Rokotusten haittavaikutukset (Kissat > Kissojen hoitaminen)

20.09.2014 20.55
022534566_r

Millaisia haittavaikutuksia teillä on tullut kissoille rokotusten jälkeen ja millaisella viiveellä? 

Meidän pikkunen sai ensimmäisen rokotuksensa (Nobivac Tricat Trio) tiistaina eli nelisen päivää sitten. Rokotuspäivänä tai sen jälkeen en ole huomannut kisussa mitään ihmeellistä, mutta tänään ollut selvästi väsyneempi kuin yleensä, eikä ruoka maistu ollenkaan. Kokeilin herkkujakin tarjota (juustoa ja maustamatonta jugurttia mistä yleensä tykkää hirmusesti), mutta niitäkin vain haistoi ja kääntyi pois. Käteen kisu myös tuntuu jotenkin normaalia lämpöisemmältä, ei kuumalta mutta niin että kiinnitti huomion. 

Eläinlääkäri kyllä sanoi ja etukäteen olin lukenutkin, että juuri kuume, ruokahaluttomuus, väsymys jne. on normaaleja vaikutuksia, mutta voiko ne tulla näin viiveellä? Täytynee huomenna käydä hakemassa kuumemittari (ehdotuksia otetaan vastaan minkälainen on hyvä) jos oireet vielä jatkuu. 

Niin ja muuten kisu on kyllä ollut ns. normaali, leikkii kun leikittää ja uteliaana kävi tutkimassa kun toin uuden lipaston kotiin eikä mitenkään vetäydy syrjään tai muuta eli sen suhteen en ole niin huolissani, lähinnä kiinnostaa tuo aikataulu miten oireita on muille tullut.

ps. Vinkatkaa jos joku vastaava keskustelu jo löytyy, itse en löytänyt :) 

"A cat does not want all the world to love her -- only those she has chosen to love" - Helen Thomson
22.09.2014 07.46

Meillä Misse ei syönyt kunnolla ja oli aika unelias. Eläinlääkäri kyllä sanoi äidilleni että se voi olla vielä tänään kuumeinen, väsynyt ja ruokahaluton mutta ei enään seuraavana päivänä pitäis olla. Vaikka tää viesti oli myöhässä niin toivottavasti tästä on jollekkin apua : )

25.09.2014 15.42

Meilläkin tullu vaan tyyliin väsymystä, ja pientä hoipertelua toiselle kissalle, mutta ei muuta, mut varmaan kaikki tuokin on kissakohtasta ja joillekin tulee enemmin haittavaikutuksia

Keep life beautiful.
16.10.2014 23.25
022534566_r

Tänään käytiin ottamassa Ellille tehosterokote, täytyykin nyt seurailla tuleeko jotain vaikutuksia ja millä aikataululla. Tänään ainakin ollut oma energinen itsensä :) 

"A cat does not want all the world to love her -- only those she has chosen to love" - Helen Thomson
03.10.2015 18.33
022688109_r

Moi! Herätetään vähän henkiin tätä ketjua...

Milla sai ekat penturokotukset keskiviikkona ja on edelleen vähän pökerryksissä. Jotenkin apaattinen, mutta parempi kuin eilen. Juurikin noita edellämainittuja oireita. Lämpöinen, ei oikein syö jonka seurauksena ei käy laatikolla, nukkuu paljon eikä hirveästi jaksa leikkiä. Hirveän hellyydenkipeä ja tahtoo olla sylissä.

Keskiviikosta on kumminkin tänään kolme päivää. Voiko kestää oireet näin pitkään? Kokemuksia teillä?

Oon ollut eläinlääkäriin yhteydessä mut se meinas ettei muka voi johtua rokotuksesta ja mä oon sen kanssa jokseenkin eri mieltä kun nimenomaisia oireita voi olla.

Cat keeps it so much simple.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti