Parisuhteet vol. 3 - Sivu 190 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

28.06.2016 12.58
000113369_r

"Minua ärsyttäisi joka kerta kaupassa jakaa ostoksis, niin että kumpikin maksaa tasan saman."

Ei se yhteinen tili niin vaikea ole. ;P

28.06.2016 13.56
022705464_r
Turku

Eilen tuli 5v täyteen, huh, aika kuluu sutjakkaan :o 

Meillä on erilliset tilit, mutta yhteiset rahat :D Mies maksaa aina vuokran koska omaa suuremmat tulot, maksaa useimmiten kalleimmat laskut ja mä useimmiten huolehdin taas siitä, että autossa on bensaa ja jääkaapissa ruokaa, sekä koiralla kaikki hyvin. 

Suuremmat kulut kuten huonekalut jne menee vähän niin, että se maksaa kenellä on enemmän rahaa. Sohva maksettiin nyt joka tapauksessa puoliks. Ei ole tullut riitaa missään kaupan kassoilla että maksaako toinen nyt tarpeeksi, kauppaan mennessä jo päätetään kumpi maksaa jne. Ei ole ollut tilanteita "oot mulle velkaa 20€" tai vastaavaa. Mies usein sanookin että ota rahaa siltä jos omalla tilillä alkaa koliket hupenemaan, ihan vaan siks koska saan palkan kerta kuukauteen ja sekin on säälittävä. 

Mies pääsee ilmeisesti talon kirjoille nyt vakituiseksi työntekijäksi vuoden määräaikaisen sopimuksen jälkeen ja palkkakausikin muuttuu kahdesta yhteen. Tuntuu jotenkin ärsyttävältä että molemmat saa nyt kerran kuukaudessa palkkaa ja joutuu kauheasti säästelemään sitä rahaa että riittää koko kuukauden. On se ollut niin helppoa kun kahden viikon välein tulee tilille rahaa. 

28.06.2016 14.10
000104479_r

Meillekin tulee huomenna 5v täyteen :O Siitä neljä asuttu yhdessä. Uskomattomalta se kyllä tuntuu.

Musta taas on paljon helpompi että saa kerran kuussa rahaa :D Kai se on tottumiskysymys, ikinä oo ollut tilannetta että tulis useammin kuukaudessa rahaa (tai siis parin päivän välein eri tuet tullut). Jotenki vaikea kuvitella että sais hoidettua kaikki vuokrat yms puolikkailla tuilla ja että siitä pitäis vielä jäädä käteenkin jotain.

28.06.2016 21.03

Mä jäin nyt kuun alussa työttömäksi, joten rahoja ei ropise kuin päivärahan verran, kun en jaksanut viime vuonna liittyä liittoon, niin en saa ansiosidonnaista. Miehelle ropisee rahaa sen mukaan miten asiakkaat makselee laskujaan, ja kuinka ahkerasti laskutetaan, joskus 10 kertaa kuussa, joskus saattaa sit olla pidempikin tauko.

29.06.2016 10.25
000109584_r
Meil ei oo ikinä ollu raha ns riidan aihe. Meil on aina menny sillee et se maksaa kummalla on rahaa ja pyritään suunnillee puoliks maksamaan kaikki. Tehdään iiisoja kauppareissuja yleensä vaan, ja ne pyritään maksamaan vuorotellen. Pienemmät kauppareissut(alle 40e) tehdään ihan miten sattuu. Eli ei pietä mitään kirjaa tai muutenkaan oikeestaan miettiä kuka maksaa mitäkin. Tietyst elukoitten ruuat suurimmaks osaks minä maksan, mut elukat on miun niin se on ihan ymmärrettävää. Ja omat menot maksetaan itse esim jos tarvii uuden puhelimen tai vaatteita.
29.06.2016 10.38
000104479_r

5v vuotta yhdessä. En olis uskonu että tää päivä vielä tulee, sellasta vuoristorataa ollu alkuvuodesta. Nyt on luottavainen ja hyvä fiilis, uskon siihen että ensi vuonna voidaan juhlia 6v päivää. <3 Tän päivän suunnitelmat on ihan vaan syömään Amarilloon ja sit mennään ettii tuolle ulkohousuja :D Kotona sitten oottaa jälkkäri minkä eilen tein.

01.07.2016 10.15
022558649_r

Jännää, kävi niin että sekä minä että mies ollaan löydetty nyt kiinnostavat ihmiset joita tapailla. Ainakin omalla kohdalla ihastusta kyllä havaittavissa myös. Enpä muistanu että tämä on näin jännittävää tapailla jotain ihmistä, ensimmäisestä suudelmastakin oli pitkään ihan eri sfääreissä. :D

http://www.nethel-estel.blogspot.fi/
01.07.2016 23.43
022649140_r
Hyvinkää

Voi vitsi miten ihana ilta. <3 Tänään meillä oli päivällä kaikkea tekemistä ja illalla tyttöystävä joutui lähtemään mun luota työasioiden takia hetkeksi. Laitoin sitten oikein kunnon kynttiläillallisen sillävälin ja kun tyttöystävä tuli kotiin niin sain geishan suklaita sydänrasiassa sekä kimpun kauniita kukkia. Kun oltiin syöty ja juteltu kaikkea, niin tajuttiin yhtäkkiä et tänään on sattumoisin 3v 6kk päivä. :D

Rakastan! <3 Huomenna sitten Prideen ihmettelemään. :)

Muokattu viimeksi: 01.07.16 23.44
03.07.2016 18.34
022550509_r
Vantaa

Ihanaa Noppa ja Estel <3

Meillä myös menee ihanasti. Suorastaan liikutuin kyyneliin, kun selailin parisuhdeketjua ja otin talteen joitain kirjoituksiani petsien alasajon takia (nyyh). Ja selaillessani niitä tajusin, että huhhuh, on me aikamoinen matka taivallettu ja oon kasvanut hirmuisesti sinä aikana! Oli hauska lukea omaa pohdintaa polyamoriaan siirryttäessä. Muistin elävästi tunnemyrskyjä, pintaan nousevia tunteita; silti koko ajan tunne, että tää sopii mulle vaikka ei olekaan helppoa heti. Tiesin alusta alkaen, että polyamoria kasvattaa ja vaatiikin kasvamista -ei se muuten onnistu. Mut hetkeäkään en ole katunut.

Me eletään jännittäviä aikoja nyt, sillä aivan yhtäkkiä on löytynyt kiinnostavia ihmisiä melkein liikaakin -kun aiemmin tuntui, että on ihan kiven alla. Me kun ollaan nirsoja ja vähän erikoisia, niin seuranhaku ei ole ihan helpointa. Nyt yhtäkkiä useat ihanat, kiinnostavat naiset on kiinnostuneet meistä molemmista ja ollaan ihan äimissämme :O Yks pitkäaikainen haave saattaa toteutua; syvä suhde naiseen, jossa kaikki tykkäis kaikista ja voisi nähdä niin yhdessä, kuin erikseenkin. Suljettuihin suhteisiin en enää lähde :P

Yrtillä on kahdet kasvot -väkevä ja mieto - Silti se yksinäisyyteen on paras rohto
27.04.2018 12.34
022710854_r
Kannus

Joulukuussa homma otti tuulta alleen ja tammikuusta saakka oon ollut parisuhteessa, taisin löytää sen puuttuvan palasen mun elämään. Rakastan <3

"I am calm. It's my imagination that's hysterical" - Jane Rizzoli

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti