Koulutusliivit - Sivu 12 (Koirat > Koirien koulutus)

04.08.2012 23.06
022710213_r
Kannus

^^Ne Agility malliset on kyl tosi hienoja! :) Mullehan tosiaan tilattiin semmonen musta tossa pari viikkoo sitten, ja toimitus kestää 2-5vko, toivottavasti tulis nopeesti! Ei enää varmaan kovin kauaa. :) Se tulee meinaan tarpeeseen! :D Mulla siinä kyllä on sellanen desingkuva selässä, tassunkuvia ja "varhokuva" sakemannista, olisin halunnu sellasen missä lukee saksanapimenkoira tai geman shepherd, mut luki vaan saksankielellä. Joten otin ilman tekstiä :D

http://kirppusen.blogspot.fi/
05.08.2012 10.46
022573809_r
Kouvola
Tänne kans tarkotus tilailla IloWillalta sellainen ruskea agilitytreeniliivi (: selkään Australianpaimenkoirat Ry tai vaan Australian Shepherds ja etupuolelle vasempaan rintaan 2 pientä värikuvaa tai vaihtoehtoisesti selkäpuolelle ellei tuota logoa tule.
06.08.2012 02.00
022701928_r
Mikkeli
Tekis niiin mieli tilata liivi IloWillalta, mut kai vaan täytyy kestää Lahden pentunäyttelyihin asti, koska siellä ainakin viime vuonna myytiin Berran liivejä 50e.
06.08.2012 07.51
Berran punamusta liivi meikäläisellä. Vähän turhan iso, mutta enimmäkseen tuota tulee talvella käytettyä, niin mahtuu tarpeeksi vaatetta alle. Pari silityskuvaa koristuksena, seuran logon haluaisin vielä siihen.
Lähinnä kesällä ja crossilenkeillä käytössä KoirAkat-yrityksen tekemä treenivyö, mustaoranssi.
http://wipoe.blogspot.com
06.08.2012 11.05
022382614_r
Juva
Täältä löytyy Hurtan pinkki lifeguard-liivi, on kyllä tosi hyvä kun on niin "ilmava" ja kevyt ja sen saa näppärästi talvella takin päälle ja kesälläkään ei tule kovin kuuma se oäällä, eli hyvä se on.
nahkalapsi.blogspot.com
06.08.2012 11.42
022124747_r
Turku
Muokattu viimeksi: 06.08.12 11.43
06.08.2012 22.22
021368558_r
Äänekoski
Miten tuolla Ilowillalla jos tilais ton agilityliivin ja taakse westien profiilin ja tekstin West highland white terrier ja ehkä jonku pikkukuvan rintaan... Maksaisko se niinku 70 vai 80 euroa vaiko enempi? Mä en nyt ihan tajua nuita hinnastoja...
09.08.2012 14.12
Nyt tuli vihdoin ja viimein viikko tilauksesta se tilausvahvistus. Yrittävät saada liivin valmiiksi jo Heinolan KR:ään, siis 19.8. Ja Berran ruskea Agility - treeniliivi kyseessä, etupuolella oma nimeni ja takapuolella desingkuva kleinspitzistä, koko XXS. Ja hinnasta ei hajuakaan jos sen sieltä näyttelystä noudan :D Ehkä jotain 90-100 €uron paikkeilla, luulisin.
http://tassuillatanssien.blogspot.fi/
09.08.2012 14.37
022496060_r
Neela kirjoitti:
Nyt tuli vihdoin ja viimein viikko tilauksesta se tilausvahvistus. Yrittävät saada liivin valmiiksi jo Heinolan KR:ään, siis 19.8. Ja Berran ruskea Agility - treeniliivi kyseessä, etupuolella oma nimeni ja takapuolella desingkuva kleinspitzistä, koko XXS. Ja hinnasta ei hajuakaan jos sen sieltä näyttelystä noudan :D Ehkä jotain 90-100 €uron paikkeilla, luulisin.

Se hintahan on, mikä sivuilla lukee? Paitsi en ole varma, kun sinulla tulee eteen nimi ja taakse se kuva. Koska esim. kun tilasin Ilo-Willalta shelttihupparin ja -pipon Kuopion näyttelyyn, ne maksoivat sen verran kuin sivuilla luki.

"Ja uskon et asiat tapahtuu ja sen huomaa kun jokin suuri eteen astuu."
10.08.2012 13.53
000081989_r
Nyt mä löysin sen liivin minkä taidankin haluta seuraavaksi :D Tuollainen PK-liivi kyseessä :)
http://helsitar.com/PK-Liivi.php
10.08.2012 14.06
022353356_r
Vantaa
Mulla on tuommoinen berran agilityliivi kokomustana :) tosi kivasti on kyllä toiminut!
http://www.cinemons.blogspot.fi
13.08.2012 15.54
Netta kirjoitti:
Neela kirjoitti:

Se hintahan on, mikä sivuilla lukee? Paitsi en ole varma, kun sinulla tulee eteen nimi ja taakse se kuva. Koska esim. kun tilasin Ilo-Willalta shelttihupparin ja -pipon Kuopion näyttelyyn, ne maksoivat sen verran kuin sivuilla luki.

Jep, juuri tuo kun en tiedä mikä tulee olemaan yhteishinta sille, että etupuolella on nimi ja takana kuva. Mutta hyvä tietää tuo, ettei tule mitään "mukanakuljetuskuluja", jos näyttelystä noutaa.
16.08.2012 22.40
022036159_r
Salo

Mitä asioita te pidätte hyvän treeniliivin ominaisuuksina? Mä meinasin itse ryhtyä ompelemaan omaa liiviä, joten nyt kaikki vinkit kehiin! Etenkin kiinnostaa jos jonkun treeniliivissä on joskus ollut joku "vika" joka on alentanut käyttömukavuutta tai aiheuttanut hankaluuksia.

www.havannasta.blogspot.com
17.08.2012 10.45
022273397_r
Tervola

Nyt tuli tilattua Hurtan liivi, pienimmän koon otin mutta silti liian iso ja istuu huonosti. Noh ihan sama, rumia ne kaikki muutenki on :D On kyllä nyt mukavampaa lähtee reenailee ku mahtuu purupatukka ja ruokaa mukaan sekä omatki tavarat.

17.08.2012 16.03

Berran agility - treeniliivi maksaa desingkuva - brodeerauksella (selkäpuoli) ja omalla nimellä painettuna (rinnassa) 84€, jos ketään kiinnostaa. Ilman postikuluja siis, kun näyttelystä noudan. Aaa sunnuntaina saan sen omiin hyppysiini!

17.08.2012 16.37
022366739_r
Kuusamo
Neela kirjoitti:

Berran agility - treeniliivi maksaa desingkuva - brodeerauksella (selkäpuoli) ja omalla nimellä painettuna (rinnassa) 84€, jos ketään kiinnostaa. Ilman postikuluja siis, kun näyttelystä noudan. Aaa sunnuntaina saan sen omiin hyppysiini!

Pitäskö mun huolestua? Tilasit mun jälkeen eikä mun liivi oo vielä tullu :( Eikä oo tullu ees et olis valmis ja vois maksaa. Tilausvahvistus tuli 26.7... Luulis nyt et ne tekis ne tilaukset järjestyksessä -.-
Don't underestimate me :)
19.08.2012 18.13
Sera kirjoitti:
Neela kirjoitti:

Pitäskö mun huolestua? Tilasit mun jälkeen eikä mun liivi oo vielä tullu :( Eikä oo tullu ees et olis valmis ja vois maksaa. Tilausvahvistus tuli 26.7... Luulis nyt et ne tekis ne tilaukset järjestyksessä -.-

Oho.. :o Mutta tuleeko sun liivi postitse? Minähän noudin sen Heinola KR:stä (tänään, se on ihana ! ), ja tilasin sen noin 2 - 3 viikkoa ennen. Kirjoitin tilaukseen, että mieluiten noutaisin sen näyttelystä jos vain suinkin ehtivät tehdä valmiiksi, ja että meillä alkaa agilityn alkeiskurssi tässä viikon päästä. Tilausvahvistuksessa sitten luki, että yrittävät saada liivin valmiiksi mahdollisimman pian. Siellä Ilo-Willan sivuillahan luki, että pyrkivät ottamaan "Kiire!" - toivomukset huomioon mahdollisuuksien mukaan.. Toivotaan, että saapuisi pikaisesti!

20.08.2012 23.53
022366739_r
Kuusamo
ihan postissa tulee. Laitan viestiä sinne jos kohta ei ala näkyä.
29.08.2012 17.42
022366739_r
Kuusamo

Ei oo muuten vieläkään tullu mun liivi. 5 viikkoa tilauksesta. 

29.08.2012 17.54

^ Oletko jo ottanut yhteyttä Ilo-Willaan, kysellyt liivin perään ja antanut palautetta?

29.08.2012 23.05
022366739_r
Kuusamo

Otin yhteyttä melkein viikko sitten ja sanoivat, että odottavat liivikuormaa Berralta. Hmph.

30.08.2012 05.38
022574333_r
Vantaa

Teksisi niin mieli painattaa (meinasin kirjoittaa KAIVERTAA ! fiksua) joku kuva tai tekstiä tuohon mun liiviin, mutta mitä? 
Oikeastaan tekisi mieli ostaa kokonaan uusi liivi koska en tykkää tuon oranssista yläosasta, toisaalta taas se on hyvä koska se näkyy myös pimeällä!

"On helpompi syyttää ongelmakäytöksestä koiran luonnetta kuin selvittää, kuinka luomamme ympäristö vaikuttaa koiran käytökseen." -Victoria Stilwell
30.08.2012 08.22

Lisää kokemuksia Hurtan liiveistä, ihmiset!  :)

30.08.2012 08.37
022265280_r
Vantaa

Mulla on berran vetoketjuton kevytliivi ilman brodeerauksia. Koko taitaa olla XS. Sitä ennen oli labbiskerhon liivi kokona S, sitä tuli käytettyä vaan talvella kun oli niin iso. Talvella en sitä juuri tarvitse kun on takissa taskut, kesällä taas harvemmin taskuja missään vaatteissa saatika tarpeeksi isot nameille & leluille. Tekis niin mieli hankkia siihen joku brodeeraus.. Seuran logoa en halua, tilasin kesän alussa seuran vaatteita tarpeeksi, mutta esim. joku bortsuaiheinen juttu olis kiva.. SBCAK ry'n logo mahdollisesti..

http://oojaveet.blogspot.com/
30.08.2012 09.25

Sanokaahan viisaammat saako jossain/missä teetettyä brodeerauksen omaan liiviin?

Mulla on tommonen Berran enstex liivi ja haluaisin sinne selkään nuo omat rodut :)

18.09.2012 10.50
022237810_r
Kihniö
Tilasin peten koiratarvikkeelta hurtta motivation reeniliivin. 40% alennuksessa, ja tosi hyvä! Koko m on aikas iso.
http://afewbelgian.blogspot.fi/
18.09.2012 11.22
022364518_r
Joensuu

Miulla on Hurtan agility-liivi, ruskeana, mega hieno, mutta noh, ei kovin kestävän oloinen, hirvittää jos Demi ottaa kierrosta ja hyppää vasten niin et repii samalla mennessään sen kankaan.. :S  ja etu rintatasku meni rikkki ihan sillä kun sen avasi ja kaivoi avaimen pohjalta niin repes alareunasta vetskari, mut sen sain ehjättyä. :) Mutta ajaa kyllä asiansa. 

19.09.2012 18.33

Tänään lähti aamulla tilaus meikän ekaan koulutusliiviin. Tämä kyseessä: http://www.mustijamirri.fi/tuote/hurtta-lifeguard-treeniliivi/023053/

21.09.2012 11.31

En oikeen ymmärrä noita liivejä. Mitä hyötyä niistä on, jos vertaa vaikka kevyeen takkiin (tai ihan johonkin random markettitasoiseen edullisempaan liiviin)? Itse koen nuo vaan hieman hömpötyksenä, maksaa nyt monia kymmeniä euroja liivistä, jossa lukee joku kiva merkki. Olisi kiva kuulla miksi omistaa liivi, ja kenties vielä joku hirmuhintainen merkkiliivi?
Eikä tämä ole tosiaankaan mitenkään v*ttuiluna liivikansaa kohtaan, olen vaan asiaa pohtinut jo kauan, että miksi treenaajille se liivi on niin must. :D

Muokattu viimeksi: 21.09.12 11.34
21.09.2012 11.46
022605703_r
Joensuu

Mä itse koin tosi pitkään treeniliivin äärimmäisen tarpeettomana kapistuksena, kun oli käsissä koira, joka ei juurikaan palkkautunut leluista. Mulle riitti, että namit sai taskuun ja naksuttimen ehkä mukaan, siinä on ihan hyvä kouluttaa.
Treenaan paljon myös ilman liiviä, mutta yleensä jos ihan asiakseen olen menossa treenaamaan oikein kunnolla, puen liivin.

Nyt kun on kaksi hyvin eri tasoista ja tyyppistä koiraa, on liivi tosi kätevä! Saan mukaan naksun, pallon toiselle koiralle, vetolelun toiselle, ja vielä ne namit. Takataskuun mahtuu tarpeen vaatiessa vaikka noutokapula, eikä tarvitse ottaa mitään reppua mukaan. Namien kannaltakin liivi toki olisi ollut kätevä jo aiemmin, kun olisi voinut ottaa mukaan sotkuisempiakin nameja pelkäämättä, että omat vaatteet menee ihan smägmäisiksi. Liivin taskuista namit on helppo ottaa esille ja antaa koiralle. Pelkän vyötärölle heitettävän namipussukan olen aina kokenut tosi hankalaksi, sieltä ei nameja saa yhtään niin helposti kuin liivin taskusta.

Oman Berran liivini olen ostanut parilla kympillä jostain alennuksesta. Siinä on perus taskut, takapussukka, rinnassa vetoketjullinen tasku. Olen huomannut kaipaavani jonkinlaista D-lenkkiä (saisi naksun roikkumaan), sekä vetoketjuja taskuihin. Nämä tietysti lisäisivät hintaa.
Itselleni liivissä on tärkeää myös materiaali, kestävyys ja istuvuus. Berran tuotteet on mun mielestä hyvän näköisiä, ja jos joskus olisi mahdollisuus liki satanen liiviin laittaa, tekisin sen mieluusti saadakseni oikeasti hyvän näköisen vaatekappaleen jota on kiva pitääkin. Jos löytäisin jostain halvan, kivan näköisen ja istuvan liivin, ostaisin sen merkistä riippumatta.

Not all those who wander are lost.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti