Seksuaalinen suuntautuminen & sukupuoli-identiteetti (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

21.04.2008 21.18

Toivottavasti tämä ei nyt ole ns. "asiaton" aihe. Ei tämä nyt minusta...

Pahoittelen, etten laita nyt kaikkia seksuaalisuuksia, mutta ovat sen verran harvinaisia, että voinee mennä tuon Muun alle.

Ja seuraavaksi pahoittelen koko kyselyä, mutta olen ihan törkeän kiinnostunut vähemmistöseksuaalisuuksista. Hiljaisesti ajan näiden asiaa ja iän karttuessa [plus lähemmäksi vaikutusmahdollisuuksia muuttaessani] alan ajamaan vähän kuuluvammin. Jos ihmistä ei saa syrjiä rodun puolesta, ei kai seksuaalisuudenkaan?

Mutta niin. Kiva jos joku puhuisi asiasta, eikä vain antaisi ääntänsä o/ Avaan keskustelun toteamalla olevani homoseksuaali. En vain näe miehissä mitään.

Ja lopuksi totean, että toki, seksuaalisuus kehittyy kokoajan ja voi kallistua suuntaan tai toiseen ajan kuluessa, mutta jos nyt keskittyisimme vain tähän hetkeen.

Muokattu viimeksi: 21.07.09 16.55
21.04.2008 21.24
Hetero tääl... Tosin täytyy myöntää et tulee naisiaki välil vilkuiltuu...mut ei niin vakavasti et voisin itteeni bi:ks sanoo...
21.04.2008 21.36
022644852_r
Mynämäki
Hetero täällä myös.
"Koirasi voi elää ihmisten kanssa ihmisten maailmassa, mutta sen vaistot kuuluvat silti koiralle" -Victoria Stilwell
21.04.2008 21.49

Ei ole asiaton aihe, oikeastaan tosi hyvä, tosin monelle varmaan aika vaikea tulla tänne puhumaan kun sentään joku voi tunnistaa koiran kautta ;D Minä en häpeä mitään, enkä syrji.

Hetero olen (:

21.04.2008 21.51

hah, luulin eka että puhuttiin koirista. :D no kuitenkin ihan hetero ihminen täällä. :D

//muoks. ama on varmaankin aseksuaali. ainakin melkein.

Muokattu viimeksi: 21.04.08 22.25
21.04.2008 21.55
No jos koirista puhutaan, ni meiän Taavi on homoseksuaali tai vähintään bi, eipä juuri tytöt kiinnosta.. =D
21.04.2008 22.00
022337686_r
Lahti
Täältä löytyy kanssa bi. "Kaikki kelpaa", kuten sanotaan, tällä hetkellä olen kuitenkin erityisesti mieltynyt erääseen tyttöön erittäin vahvasti.
Minua tosin hämmentää nykymaailmassa se, kuinka moni teini kuvailee itseään bi-seksuaaliseksi ihan vain sen takia että se olisi jotenin cool. Tokihan murrosikään voi kuulua sellainen oman seksuaalisuuden hakeminen joka saattaa useinkin tuoda esille bi:mäisiä "oireita", mutta senkö perusteella he luokittelevat itsensä oikeiksi bi-seksuaaleiksi.. Hmm..

Itseltäni jos kysytään, kannatan seksuaalivähemmistöjen toimia. Meillä on ollut oman perheen sisälläkin keskusteluita, joissa olen puhunut mm. homojen puolesta ja etenkin äiti puhunut niitä vastaan. Vissiin kyllä perhepuolessa ei silti vieläkään tiedetä, etten ole täysi hetero, vaikka sellainen oletus heillä on.
21.04.2008 22.01
021398535_r
Juva

Itseni lasken ihan heteroksi, vaikka tuleehan naisiakin välillä vähän pidempään kateltua.

Ossi on todennäköisesti homoseksuaali tai sitten bi; ei voi varmaksi sanoa. Toisaalta nuo pentueet viittaa siihen suuntaan, että jotain kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen on, kun hommat ovat hoituneet, mutta muuten pojassa on kovin paljon stereotyyppisiä homo-piirteitä. Jami on tosi heteroäijä. Se saattaisi kyllä olla just semmonen ennakkoluuloinen ja suvaitsematon tyyppi. :S

21.04.2008 22.50
021307945_r
Kontiolahti
Hetero.
21.04.2008 22.57

jaa a :D hetero varmaan en tiedä, ehkä hiukan bi-curious. (sera et laittanu kaikkii mahollisii vaihtoehtoi ;P )

bi-curious on niinkuin "utelias"

21.04.2008 23.20

Juppe, en niin vaan pahoittelin, kun en kaikkea jaksa laittaa ja kehotin laittamaan "Muu" -kohdan alle :)

Tuohon Titjan kommenttiin. Minusta nyt vähän tuntuu, että ne teinit jotka väittävät itseään biseksuaaleiksi vain cooleuden vuoksi, ovat todennäköisesti bi-curiouseja. Ainakin uskon, että heilläkin on jotain kiinnostusta, koska tuskin nyt kovinkaan moni ihanvain näyttämisen vuoksi tekee jotain mitä ei tahdo = jotain kivaa samaa sukupuolta olevan kanssa. Vähän niskavilloissa tunne, että oikeasti teinipellet vetäytyvät pois tilanteesta, joka alkaa menemään liian "tukalaksi".

Ja voinnen mainita etten leiki coolia, vaan olen tässä about kolme vuotta rakastanut yhtä tyttöä ja yhdessä vaiheessa oli jotain vuoden kestänyt... Suhteentyylinen, mutta minun mielenterveyden vuoksi lopetin sen. Liian epävakaata. Sinänsä harmittaa jo sen vuoksi, että olisi tosiaankin ollut luvattoman kiva saada se oikea suhde aikaiseksi, mutta myös siksi, että sellaiset kymmenkunta "kaveriani" hylkäsivät minut kokonaan kun saivat kiertoteiden kautta tietää, etten olekaan normaali lapsi o/

Sera on puhdas hetero. Damn. Ei sellainen koira millainen omistaja. Ystävänkään koira ei seuraa omistajaansa - tosin "väärin päin". Koiraa ei kiinnosta mikään ja ystävää kiinnostaa kaikki.

21.04.2008 23.37

Itselleni homoseksuaalisus on melko mutkaton asia, vaikka itse hetero olenkin ja avomiehen kanssa asustelen. Kummitätini on asunut naisen kanssa niin kauan kuin minä muistan, enkä ole koskaan kokenut siinä mitään outoa. Nykyisin tuttaviini kuuluu myös joitain muitakin homoseksuaaleja. Olen myös sitä mieltä, että ihmistä ei saisi syrjiä tai kohdella erilailla seksuaalisen suuntautumisen mukaan. Mutta valitettavasti kovin monet niin kuitenkin tekevät. :/

Keneltä se on pois jos tuo ohimenevä nainen asuukin toisen naisen kanssa? No eipä se ketään liikuta, mutta monen elämää liikuttaisi se, jos naapurissa asuisi lesbopariskunta. "En minä ole rasisti mutta..."

Niinpä niin.

21.04.2008 23.50
sekin on kummaa että homoja syrjitään mutta ei lesboja niin paljon.
22.04.2008 09.58
en oikeestaan osaa sanoa :o eise rakkaus kato sukupuolta... mutta tähän asti olen seurustellut vain mieshenkilöiden kanssa... mutta eisitä koskaan tiedä :)
22.04.2008 12.56
022471421_r
Hämeenlinna
hetero
22.04.2008 14.31
Hetero mä kans. ;> Ainakin luulen olevani? ;'D
22.04.2008 15.56
Jeri kirjoitti:
Hetero

Mua ärsyttää kun jotkut vittu haukkuu ja arvostelee homoja ja LEsboja...kun eihän ne ole siinä mielessä erilaisia ollenkaan mitä heterot.Olihan BB-voittaja Saulikin Homo.......Paitsi et luulempa ettei sitä sen kuuluisuuden takii arvosteltu.... Mä ainakin pidin ja pidän siit tyypist tosi paljon......Onneks se voitti :)

Eikkös Sauli ollu bi? (Älkää nyt luulko että muka seurasin sitä ohjelmaa!)

Itse olen hetero, mutta "kannatan" tai olen siis vähemmistön puolella. :)

22.04.2008 16.34

Sauli on bi.

Itse olen hetero, mutta en pidä pahana asiana, jos joku sattuu olemaan vaikka homo tai lesbo. Se on niin normaali asia, jos joku ei ole ihan samanlainen kuin itse. Mielestäni ketään ei pitäisi syrjiä, oli sitten homo/bi/lesbo/joku muu. :>

22.04.2008 17.21
Hetero olen. Mulle on ihan sama jos joku on esim. homo.. Ne on melkeinpä mukavempia kavereina kuin heterot, tietyllä tapaa siis. Timiä komppailen :)
22.04.2008 17.54

hetero

luulisin..?

22.04.2008 19.05

Hetero, mutta mun puolestani jokainen saa olla ihan mitä haluaa.

En katso kieroon mitään vähemmistöjä.

22.04.2008 19.08
Hetero taidan olla. timppa on varmaa hetero ja ehkä vähän homokin. Kyllä ne tytöt kiinnostaa, mutta ei pane kyllä pahakseen jos joku toinen uros tulee nylkyttämään
Muokattu viimeksi: 23.04.08 18.44
22.04.2008 20.29

Mieki taidan kyl hetero olla. Ainaki tietääkseni. mutku oon tällänen tenu ni eihän siitä aina varma oo vaikka luulisin hetero olevani...

22.04.2008 20.37
Saanen kysyä mikä toi aseksuaali on??? Kato ku en tiedä....
22.04.2008 20.42
Juppe kirjoitti:
sekin on kummaa että homoja syrjitään mutta ei lesboja niin paljon.
tätä ollaan monesti kavereiden kanssa mietitty ja tultu siihen tulokseen että lesbot vaikka kävelisikin käsikädessä tms. ei herätä niin paljon ihmettelyä/paheksuntaa kun naiset/tytöt muutenkin pelkästään kavereina halailevat,pussailevat ja kulkevat käsikädessä ja toisekseen joistakin miehistä kaksi naista yhdessä on kiihottavaa. miesten välinen suutelu on oudomman näköistä. Itse olen hetero mutta olen tuntenut lesboja,homoja ja bi-seksuaaleja ikäni ja hyväksyn heidät. (vaikka naapurikseni)
22.04.2008 20.46

Aseksuaali on henkilö, joka ei:

a) koe seksuaalista vetoa alkuunkaan
b) kokee seksuaalista vetoa, muttei varsinaisesti kumpaankaan sukupuoleen

Sille taisi olla vielä kolmas "selitys", mutten nyt muista.

Onpas täällä heteroa porukkaa :'D Tulee vähän orpo olo kun tottunut olemaan bissejen ympäröimänä. Mutta se on kiva, ettei karsasteta. Syrjiviä ihmisiä tunnen jo ihan tarpeeksi.

22.04.2008 20.51
018887098_r
Helsinki
Siis onks tää ihmisille? :'DD Anteeks vajaavaisuuteni mut oon hetero, ja Taavi kyl kans :D Luulisin x)
22.04.2008 20.57
Ihmisillehän tää on . ::: DD
22.04.2008 21.02
tietääkseni olen hetero. :D
22.04.2008 22.26
020666359_r
Helsinki

hetero olen minäkin, hanista nyt en tiiä, taitaa olla bi- seksuaalinen. tai kenties transu kun tykkää tyttöjä nylkyttää. :D

Muokattu viimeksi: 25.04.08 21.55

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti