Koulutusliivit - Sivu 5 (Koirat > Koirien koulutus)

10.01.2010 15.48
Meillä on käytössä Berran perusliivi, sellainen punamusta. Toi aivoton vaan raksautti yksinollessaan pari vetoketjun hammasta irti.. Kyllä se vielä menee kiinni, mutta uuden paikka voisi kohta olla. Varmaan luotan Berraan edelleen, muuten olen kyllä tykännyt :)
10.01.2010 19.09
Oki kirjoitti:
^Itsekin taidan tuon tilata. En ehkä ihan vielä, mutta jossain vaiheessa kumminkin.
Mietin vain tuota kokoa, että kuinkakohan paljon pitäisi lisätä senttejä lantionympätykseen, että tuo taskuhärpäke olisi sopiva..?

Mä mietin ihan samaa.Mun tuurilla sieltä tulee sellanen,mitä saan pitää henkseleillä kiinni

wuhuu,nyt tulee Berranki liivi! ou jee,ihan ku noita ei olis jo tarpeeks.. (benden liivi + sdy:n liivi.)

Muokattu viimeksi: 10.01.10 19.10
11.01.2010 19.51
000034561_r
Turku

Itse tilasin täältä: www.tuittinen.fi - berran liivin ja koulutusnamipussin.

Siellä on myös helsittaren treeniliivit ja saa ostettua myös yksittäin sekä nimikoinnin/kuvan ommeltuna tai painettuna.

Ostin lisäksi tassupyyhkeet Kiran nimellä, ja tuli postikulujen kanssa halvemmaksi kun tilais muualta - siis Berran liivi ommeltuna nimi eteen ja kuva taakse ja kaks taasupyyhettä Kiran nimellä!

Suosittelen, se taitaa olla aika uusi liike ja on Turussa - lähettää kyllä postillakin, tiiän kun serkku sieltä just tilas viime viikolla ja tänään oli tullut liivi postista :) Sinne kannattaa muuten laittaa tarjouspyyntö, jos on muutamakin tilaamassa.

11.01.2010 21.41

Jos olisin tuon tiennyt aiemmin :(

No mutta,suunnitelma oli muutenkin viedä Brodeerattavaksi tutulle,kun vien sinne pari muutakin vaatekipaletta..

11.01.2010 22.51
020063075_r
Kirkkonummi
Mulla on Gappayn liivi, mutta seuraava tulee olemaan kyllä Berran. Gappayn liivistä repesi sisäsivusaumat ekassa pesussa. Pitäisi hankkia vaan omat liivit kesä- ja talvikäyttöön.
http://www.monirotuiset.net
14.01.2010 20.31
022676992_r
Jyväskylä

Tänään saapui tuo Helsitarilta tilaamani treenitasku...Ja kuinka ollakaan, jouduin sen vaihtamaan liian ison koon vuoksi. Yleensä L-koko on ollut ihan passeli (olen ottanut varaa että talvella mahtuu takki alle), mutta tuo L-kokoinen treenitasku oli VALTAVA TELTTA!

Olihan siinä takana kiristysnyöri, mutta siitä huolimatta tasku valahti päältä pois...Postitin tänään L-kokoisen takaisin ja tilalle tulee M. Toivottavasti se on sopiva...

Jos ei taidolla...niin tuurilla!
14.01.2010 20.34
^Mutta sehän olis kesällä kato minihameen virkaa toimittanu ;) Eli otan siis itse tuon S-koon :)
Muokattu viimeksi: 14.01.10 20.34
14.01.2010 20.36
022676992_r
Jyväskylä
Nada kirjoitti:
^Mutta sehän olis kesällä kato minihameen virkaa toimittanu ;) Eli otan siis itse tuon S-koon :)

Sepä se, mutta tuskin olisi näyttänyt hyvältä Mietin itsekin miten sitä olisi saanut vielä kiristettyä lisää, mutta sitten se näytti päällä kuin balettihameelta :D

14.01.2010 22.05
022423688_r
Hämeenlinna
Ostin messarista Berran liivin. Materiaalia on Berra Pro Light -liivin mikrokuitua, malli samasta liivistä mutta mitat sitten Pro Enstex -liivistä. Sovittelin messarin kojussa liivejä, mutta Pro light ei ollut sellaisenaan sopiva, ja Enstex ei taas malliltaan riittävän istuva. Lisäksi halusin mieluummin tuon kevyemmän version. Sain sitten siihen samaan 60e hintaan mittatilauksena tehdyn liivin. Oli kannattava ostos. Lähettivät parin viikon sisällä postissa ilman eri kuluja.
20.01.2010 20.35
019670821_r
Helsinki

Onko nuo Berran Pro Light/agilityliivien koot minkäverran pienempiä kun berran muissa malleissa? Itse mietin tuon Pro Light mallin hankkimista, mutta oon tuosta koosta vähän pihalla ;) Yleensä käytän M kokoisia vaatteita..

20.01.2010 23.06
Nyt tuli Berran liivi,tykkään!
25.01.2010 17.04
021096063_r
Lappeenranta
Mies lupasi ostaa minulle syntymäpäivälahjaksi treeniliivin <3 :)
Ajattelin ostaa tuon Berran Classicin.. Pitää vain jossain käydä sovittamassa sitä ennen ostamista.. Maksaako brodeeraus jotain vai tuleeko se kaupan päälle vai riippuuko se ostopaikasta?
05.03.2010 10.07
Juhuu, eilen lähti mukaan lila-musta Berra Pro Enstex Berran keskusvaraston ystävämyynnistä :)
05.03.2010 10.10
Mulla on Berran liivi, jossa on mein yhdistyksen logo;)
06.03.2010 00.01
022676992_r
Jyväskylä

Nyt olen tehnyt meidän agilityseuralle liivitilauksen ja otin sieltä itsellenikin yhden...Ko. liivi on uniikkimalli eli sitä ei saa yksittäiskappaleena. Siinä on yhdistelty parhaita ominaisuuksia, kangasmateriaalin, hengittävyyden ym kannalta.

13.03.2010 20.37
Minäkin ostin Berran ystävämyynnistä uuden treeniliivin, jätkä kun söi edellisestä taskun ja vetoketjun rikki. Pro Enstexin valkkasin, on kivan kevyt verrattuna edelliseen (Berra Classic). Ja sopivamman kokoinen, ei samanlainen teltta :)
13.03.2010 20.51
Antakaa jotain nettiosoitteita koulutusliivi-myymälöihin. Mulla on tarkoitus ostaa tälläinen, kun on ruvennut tulemaan enemmän käyttöä. Ei nyt mikään tuhottoman kallis, mutta laadukas saisi olla.
rommilla ei oikeasti ole kavereita
14.03.2010 17.11
14.03.2010 17.54
019643729_r
Turku

www.tuittinen.fi - sieltä saa berran ja hupimaan treeniliivit ja myös yksittäin painettuna tai brodeerattuna!

Ja siellä on myös koekappaleet että voi mennä kokeilemaan eri kokoja. Berran koot on tosi isoja, eli kokeilu todella kannattaa ennen ostoa.

Hupimaan treeniliivit on nykyään kovasti tulossa, on ihanat käytössä ja paremman väriset. Voin suositella henkilökohtaisesti. Hintaluokka sama kuin helsin - painatus ja brodeeraus on edullisempaa.

15.03.2010 12.59
022189901_r
Iisalmi

Voi hitsi, oon nyt vihdoin päässyt irti pihtailuistani ja päätin ostaa itelleni ihan kunnon treeniliivin, ajattelin IloWillalta tilata.
Treeniliivit
En vain osaa päättää kahden mallin väliltä, Berra Pro Light (Slim Fit) Tai Berra Pro Agility.

Olen nimittäin sen verran pikkuinen, että tuo agility vaikuttaisi mulle sopivimmalta, mutta toisaalta, Lightissa on taskutilaa enemmän.. Onko kellään jompaa kumpaa noista malleista? Ovatko millaisia? Toisaalta, en tykkää että on liikaa taskuja, kun sinne tahtoo aina kaikki jäädä. Kauhea valinnanvaikeus : D Mutta tällä hetkellä olen kääntynyt enemmän Agilityn puoleen, mutta kokemuksia kyseselen :)

Molempiin prodeerattu profiilikuva Leonberger-tekstillä, ja pinkkinä otan kyllä :)

Ilo-Willa

http://tta-toipilas.blogspot.com/
15.03.2010 13.16
Mä himoitsen tommosta meidän seuran liiviä 8) Nyt kotoa löytyy berra classic.
15.03.2010 13.54
022601242_r
Joensuu
mulla on berran classic. Ihan kiva, kuumahko, ja namit/lelut tippuu aina, kun ei jaksa välittää :D Seuraavan koiran tullen tilaan uuden liivin, kyseisen rotuyhdistyksen logolla :) Ja sit varmaan koirien nimi bordeerauksilla ja sit kai oma nimikin
http://pinnasane.blogspot.com/
16.03.2010 14.34
Heka kirjoitti:

Tänään saapui tuo Helsitarilta tilaamani treenitasku...Ja kuinka ollakaan, jouduin sen vaihtamaan liian ison koon vuoksi. Yleensä L-koko on ollut ihan passeli (olen ottanut varaa että talvella mahtuu takki alle), mutta tuo L-kokoinen treenitasku oli VALTAVA TELTTA!

Olihan siinä takana kiristysnyöri, mutta siitä huolimatta tasku valahti päältä pois...Postitin tänään L-kokoisen takaisin ja tilalle tulee M. Toivottavasti se on sopiva...

Helsitarin koot on ihan hirveän isoja. Itelle M-koon vaatteet on sopivia, mut tuo Helsitarin treeniliivi joka on kans kokoa M on mulle tosi iso. Kiristänkin ne kiristysnauhat ihan tiukimmalle mut olkapäiltä meinaa pudota päältä.. Vähän harmittaa mut eipä sitä voinu enää oikein palauttaa ku se on Collieyhdistyksen liivi ja takana on collien kuva. Mutta kyllä tuo menee nyt talvella reenatessa. Agilityliivi pitäs laittaa tilaukseen =)

16.03.2010 18.42

Jyrki: en susta tiedä, mutta mä hommasin treeniliivin sen takia että sinne taskuihin voi nimenomaan laittaa kaikki treenikamat ;) Pelkät namit nyt menee takintaskuunkin, mutta esim. lenkille lähdettäessä voin vetäistä tuon liivin päälle, laittaa vetoketjutaskuun avaimet ja kännykän, takataskuun lelun ja damin ja etutaskuihin namit, ketjupannan ja naksuttimen. Ei tarvitse roudata reppua mukana.

Mulla (175 cm, 75 kg) on Pro Lightistä M-koko, joka on aika passeli. Classic-mallista M-liivi oli aika teltta, sinne mahtui takataskuun ohjatun noudon iso kapulasarja :) Tuo Pro Light on nimenomaan mitoitettu hieman pienemmäksi kuin muut Berran liivit. Kannattaa ottaa itsestään mittoja ja katsella taulukosta niiden perusteella sopivin.

16.03.2010 19.01
019771452_r
Iisalmi

Sandra // joo, mulla just se, että jos on liikaa taskuja häiritsee ja jos on liian vähän niin häiritsee myös. Mutta nyt kun tässä mittoja ottelin, niin Pro Lightin XXS-koko ois mulle suht. sopiva, hieman reilu, mutta sinne mahtuu sitten paksumpaakin takkia alle, Agilityn XXXS oli sitten siinä ja siinä, alle ei olisi mahtunut kuin ohut takki.

Kuitenkin, samalla hinnalla enemmän taskuja ja kumminkin kyllä mä niihin taskuihin jossain vaiheessa totun, että nyt kyllä Pro light on vieny voiton : D No, parin viikon päästä tilailen, niin kerkeää palkkakin tulla kun liivi saapuu.

Koira, apina ja sika - monenmoista eläintä yhdessä isossa paketissa.
22.03.2010 15.16
020197079_r
Turku

Mä ostin kanssa tuolta tuittinen.fi - liikkeestä yksittäin tehdyn Berran liivin ja sain hyvän alen vaikka ostinkin vaan yhden!

Suosittelen kysymään niiltä tarjousta kun välillä kuulemma jää yli jos johonkin koirakerhoon on mennyt. Nyt tiedän että sinne jäi viime viikolla yksi berran agiliivi se oli koko s (tiedän kun ostin itse koon xs - sieltä) ja oli proligh - liivejä muutama.

23.03.2010 16.18
022585645_r
Turku

Te kaikki keneltä löytyy tuolta Ilo-Willalta berran agi tai toko liivi, niin onko se kuinka kuuma kesällä ? :D

Muokattu viimeksi: 23.03.10 16.19
Mikäli et lähde haluamasi perään, et koskaan saa sitä. Jos et kysy, vastaus on aina ei. Jos et astu eteenpäin, olet aina samassa paikassa.
23.03.2010 16.27
020342840_r
Deli kirjoitti:

Te kaikki keneltä löytyy tuolta Ilo-Willalta berran agi tai toko liivi, niin onko se kuinka kuuma kesällä ? :D

Ihan sopiva ollut kesäisinä päivinä, jos t-paita alla. Keskipäivällä jos meinaa treenata, ja aurinko paistaa suoraan, niin silloin on kyllä aika kuuma. Mutta harvemmin keskipäivällä tulee treenattua :D

23.03.2010 17.13
019771452_r
Iisalmi

nyt lähti ilo-willalle tilaus, berran pro light, pinkki-mustana ja taakse brodeeraus leonberg pinkillä tekstillä ja kimaltavalla hopealla profiilikuvalla, toivottavasti ei ihan kauhea värisekoitus ole, mutta kyllä pinkki ja hopea ihan hyvin yhteen sopii : D (edessä kynä, jossa nämä värit :))

Ihana kun ei tarvitse itse maksaa, synttärilahja nimittäin :D

Koira, apina ja sika - monenmoista eläintä yhdessä isossa paketissa.
23.03.2010 17.18
020342840_r
Mulla lähti viimeviikolla tilaus ilo-willalle, tälläviikolla lupasivat toimittaa rotukuvan ja hopeisella langalla kirjoitetun rotunimen :) Saampahan astetta hienomman treeniliivin : D

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti