Koiran ulostaminen ja syöminen (Koirat > Koirien hoitaminen)

18.10.2012 10.48
022408048_r
Turku

Heips..

Haluaisin kysellä että kuinka usein teidän koiranne ulostaa päivässä? Sillä minun alle vuoden ikäinen koirani ulostaa joka lenkillä joskus kaksikin kertaa saman lenkin aikana, vaikka lenkki olisi lyhytkin. Käymme ulkona 3-4 krt päivässä.

Yritin vaihtaa ruokaakin, mikä ei sisällä lainkaan viljaa. Nyt käytössä on hauhau champion ruoka. Koira ei tykkää lainkaan syödä tätä ruokaa vaan jättää syömättä tai syö ihan vähän. Olen yrittänyt sekoittaa joukkoon esim vähän kermaviiliä.

Tämän takia hauveli oksentaa välillä keltaista vaahtoa kun on vatsa niin tyhjä !

Muuten on todella terve, vilkas, leikkisä eikä voinnissa ole mtn vikaa. Ulostekkin on hyvän "laatuista", eli ei ripulia tai vastaavaa..

onko koirani vaan erittäin herkkävatsainen??

18.10.2012 10.49
022408048_r
Turku

Niin ja kun olen syöttänyt mössöruokaa niin se kyllä menee alas :) eli ei muuten taida olla ruokahaluttomuutta... 

18.10.2012 16.16

Ongelma voi olla maissi ja/tai peruna.Koira ei hyödynnä niistä lähestulkoon mitään ja ravintoaineet menevät vääränlaisina paksusuoleen.Tämä aiheuttaa monilla ilmavaivoja,ripulia tai useita ulostamiskertoja.

Kannattaa kokeilla vaihtaa ruoka sellaiseen,jossa ei perunaa ja maissia ole.Vehnää on turha karttaa,jos sille ei ole allerginen.

Kyynärät 0/0,Lonkat A/A,Silmät ok,hengitystiet ok,selkä ok,häntä ok

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti