The sims (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

02.10.2008 18.17
021755345_r
Joensuu

Taatusti kaikkien tuntemat, ehkä jopa rakastamat The Sims:t.

Elikkä, vapaata juttelua Simssistä, Sims 2:ta ja kaikesta Simssiin liittyvästä, vinkkejä tai kysymyksiä, mitä mieleen juolahtaa! : DD

Kysympäs teiltä kysymyksen: Oletko koskaan ladannut modthesims2:n sivuilta vaatteita tai muuta roinaa simeillesi?

Sisimmän ikuisuuskohinassa, kuiskaus avaruuden syvänmerenunta
02.10.2008 18.22

Nooni, tätä topikkia on kaivattu! :)

Meillä ollaan oikeita Simssin suurkuluttajia, päivät pitkät tulee pelattua, valitettavasti.

Modthesims2:sta ei olla kyllä muistini mukaan latailtu, monesta muusta paikasta kyllä.

02.10.2008 18.25
En ole ikinä pelannut, en edes kokeillut Simsiä xD
02.10.2008 18.26

Täällä yks simssien entinen vannoutunut fani. :) Nykyjään on jääneet pelit vaan hyllyyn pölyyntymään, into hävis. Ehkä sitä jonain päivänä taas löytyis intoa pelaamiseen.

Mä oon joskus aikoja sitten ladannut Modthesims2:stä.

02.10.2008 18.29
021755345_r
Joensuu
Reetu kirjoitti:

Täällä yks simssien entinen vannoutunut fani. :) Nykyjään on jääneet pelit vaan hyllyyn pölyyntymään, into hävis. Ehkä sitä jonain päivänä taas löytyis intoa pelaamiseen.

Mä oon joskus aikoja sitten ladannut Modthesims2:stä.

Miulla ihan sama juttu, joskus pelasin simssiä 24/7, mutta sitten lopahti. : ) Oon kyllä taas aatellu ruveta pelaamaan. : D
02.10.2008 18.29
021755345_r
Joensuu
Moss kirjoitti:
No, Moss, siitä sitten heti kokeilemaan! ; D
02.10.2008 18.30
018766895_r
Ilomantsi

juu, olen ladannut sieltä muistaakseni hevosia. Muttah, on kysymys.
Onko sellaista koodia sims 2 lemmikeihin , että lemmikkien ikä lisääntyisi, mutta ihmisten ei ?

02.10.2008 18.32

Kysymys: Mitä lisäosia teillä on simssiin? :)

Mulla on ihan peruspelin lisäksi lemmikit, yöelämää ja vuodenajat sekä perhepaukkaus kamasetti. :)

EDIT: Jos jollaan on kiinnostusta niin voisin tuon yöelämää -lisäosan myydä, koska ite en kyseistä lisäosasta pitänyt yhtään. :) 

Muokattu viimeksi: 02.10.08 18.35
02.10.2008 18.33
Meillä on peruspelin lisäksi kaikki lisäosat + kamaseteistä perhepakkaus, joulu ja teinien.
02.10.2008 18.37

Mäkin pelaan, ja meiltä löytyy toi peli! :'D Ei meillä ole kuin tuo the shims 2 deluxe, jossa on siis se yöelämää juttu. :'DD Haluaisin ehkä jonkun muun lisärin, niin ehkä se peli-innostus alkais taas. Onko tuo lemmikit-lisäri muuten kiva? ;> Kun mä oon kuulluu jostai et se ei oo mitenkää kauheen ihmeellisen hauska. :'DD Ihihihi. ;>>

Mäkin latailin joskus varmaan 1000 noita juttuja, mutta sit se peli oli ihan hirveen hidas ja tais pari virusta tulla joltain ihme sivulta. Sit poistin kaikki ja nyt mulla on enää pari jotain turvalliselta sivulta ladattua. Toi modthesims on ihan hyvä paikka, kun sieltä löytää kaikkia hienoja juttuja, mutta mulla se sivu on ainakin kauheen hidas. :'DD

02.10.2008 18.40
021755345_r
Joensuu

Meillä on lemmikkielämää ja joulun kamasetti.

Lemmikkielämää on ihan kiva, mutta ei niin kiva kun vois luulla. :) Ite haluisin yöelämää - version, siinä kun simeistä voi tehdä vampyyreja.. :'d

Niin, ja vuodenajata myös! Kiitos Barba muistutuksesta. : D

Ja en usko, että sellaisat koodia, on, että lemmikit eivät vanhentuisi, mutta simit kyllä. :S

Muokattu viimeksi: 02.10.08 18.42
02.10.2008 18.40
^ Omasta mielestä vuodenajat ja lemmikit-lisäosat ovat pelin kivoimmat ;)
02.10.2008 18.43
019833876_r
Hämeenlinna
Pelaan ite tota pelii. Meiltä löytyy toi deluxe ja sit vapaa-aika. Kiva peli, oon vähän vain kyllästynyt nykyään. (: Millainen lisäosa on se vuodenajat?
02.10.2008 18.43
021755345_r
Joensuu
Muuten, miltä muilta sivuilta voi ladata simeille vaatteita? Tuo mod the sims2 sivu on ilmeisesti tehny jonkun päivityksen tai jtn, kun yli puolet vaatteista on kadonnut, ja tarjolla on vaan pari tylsää vaatetta.. .__.
02.10.2008 18.44
Sain tuon lemmikkielämää-lisäosan viime jouluna joululahjaksi mutta arvatkaas mitä.. Se ei asennu koneeseeni! Aina kun yritän sitä asentaa, koko kone jumittuu ja tällöin pitää poistaa kaikki The Sims 2 pelin +lisäosien asennukset.. '-.-
02.10.2008 18.45
Rico kirjoitti:
Moss kirjoitti:
No, Moss, siitä sitten heti kokeilemaan! ; D
Sepä siin on, ku ei oikein innosta ;D
02.10.2008 18.45
Rico // Esim, täältä radolan foorumista löytää listan latauspaikoista. En tiedä sitten ovatko ne ns. turvallisia latauspaikkoja, mutta sieltä olen löytänyt ihan kivoja huonekaluja tms. ;>
02.10.2008 18.48
Esko kirjoitti:
Pelaan ite tota pelii. Meiltä löytyy toi deluxe ja sit vapaa-aika. Kiva peli, oon vähän vain kyllästynyt nykyään. (: Millainen lisäosa on se vuodenajat?
Vuodenajoissa saa viimeistä viimein kaikki vuodenajat peliin, haravoinnista lumipallokisaan. Kaikkea kivaa vuodenaikoihin liittyvää, puutarhassa saa kasvatettua mansikoita yms. Omenapuita unohtamatta :) Kannataa ihmeessä ostaa jos Simssistä tykkää! Suosittelen ;)
Muokattu viimeksi: 02.10.08 18.48
02.10.2008 18.50
Onko kenelläkään tietoa, tuleeko Kaupunkikämpän jälkeen enään lisäosia, ja tuleeko Sims3 keväällä markkinoille?
02.10.2008 18.53
000026896_r
meillä on sims 1 ja sims 2 pelejä aika paljonkin :D nykyään oon vaan todella kyllästynyt niihin enkä jaksa ikinä enää pelata. vielä pari vuotta sitten pelasin paljon, melkeen joka päivä, mutta nyt pelasin viimeksi kesälomalla vähän ja sitä aikaisemmin vuos sitte syksyllä. n. vuos sitten kyllästyin simssiin aika pahasti eikä oo vieläkää loppunu se kyllästyminen. :-/
02.10.2008 18.53
021755345_r
Joensuu
Kyllä. The Sims 3 on tulossa. :)
02.10.2008 18.56

Sims 3 ilmestyy kait n. 4kk päästä. Radosimsissä (kun pitkästä aikaa piipahdin siel),niin etusivulla on joku boksi missä kerrotaan kuinka kauan sen ilmestymiseen on.

Mä aattelin aluks etten aio ladata, et kerään vaan sims 2 peliin kaikki lisärit jne. Mutta vaikuttaa aika kivalta, niin ehkä sitten kun saan uuden koneen + rahaa, niin voisin sen hankkia.

02.10.2008 18.58
Barba kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa, tuleeko Kaupunkikämpän jälkeen enään lisäosia, ja tuleeko Sims3 keväällä markkinoille?

En tiedä et tuleeko vielä lisäosia, mutta kuulemma viimeinen kamasetti on joku puutarhajuttu. :'D

Lue lisä täältä.Hyödyllinen paikka ! :'DDD

02.10.2008 18.58

http://www.petsie.fi/market/product/the_sims_2_y%C3%B6el%C3%A4m%C3%A4%C3%A4_-lis%C3%A4osa/1143/

Sain vihdoinkin asiaksi laittaa tuon yöelämän myyntiin, turhaa sitä on toista vuotta pitää hyllyn koristeena. :)

02.10.2008 18.59
019983914_r
Ulvila

Meil on The Sims 2 lemmikkielämää ja The Sims pleikkarille, mut ei nee oo läheskään yhtä kivoja, kun tietokoneversiot. Joskus niitä jaksaa jonkin aikaa pelata, muttei kovinkaan kauaa vähäisten toimintojen takia.

Tietokoneversioo oon pelannut kaverilla sitä yliopisto lisäsosaa, lemmikit ja jotain muuta lisäosaa. Haluisin oman Simssin, mttei meen konellaa toimi ;/

02.10.2008 19.02
Lili kirjoitti:

Sims 3 ilmestyy kait n. 4kk päästä. Radosimsissä (kun pitkästä aikaa piipahdin siel),niin etusivulla on joku boksi missä kerrotaan kuinka kauan sen ilmestymiseen on.

Mä aattelin aluks etten aio ladata, et kerään vaan sims 2 peliin kaikki lisärit jne. Mutta vaikuttaa aika kivalta, niin ehkä sitten kun saan uuden koneen + rahaa, niin voisin sen hankkia.

Okei, olishan se ihan mukava ostaa, maksaa vaan varmasti aivan tuhottomasti :/

Mutta silti siinä saa kuulemma valita jopa sukat ja kengät, ja kaite jtn sata eri hiusväriä ;)

02.10.2008 19.02
021755345_r
Joensuu
Mie harkitsen Reetun "tarjousta".. : D
02.10.2008 19.05
019021223_r
Tampere

Vannoutunut Sims-fani ilmoittautuu (;
Jjuu. Ykkönen on jossain kaapissa pölyttymässä mutta kakkosta pelailen ahkerasti.
Latailen kaikkialta kaikkea - tavaroita, vaatteita, meikkejä, ihoja, silmiä, koristeita...ihan mitä vaan :--D Downloads-kansio pursuaa kohta jo yli äyräiden 8)

Radolassa (siis sillä simsfoorumilla) käyn aktiivisesti päivittäin, yleensä koko päivän hengailen siellä ja teen ohessa kaikke muuta netissä :--D
Legacy Challengeakin pelaan, googlettamalla löytyy lisää.

Omistan kaikkia lisärit, mitä on tähän mennessä ilmestyny, Kaupunkikämpänkin siis :--D
Kamapaketteja on vanha Joulupaketti, Glamour & H&M.

Njäh, tylsää että kolmonen ilmestyy. En tykkää, että peli muuttuu koko ajan vain realistisemmaksi ; >

Se on onnellinen, joka ei sure sitä mitä häneltä puuttuu, vaan iloitsee siitä mitä hänellä on.
02.10.2008 19.07
Martta kirjoitti:

Meil on The Sims 2 lemmikkielämää ja The Sims pleikkarille, mut ei nee oo läheskään yhtä kivoja, kun tietokoneversiot. Joskus niitä jaksaa jonkin aikaa pelata, muttei kovinkaan kauaa vähäisten toimintojen takia.

Tietokoneversioo oon pelannut kaverilla sitä yliopisto lisäsosaa, lemmikit ja jotain muuta lisäosaa. Haluisin oman Simssin, mttei meen konellaa toimi ;/

Meillä on toi the sims 1, pleikalla. Ainoo kiva siinä on että voi pelata kaksin. Kuvan laatu on ihan mössö, ja niiden ohjainten käyttöön pitää aina pitkän pelitauon jälkeen totutella. Ja nykyään meillä on rikkikin toi the sims ryntää raitille. :'DD
02.10.2008 19.47
Nuppu kirjoitti:

Vannoutunut Sims-fani ilmoittautuu (;
Jjuu. Ykkönen on jossain kaapissa pölyttymässä mutta kakkosta pelailen ahkerasti.
Latailen kaikkialta kaikkea - tavaroita, vaatteita, meikkejä, ihoja, silmiä, koristeita...ihan mitä vaan :--D Downloads-kansio pursuaa kohta jo yli äyräiden 8)

Radolassa (siis sillä simsfoorumilla) käyn aktiivisesti päivittäin, yleensä koko päivän hengailen siellä ja teen ohessa kaikke muuta netissä :--D
Legacy Challengeakin pelaan, googlettamalla löytyy lisää.

Omistan kaikkia lisärit, mitä on tähän mennessä ilmestyny, Kaupunkikämpänkin siis :--D
Kamapaketteja on vanha Joulupaketti, Glamour & H&M.

Njäh, tylsää että kolmonen ilmestyy. En tykkää, että peli muuttuu koko ajan vain realistisemmaksi ; >

Sulla taitaa olla aika tehokone, kun niin montaa peliä suostuu pyörittämään. <: Meillä on kone jo kaikesta muistakin tiedostoista täynnä, tähän tuskin mahtuisi kuin yks lisäri tän nykysen lisäks. ;>>

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti