Kissan tiineys! (Kissat > Pennut)

19.04.2012 19.35
Hei! Olisko jollain antaa tietoa tähän asiaan. Mulla on kissa joka odottaa pentuja. (ei ole "tietoa" koska saanut alkunsa). Kissan maha on todella pyöreä. (näyttää kuin pennut pian syntyisi), jotenka olisko kellään tietoa/kokemusta tälläisestä? Jos jollain olis jonkin moista tietoa tähän niin otetaan ilomielin vastaan kaiken moisia.
26.04.2012 08.24
021579271_r
Äänekoski

Heippa. Meillä syntyi juuri reipas viikko sitten pennut täällä ja kaikki meni hirmu hyvin ja kissa hoiti kaiken täysin itse. Minä epäilin kanssa tosi pitkään että kissa jo synnyttäisi mutta siinä vaiheessa kannattaa vaan odotella. Varmista kissalle pentupesiä muutamaan paikkaan, penturuokaa emolle jo nyt ja ei muuta kuin odottelemaan. :) Itse voin sanoa että aika tuntui tosi pitkältä, ja olin koko ajan et kyl ne ensi viikolla syntyy ;) Mut siinä vaiheessa kun maha oli tosi pyöreä sain vielä melkeinpä kuukauden odotella... Missä vaiheessa huomasit odotuksen? Milloin nisät alkoi punoittaa? Veikkaan että kisullasi on noin puolivälimenossa... Elä vain päästä kissaasi enää ulos!

Tsemppiä!

26.04.2012 09.10
En halua nipottaa, mutta eikös samasta aiheesta ole jo keskutelu(ita)? :o
Haku ei kyllä toimi mulla nyt, ilmeisesti ton beta ohjelman takia...
30.04.2012 13.48
021579271_r
Äänekoski
on joo... ajattelin kans ihan samaa mut ajattelin tuohon vastata kun moni (jos on uusi) uusi käyttäjä ei osaa niitä selata tai ei vaan hoksaa niitä alkaa lukemaan.. eli tämän voi varmnastikkin poistaa :)) Ihanaa Vappua kaikille!

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti