Anders hallgren (Koirat > Koirien koulutus)

17.12.2011 11.50
022441295_r
Salo
Anders Hallgren on siis ruostalainen koirapsykologi. Luin tossa just Hänen kirjottamaa kirjaa ''iloinen ja tottelevainen koira''. Onkos jollain kokemuksia tai mielipiteitä tästä? Kirjasta tai henkilönä vaan. Musta ainaki kirja oli tosi hyvä!! suosittelen!
www.aapojalissu.blogspot.com
17.12.2011 16.52
Itse en ole kirjoja koskaan lukenut, mutta kuulostaa kyllä ihan osaavalta mieheltä. Pitäisi varmaan lainata muutama hänen kirjoistaan ja lukaista läpi.
17.12.2011 16.58
022441295_r
Salo
juu tässä taas luen sitä ja paranee vaan! oikeesti tosi hyvä!! :)
www.aapojalissu.blogspot.com
19.12.2011 20.45
021469973_r
Mä oon lukenut muutamia sen opuksia, kotoa löytyy "oikea koira oikeaan kotiin"-kirja. Osaava mies ja tykkään lukea hänen kirjojaan. Muutamia asioita ihmettelin, mutta maassa maan tavalla..
19.12.2011 22.59
020204731_r
Iisalmi
Hallgren on todella osaava kaveri :) Muistakaa myös kun luette hänen kirjojaan että monia kirjoja on päivitetty ja muokattu vuosien mittaan, eli jos kirjastosta satut lainaamaan koiraongelmia ja ongelmakoiria joka on vuosimallia 70-luku niin nykypainoksissa tietyt asiat on kirjoitettu melkein täysin uusiksi kun kehitys on mennyt eteenpäin.
20.12.2011 07.59

No jaa, ei tuo hirveesti säväyttänyt, mutta menettelee. Riippuu miltä kantilta asioita katselee ja itse katselen vähän eri winkkelistä asioita, ku tavis omistajat. olen jo niin syvällä jo noissa ongelmakoirissa, että ei tässä kirjoja juurikaan lueta vaan edetään omalla tyylillä ja toistaiseksi se on ollut erittäin toimiva joten "voittajajoukkuetta ei vaihdeta".

Kirjat on kirjoja ja tv on tv ja ei vastaa todellisuutta, jokainen saa eri kuvan ja tv-ohjelmista leikataan pätkiä pois jne. Jossain Pätkäs Cesarilla taisi olla koira 3kk kuntoutuksessa, moniko koiranomistaja saa vaikean koiran siinä ajassa kuntoon? pari sadasta ja miettikää mitä ajat maksaa kouluttajilla, kukaan ei maksele 3kk kuntoutusjaksoja ellei ole lottovoittaja.

Kirjat on erittäin vaarallisia olla olemassa varsinkin tiettyjen kirjoittajien, koska oppeja noudatetaan väärin ja ne ei kaikille koirille sovi juuri kirjoitetun lailla. Lähinnä hyvä kirja antaa vain viittellisen kuvan koiran koulutuksesta, kuntoutuksesta ja ymmärtämisestä.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti