Koulutusliivit - Sivu 4 (Koirat > Koirien koulutus)

13.12.2009 15.06
019981676_r
Treeniliivi olisi haaveissa,mutta tuppaavat olevan melko kalliita. Ilmankin kuitenkin pärjätään oikein hyvin. :]
Katos katos katos
13.12.2009 15.35
Meillä on jonkin sortin treeniliivi mut nyt jälkeen päin ärsyttää, oisin halunnu Ilo-Willan liivin jollain hienolla brodeerauksella. Noo turha se on vollottaa, eiköhän tuo toinen aja asiansa ihan samalla tavalla.
13.12.2009 17.30
019477494_r
Kempele
Berran pro enstex on käytössä ja tyytyväinen olen ollut. :)
13.12.2009 22.40
022605703_r
Joensuu
Misty kirjoitti:
Minttu kirjoitti:
Onko kukaan tehnyt itse liiviä? Minulla alkaisi ensi jaksossa kässä ja olen vähän fiilistellyt josko koulua törkeästi hyväksikäyttäisin ja ompelisin treeniliivin : ) Kaavoja, anyone? Mitä materiaaleja kannattaa hommata ja mitä ottaa huomioon?
Ei oo tullu tehtyä, mutta kaavoja ei kovin vaikea ole muunnella. Tee esim. jostain hupparin/takin kaavasta, tai jos löydät jonkun sopivan mallisen liivin kaavan. Ja muokkaat tietenki niitä taskuja siihen oman maun mukaan :D Opettaja varmaan osaa neuvoa tässsä. Tai jonkun toisen tyypin treeniliivin otat mukaan ja siitä kaavat.. Materiaaleista en osaa sanoa mitään. :D

Hienosti muokkasin jonkun randomin ulkoiluliivin kaavoista liivin : ) Melko itsetehdyltä se näyttääkin, mutta olipahan ilmainen. Materiaalikustannuksia koululle tuli n.30e, että eipä tuossa kovin kummoisesti olisi säästänyt, jos vertaa kimppatilauksessa tehtyihin liiveihin joiden hinnat eivät ainakaan täälläpäin ole kuin korkeintaan pari kymppiä suuremmat.
Vaan onpahan nyt kuitenkin!

Not all those who wander are lost.
25.12.2009 00.02
Berran koulutusliivin sain tänään joululahjaks, vaikuttaa tosi hyvältä ja kätevältä :)
25.12.2009 01.15
Bento cronen halpisliivi löytyy täältä (:
kiva ja kevyt. 38e
25.12.2009 01.16
Jee, tänään tuli joulupukilta Berran treeniliivi! :D
25.12.2009 01.40

En sitten saanut sitä kauan odotettua reeni liiviä :/ No no..Kaeppa se kelepaa ilmankin :)

25.12.2009 01.57
Oon kans miettiny, että jonkilainen liivi pitäis tilata. Tuollasta bento cronen liiviä oon ajatellu, meidän seura sellaset tilas, mutta en sitte tyhmänä tajunnu olla tilaukses mukana. : D
25.12.2009 05.18
022447702_r
Asikkala
Manta kirjoitti:
Jee, tänään tuli joulupukilta Berran treeniliivi! :D

Hyvä me!

another year, another queer, never thought I’d see you here
25.12.2009 22.08
022421481_r
Joensuu
ite just pistin eilen illalla tilauksen menemään tästä berran liivistä ((:: kuhan tulee, niin ilmottelen sit mitä oon tykänny ! 60 € oli ite liivin hinta, sit ku otin postitavaks postiennakko, niin yhteensä tulee maksamaan 72 € mut tarpeeseenpa tuo tuleeee !
you're my only reason to stay alive
26.12.2009 18.06

Ny ennen joulua sain Berran agiliivin, eli tämmösen --> http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/ew-sport/Products/131/SubProducts/131-0001

Mulla ois normaalisti ollu M-koko mutta tuossa oli joku eri koot eli mulla oli sit XL, no olihan tuo kuitenki aika iso, mut hyvin menee muuten. me like :)

Nii ja takana oman kotiseuran logo takana. :)

You're one in a million You're once in a lifetime You made me discover all the stars above us
26.12.2009 18.41
020342840_r
^Voi kyl olla aika iso jos normaalisti M koko :DD Mutta toi sama liivi XXS-kokosena. Ja normaalisti käytän S-M kokoisia vaatteita. Ja hyvin mahtuu toppatakki vielä alle.
27.12.2009 21.00
022421481_r
Joensuu
^^ no tosiaanki mahtaa olla aikan iso : D
you're my only reason to stay alive
28.12.2009 16.17
022471599_r
Lahti
Bogi kirjoitti:
ite just pistin eilen illalla tilauksen menemään tästä berran liivistä ((:: kuhan tulee, niin ilmottelen sit mitä oon tykänny ! 60 € oli ite liivin hinta, sit ku otin postitavaks postiennakko, niin yhteensä tulee maksamaan 72 € mut tarpeeseenpa tuo tuleeee !

Laitoin kanssa ite tilaukseen saman liivin, kun edellinen on tosiaan vanhalla mitoituksella L-kokoa. (Uusi on muuten XS..) Ehkäpä tuota uutta kehtaa sitten pitää peruslenkeilläkin, että saa herkkuja säilyteltyä muualla kuin takin taskuissa...

Ethän tue pentutehtailua?
28.12.2009 22.34

Ny ennen joulua sain Berran agiliivin, eli tämmösen -->icon http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta...

Mulla ois normaalisti ollu M-koko mutta tuossa oli joku eri koot eli mulla oli sit XL, no olihan tuo kuitenki aika iso, mut hyvin menee muuten. me like :)

Nii ja takana oman kotiseuran logo takana. :)

Joo, kun tuo liivi tilattiin sanoivat että jos oikeesti M koko niin pitää tilatakkin XL-kokosena kun vielä silloin taisi olla eri koko systeemi vai?

Noh vois tuota hiukkasen kaventaa, mut ite tykkkään kun on vähän reilu ja saa kyllä nyöreilläki säädettyä :)

You're one in a million You're once in a lifetime You made me discover all the stars above us
29.12.2009 11.20

Mul on koulutusliivi tuolta Ilo-willasta;D Takana on modeerauksena lancashire heelerin kuva ja sen päällä lukee lancashire heeler. Erittäin hyvä on ;)

29.12.2009 11.24
022471690_r
Kuopio
Mulle tulee agilityseuran koulutusliivi mutta vasta sitten kun alotan agilityn eli joskus keväällä. :)
30.12.2009 11.13
Jos harrastaisitte agia ja tokoa kumpaakin yhtä paljon, ostaisitteko agi vai toko liivin? Vai kummankin?
30.12.2009 11.27
Itse ajattelin myös liivin ostaa, tarkoitus olisi Lexin kanssa aloittaa agility ihan kunnolla ja tokoakin ruveta kunnolla treenaamaan porukassa. Vielä on tosin harkinnassa minkälaisen sitä ostaisi kun on aika paljon vaihtoehtoja. Mutta tuo. joka nyt on ollutkin varmaan enemmän suosiossa vaikuttaisi hyvältä, mutta katsoo nyt sitten mikä tulee ostettua.
30.12.2009 16.45
Mimosa kirjoitti:
Jos harrastaisitte agia ja tokoa kumpaakin yhtä paljon, ostaisitteko agi vai toko liivin? Vai kummankin?

Rippuu miten nameja ja leluja käyttää ja minkälaisesta tyylistä tykkää. Perus-tai toko liiviksi miksi kutsutaan, liivissä on edessä-ja takana kenguru taskut, eli ei ole vetoketjua. Mut rintojen kohilla on muistaakseni vetoketjulliset taskut, mihin mahtuu puhelin yms.

Kun taas agimallin liivissä edessä on vetoketjulliset taskut, mut ovat kyllä isot eli mahtuu makupalat hyvinki sinne. Muuten samanlainen.

Eli agilityssä agiliivi on hyvä, ettei juoksiessa makupalat tai lelut tipu taskusta.

Mutta tämäkin on mielipide kysymys, mut kyllä tuolla perusliiviläkin pärjää hyvin :)

30.12.2009 16.52

tänä vuonna hankin cavalierpalstalaisten suunnitteleman cavalierliivin. Siinä on cavan kuva ja teksti "häntä heiluen haasteisiin".

Hyvä on ollu agissa ja tokossa.

30.12.2009 17.35
022471599_r
Lahti

Meille tuli tänään tuo liivi. Ihan mahtava, taskuja on riittävästi (kaksi vetoketjutonta perustaskua edessä, kaksi vetoketjullista perustaskua ja yksi tasku ilmeisesti patukalle, sekä suuri kengurutasku takana), D-lenkkejä liivissä on kaksi sekä lisänä heijastimet. Kaikenkaikkiaan sellainen, että kehtaa jopa pitää peruslenkeillä.

Ja lisäksi sen verran kevyttä materiaalia, että sen saa pakattuakin pieneen tilaan.

Ethän tue pentutehtailua?
30.12.2009 17.41
020342840_r
Mimosa kirjoitti:

Ite tykkään enemmän tosta agimallisesta. Juuri sen takia kun siinä noi taskut on vetoketjulliset. Itse kun en tarvitse sellaisia taskuja mitä nyt noissa muissa malleissa on. Vetoketjullisista tosiaan pidän enemmän. Ei ainakaan tavarat pääse tippumaan :D Mutta se riippuu ihan siitä et kummasta pidät enemmän...

02.01.2010 23.03
021206931_r
Toivakka
Piki kirjoitti:
Mimosa kirjoitti:

Ite tykkään enemmän tosta agimallisesta. Juuri sen takia kun siinä noi taskut on vetoketjulliset. Itse kun en tarvitse sellaisia taskuja mitä nyt noissa muissa malleissa on. Vetoketjullisista tosiaan pidän enemmän. Ei ainakaan tavarat pääse tippumaan :D Mutta se riippuu ihan siitä et kummasta pidät enemmän...

itellekki ollaan tilaamassa tää agility malli. =) mistä ootte tilannu/ostanu liivinne ? =))
05.01.2010 16.52
021153916_r
Ylöjärvi

sain talkoopalkaksi tokon sm kisoista sellaisen sinisen berran normiliivin : D Takana on toko sm 09 logo ja liivi on sellasta "kangasta". Koko on 2xs, eli varmaankin xxs ja reilu on, mutta mahtuu toppatakkikin kevyesti alle. Tokossa tuo toko sm liivi on ihan hyvä, mutta vois ostaa jostain vaikka helsitarin kevyt liivin, niin saisi agilityyn kesäksi.

Todella kätevä ja Aurorakin tietää, että lähdetään treenaamaan (:

Muokattu viimeksi: 05.01.10 16.53
:------D
08.01.2010 23.04
022676992_r
Jyväskylä

Itseltäni löytyy M&M punamusta-treeniliivi...Kesäisin siinä tuppaa tulemaan kuuma ja kauluskin ulottuu tosi korkealle. Tilasin tällä viikolla sellaisen ns. treenitaskun. Täältä voi katsoa:

http://www.helsitar.com/cat/product_details.php?p=29

Sitten tilasin tuolta myös uuden liivin, ihan agilitykäyttöön tarkoitetun.:)

Jos ei taidolla...niin tuurilla!
09.01.2010 22.25
Mä laitan kyl ehdottomasti tilaukseen tuon Hekan laittaman linkin takaa löytyvän treenitaskun!! Aivan ehdoton,varsinkin helteiden aikaan kesällä.Kiitos Heka ;)
10.01.2010 11.33
021096063_r
Lappeenranta
^Itsekin taidan tuon tilata. En ehkä ihan vielä, mutta jossain vaiheessa kumminkin.
Mietin vain tuota kokoa, että kuinkakohan paljon pitäisi lisätä senttejä lantionympätykseen, että tuo taskuhärpäke olisi sopiva..?
10.01.2010 13.57
022676992_r
Jyväskylä
Nada kirjoitti:
Mä laitan kyl ehdottomasti tilaukseen tuon Hekan laittaman linkin takaa löytyvän treenitaskun!! Aivan ehdoton,varsinkin helteiden aikaan kesällä.Kiitos Heka ;)

Oleppa hyvä vaan...:) Itsekin tilasin tuon treenitaskun nimenomaan sen takia, että kesäisin liivi päällä tulee aivan liian kuuma.

Muokattu viimeksi: 10.01.10 13.57
Jos ei taidolla...niin tuurilla!

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti