Tampereen koiratapaaminen ? - Sivu 79 (Yleinen keskustelu > Tapaamiset)

15.04.2013 18.32
022685804_r

20.4 Ahvenisjärven koirapuisto klo(?)

-Dragon,dobberi

-Vauhti, italianvinttikoira

- Nila, samojedi (?)

Kattoo nyt saanko ees kyytiä treelle :l

15.04.2013 20.23
022482561_r
Tampere

Ahvenisjärvelle en lähde,muualle toki tultaisiin.

Ko.paikasta huonohkoja kokemuksia,kerrankin kymmenen uroskoiran lauma,kaikki unnan niskassa nylkyttämässä,omistajat eivät asiaan puuttuneet.

Koiralla ei juoksuja lähimaillakaan.

http://heavenfatsia.blogspot.com/
15.04.2013 20.23
022536533_r
Tampere

eikö kukaan olis kiinnostunut metsälenkki miittinkiin kaukajärvelle?

15.04.2013 21.27

Mä voisin tulla, mutta en oikein järkevästi pääse sille suunnalle.. Toisekseen Auri on nyt löytänyt mieleiseksi touhuksi itseään pienempien, vähän ujojen tai alistuvien koirakansalaisten ahdistelun haukkumalla korvan juuressa provosoivasti... :D Eli meille sopii parhaiten isojen koirien miitit, toki yleensä ongelmana on kultsut, mustat koirat ja pelokkaat yksilöt. Eipä tuosta käytöksestä muuta haittaa ole kuin että itteä ärsyttää - miksi en mielellään ehkä tulekaan ennenkun saan tän käytöksen kontrolliin :D

Hakametsässä onnistuu miittaileminen koska vaan (: Paitsi tiistaisin.

http://shadydags.blogspot.fi/ ******* I'm a king without a kingdom to rule
15.04.2013 22.50
022392218_r
Tampere
Dragon kirjoitti:
Bamsu kirjoitti:

Onko tuo puisto millanen, onko paljon isoja koiria yleensä jne?

Yleensä siellä on pieniä ja keskikokoisia koiria.

Me taas ollaan monesti meinattu mennä sinne ja siellä on ollut aina vaan isoja koiria :/
http://romminseikkailut.blogspot.fi/
15.04.2013 23.13
022710213_r
Kannus

^Ite en siellä juuri koskaan käy, vaikka Hervannassa asunkin. Pääasiassa näiden idioottien omistajien takia keitä siellä pyörii ihan urakalla... Ja munkin mielestä sillä on enempi isoja koiria, mitä nyt oon ohi kävelly sillon tällön ja joskus piipahtanu :)

http://kirppusen.blogspot.fi/
16.04.2013 05.52
022482561_r
Tampere

isoja yleensä tosiaan. Ja väliin esim.umpitunnelissa olevia omistajia,  mutta eniten juuri huomannut ko.puiston omistajien yleisen välinpitämättömyyden koiransa käytöksestä. Siihen ei puututa. 

kun itse vertaan hakametsään,tai siihen särkänniemen lähellä olevaan..niinniin..parempikäytöksistä porukkaa muissa puistossa.taisitten itse osunut herwoodiin pahoina aikoina.

linnainamaalla olevassa koirapuistossa on kyllä parantamisen varaa.rämän koiran surmaloukku.

reunassa kallio,josta suora n.kork.kahden metrin pudotus,alhaalla kiveä.jos koira juoksee reunaa kohti,se ei näe pudotusta-ja humps.ko.puistossa pahana lisänä hoitamattomuus,terävät kivet....

turvallisin ehdottomasti särkänniemen viereinenpuisto.pelkkää suht.tasaista maata,liekö kiviä ollenkaan,en ole nähnyt.

off-topicin mahdollisesti meni nyt,mutta laitoinpa omia kokemuksia.:)

http://heavenfatsia.blogspot.com/
16.04.2013 09.47
022375618_r
Kraków
Mä si taida itte olla siellä puistossa väärään aikaan, kun nään melkein aina pikkukoiria. :D Eilen menin ton ahvenisjärven koirapuiston ohi ja huomasin kyllä että puisto oli kuin uimaallas .Joka puolella melkein 20cm vettä...
Muokattu viimeksi: 16.04.13 09.48
Im a nice person,but my dog is the killer
16.04.2013 09.48
022536533_r
Tampere

eikö kukaan olis kiinnostunut metsälenkki miittinkiin kaukajärvelle? kaivattais lenkki kavereita

16.04.2013 09.59
unna kirjoitti:

isoja yleensä tosiaan. Ja väliin esim.umpitunnelissa olevia omistajia,  mutta eniten juuri huomannut ko.puiston omistajien yleisen välinpitämättömyyden koiransa käytöksestä. Siihen ei puututa. 

kun itse vertaan hakametsään,tai siihen särkänniemen lähellä olevaan..niinniin..parempikäytöksistä porukkaa muissa puistossa.taisitten itse osunut herwoodiin pahoina aikoina.

linnainamaalla olevassa koirapuistossa on kyllä parantamisen varaa.rämän koiran surmaloukku.

reunassa kallio,josta suora n.kork.kahden metrin pudotus,alhaalla kiveä.jos koira juoksee reunaa kohti,se ei näe pudotusta-ja humps.ko.puistossa pahana lisänä hoitamattomuus,terävät kivet....

turvallisin ehdottomasti särkänniemen viereinenpuisto.pelkkää suht.tasaista maata,liekö kiviä ollenkaan,en ole nähnyt.

Ite oon kerran käyny Ahkussa, ja hirmune lauma isoja koiria, eikä omistajat ees kattonu koiriensa perään.

Santalahdessa (Särkänniemen vieressä) on käyty useemmin ja hyvä puisto, turvallinen, kunnon aidat, asiallista porukkaa ja kunnolla tilaa, sekä hyvä näkyvyys :)

16.04.2013 10.53
022375618_r
Kraków
Tuikku kirjoitti:
unna kirjoitti:

Ite oon kerran käyny Ahkussa, ja hirmune lauma isoja koiria, eikä omistajat ees kattonu koiriensa perään.

Santalahdessa (Särkänniemen vieressä) on käyty useemmin ja hyvä puisto, turvallinen, kunnon aidat, asiallista porukkaa ja kunnolla tilaa, sekä hyvä näkyvyys :)

Tehdäänkö si seuraava miitti Santalahteen?:)

16.04.2013 11.03
022651829_r
Järvenpää

Me ollaan Bettyn kanssa tulossa 26 päivä tampereelle ja oikein mielellään miittailtais joku päivä, jos porukkaa kiinnostaa :) Lähinnä pieniä koiria kaipailtais kaveriks kun isompien kanssa tuo tuppaa jäämään jalkoihin. Voi olla että mennään 27 päivä teivon raviradan parkkiksella järkättävään mätsäriin, joten esim sen jälkeen olis kiva miittailla jossain? Meille käy puisto-, lenkki-  tai vapaanapitomiitti.  Kiinnostaisko ketään? :)

Mietteitä koiramaailmasta ja erinäistä treenailua: http://idioottikoirat.blogspot.fi
16.04.2013 11.34
022375618_r
Kraków
Betty kirjoitti:

Me ollaan Bettyn kanssa tulossa 26 päivä tampereelle ja oikein mielellään miittailtais joku päivä, jos porukkaa kiinnostaa :) Lähinnä pieniä koiria kaipailtais kaveriks kun isompien kanssa tuo tuppaa jäämään jalkoihin. Voi olla että mennään 27 päivä teivon raviradan parkkiksella järkättävään mätsäriin, joten esim sen jälkeen olis kiva miittailla jossain? Meille käy puisto-, lenkki-  tai vapaanapitomiitti.  Kiinnostaisko ketään? :)

Mua vois kiinnostaa puisto-ja vapaanapitomiitti :)
16.04.2013 11.46
Betty kirjoitti:

Maisan kanssa voitaisii tulla tuon mätsärin jälkee :)
16.04.2013 11.46
022111267_r
Tampere

Ollaan luultavasti Ricon kanssa menossa hervantaan mätsäriin :D

16.04.2013 11.59
022536533_r
Tampere

ketä kiinnostais metsä miittinki kaukajärvellä? olis hyvä metsä lenkki jossa voisi pitää koiria vapaana

16.04.2013 13.24
022651829_r
Järvenpää
Maisa kirjoitti:
Betty kirjoitti:

Maisan kanssa voitaisii tulla tuon mätsärin jälkee :)

Maisaa voitais kyllä miittailla mielellään :) Voi olla että saadaan siskon schappe pentukin mukaan. Osaatko sä sanoo sieltäpäin mitään paikkaa?

Mietteitä koiramaailmasta ja erinäistä treenailua: http://idioottikoirat.blogspot.fi
16.04.2013 16.02

Öö... No jos tosiaa Teivon parkkiksella on ne mätsärit tai siinä, niin siinä pitäs olla jonkinasteisesti mettää ja peltoo. Oon käyny siellä pari kertaa, nii heti ei tuu mieleen mutta siis jotaki mettäpolkuja pitäis mennä, missä vois koiria lenkitellä ja kuvata :) ja mikäli koira ei oo karkailevaa sorttia tmv. niin uskaltaa varmaan jossai vähä sivummalla päästää irtiki :)

16.04.2013 18.33
022571988_r
Orivesi
viivi kirjoitti:

eikö kukaan olis kiinnostunut metsälenkki miittinkiin kaukajärvelle? kaivattais lenkki kavereita

Minä ja Vili voitaisiin tulla varmaankin ainakin ens kuussa! :)
sä olet suuri osa mun elämääni ! <3
16.04.2013 18.41
022651829_r
Järvenpää

Maisa, Okei. :) No jos sitä jonnekin sinne sit lähtee seikkaileen :D Bettyä nyt voi pitää vapaana oikeastaan missä vaan ja jos toi pentu tulee mukaan niin veikkaan että sekään ei ittekseen lähe mihinkään huitelemaan :)

20.04.2013 01.02

Hejjj!
Minä mun lauma ja Sonja kera Epelin ja Darran ollaan huomenna luultavasti Santalahden koirapuistossa 11-13, olisi mukava saada muutakin seuraa!

Lisäksi sunnuntaina jälleen ollaan tampereella santalahdessa tai muualla, tänne voisi ihmiset kirjoitella jos haluaa miittinkiä sunnuntaille (21.4) järjestää! Voidaan tulla melkeinpä mihin päin vain tamperetta.

20.04.2013 15.58

Pahoittelut Dragonille, lähdettiin aika hätäiseen tänpäiväsestä Hervannan Mustin ja Mirrin mätsäristä! Koitetaan miittailla joskus toiste! Oli kiva tavata (-:

20.04.2013 19.26
022349272_r
Tampere
Jokke kirjoitti:

Kopioitu Etelä-Suomen Seropit ry sivuilta:   Yhteislenkki Tampereella Järjestämme yhteislenkin ja pienimuotoisen tokoreenin sunnuntaina 21.4.2013 klo 10.00 alkaen. Kokoontumispaikkana on Tampereen Lielahdessa K-Raudan parkkipaikka, josta lähdemme tarpomaan lähimaastoon. Kaikki ovat tervetulleita.  

http://www.esseropit.fi/

Muistuttelen vielä tästä huomisen yhteislenkistä. Niin ja ei tarvitse mitenkään ilmoittautua mukaan. :)

20.04.2013 19.57
022317906_r
Hämeenlinna

Hei olisko Hervannassa ketään joka lähtis Aralian ja mun kanssa lenkkeilemään joku päivä? Vähän siis tällain koulutus mielessä, Aralia kun on aika arka muita koiria kohtaan. Eli sellainen rauhallinen lenkkikaveri hakusessa Aralia kun tarvitsee hieman omaa tilaa, eli ei välttämättä kestä sellaista liian iholle hötkyilevää koiraa. Tarvitsee siis ihan vaan positiivisia kokemuksia muista koirista.
Ja apu kelpaisi myös tuon mun toisen koirani Iitun kanssa, jos joku osaa kouluttaa tai antaa vinkkejä remmirähinän kitkemiseen. Omat keinot alkaa tässä loppua ja Iitu kun haukkuu nykyään jo ihan koirattomillekin ihmisille.
Mutta jos jotain kiinnostaa niin ota yhteyttä vaikka profiiliin tai yv:nä :)

Muokattu viimeksi: 20.04.13 19.59
21.04.2013 10.27
022375618_r
Kraków
Vauhti kirjoitti:

Pahoittelut Dragonille, lähdettiin aika hätäiseen tänpäiväsestä Hervannan Mustin ja Mirrin mätsäristä! Koitetaan miittailla joskus toiste! Oli kiva tavata (-:

ei se mitään haitannu :)Oli myös kiva tavata.
17.05.2013 13.24
022223227_r
Tampere

Olisiko halukkaita Holvastin tai Hakametsän koirapuistoon tulemaan taikka sitten jonnekkin lenkkeilemään? Tulen vain pennun kanssa tarvittaisiin koirakavereita. Viikonloppuisin mieluiten =) Esim Alasjärven maastoon? Helpot polut ja autoparkkis sekä bussilla viereen tai jotain.

Halukkaita?

18.05.2013 09.35
022482658_r
Tampere

Kaikille Tampereen lähiseudun junnuikäisille tiedoksi, nuorisojaoston järjestämistä tapahtumista löytyy vielä vapaita paikkoja! Kesän koiraleiriltä ja agikurssilta enää muutama, ja JH-päivästä enemmän!

Junior Handler -päivä järjestetään 26.5. Sammon koulun parkkipaikalla noin klo 12-15. Täältä lisätietoja ja ilmoittautumisohjeet https://docs.google.com/file/d/0B0kmaf3kfzlOeC1KVkpkTzl6aGc/edit?usp=sharing

Kaikki tapahtumat löydät täältä -> http://pohjois-hameen.kennelpiiri.fi/FI/jaostot/nuorisojaosto/Jaostot.htm

Tervetuloa! :)

18.05.2013 12.49
022085350_r
Tampere

Nasta Käyn kouluu saukonpuiston kouluu ja se sammon koulu on lähel siä :DD.

18.05.2013 17.32

Mäkin oon käynyt Sammonkoulua.. Ajat sitten :--)

Jora, en tiä oltaskohan me nähty kenties puistossa (tosin sielä Hakametsässä tuntuu olevan paljonkin mustia pentuja.. :D Mutta tosiaan Auri on vähän tylsää seuraa ko se vaan komentaa nuorempiaan, useasti. Vaikka ei sillä, viimeksi kun puistoiltiin ja oli juurikin tämä musta pentu sielä niin Auri kyllä antoi sen olla rauhassa, ehkä murkku-ikä alkaa hellittää *koputtaa puuta*.

http://shadydags.blogspot.fi/ ******* I'm a king without a kingdom to rule
19.05.2013 09.08
022223227_r
Tampere

Me ei olla Joran kanssa uskallettu puiston porteista sisään. Holvastissa ollaan pari kertaa käyty mutta se on aina ollu tyhjä juuri silloin. Sitten kun mulla on tuo Mila mukana niin siellä on sitten porukkaa enkä ole jaksanu tuon rähinän kanssa mennä paikalle. Monella kun ei riitä huumori siihen että Mila käy eka kierroksilla ja vaikuttaa agrelta mutta noin 5min niin sen voi päästää vapaaksi ja se alkaa leikkimään muiden kanssa. Kuitenkin olisi tarkoitus että Jora saisi rauhassa tutustua muihin niin jätän Milan sen takia suosilla kotiin heti. Pari koirakaveria on takapihalla bongattu mutta sosialistamista pitäisi tehdä lisää varsinkin kun tuo pahin "mörköily" on ohi.

Arki iltasin ja viikoloppusin voisimme tulla paikalle niin ja metsälenkitkin vapaana onnistuu =)

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Äänestys
Tulisitko tapaamiseen jos päivä ja paikka olisi sinulle sopivat ?
Tottakai 101
Ehkä 37
En 22
Yleinen keskustelu
Kirjaudu
Logo-labyrintti