Petsieläiset (Yleinen keskustelu > Petsie)

17.03.2013 21.01
022314450_r
Ohkola

Noniin.

Aina välillä pohdiskelen tätä Petsietä ja näitä ihmisiä joita täällä on. Sillä petsiessä on jotain muutakin kun vaan ihmisiä jotka puhuvat erilaisista asioista keskenään. Tätä olen erityisesti miettinyt lukiessani mielipide edellisestä kirjoittajasta palstaa. Siellä aina välillä törmää yllättäviinkin kommentteihin.

Toiset pitävät joitakin käyttäjiä kuin lapsinaan, toiset pitävät jotakuta äitihahmona. Sekin on erikoista, miten jokaisella on omat ns. "suosikit" täällä Petsiessä. Kun selailee jonkun palstan kommentteja ja huomaa tuon kirjoittaneen mielipiteensä asiasta, ryhtyy hupaisalla mielellä lukemaan mitä tuo taas tulee valittamaan. Tai innoissaan odottaa mitä se on kirjoittanut. Tai skippaa kokonaan juuri tuon käyttäjän kommentin, koska tietää että sen jälkeen päässä kiehuu sen verran että kaikki kymmenen metrin etäisyydellä olevat ovat vaaravyöhykkeellä. 

Mutta ainakin minulla on niin, että kun nään tietyn käyttäjän, minulle saattaa tulla aina joku tietty kommentti mieleen josta hänet muistan ikuisesti, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Jos olen joskus riidellyt jonkun kanssa, se muistuu aina hänestä mieleeni, tai jos jollakulla on joskus ollut ärsyttävä provomainen kommentti mietin aina sitä nähdessäni tämän samaisen käyttäjän.

Monet eivät välttämättä edes tiedä, että miten hauskoja ja jopa outoja asenteita muilla on heitä kohtaan. Juuri esimerkiksi tälläinen että jotkut pitävät joitakin käyttäjiä jonain suojattinaan, kuin lapsinaan, tai toisinaan jotakuta viisaana äitihahmona.

Välillä tuntuu että petsieläisten välillä on myös sellaisia suhdekiemuroita että jos nuo kaksi käyttäjää edes eksyy samalle topicille siitä ei seuraa mitään hyvää, tai mitä ikinä onkaan.

Eli yleistä keskustelua tästä mielestäni mielenkiintoisesta ilmiöstä, miten petsieläiset suhtautuu toisiinsa ja ajattelee toisistaan, etc. Toki tänne voi tulla kertomaan omista kokemuksistaan tai mieltymyksistään johonkin käyttäjään, varmasti jokainen on mielenkiintoinen tietämään jos sinulla on jotain outoja mieltymyksiä tietyistä käyttäjistä. :D

Jos et tiedä, kysy. Älä tee omia johtopäätöksiä.
17.03.2013 21.04
022700014_r
Pori

Hö mie luulin jo et nyt o tullu pystyy nimettömästi avaudutaan toisista käyttäjistä töpö :_D

Heat, dust, water or even an invasion of particularly horny and sneaky jellyfish.
17.03.2013 21.14
000104479_r

^Eihän sellanen olis mahollista koska ilman käyttäjätunnusta ei voi kirjottaa mitään tänne :D

17.03.2013 21.19

Eliittijengi vauhkoontuu kohta taas.

17.03.2013 21.31
022253542_r
Muurame

Mitä tähän nyt pitäisi sitten kommentoida.

No petsieläiset on joukko elukkaihmisiä siinä missä muutkin, täällä vaan erotuksena on se että ehkä täällä ne suojamuurit lasketaan alas ja ihmiset käyttäytyy eri tavalla kun niiden olettaisin oikeassa elämässä käyttäytyvän. Täällä on aikuisia joiden en uskoisi olevan edes yläasteella, mutta toisaalta on yläasteelaisia joiden olettaisin olevan aikuisia.

En ole viime aikoina edes kiinnittänyt huomiota siihen kuka kirjoittaa ja mitä kirjoittaa. Ei täällä taida olla semmoisia mieleenpainuvia ihmisiä. Ainakaan nyt ei tule mieleen sellaisia. Mä lähinnä luen viestejä yhteisöissä ja keskustelussa ja kommentoin perään, mutta ei mulle tule hirveästi mielleyhtymiä käyttäjistä. Kaikki täällä on aika samanlaisia.

En ole analysoinut käyttäjien suhteita ja suhtautumisia toisiinsa eikä mua oikeastaan kiinnostakaan.

Toisaalta olen jonkin verran alkanut välttelemään aiheita joissa mulla olisi eniten sanottavaa, koska tiedän yleisesti että joukko tietyn tyyppisiä koiratätejä ja koiratyttöjä syöksyy kuitenkin rintamana tarttumaan siihen ja kyseenalaistamaan kaikkea. Ja kun mua ei enää kiinnosta se väittely kun se nyt vaan on niin että petsiessä harvemmin saadaan mistään mitään järkevää lopputulosta aikaan kun aletaan keskustelemaan, se on aina semmosta juupas eipäs -väittelyä joka päättyy jonkun jäähyyn. Sinäänsä olisi mukava joskus keskustella asiallisesti ihmisten kanssa mutta petsie on aika usein väärä paikka sellaiseen, täällä on loppujen lopuksi niin vähän ihmisiä joiden kanssa arvomaailmat kohtaa ainakaan mun tapauksessa.

Muokattu viimeksi: 17.03.13 21.31
Saksanpaimenkoira Kunto & kissat Ninja ja Minni
17.03.2013 21.34
022700014_r
Pori
myy94 kirjoitti:

^Eihän sellanen olis mahollista koska ilman käyttäjätunnusta ei voi kirjottaa mitään tänne :D

Tarkoitin ettei tarvi sitä henkilöä paljastaa kenestä avautuu.
Muokattu viimeksi: 17.03.13 21.35
Heat, dust, water or even an invasion of particularly horny and sneaky jellyfish.
17.03.2013 21.51
022248835_r
Nousiainen

petsieläiset on perseestä.

dogs obsess about you as much as you obsess about them
18.03.2013 18.28
022314443_r
Ohkola

Sekin on aika otuoa että kuinka juuri täällä Petsiessä on ihmisten niin vaikeaa puhua, ja miksi petsieläiset on juuri "perseestä", kun ihan yhtä lailla varmaan samanlaiset ihmiset käy muillakin palstoilla ja sivuilla kun Petsiessä. Tai sitten sama homma on muuallakin.

Dog is only as bad as it's owner is.
19.03.2013 20.53

Petsie on vain keskustelufoorumi jossa sekaa eri-ikäisiä eläinihmisiä. Jokaisella ihmisellä on omat mielipiteensä asioihin ja kuten luonnollista kaikki eivät voi olla toistensa kanssa samaa mieltä. Varmasti moni luo mielikuvan tietystä käyttäjästä juurikin foorumiviestien ja muutoinkin ulosannin pohjalta. Kyllä voin itse myöntää että minulla on omat suosikkikäyttäjät, sitten liuta neutraaleja ja viimeisenä tietenkin nämä käyttäjät jotka koen negatiivisina.

"Petsie/Petsieläiset on perseestä" yhyy kommentit on aina yhtä huvittavia :D Miksi ihmeessä pyöriä täällä jos paikka on itselle niin negatiivinen?

Minä koen petsien olevan huvittava paikka jossa saa välillä oikeasti informaatiota, huvia ja tätä kautta pystyy vaihtamaan kuulumisia henkilöiden kanssa joihin on täällä tutustunut.

19.03.2013 21.19
022706418_r
Jyväskylä

Eipä se petsie ole sen kummoisempi kuin yksi kategorioitu sivusto muiden joukossa. Erilaiset ihmiset vaihtavat mielipiteitään niin negatiivisessa kuin positiivisessakin ja näkyvimpänähän tuo on foorumin puolella kun useat käyttäjät tunkevat lusikkansa samaan soppaan.

Ihan oletettavaa että toiset löytävät hyviä ystäviä, satunnaisia keskustelukavereita jne. kun on yhdistäviä aiheita ja samalla taas löytyy niitä joiden kanssa ajatusmaailmat eivät kohtaa ja kirjoitusasukin muuttuu kärkkäämmäksi. Petsie kun nyt kohdistuu lemmikkieläimiin niin aiheesta löytyy paljonkin puhuttavaa ja väiteltävää, mutta en siltikään koe että tämä mitenkään sen ihmeellisemmin paha tai hyvä paikka olisi.

Mitä pidempään sivustolla niin luonnollisesti useamman viestin kirjoittajiin törmää useimmin ja tällöin pakostikin muodostuu jonkimoista mielikuvaa siitä kirjoittajasta ruudun takaa. Hyvin harvat ovat netissä ns.omana itsenään ja se näkyy kirjoituksen kautta. Netissä kun on helpompi puhua asioita joita ei kasvokkain välttämättä kehtaisi sanoa ja kun kaikilla on omat tapansa kirjoittaa niin väärinymmärryksiä mahtuu mukaan.
Myös käyttäjien ikähaarukka tuo välillä omat kommelluksensa mukaan.

Itse olen löytänyt petsiestäkini hienoa porukkaa ja sellaista joita haluaa nähdä ihan livenä tai matkojen vuoksi pitää muitakin kautta yhteyttä, mutta samalla on löytynyt myös niitä joiden kanssa se ajatusmaailma ei vain kohtaa. Välillä on oikeasti vain parempi olla kirjoittamatta mitään, mutta välillä niihin lapsellisuuksiinkin lähtee mukaan.

Ei ole vakavaa bisnestä. Itse käyn petsiessä tuttujen kuulumisten ja viihtymisen vuoksi, en siksi että pääsisi johonkin pätemään tai rähisemään muille.

Muokattu viimeksi: 19.03.13 21.19
In life the firmest friend, the first to welcome, foremost to defend -Lord Byron
19.03.2013 21.21
022248835_r
Nousiainen
Canidae kirjoitti:

"Petsie/Petsieläiset on perseestä" yhyy kommentit on aina yhtä huvittavia :D Miksi ihmeessä pyöriä täällä jos paikka on itselle niin negatiivinen?

Minä koen petsien olevan huvittava paikka jossa saa välillä oikeasti informaatiota, huvia ja tätä kautta pystyy vaihtamaan kuulumisia henkilöiden kanssa joihin on täällä tutustunut.

koska mulla ei oo muuta elämää.

dogs obsess about you as much as you obsess about them
19.03.2013 21.45
022680611_r
Janakkala

Yksi asia minua huvittaa kovin :D 

Tuntuu, että Petsie on joellkkin sitä "todellista elämää", ensin esitetään eriävä mielipide, sitten muut (Petsien elliitti) hyökkää kimppuun, monta sivua riitelyä, jonka seurauksena aloittaja tekee "itsemurhan", eli tässä tapauksessa poistaa käyttäjätunnuksena... 

Itselleni Petsie on suurta hupia, jossa on joskus oikeasti mielenkiintoisia keskusteluja ja uutta tietoa. Toisien käyttäjien ruokintaohjeita ja koirankoulutusvinkkejä ei kannata ottaa tosissaan ja ottaa niistä itseensä. Minä osaan nauraa niille :D

Chowi on lahjomaton.
19.03.2013 22.27
022697498_r
Kankaanpää/Kauhajoki
Dumle kirjoitti:

Tuntuu, että Petsie on joellkkin sitä "todellista elämää", ensin esitetään eriävä mielipide, sitten muut (Petsien elliitti) hyökkää kimppuun, monta sivua riitelyä, jonka seurauksena aloittaja tekee "itsemurhan", eli tässä tapauksessa poistaa käyttäjätunnuksena... 

Itselleni Petsie on suurta hupia, jossa on joskus oikeasti mielenkiintoisia keskusteluja ja uutta tietoa. Toisien käyttäjien ruokintaohjeita ja koirankoulutusvinkkejä ei kannata ottaa tosissaan ja ottaa niistä itseensä. Minä osaan nauraa niille :D

http://hapuanhurjat.blogspot.fi/
20.03.2013 16.01
022253542_r
Muurame

Kyllä täällä on niiden hihhuleiden lisäksi myös ihmisiä joiden sanomisissa on ihan perääkin :D Mutta pitää olla lähdekritiikkiä sen verran että ei tosiaan ihan kaikkien sanomisia pidä absoluuttisina totuuksina.

Aika usein se keskustelu on just sitä juupas eipäs väittelyä mutta joissain aiheissa on ollut kiva huomata että se keskustelu on muutakin kun omien mielipiteiden kertomista ja ainoastaan niihin luottamista.

Saksanpaimenkoira Kunto & kissat Ninja ja Minni
25.03.2013 16.20
Dumle kirjoitti:

Repesin :D

Oma mielipiteeni on aika samainen kuin kaikilla muillakin. On ne tietyt henkilöt, joilla on hyvin vahva persoona, ja ottavat eri mielipiteistä helposti yhteen. Mullakin on omat suojattini, joita haluan puolustaa jos mahdollista, ja on myös ne kukkatädit, joille en halua alkaa mielipidettäni kertomaan, olen vaarassa jo silloin. (kuten joku jo totes) Mulla on myös ne, joihin turvaudun ja liimaudun, siis samaan mielipiteeseen. =D

Onhan nää myös monilla muilla sivuilla, mutta seikkailenkohan petsiessä niin paljon, vai miksi luulen, että täällä tää kina ja eriävät mielipiteet + yhteenotto on tosi voimakasta? 

Mutta kyllä täällä on myös niitä ihanan fiksuja tyyppejä, ja oikein lämmittää lukea niiden kommentteja. Silloin huulille ihan nousee hymy! Esimerkiksi joku petsie-aloittelija tekee uuden aiheen, jossa sanotaan vaikka että "Apua mun kanii puri koira!!1!" ja silti joku fiksu jaksaa ystävällisesti neuvoa, vaikkapa tien eläinlääkäriin tai muuta apua. Silloin tulee usein näitä "no oli pakko tehdä uus aihe.. Mikset kysy vaikka kanipulinasa?" - juttuja.

Itse olen aika varmasti enemmän kukkahattu-sorttia, en usko että olisin opettajaksi hyvä, niin paljon kärsivällisyyttä sun muuta tarvittais. Elikkä en osais ystävällisesti neuvoa, että vie kani eläinlääkäriin ym. 

Ei mulla muuta :)

25.03.2013 18.24
021304489_r
Lahti

mun mielestä petsie onihan kiva paikka jakaa hyviä ja huonoja hetkiä. Sitten täältä voi saada vinkkejä ja löytää eläimiä kun tutkii myyntipalstaa:)

Tapeltua tulee joskus parin riitapukarin kanssa jotka tuntuu tulevan tänne purkamaan negatiivisuuttaan. 

Downton Abbey<3
26.03.2013 22.11
022672605_r
Vantaa
Mulla on petsiessä monia samanhenkisiä tyyppejä joihin oon päässyt ihan livenäkin tutustumaan, mutta on sellaisiakin joiden kanssa syntyy riitaa aiheesta kuin aiheesta.
http://jaffanblogi.blogspot.fi/
26.03.2013 22.18

Mä uteliaisuuttani kysyn että watafak is Petsien Eliittijengi? En ole yhtäkään nähnyt, että kulkis jotkut hihamerkit käsivarressa. Joo, onhan täällä noita perushuutelijoita, jotka hyökkää jokaiseen topaan ihan vaan päästäkseen sanomaan tättärää ja härnää tahallisesti tai ei keskustelun täyteen liekkiin ja sitten aletaan pyörittelemään simmuja "no en mää ku ne vaa ottaa nii vakavasti, täähä on vaa foorumi" Ja joo onhan täällä niitäkin kun vetää hernemaat ekasta kommentista otsalohkoonsa ja ragee kuusvuotiaan tasolla. 

Huvittavaa, mutta mitä me tehtäis jos meillä ei olis petsietä? Ainakin mun sunnuntai-illat olis vatusti tylsempiä. :D

"You have no idea what I'm talking about, I'm sure. But don't worry... you will someday." - Lester Burnham theveryinexplicablelife.blogspot.com
27.03.2013 09.05
Magi kirjoitti:

Mä uteliaisuuttani kysyn että watafak is Petsien Eliittijengi?

Tätä minäkin olen miettinyt. Monessa eri yhteydessä huudetaan että eliitti sitä eliitti tätä, ketkä kuuluvat tähän oi niin mahtavaan eliittiin? Dumlen esimerkistä tulee mieleen että onko kyse aktiivisistä käyttäjistä jotka tuovat mielipidettään esille enemmän kuin muut?

27.03.2013 09.41
000095764_r

Aina jauhetaa siitä, että "kyllä ihan samanlaisia ihmisiä on muuallaki, nää riidat on ihan normaaleja". Öh, niin, ehkä jossaki 10v pikkutyttöjen virtuaaliheppafoorumeilla, jossa kinataan siitä, kumpi on parempi väri, sininen vai punanen. Täällä ollaan sen verran anonyymeja, että ihmiset kehtaa huudella, haastaa riitaa ja lähteä mukaan lapsellisuuksiin. Ihan mistä vaan saadaan soppa pystyyn, etenki jos siellä sattuu olemaan tiettyjä (:D) ihmisiä paikalla.

Joo, valtaosa petsieläisistä on perseestä. Vain pieni joukko on "ihan kivoja", mutta sit täältä löytyy myös niitä oikeasti huippuja. Ilman niitä täällä ei kyllä todellakaan jaksais roikkua. Ja riidat on ihan huippuja! Petsien suola. Ja ku niitä riitoja saadaan aikaan vaikka "väärin" sanotusta sanasta niinnoh, jälki on kaunista. On täällä silti niitäki keskusteluja, jossa meininki pysyy yleensä asiallisena ja joista oikeasti hyötyy.

Ja vaikka joskus ottaa rankasti päähän yp'n ja moderaattoreiden toiminta, varsinki nyt ku petsie perseilee koko ajan, silti, ei täältä osaa lähteä. Tähän on nii koukussa. :D

27.03.2013 13.06
022142292_r
Helsinki

Se on kyllä totta, että täällä aika kärkkäästi esitetään omia mielipiteitä ja helposti hyökätään muita vastaan. Itse käyn koira-aiheisista keskustelupalstoista oikeastaan petsien lisäksi vain villakoirafoorumilla ja lemmikkipalstoilla. Jälkimmäisellä aika vähän, mutta sen keskustelupalstan ajatuskin tuntuu olevan kovin eri kuin petsien. Sen mitä itse sitä seurailen, olen todennut sen olevan enemmän neuvojen kyselyä. (Vertaa petsieen: yleistä keskustelua ylijalostuksesta, mielipiteitä siitä tästä tuosta.) Siellä en ole juurikaan riitoihin törmännyt. Villakoirafoorumillakaan ei niinkään riitoja tule, lähinnä erimielisyyksiä. Johtuneeko se esim. siitä, että ollaan kuitenkin "samaa piiriä" eli ei yhtä kärkkäästi uskalleta sanoa toisille? Samoin ajatusmaailma kahdella villakoiraharrastajalla muutenkin ehkä samanlaisempi kuin esim. näyttelyitä harrastavalla villakoiraihmisellä ja suojelua harrastavalla käyttömalin omistajalla. (Näin vaan esimerkkinä.) Joten aiheet ehkä ei ole niin "elämän ja kuoleman" kysymyksiä, vaan ennemminkin juuri mielipide-eroja suhteellisen pienissä asioissa. Meni ehkä hieman aihetta sivuten, mutta menköön. (Josta voisinkin päästä siihen, kuinka mua ärsyttää ihmiset, jotka heti on nillittämässä siitä, jos sivulauseessa ei puhutakaan just tarkalleen otsikon aiheesta.)

Tottakai aina muodostuu mielipiteitä ihmisistä, tapasi niitä sitten oikeassa elämässä tai netissä. On käyttäjiä, joiden jutut kiinnostaa enemmän kuin toisten. Aika vähän loppujen lopuksi, mutta kuitenkin. Aika vähän on semmoisia, joiden viestit suoralta skippaisin. Aika vähän nimittäin kiinnitän huomiota, kuka viestit kirjoittaa. Jos on hyvää tekstiä, niin ne toki katson tarkemmin ja jäävät helpommin mieleenkin. Joitain ihmisiä tuntee sitten muitakin kautta, oikeasta elämästä esimerkiksi. Heistä kokonaiskuva on tietenkin vielä laajempi kuin muista ja yleensä tietää, minkä tasoista tekstiä ja pähkäilyä on odotettavissa, kun heidän tekstejään lukee. (Ja ehkä myös, että miten niihin kannattaa vastata. : D)

Ihan yleisesti sanottuna mielestäni petsie on sekä viihdyttävä että myös hyödyllinen paikka. Toki välillä kaipaisi enemmän kunnon keskuteluja (tarkoittaen siis aiheita, joista syntyy oikeasti mielenkiintoista, kunnollista keskustelua, jossa tosiaan keskustellaan, eikä riidellä. Esitetään erilaisia näkemyksiä, faktoja, opitaan uutta. Jne.) Mutta toisaalta välillä on myös ihan viihdyttävää lueskella ihan turhanpäiväisiäkin juttuja. :) Lisäksi kiva, että on yleinen puoli, jolla voi keskustella ihan "normaaleistakin" asioista, mutta koira(/eläin)ihmisten kanssa. Onhan se ihan eri asia puhua vaikka kodin sisustuksesta lemmikittömän kanssa, jolla on aina kaikki paikat tiptop, kun koiralauman kanssa elävän.

Life is like a dog sled team. If you ain't the leading dog, the scenery never changes. -Lewis Grizzard
27.03.2013 21.41
022664329_r
Hyvinkää

Sellasta täällä netin ihmeellisessä maailmassa on; ihmiset voivat kirjoittaa anonyymisti. Petsie ei mielestäni ole kuitenkaan sen pahempi paikka kuin muutkaan foorumit.

Ihmisiä on kuitenkin moeen eri junaan ja jokaisella on omat mielipiteensä. Kun tulenaroista aiheista käydään keskustelua se yleensä roihahtaa ja riitä on valmis. Petsie on kuitenkin ollut pitkään pystyssä ja monet käyttäjät ovat olleet täällä jo vuosia. Mielestäni on siis ihan loogista että ns. "suhteita" syntyy. Sehän vain tarkoittaa sitä, että ihmiset muistavat toisensa keskustelujen kautta.

Petsien käyttäjien keski-ikä on kuitenkin melko alhainen, ja foorum vilkas, joten mitä muutakaan voi olettaa? Kähinöihin ei kuitenkaan tarvitse ryhtyä mukaan eikä ihmisten viesteistä provosoitua. Munapäitä ja trolleja kyllä riittää.

http://vuorenvarmanvillikissa.blogspot.fi/
27.03.2013 22.07

Tämän foorumin yleisin käsitys tuntuu olevan se, ettei mitään saisi kysyä ja kaikki kysymykset ovat typeriä tai lapsellisia ja sitten tirskutaan naama kuolassa, kuinka idioottiaasi joku on ja sen ei koskaan olisi pitänyt ottaa x-eläintä. Trollit erikseen, mutta aika tylyä käytöstä, kun joku tulee kysymään vinkkejä ja vttuillaan ja vinoillaan minkä ehditään.

Kyllä, toisinaan syyllistyn tähän itsekin että tekopyhä lintu laulaa, mutta yleistän tarkoituksella.

"You have no idea what I'm talking about, I'm sure. But don't worry... you will someday." - Lester Burnham theveryinexplicablelife.blogspot.com
27.03.2013 23.44
022631904_r
Kempele
Magi kirjoitti:

Tämän foorumin yleisin käsitys tuntuu olevan se, ettei mitään saisi kysyä ja kaikki kysymykset ovat typeriä tai lapsellisia ja sitten tirskutaan naama kuolassa, kuinka idioottiaasi joku on ja sen ei koskaan olisi pitänyt ottaa x-eläintä. Trollit erikseen, mutta aika tylyä käytöstä, kun joku tulee kysymään vinkkejä ja vttuillaan ja vinoillaan minkä ehditään.

Kyllä, toisinaan syyllistyn tähän itsekin että tekopyhä lintu laulaa, mutta yleistän tarkoituksella.

Ahaha, näin. :D 
Muokattu viimeksi: 27.03.13 23.45
Fifteen men on a dead man's chest~ Yo ho ho and a bottle of rum..
29.03.2013 20.22

Yksi Petsien "hauskimpia" juttuja minusta ovat juuri nämä "eliittijengit -sitä ja tätä" :'D Katkeroituneiden käyttäjien keksimä jengi, jos minulta kysytään. 

Petsie on kyllä oma pieni maailmansa, olen monesti eksynyt juttelemaan ihan IRLkin kavereiden kanssa Persien pyörteistä ja käyttäjistä. 

29.03.2013 22.53
022142292_r
Helsinki

Mä vasta tässä keskustelussa kuulin tuosta eliittijengistä. Aika kummalliselta kuulostaa.

Life is like a dog sled team. If you ain't the leading dog, the scenery never changes. -Lewis Grizzard
29.03.2013 23.03

Eliittijengiläiset puolustavat toisiaan henkeen ja vereen, luulevat itsestään liikoja ja katsovat kieroon heti jos joku ei ole The Bossin kanssa samaa mieltä. Näin lyhyesti kerrottuna, tarinaa riittäisi vaikka kuinka...

Niin ja unohtamatta sitä, kuinka he tietävät kaiken kaikkien petsieläisten elämästä, eläimistä, ystävyyssuhteista ja elämäntyyleistä. Jos eivät tiedä, niin sitten keksivät. Ja nämä tiedot jaetaan jengin kanssa, toki. Mieluiten vähän suurenneltuna.

Muokattu viimeksi: 29.03.13 23.07
30.03.2013 12.03
022638324_r
K-lahti
Virus kirjoitti:

Yksi Petsien "hauskimpia" juttuja minusta ovat juuri nämä "eliittijengit -sitä ja tätä" :'D Katkeroituneiden käyttäjien keksimä jengi, jos minulta kysytään. 

Samaa mieltä. ^ Petsie on välillä vähän ihmeellinen paikka, tällä foorumilla kirjoittelee kuitenkin aika monta erilaista persoonaa... ;) Pakko myöntää, et välillä on kivaki piristää iltaa ja "kaivaa popparit esiin" näissä suuremmissa fighteissa. Välillä heittää joku välikomma ja lyhyt mielipide, thats it. Kuitenkaan sitä en ymmärrä, että mentäisiin henkilökohtaisuuksiin, mutta hyvähän se on ruudun takaa huudella. 

Muokattu viimeksi: 30.03.13 12.04
30.03.2013 12.11
022706418_r
Jyväskylä

Jännästi monen vuoden petsien käytön aikana en ole tullut huomanneeksi mitään ihmeellistä ihmisen liittoutumaa tai tätä mystistä "eliittiä" mistä aina puhutaan. Kukaan ei myöskään koskaan tunnu tietävän että keitä tällä ilmaisulla tarkoitetaan. Mikä on eliitti ja ketkä siihen kuuluu? : D

In life the firmest friend, the first to welcome, foremost to defend -Lord Byron
30.03.2013 12.19

Jeri, eliittiä riittää. Jokainen tietää kuka siihen eliittiin omasta mielestään kuuluu. Yksiselitteistä vastausta ei ole. Kaikilla lienee oma mielipiteensä. Kukaan ei vaan tunnusta puhuvansa pahaa ja juoruilevansa saati olevansa kapeakatseinen ja itsekäs.
Harmi, että ennen pitkäänkin pyörinyt eliittijengi jotenkin erkaantui. Mutta ei hätää, uusia kasvaa koko ajan...

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti