Etsitään hoito- tai vuokrahevosta pk-seutu (Hevoset > Hevosten hoitaminen)

10.08.2015 02.40

Hei! Olen 15-vuotias, reipas, ahkera ja luotettava tyttö Helsingistä. Olen jo pitkään ollut harrastamatta mitään, joten hoito- tai vuokrahevonen olisi juuri sopiva tähän tilanteeseen. Kokemusta minulla on hevosista noin neljän vuoden ajan, kaksi niistä ratsastaen. En kuitenkaan muista kaikkia koulukuvioita, joita minulle on opetettu, eli hevosen ei tarvitse olla mikään mestari kentällä.

Rakastan hevosten kanssa puuhailua, oli se sitten harjausta ja muuta puunausta, taluttamista tai ihan vain karsinan siivousta ja varusteiden putsausta. Olisin valmis tulemaan tallille hoitamaan hevosta 2-4 kertaa viikossa, riippuen omistajasta.

Tallille tulisi kulkea julkiset kutakuinkin hyvin, mutta se ei tarkoita ettenkö voisi kävellä muutamaa sataa metriä. Maneesia tallilla ei tarvitse olla. Olen säänkestävä. Tämä on lähinnä silloin, jos hevonen olisi vuokrahevonen. Hinnasta voidaan sopia myöhemmin. Jos olet kiinnostunut, ja sinulla on hevonen tarjolla vuokralle tai se tarvitsee hoitajan, ota yhteyttä.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti