The sims - Sivu 36 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

18.02.2014 20.05

Apuaa! Mä en ole piitkään aikaan, siis tosi pitkään aikaan pelannut simsiä. :D Muistan kun hakkasin aina ohjaimia, ei ihmekkään niin kiva pelihän se oli!

18.02.2014 21.07
000098794_r
Karma_ kirjoitti:

Apuaa! Mä en ole piitkään aikaan, siis tosi pitkään aikaan pelannut simsiä. :D Muistan kun hakkasin aina ohjaimia, ei ihmekkään niin kiva pelihän se oli!

Mitkä/mikä sims sulla on? : )
Itelläkin oli tossa tauko mutta yllättäen nyt lukulomalla alkoi taas kiinnostaa... Kun pitäis tehdä vähän muuta. : D
18.02.2014 21.12

Itselläni on wiille sims 2 lemmikkielämää, sims 3 sims 3 lemmikkielämää. Ei ole simssejä paljoon mutta eniten minä tykkään noista lemmikkielämistä :--)

20.02.2014 12.25
022079672_r
Mäntsälä

Voi vitsi, en oo itekkään pelaillu pitkään aikaan. Voisipa taas vaihteeksi kokeilla. :) Pitäisi vaan löytää jotain uutta ja jännittävää minkä avulla jaksaisi pelata, itselläni ainakin on ongelmana se että jos en meinaa löytää mitään hyviä rakennusideoita ei siinä talossa pelaaminen edes huvita.. :D Netistä olen joskus yrittänyt ettiä jotai kivoja pohjapiirrustuksia minkä pohjalta olisin voinut lähteä rakentamaan omaa taloa mutta ei oo oikeen löytynyt.

20.02.2014 15.09

Mä löysin kirpalta Sims ykkösen ja latasin sen koneelle. Apua miten yksinkertanen ja simien tarpeita saa olla koko ajan täyttämässä, kaverisuhteiden pisteet laskee tosi nopeesti ja mitään ei ehi tehä! xD Mutta plussaa siitä että alussa lataa viitisen sekuntia ja sitten ei latauksissa kestä sekuntia kauempaa esim. jos vaihtelee taloja välissä.

20.02.2014 15.52
000104479_r

Nyt vihdoin kun muistan kysyä :D Voiko simille tulla toive, että osta tuote X vaikka sitä ei olisi saatavilla? Mulla on tullut esim ilotulitteita ja jouluvaloja ostotoiveeksi, mutta kumpaakaan en löytänyt ostotilasta, etin vaikka mistä eri kategorioista ja lopulta vielä sieltä mistä on lajiteltu tavarat lisäreiden mukaan, mutta sieltäkään ei löytyny kumpaakaan. Ilotulitteet löyty sit kaupungista kun on niitä kesä- ja kevät yms riehoja, siellä kun on niitä kojuja mutta kun sieltä ostin niin ei silti toive toteutunut :O Ja miten lapselle voi tulla toive sytytä ilotulite, jos kuitenkaan lapsi ei sitä pysty sytyttämään?

20.02.2014 17.24

Minulla tulee jouluvalot kun klikkaan talon (jossa sim asuu) ovea. Sieltä pitäisi tulla jouluvalot. En muista, täytyykö ne ostaa

http://maxjaciru.blogspot.fi/ ••• http://maxjaciru.suntuubi.com/
21.02.2014 16.13
000098794_r

Voi ärsytys taas. Hieno harmaa kulkukoira kekkaloi pitkin kyliä ja simini haluaa sen koirakseen, on sen kanssa ikuinen paras ystävä ja kaikkea mutta kun klikkaan koiraa, ei tule vaihtoehdoksi sitä että ota lemmikiksi... Ärh.

21.02.2014 16.15

^ testingcheatsenabled true ja shift-klikkaa sitä koiraa niin sen voi suoraan liittää perheeseen jos ei muuten onnistu. =D

21.02.2014 16.17
000098794_r

Haa, kiitos! : D

Ja seuraava kummallisuus: rosmo jäi kiinni itse teosta ja hauskasti pakeni paikalta limusiinillä... : D

03.03.2014 23.50
022707901_r
kraków

Tietääkö joku jotain paikkaa netissä, missä olisi kaikkee kivaa lemmikille? 

http://lifewhitdobermann.blogspot.com/
04.03.2014 15.10
04.03.2014 17.10
022707901_r
kraków

mut tarkoitin esim leluja, petejä ja semmost :D

http://lifewhitdobermann.blogspot.com/
04.03.2014 18.55

Joulujuttuja

Oli vielä toinenkin setti mutta nopealla haulla en nyt löydä.

Muokattu viimeksi: 04.03.14 18.55
09.03.2014 14.22

Sims on mun ehdoton ykköspeli stressinlievitykseen tällä hetkellä :D Mun simi on kovin rikastunut keräämällä metalleja ja jalokiviä sekä matkaamalla kiinassa ryöstäen hautakammiot tyhjiksi. Helppoa! 

09.03.2014 15.30

^ Mulla on tällä hetkellä yhdessä uudessa perheessä 8 kissaa jotka metsästää kaiken maailman elukoita. Hitto että tulee rahaa! xD Simien ei tarvi käydä töissä.

10.03.2014 07.08
000110089_r

Miten te pelaatte sims 2:sta?

Kun simit ovat tehty, simit saavat vähän rahaa taloon ja huonekaluihin, niin ostatko jonkun halvan talon ja halvimmat kamppeet ja keräät rahaa uuteen taloon/huonekaluihin kun simi(t) käy/käyvät töissä? Vai pelaatko sillee että meet johonki tyhjälle tontille, missä ei oo mitään taloa ja teet rahakoodin " motherlode " ja sit vaikka teet sen viidesti. Sitten meet takasin naapurustoon ja sieppaat perheen ja ostat kalliimman ja hienomman talon ja sisustat sen? Mä pelaan tällä tavalla :D Simit saavat niin tajuttoman vähän rahaa töistä ja eivät saa ylennyksiä paljoa mitään, vaikka kuinka hankkisit työkavereita ja lukisit esim. ruuanlaittoa :D Muutenkaan en tykkää odotella että simi tienaisi rahaa :--D Koska se on todella ärsyttävää... 

10.03.2014 08.39
Minäkin teen samalla tavalla kuin sinä, Pate x] Sama tyyli myös kolmosessa. Valitsen jonkun halvan/tyhjän talon ja teen Motherloden tarpeeksi monta kertaa kunnes olen miljonääri. Sitten ostan jonkun hienon talon, esim. kakkosessa on se vaalea, 4-kerroksinen(ko?) omakotitalo Veronalassa (?) xd Kolmosessa samalla tyylillä mutta häädän talon entisen(t) omistajan(t)
http://maxjaciru.blogspot.fi/ ••• http://maxjaciru.suntuubi.com/
10.03.2014 11.48

Ite kakkosessa enempi teen rahakoodeja, koska oon aina niin köyhä, mutta parhaani mukaan yritän tienata niille rahaa töistä ym, etten käyttäis rahakoodeja. Kolmosessa taas simit rikastuu mielestäni paljo nopeemmin, joten siinä en oo käytelly läheskään yhtä paljon rahakoodeja. (: 

10.03.2014 13.20

Minä pelaan toisinaan koodeilla, toisinaan ilman. Joskus on kivaa olla ilman ja kerryttää rahoja sukupolvelta toiselle ja rempata taloa aina paremmaksi sitä mukaa kun rahaa tulee. Joskus taas on hauskempaa keskittyä heti siihen valtavan hienon talon rakentamiseen. Ja niin edelleen. Hirveän monimutkaiselta kuulosti kyllä tuo teidän motherlodesysteemi, itse laitan jo naapurustossa haluamani summan perheelle :D

"If we understand that horses can't separate the way they feel from the way they act, then we can start to see that unwanted behavior isn't bad behavior at all."
10.03.2014 13.34
022451859_r
Espoo / Kotka
Ikinä käyttäny mitään koodeja. Mun mielestä pelistä menee idea, jos samantien saa ostettua ihan mitä vaan haluaa. Kivempi laittaa pari simiä johonkin halpaan pikku taloon ja hankkia vaan ne tarpeelliset tavarat, mihin on varaa. Pikkuhiljaa rahavarojen karttuessa laajentaa taloa tai ostaa uuden isomman ja halvan ja jossain vaiheessa pääsee sit tekemään sellasen talon ku haluaa. onhan toi aikaa vievää, mut ei haittaa :D
Disa + Ina(FI & EE MVA Sternhimmels In Optima Forma) ja Nera(FI & NO MVA Sternhimmels Notabilia Bona)
10.03.2014 14.40

Mäkään en käytä koodeja, paitsi esim. testingcheatenabled true kun haluan koiran/kissanpennun vanhenevan aikuiseksi ja satun pelaamaan sillä perheellä jolta olen ottanut ikääntymisen pois. Toinen on moveobjects on mitä tulee käytettyä. Mä tykkään siitä kun verelle, hiellä ja kyyneleillä saa laajentaa ja rempata sitä taloa. =D Joskus tuntuu että on vähän liiankin helppo kerätä rahaa lemmikkien metsästystaidolla ja jalokivien ettimisellä.

The Sims 2 PS2 tein aina niin että ostin halvimman tontin ja keräsin rahaa että pääsin muuttaan sinne vesiputouksen viereiselle tontille. :P Tai sitten muutin sinne suoraan ja elin kauan ilman seiniä ja kaikkia muita tärkeitä juttuja. xD

10.03.2014 15.19
000104479_r

Sillon kun joskus pelasin kakkosta, käytin rahakoodeja, mutta nykyään en tykkää käyttää niitä enään. Tuntuu että alkaa lagaamaan peli jos käytän mitään koodeja. Ja paljon mielenkiintosempaa, kun ei käytä rahakoodeja.

22.03.2014 14.34
000098794_r

Itse käyttelen harvakseltaan rahakoodia, riippuu mitä huvittaa tehdä... : D
Jos haluan vaan rakentaa ja sisustaa ja antaa simien elää sellaista luksuselämää niin rahakoodeja tulee käytettyä urakalla. Mutta yleensä pelaan ilman, sim muuttaa pikkuseen kämppään ja saa raataa rahojensa eteen. : ) Elukoita kyllä on pakko olla aina, tän hetkisellä muijalla on shetlanninlammaskoira Taigo. : D

Mutta ihmettelen kyllä sitä, kun tuolla naikkosella oli myös kissa, mutta eipä ole enää. Kävi siis naapurista sen nappaamassa, mutta jostain syystä se ei tullut perheeseen vaikka valitsin "ota lemmikki naapurilta". Liitin sen sitten tuolla koodilla perheeseen, elelivät hetken kaikki kolme onnellisina, kunnes yhden työpäivän aikana kissa oli kadonnut. Se siis näkyy edelleen tämän muijan ja Taigon suhteissa, mutta sellaisena haaleana, eli se on ilmeisesti poistunut pelistä tai jotakin?

23.03.2014 10.57

Mä en ole ikinä käyttänyt koodeja kolmosessa. Hyvin rikastuu työnteolla :D Tällä kertaa oon kokeillut erilaista lähestymistapaa: En laittanu simiä ollenkaan töihin, vaan keräilen jalokiviä, metalleja jne ja niillä oon rikastunut aikalailla. Sen lisäksi maailmanmatkailut ja aarteenetsintä on todella tuottoisaa. Musta on ainakin paljon mukavempaa, kun rahan on tienannut itse, niin sen käyttää myös harkiten.

Haha, onko kellekään muulle käynyt niin että kun sulattaa metalleja, niin sulattamosta lähetetäänkin puutarhatonttu/taikatonttu mikälie :D Jos sen tontun jättää pihalle, niin se liikkuu siellä itsekseen paikasta toiseen.

Muokattu viimeksi: 23.03.14 10.57
23.03.2014 11.00

Meinaan repiä hiukset irti niitten tonttujen ja pupujen takia. Lisääntyvät jatkuvasti ja piha täynnä niitä.

23.03.2014 12.00

Haluaisin Supernaturalin ja ehkä Maailmanmatkaajan, mutta ei oo rahaa.
Mun tyyli pelata simssiä on aina se että joko laitana ikääntymisen pois päältä tai kerään onnellisuuspisteitä että saa ostettua ikästoppijuoman. Mun vanha sims-perhe (minä ja mun mies xD) on ollu ihan vaan ikääntyminen pois käytöstä ja niillä on joku 7 miljoonaa rahaa ja omistaa joka yhteisötontin. Sitten tein uuden perheen ja ajattelin että "annan ajan kulua ja simien kuolla". No enkös menny kahelle tytölle ostaan onnellisuuspisteillä ne juomat kun ne on liian nättejä kuoleen! =D

23.03.2014 12.02
000104479_r

^Mun mielestä on ihan tylsää, jos ne ei ikäänny ollenkaan :D Ikinä en oo pelannu ilman ikääntymistä. Joskus sitä harmittelin, kun teini kasvo aikuiseks mutta sen npc-tyttöystävä oli paljon nuorempi. Olisin halunnut pysäyttää sen yhden tietyn simin ikääntymisen, jotta olisin saanut ne suunnilleen saman ikäsiksi.

23.03.2014 15.06
000098794_r

Mä joskus jopa odotan että ne simit kuolee siellä... Kun en jostain syystä saanut toimimaan sitä modaushärdelliä jolla sais enemmän jäseniä perheeseen niin tuntuu että tila loppuu vähän väliä, enkä jaksais aina muuttaa pois sillä simillä jolla haluan jatkaa sukua. : D

Ärsyttää myös välillä se, että jos haluan pelata ns. realistista peliä, eli nuori muuttaa pois kotoaan johonkin rupuseen pikkukämppään ym. niin pitää hirveät säädöt tehdä ettei sen perheen rahavarat siirry sen simin mukana. Eli ensin häädän sen pois ja sitten vaihdan pelattavaa perhettä...

Joskus mulla on ikääntyminen pois päältä nuorella aikuisella simillä sen aikaa että se ehtii kerätä vähän rahaa ja löytää siihen rinnalleen jonkun. Sitten yleensä kun eka lapsi on tuloillaan otan ikääntymisen taas käyttöön. Nyt yritän kokonaan ilman tota ikääntymisen pysäyttämistä. : )

23.03.2014 15.13

Mua niin ärsyttää toi simien maksimilukumäärä! Ja kun mulla on aina muutama lemmikkikin enkä niitä raaski antaa pois. Mä en oo tollasesta modista kuullu, en kyllä sellasilla pelleilekään kun en osaa ja peli alkaa ainaki mulla jumittaan ja kaatuun.

Ja myöskin se että perheen varoista joutuu maksaan sen talon hinnan vaikka ei ees enä ohjais sitä simiä ketä muuttaa pois.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti