Chat petsie:en? - Sivu 8 (Yleinen keskustelu > Petsie)

08.12.2013 17.49
022707901_r
kraków

Jos joku chat tulee petsieeseen niin ei tarvi sitten valittaa että ihmiset tulevat kirjoittamaan että heidän chattinsä ei toimi.Minusta täällä petsiessä on jo tarpeeksi bugeja.

http://lifewhitdobermann.blogspot.com/
08.12.2013 19.33
Dingo kirjoitti:

Minä en edelleenkään tajua, miksi joku viitsii vastustaa tätä.. Mitä kummaa se teidän elämäänne häiritsisi, jos täällä olisi chat? EIhän sitä oo pakko käyttää, jossei halua. O___O

Tuskin se kenenkään elämää pilaa, mutta jos kysytään ihmisten mielipidettä sitä koskien, niin miksi vain myötäilevät mielipiteet ovat tervetulleita. Luulisi että sellaiset ominaisuudet muutenkin kuormittaa tätä paikkaa aika paljon (ainakin mua häiritsee se, että Petsie on nykyään tosi usein superhidas) ja ei siitä mitään näennäistä hyötyäkään ole. 
"One part brave, three parts fool" -Brom, Eragon
08.12.2013 19.41

Taitaa tulla se superhitaus omasta päästä eli laajakaistasta :) Mulla petsie on aina ihan normaali nopea ellen lataa jotain samaan aikaan. Toki voi olla että sille superhitaalle netille vielä hitaampaa ja raskaampaa ladata jos chat tulee.

http://koirankuje.blogspot.com/
08.12.2013 19.43
Blondi kirjoitti:

Taitaa tulla se superhitaus omasta päästä eli laajakaistasta :) Mulla petsie on aina ihan normaali nopea ellen lataa jotain samaan aikaan. Toki voi olla että sille superhitaalle netille vielä hitaampaa ja raskaampaa ladata jos chat tulee.

Luulis että muutkin sivut hidastuisivat sitten. Mulla toimii yleensä KAIKKI muut nettisivut ihan norminopeesti, mutta Petsie pyörittää yhtä sivua ties miten pitkään. :p 
"One part brave, three parts fool" -Brom, Eragon
11.12.2013 07.13
022391205_r

Vastustaa voi toki, jos on jotain järkeviä perusteita (esim. tuo kuormitus), mutta jos ainoa perustelu on luokkaa "emmä haluu" - tulee sellainen olo, että vastustajat ajattelisivat tyyliin "minä en kaipaa chattia, joten kenenkään muunkaan ei sitä tarvitse käyttää". Sitä lähinnä kummastelin. ^^

Palvelun hitautta ja bugisuutta on toki hyvä muutenkin parantaa, minusta uusien ominaisuuksien kehittäminen ei saa kaatua siihen. :)

(Eipä sillä, omaan elämääni ei ainakaan tällä hetkellä kauheasti vaikuta, tuleeko tänne chat vai ei, kun aika harvoin jaksan täällä nykyään käydä. Tietty, jos täällä OLISI chat, siellä voisi niillä harvoilla käyntikerroilla tullakin jotain sisällöllistä keskustelua, uusia tuttavuuksia, jne., kun saisi vastauksia saman tien.)

Muokattu viimeksi: 11.12.13 07.15
Flexi on vähän kuin haastavat koirarodut: vaarallinen sellaisen käsissä, joka ei tiedä, mitä tekee.
11.12.2013 07.42
022496060_r
Sammeli kirjoitti:
Blondi kirjoitti:

Luulis että muutkin sivut hidastuisivat sitten. Mulla toimii yleensä KAIKKI muut nettisivut ihan norminopeesti, mutta Petsie pyörittää yhtä sivua ties miten pitkään. :p 

Minullakin toisinaan toimii Petsie muita hitaammin.
"Ja uskon et asiat tapahtuu ja sen huomaa kun jokin suuri eteen astuu."
03.10.2014 21.34

Ei mun mielestä tänne tarvis tulla mitään chattia, eiköhän voi puhua ihan yksäreillä / lemmikkien profiileilla. :)

07.10.2014 22.10
022439095_r
Jns

Itellä tää petsie on ihan normi nopee ollu kaikki nää vuodet mitä täällä olen tullut pyörineeksi, mutta kaatuilemaanhan tää pääsee tuon tuosta, mutta minkäs teet.

Life like a drama komedy

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti