Kouvolan miitit<3 - Sivu 38 (Yleinen keskustelu > Tapaamiset)

13.04.2014 13.28

^ Kyllähän se passaa. (: Mietin vaan, että onkohan tääl Voikkaal semmosii paikkoja, jossa vois pitää huoletta irti. Muhku pysyy kyllä lähellä hyvin eikä lähde huitelemaan mihinkään sen kauemmas, mutta toisen koirakaverin kanssa en sitten tiedä.

It can't rain all the time.
13.04.2014 16.43
022526323_r
Hämeenlinna

^ Voikkaalla uskoisin että verkkosuontie (se piiitkä hiekkatie sompasen vieressä missä hirvelän koulussa käytiin kerran vuodessa kävelemässä) vois olla aika bueno etenkin näin mökkikauden ulkopuolella + vasemmalle jää iso metsäalue jossa voi myös käydä rämpimässä, voikkaan sillan luona (entisen) mattorannan vieressä on kans joku peltopläntti johon en kyllä ole sen kummemin tutustunut tai sit Kuusaan puolella on siinä uimahallin takana hiljanen (mutta kuranen) koirapuisto. Kenai pysyy kyllä myös enimmäkseen hyvin lähellä mitä nyt joskus unohtuu tuijottamaan lintuja ja koirakaverin kanssa yleensä vielä paremmin.

Saan luultavasti huomenna tietää miten mulla on töitä tässä lähiaikoina, enimmäkseen pitäis olla vapaata koska pätkätyö. Milloinka sulle sopis?

Muokattu viimeksi: 13.04.14 16.43
13.04.2014 20.21

^ Aaaa, aivan. Sen tien olen kävellyt itsekin, että sen puoleen ihan tuttua maastoa. Mekään ei olla siinä pellolla käyty, enkä tiennyt edes minkään koirapuiston olemassaolosta Kuusaalla, oon jotenkin kuvitellut että Kouvolassa ois ainoa puisto, mutta kiva tietää, että ilmeisest sitten suht lähelläkin on.

Mulla on nyt autokoulu tässä lukion ohella, niin iltapäivät + illat saattaa olla vähän täyttä teoriatuntien + ajotuntien ohella ja mulla koulupäivät loppuu siinä 14:30 melkein joka päivä. Jos sie katot sen sun työaikataulus ja infoot siitä, niin mie sitten katson, että miten mulla noita päiviä on vapaana. (:

14.04.2014 17.41
022526323_r
Hämeenlinna

^ Näiltä näkymin mulla ei oo taas töitä kun vasta 19.5 :D Että sen puoleen on varsin riittoisasti vapaata (ainoastaan 23. päivä on koko päivälle muuta menoa), viikonlopulle on ainakin lupailtu hyvää säätä. :)

14.04.2014 20.52

^ No pidetään tuo viikonloppu sitten mielessä. (: Itselläni kokonaan vapaata silloin, niin silloinhan se onnistuukin sitten.

17.04.2014 21.34

Jos jotain miittejä suunnittelette joskus valkealan koirapuistoon, tai haluaisitte tavata laittaisitteko viestiä joko yksärillä tai tänne.

23.04.2014 21.42
022687577_r
Kotka

Olisiko kukaan maisemissa nyt tulevana perjantaina tai lauantaina :)? Myö majaillaan sen ajan Kuusankoskella ja olisi kiva treffailla koirakoita! Meidän oleskelupaikan lähellä on tosi kiva paikka, jossa koiria voisi pitää vapaana mutta autokin on käytössä jos jonnekin muualle on tarvetta lähteä.

05.07.2014 20.19
000085209_r

Käyn Kouvolan koirapuistoissa melkein päivittäin. Enimmäkseen tulee käytyä terveyskeskusksen takana. Olen huomannut että monet koiranomistajat ei halua tulla paikalle jos on isompia koiria paikalla. Oma koira niin välitä minkä kokoisia koiria paikalla on mutta onhan leikki mukavampaa kun on suht samankokoisia kavereita. Jos löytyy kiinnostuneita niin voisi sopia aikaa milloin olisi pienempiä paikalla. Olen huomennakin klo 11 eteenpäin paikalla. Teretulemast :)

22.08.2014 18.57
022660363_r
Kouvola

käviskö taas pitkästä aikaa jonkinlainen koiratapaaminen Kouvolassa, jos saatais joku päivä isompikin lauma miittailemaan? :-) Mansikka-Ahon koirapuistossa ollaan aikaisemmin käyty Dessan kanssa mut saa toki ehdottaa toisia puistoja, jos tiedätte muitakin hyviä täälläpäin!

http://imaginaryowl.tumblr.com/
16.09.2014 13.40
000090544_r
Iitti

Kouta kaipailisi leikkiseuraa et jos tuonne mansikka-aholle saisi esim tässä kuussa (vielä kun ilmat näyttäisivät olevan kuivia) miittiä tulemaan niin olis aika hyvä ;D Olisko ketään innokasta vaikka nyt tulevaan viikonloppuun tulla?(20-21.9)

16.09.2014 16.17
022660363_r
Kouvola

Dessalla alkoikin just pari viikkoa sitten juoksut niin ei vähään aikaan nyt päästäkään puistoilemaan :-| 

http://imaginaryowl.tumblr.com/
17.09.2014 21.05
022708199_r
Kouvola
Me voitas ehkä tulla ton malinaattorin kanssa! Ku pitäs muutenki vähän koirien ilmoilla päästä käymään :)
28.10.2014 17.31

Heippahei sielä ruudun takana karvakasoille ja vähemmin karvasille otuksille !

Oon säännöllisen epäsäännöllisest kurkkaillu tätä keskustelua, oisko milloinka mitää miitin tynkää ja päätin nyt oman ehdotukseni ilmoille heittää. Elikkäs, voitais isommalla tai sitten pienemmälläkin porukalla rehvata just esim Palomäen koirapuistossa. Mulla tää 7kk paviaani (jotkut erehtyy koiraksi kutsumaan) kaipais kyllä sosialistamista ja muitten koirien seuraa kipeesti, koska on vähän _turhan_ innokas tapaus, kun suht harvakseltaan koirakavereita pääsee näkemään.

Oisko esim. nyt pian alkavassa marraskuussa jotakin, vaikka la/su päivää milloin sopis mahdollisimman monelle rehvit? :-) Me ollaan nääs aika hyvin viikonloppusin vapaana kvl päässä.

06.03.2015 19.09
022685804_r

Löytyiskö täältä ketään innokasta miittailijaa huomiseksi johonkin Kouvolan keskustan lähellä olevaan koirapuistoon ? Oltaisiin kaverin kanssa tulossa joskus aamupäivällä ja oltaisiin miittiseuraa vailla ! :)

06.03.2015 19.40

Harmi..oisin mielelläni varmaan tullut mutta Kouvolaan en pysty tulemaan kun asutaan Valkealassa. :/

ele me ensina o que é o amor , o que é a saudade. Hän opetti minulle, mitä rakkaus on, mitä on kaipaus.
06.03.2015 20.10
022685804_r

^Ookei, harmi. Itsekkin tulen kaverin kanssa Valkealasta. :--)

15.06.2015 14.13
022703451_r
Kouvola

Herätellääs keskustelua.. :D 
Löytyiskö Kouvolasta pennulle riehumisseuraa? Oman lähipiirin koirat aika vähissä ja pitäis tolle kakaralle vähän oikeaa maailmaa näyttää.. :D

15.06.2015 21.26
022607545_r
Kouvola

Täällä oltais myös seuraa vailla :) teidän pikkuselle ehkä vähän liian iso leikkikaveri tämä, mutta jotain puistotapaamista vois jossain vaiheessa taas järjestää!

Muokattu viimeksi: 15.06.15 21.27
"Belief makes things real."
16.06.2015 11.33
022703451_r
Kouvola
Wanda kirjoitti:

Täällä oltais myös seuraa vailla :) teidän pikkuselle ehkä vähän liian iso leikkikaveri tämä, mutta jotain puistotapaamista vois jossain vaiheessa taas järjestää!

Kokonsa puolesta vois vähän liian iso olla, mut tää on kyllä kunnon termiitti ja omistaa vielä terävät hampaatkin ettei ainakaan hirveen heikoilla olis :D 

Mutta juu, ois kivaa jos jotain isompaa joukkoa sais yhteen!

16.06.2015 18.16
022708199_r
Kouvola
Me voitais kans lähteä !
29.06.2015 15.48
022690053_r
Kouvola
Edi kirjoitti:

Löytyiskö Kouvolasta pennulle riehumisseuraa? Oman lähipiirin koirat aika vähissä ja pitäis tolle kakaralle vähän oikeaa maailmaa näyttää.. :D

Täältä löytyisi 12 viikkoinen (äly)kääpiöpinseri leikkikamuksi, jos kelpaisi. :)
29.06.2015 21.26
022703451_r
Kouvola
Aino kirjoitti:
Edi kirjoitti:

Täältä löytyisi 12 viikkoinen (äly)kääpiöpinseri leikkikamuksi, jos kelpaisi. :)

Kyllä kelpaa! Missäs päin vaikutatte? Mä oon loppuviikosta reissussa, mut nää kaks viikkoa nyt vielä lomalla että aikaa on vaikka kuinka :) 

30.06.2015 23.22
022690053_r
Kouvola
Edi kirjoitti:
Aino kirjoitti:
Edi kirjoitti:

Kyllä kelpaa! Missäs päin vaikutatte? Mä oon loppuviikosta reissussa, mut nää kaks viikkoa nyt vielä lomalla että aikaa on vaikka kuinka :) 

Tässä ihan Kouvolan keskustan kupeessa, Kasarminmäellä. :) Mulla on nyt vkl toisen koiran näyttely ja ensiviikon vkl kasvatti-tapahtuma, muuten kyllä sopii koska tahansa!
01.07.2015 09.25
022703451_r
Kouvola
Aino kirjoitti:
Edi kirjoitti:
Aino kirjoitti:
Edi kirjoitti:

Tässä ihan Kouvolan keskustan kupeessa, Kasarminmäellä. :) Mulla on nyt vkl toisen koiran näyttely ja ensiviikon vkl kasvatti-tapahtuma, muuten kyllä sopii koska tahansa!

Okei! Mä vasta kasarminmäeltä muutin pois, nyt asun täällä poliisiaseman nurkilla. Jos vaikka pistän sulle yksityisviestillä facen niin jutellaan siel enemmän?
07.07.2015 16.24
022690053_r
Kouvola
Edi kirjoitti:
Aino kirjoitti:
Edi kirjoitti:
Aino kirjoitti:
Edi kirjoitti:

Okei! Mä vasta kasarminmäeltä muutin pois, nyt asun täällä poliisiaseman nurkilla. Jos vaikka pistän sulle yksityisviestillä facen niin jutellaan siel enemmän?

Juu! Sieltä löydyn vähän aktiivisemmin, olin jo nimittäin ihan unohtanut taas tämän Petsien olemassaolon. :D
23.09.2015 13.44

Täälläkin etsii yksi 2vuotias Carnipoika leikkiseuraa :P

20.11.2015 10.24
022703917_r

Moikka. Onko täällä leikki-lenkki seuraa? Kaipailee todella energinen, leikkisä ja leikattu uros koira :) kuusankoskella. 

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti