Kokemuksia e-baysta tilaamiselle (Muut Lemmikit > Yleistä keskustelua muista lemmikeistä)

18.07.2013 10.26
022402548_r

Olisin halukas tilaamaan e-basyta mutta onko se luotettava?Kertokaa omia kokemuksianne :)

18.07.2013 11.07
022707064_r
Turku

Itse olen ostanut ja tulen ostamaankin tavaraa eBayn kautta. Ihan hyvä kauppapaikka, mutta ennen ostoa kannattaa tsekata myyjän palautteita. Jos suurin osa on negatiivisia tai viime aikoina on tullut hälyyttävän paljon negatiivista palautetta jättäisin ostamatta.

“Success or failure are irrelevant. Do what makes you happy, and do it a little better every day. …and don’t forget to breath!”
03.01.2014 18.20
000112579_r

Kompaten Kerttua. Hyvä ostopaikka, ja aika edullinen mutta kannattaa varmistaa oikeesti että onko luotettava myyjä.

03.01.2014 18.28
000068574_r

Alle 80% posiitivinen palaute, niin en ole yleensä ostanut silloin myyjältä. Kannattaa katsoa minkälaista palautetta löytyy. Löytyy nimittäin niitäkin jotka on esimerkiksi lähettänyt vinyylin vain kiinni teipattuna ja kanteen liimattu postiosoite... Ainakin vinyylikirpputori -ryhmässä kiersi aika jäätäviä kuvia näin lähetetyistä tuotteista.

Paypalin kautta maksaessa on kyllä uskaltanut hyvin tilailla Ebaysta tuotetta jos toista. Kannattaa vaatteiden kanssa mittailla kyllä oma kroppa läpi ennen kuin lähtee ostamaa mitään.

03.01.2014 18.32
022366739_r
Kuusamo

Ostan kaiken krääsän ebaysta ja nauran niille jotka maksaa 5-kertaisen hinnan facebook-kirppiksellä..

Don't underestimate me :)
21.03.2014 17.34

Minä myös ostan paljon eBaystä.  Briteissä asuessani se oli pääasiallinen ostopaikkani ja olin myös melko tehokas myymään.  Siellä on niin paljon tavaraa ihmisten nurkista veks veks, että edullisemmin saa kun suomalaisita vastaavilta sivuilta.  Vaikka joutuu tietty maksaa postikulut.  Yli 10v eBay kokemuksen jälkeen eipä tule mieleen yhtään huonoa kokemusta.  En tosin osta sellaiselta jolla huono palaute, nolla edellistä myyntiä tai muuten oudon kuuloinen.  En myöskään osta kaukomaiden ilmoituksista ihan vaan eettisistä/ekologisista syistä.

On hyvä kysyä etukäteen onko ok, että postittaa Suomeen.  Jos ei ehdi vastaamaan, mutta tuote tosi houkutteleva, niin ostaisin silti.  Omat kokemukset olleet niin myönteisiä.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti