasta risteytyksestä joutuu maksamaan enemmän kuin kasvattajalta ostetusta eläimestä. Lisäksi kun eläinkaupan elikot usein ovat lähtöisin nimenomaan karuista oloista eivätkä ne näin ollen ole saaneet parhaimpia mahdollisia eväitä ( siistejä tiloja, laadukasta ruokaa, ihmisen läsnäoloa eikä välttämättä edes luovutusikäisiä jne ) elämänsä alussa.
MUTTA parempi että eläinkaupan eläimillä hinnat ovat korkealla. Ihmiset tekevät uskomattoman paljon heräteostoksia eläinkaupoissa ja ainut joka tuossa "AWWWW kuin söpö kanivauvapupunen otetaan se!" ilmiössä saattaa pistää ihmisen ajattelemaan on raha. Sitä kun ei välttämättä haluta laittaa palamaan niin vaan, tolla 70eurollakin kun vois ostaa jo kivat farkut.. ;) mennään ehkä kotia miettimään onko sittenkään niin hyvä idea. :) Hiiriä esimerkiksi lähtee paljon heräteostoksina. Niiden hinta eläinkaupoissa ei paljoa päätä huimaa, sehän on sen 10-15 euroa, just semmonen näppärä summa minkä joku lapsonen voi taskustaan kaivaa.

Kompsin...

Ja tuo osa jonka alleviivasin, on valitettavasti ihan totta. Ideaparkin Faunattareen lähti meidän naapurista nuori kani, jonka suvusta ei ole mitään tietoa, kasvanut pienen ikänsä perheessä jossa 3-8-vuotiailla lapsilla ei ole mitään valvontaa kanien käsittelyssä, mm. nostavat kanejaan korvista, pudottelevat ja kaikkea mahdollista mitä tuon ikäiset lapset ilman valvontaa voivat tehdä. Ja kanilla on jalka murtunut (ilmeisesti lasten käsittelystä), mutta eivät vieneet eläinlääkäriin (liian kallis) joten loppuelämänsä saa kulkea kolmella jalalla, kun eihän sitä enään korjatuksi saa.

Eli Faunattaresta voit kyllä saada ihan minkälaisen eläimen ihan minkälaisista oloista. Toivon, että kyseinen kani saa Faunattaren kautta paremman kodin kuin entinen koti oli-.-

Muuten Faunattaresta; tavarat ovat mielestäni laadukkaita ja asiakaspalvelu pelaa hyvin, mutta on kyllä todella kallis.

Muoks.// Niin ja ainakin Ideaparkin Faunattaressa on ihan hyvin virikkeitä häkeissä. Tosin usein saa katsoa niitä kaniparkoja että siinä ne taas makaa kun tilaa liikkumiseenkaan ei ole... Ihan erilailla meillä kotona kanit liikkui, Faunattaressa tuntuu makaavan jatkuvasti tylsistyneenä.

Itse pidän eniten eläintarvikekaupoista, joissa ei myydä itse eläimiä, max. kaloja tai vastaavia.

Muokattu viimeksi: 29.07.12 18.59
Älä ota kesäkissaa!
03.08.2012 11.52
022616819_r
Kauhava
Manu kirjoitti:
Kalle kirjoitti:

Mua itseäni syö joka kerta kun käyn siellä eritoten kesällä se et ne kanit on terrassa ja siel on ite faunassakin niin turkasen kuuma ja kanitkaan jaksa ees liikkua.. ja niitä kun on yleensä useampi kuin yksi siel..

Mutta pakko tosiaan sanoa et sieltä ostan kissojen ruuat ja kyl muutenkin tulee lähinnä ruokia tai leluja ostettua elukoille C: Täällä Lempäälässä se kun on ainoa eläinkauppa ja en vielä ole ainakaan uskaltautunut netin välityksellä lähteä tilaamaan..

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samasta asiasta. Käväistiin eilen päivän reissulla ideaparkis ja mun oli pakko käväistä faunattaressa kattelemassa niitä eläimiä ja voi että kun mä säälin niitä pupuja! Sielä kaupas oli ihan älyttömän kuuma, jo viiden minuutin katselun jälkeen alkoi mullakin jo hiki virrata. Kaikki puput makasivat niissä terroissa/häkeissä, mitä lie ihan paikoillaan eivätkä hievahtaneetkaan. Kipaisin sielä vielä n. tunnin jälkeen hakemas koirille luita ja sielä ne makas edelleen samoissa asennoissa. Kyllä teki mieli ottaa ja viedä kaikki mukanaan :( ei siinä nyt oikeesti pitäisi suuri homma olla että laittaa jonku tuuletussysteemin niille eläimille.

Pieniä koiria, Suuria sydämiä http://huiskuhantammme.blogspot.com/
03.08.2012 12.03
022031798_r
Lempäälä
Bella kirjoitti:
Manu kirjoitti:
Kalle kirjoitti:

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samasta asiasta. Käväistiin eilen päivän reissulla ideaparkis ja mun oli pakko käväistä faunattaressa kattelemassa niitä eläimiä ja voi että kun mä säälin niitä pupuja! Sielä kaupas oli ihan älyttömän kuuma, jo viiden minuutin katselun jälkeen alkoi mullakin jo hiki virrata. Kaikki puput makasivat niissä terroissa/häkeissä, mitä lie ihan paikoillaan eivätkä hievahtaneetkaan. Kipaisin sielä vielä n. tunnin jälkeen hakemas koirille luita ja sielä ne makas edelleen samoissa asennoissa. Kyllä teki mieli ottaa ja viedä kaikki mukanaan :( ei siinä nyt oikeesti pitäisi suuri homma olla että laittaa jonku tuuletussysteemin niille eläimille.

Oon samaa mieltä pupuista MUTTA toisaaltaan siellähän on niitä lintuja niin se lämpö tekee niille mieluisa koska sillä on justiinsa undulaattejakin nii nehä on trooppisia eläimiä... eli sillä lämmöllä saattaa jopa olla syynsä

Mr.Mixter!

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti