Koulutusliivit (Koirat > Koirien koulutus)

10.05.2008 20.20
020128817_r
Pielavesi

Millaisia koulutusliivejä käytössä? oletteko tykänneet? minkä hintaisia??

10.05.2008 21.02
022627281_r
Kotka
Mä ostin muistaakseni viime keväänä Lahden näyttelystä Berran-myyntikojusta itselleni punamustan Berran Classic (tai joku vastaava) mallin, maksoi jonkun 40-50e. Ollut aivan mielettömän hyvä, joskin kesällä siinä tulee kuuma mutta talvella se pitää lämpöä hyvin. Taskut kätevät, takana iso patukkatasku sekä pari vetoketjullista taskua. Kestävä ja hyvä, lukuisia kertoja koirat on sitä raapineet eikä ainuttakaan reikää vielä. Ja pitää sadetta hyvin. Suosittelen lämpimästi Berran liivejä, vaikka hintaa on niin laatu on sen mukainen. Koot on sitten reiluja, mulla on normaaleissa vaatteissa koko M ja tuossa XXS ja edelleen vähän reilu, mutta mahtuupahan talvella toppatakki alle.
http://ripausmustaavalkoisella.blogspot.fi
12.05.2008 17.24
Mulla on käytössä tollanen ohut rimpula jolla ei edes merkkiä ole, 1 ainut vaivanen tasku :P Se on tollanen joskus jostain voitettu, tarpeeksi ohut kesäkäyttöön ja kesällä ihan mukava ;D Talvella se on heleppo ja kevyt sujauttaa takin päälle. Isä on kumminkin aikeissa ommella mulle ihan mun itte suunnitteleman (taskut ym.) jossainvälissä :P
12.05.2008 18.07

Meillä on kässässä tietyt kaaviot mitä tehään -.-

12.05.2008 18.18
Tinka kirjoitti:
Mä ostin muistaakseni viime keväänä Lahden näyttelystä Berran-myyntikojusta itselleni punamustan Berran Classic (tai joku vastaava) mallin, maksoi jonkun 40-50e. Ollut aivan mielettömän hyvä, joskin kesällä siinä tulee kuuma mutta talvella se pitää lämpöä hyvin. Taskut kätevät, takana iso patukkatasku sekä pari vetoketjullista taskua. Kestävä ja hyvä, lukuisia kertoja koirat on sitä raapineet eikä ainuttakaan reikää vielä. Ja pitää sadetta hyvin. Suosittelen lämpimästi Berran liivejä, vaikka hintaa on niin laatu on sen mukainen. Koot on sitten reiluja, mulla on normaaleissa vaatteissa koko M ja tuossa XXS ja edelleen vähän reilu, mutta mahtuupahan talvella toppatakki alle.
Minulla on myös tuollainen Berran liivi(vielä saman värinenkin). Ostin sen viime talvena ja ainakin tähän mennessä on ollut ihan huippu hyvä ostos. Leiakin pysyy keskittymään paremmin mitä sille sanoo, kun saa patukan kunnolla piiloon. Ja tosi kestäviltä liiveiltä vaikkuttaisi
12.05.2008 18.26
018962681_r
Helsinki
Mulla on treeniliivin hankkiminen ollu mietinnässä jo vähän liiankin pitkään, pitäis saada oikeesti kohta sellanen hankittua kun niitä on tosi käteviksi kehuttu.
28.07.2008 22.05
Mullakin on treeniliivin hankkiminen mietinnässä, katsoo sitten loppuvuodesta, josko saisin vähän halvemmalla kuin 80-90e:lla..
28.07.2008 22.12
022466698_r
Säkylä
Mulla on ihan Jonseredin mainosliivi Musta jossa punasella pieni ommelteksti. Taskuja tarpeeks,isoja ja pieniä, mahtuu namit ja lelu. Toiselta puolelta fleece ja toiselta sellanen sadetta pitävä kahiseva kangas.
Tänään ymmärrän enemmän kuin eilen, lupaavaa huomisen kannalta.
28.07.2008 22.32

nomutta eiks tämmönen keskustelu oo jo olemassa?

osaatteko kertoa hintoja eriliiveille ja mistä on ostettu?

28.07.2008 23.49
Mä olen himoinnut liiviä jo vaikka kuinka kauan, mutta ku kaikkea muutakin pitäs hankkia ni ei oo koskaan jääny rahaa liiville.. mistä kaupasta niitä vois saada Hesan seudulta ku en ite haluais netin kautta tilaa?

Ja muuten, monissa liiveissä on semmone metallilenkki, mitä varten se on?
29.07.2008 06.31
020128817_r
Pielavesi

mä luulen että pystyypi pistämään hihnan kiinni siihen.. ainakin tuon meidän perushihnan :)

29.07.2008 09.44
022627281_r
Kotka
Misuka, Berran liivejä saa useasta näyttelystä, voittajasta nyt ainakin Hesan seudulla varmaan. Kannattaa googletella kauppoja. :)
http://ripausmustaavalkoisella.blogspot.fi
29.07.2008 10.46
mä haluaisin treeniliivin, mut ku ne maksaa niin paljon :(
29.07.2008 10.57
Mulla on Arrak outdoorin treeniliivi. Oon ollu tyytyväinen siihen. Kauheen kauan mulla ei sitä vielä ole ollut, joskus huhti/toukokuussa ostin :)
29.07.2008 12.52
020973699_r
Iisalmi
mie oon halunnu koulutusliiviä jo pitkään... XD muta hinta on aikas hyvä noilla...seuran kautta pari kertaa vuodessavoi tehdä meillä tilauksia...ne on sellasii virheit ne livit ja hyvättaskut ja niihin saa halutessaan eteen oman ja koiran nimen mietin et oman nimet siihen sit laittasin ku ei tiiä muuttuuko koira tässä mikskiin ja millon ja jos sattuu oma pallero tulee et kumman nimi pitäs liivissä olla XD mutta hinta liivillä tais olla jotain 45 € + postikulut eli mun lompakolle arvokas pitää kahtoo jos synttärilahjaks kinuais XD paitti et jotenki tuntuu ku kellään muilla ei oo sellasii liivei seurassa muuten ku ohjaajilla yms... mutta samakos tuo siit on paljon hyötyä ku siin ne taskut jne...ja siten mainostas samalla seuraakin (jossakin tais lukee seuran nimiki XD ) mutta hankinnassa on...
29.07.2008 12.55
Mä aion luultavimmin hankkia SPL-liivin nyt ku noita kattelin.
29.07.2008 13.14
022471599_r
Lahti

SPL Lahden treeniliivi löytyy. Paljon isoja taskuja. Ehdottoman hyödyllinen.

Hinnasta ei ole mitään tietoa, käytettynä sain.

Ethän tue pentutehtailua?
29.07.2008 14.41
Karma kirjoitti:

SPL Lahden treeniliivi löytyy. Paljon isoja taskuja. Ehdottoman hyödyllinen.

Hinnasta ei ole mitään tietoa, käytettynä sain.

Ainakin SPL-liivit maksaa jotain päälle 40e.
29.07.2008 14.49

mä en liiviä viitti ostaa meidän tarpeisiin mutta tartteisin kyllä jotkus isot ja kätevät taskut jonne mahtuu makupaloja paljon :D housujen taskut on nii pienet ja tiukat ettei toimi pidemmän päälle.. :|

onko mitään irtotaskutsydeemejä myytävänä, jotka vois laittaa toho lanteille niinku vyön tapaan?

29.07.2008 14.58
vyölaukku.. onhn niitä semmosia erimoisia namipusseja ja koulutustarvikekantohommeleita
29.07.2008 15.00
021607063_r
Turku

Itse tilasin koulutusliivin Berran kotisivuilta, todella hyödyllinen on ollut ja kestävä! suosittelen. mitähän se maksoi, olisko ollut postikuluineen jotain 60e luokkaa.

29.07.2008 18.19
019866441_r
Iisalmi
thumbnail thumbnail
tommonen mulla, Maikelta. Yhistyksen nimellä brodeerattuna :)
Todella kestävä ja hyvä, mä tykkään. Ainut vaan että tilasin vahingossa takataskun vetoketjulla enkä ilman, joten se vähä harmittaa. Muuten ei valittamista..
Tais maksaa jotain 50e, brodeeraus 15e. (Isolla takana "SPL Ylä-Savo ry" ja edessä rinnuksilla mun nimi.
Muokattu viimeksi: 29.07.08 18.24
Ymmärsin jo kauan sitten etten tätä maailmaa voi muuttaa, mutta tiedän että kaikki voisi ajatella ikiomaan suuntaansa.
29.07.2008 22.54
022482184_r
Haukipudas

Novascotiannoutajat laittoivat treeniliivit "tilaukseen" vuosi sitten, tulipa tänä kesänä sellainen sitten hankkitua, maksoi 60€, todellakin hintansa väärti, isot taskut, löytyy kännykälle paikalle, namupussi, naksutimelle paikka ja muutama pienikin tasku. Liiviä tulee nykyisin käytettyy myös pelkästään lenkillä, mahtuu kakkapussit, kännytkät sekä namupalat, jos vaikka lenkin yhteydessä innostuisi jotan tekemään :)!

Yleensä rotujärjestöt/seurat hankkii treeniliivejä, kannattaa kysellä niiden perään (luultavasti saa myös vähän halvemmalla) ;)!

30.07.2008 17.32
022570769_r
Iisalmi
Missi kirjoitti:
mie oon halunnu koulutusliiviä jo pitkään... XD muta hinta on aikas hyvä noilla...seuran kautta pari kertaa vuodessavoi tehdä meillä tilauksia...ne on sellasii virheit ne livit ja hyvättaskut ja niihin saa halutessaan eteen oman ja koiran nimen mietin et oman nimet siihen sit laittasin ku ei tiiä muuttuuko koira tässä mikskiin ja millon ja jos sattuu oma pallero tulee et kumman nimi pitäs liivissä olla XD mutta hinta liivillä tais olla jotain 45 € + postikulut eli mun lompakolle arvokas pitää kahtoo jos synttärilahjaks kinuais XD paitti et jotenki tuntuu ku kellään muilla ei oo sellasii liivei seurassa muuten ku ohjaajilla yms... mutta samakos tuo siit on paljon hyötyä ku siin ne taskut jne...ja siten mainostas samalla seuraakin (jossakin tais lukee seuran nimiki XD ) mutta hankinnassa on...

Mäkin olen miettinyt että se SaTan liivi ois tosi kätsy, mutta kun jotenkin tuntuu oudolta ostaa sellanen kun tulee kamalat paineet että kun on seuran liivi päällä niin edustaa seuraa ja sitten kaiken ois hyvä menny myös sen mukasesti. xD

Muokattu viimeksi: 30.07.08 17.33
09.08.2008 01.36
022312055_r
Hyvinkää
Mulle saapu tossa Tiistaina Berran Pro Enstex reeniliivi. Kaks vuotta ollu hankinnassa ja nyt sitten sain hommattua. Kätevä kapinehan se. Kätevästi saa namit, lelut yms. ihan käden ulottuville. Ainoa huono homma tossa liivissä on se että on hieman iso. Pienen koko, pituus ihan ok mutta hartioista aika leveät :pp
09.08.2008 10.19
020128817_r
Pielavesi

onkos teillä minkälaisia takkeja käytössä?? siis vettä hylkiviä jne..

Muokattu viimeksi: 09.08.08 10.19
09.08.2008 13.11
020973699_r
Iisalmi
Leewi kirjoitti:
Missi kirjoitti:

Mäkin olen miettinyt että se SaTan liivi ois tosi kätsy, mutta kun jotenkin tuntuu oudolta ostaa sellanen kun tulee kamalat paineet että kun on seuran liivi päällä niin edustaa seuraa ja sitten kaiken ois hyvä menny myös sen mukasesti. xD

Niinpä niinpä XD ja sit tosissaan ku alka tuntuu että ku eihän niit liivei oo muilla ku niil kouluttajil siellä niin sillai jänskä X3 mutta käi mie esim. joululahjaks tai jokski ton vingun ittelleni otn liivin XD sasi johonkin kaikki herkut ja muun moskan sitten ku nyt on vaikeesti taskussa :P
09.08.2008 13.40
019679494_r
Järvenpää
Täälläkin ollaan kovasti mietitty treeniliivin hankintaa. Mutta hinnat on mitä on tälläselle köyhälle ihmiselle :D No joo, viimestään talvella sellasen hankin. Berra-liivit kiinnostavat kovasti!
09.08.2008 14.22
Evita kirjoitti:
Täälläkin ollaan kovasti mietitty treeniliivin hankintaa. Mutta hinnat on mitä on tälläselle köyhälle ihmiselle :D No joo, viimestään talvella sellasen hankin. Berra-liivit kiinnostavat kovasti!
Itse varmaan hankin myös Berra-liivin. Tiedä sitten, netistä meinasin kuitenkin, vaikka hankalampaahan se on, kun niiden mittojen yms. pitäis häslätä.
09.08.2008 14.56
sain onneks kuulla että seuran kautta tilataan mulle boroderauksin berran liivi mallia en nyt muista ulkoa mutta varmaan tulee sopivalla seura alella :)

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti