Oma huone/koti - Sivu 179 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

30.06.2016 22.35
022649140_r
Hyvinkää

Ranskalainen parveke osaa olla kyllä nätti. <3

/ Oi, onnea Flamen omistajalle kivasta kämpästä! :)

Muokattu viimeksi: 30.06.16 22.37
01.07.2016 10.40
022700695_r
Helsinki

Olisiko kellään kokemuksia eläinten pidosta yksiössä ja miten eläimet teillä siellä on pärjänneet? Mulla itselläni muuttuneen elämäntilanteen takia vaihtuu vuokra-asunto 69 neliön kolmiosta 25 neliön yksiöön. Mukaan tulee tietenkin nuo eläimet, ja lähinnä kissa huolettaa, että miten se semmoiseen purkkiin sopeutuu. 

Onko teillä ollut kissoja/koiria vastaavan kokoisessa yksiössä ja onko kaikki mennyt hyvin? :) 

Muokattu viimeksi: 01.07.16 10.41
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
01.07.2016 10.47
022662461_r
Helsinki

Mulla oli 25 yksiössä yhtäaikaa 3 koiraa ja kaksi ihmistä. Kyllä me sinne sovittiin. Koirat on opetettu siihen, että sisällä levätään ja ihmiset tykkäsi nyhjätä kylki kyljessä, niin sovittiin pieneenkin luukkuun. Parhaimmillaan maattiin kaikki vaan sängyllä, vaikka toki muutakin tilaa asunnossa olisi ollut. :')

http://wipoe.blogspot.fi
01.07.2016 11.03
022673623_r
Muumilaakso
Siis mulla on tilava 32 neliön yksiö ja äiti on sitä mieltä et sinne ei mahtuisi toista kania D: se ei ees mitenkää tunnu ahtaalta vaikka siel on jo kani ja marsu sekä kaks ihmistä
Normal people have no idea how beautiful the darkness is.
01.07.2016 11.26
022438131_r
Helsinki

Mulla on ollu parhaimmillaan 8 kissaa (5 pentuja tosin) 60 neliön asunnossa, jossa vessaan ei oo ollu kissoilla ees pääsyä eikä tuntunu ahtaalta (ku tosiaan osa oli keskenkasvuisia ja tilanne väliaikainen). 25 neliötä riittää kissalle, jos vaan sille rakennetaan elintilaa ylöspäin eli esim. korkea kiipeilypuu, hyllyjä, lupa kiipeillä vaikka vaatekaapin/kirjahyllyn päällä jne. Kissahan elää enemmän 3D ympäristössä kuin koira ja kissa kyllä viihtyy vaikka katonrajassa, jos siellä on tilaa hengailla ja reitti sinne. Eli sitä ralli tilaa voi tehdä ylöspäinkin ja vielä ikkunan eteen hyvä taso ulostuijotteluun ja leikitystä niin kyllä kissa yksiössäkin pärjää oikein hyvin.

01.07.2016 17.41
022558649_r

Mulla on tulossa muutto kolmen kissan kanssa 83 neliöisestä kolmiosta 40 neliöiseen yksiöön. Tässä uudessa on tosin parvekekin olemassa vielä nykyistäkin kissaystävällisemmin, ja pyrin myös kissoille niitä tasoja saamaan mahdollisimman paljon. Uskon, että pärjätään ihan hyvin tuossakin tilassa. :)

Kävinkin tuossa hakemassa avaimet ja ihmettelemässä omaa kämppää. On se hieno, tosin yllätyin kuinka paljon vaurioita on saatu aikaan kolmessa vuodessa ovenkarmeihin ja lattialistoihin, ilmeisesti koira asunut asunnossa ennen. Samoin muuttosiivous oli tehty vähän turhan sinnepäin, mutta toisaalta onneksi itsellä ei kiire muuttaa tavaroita nopeasti, niin kerkiää hyvin siivoamaan läpikotaisin.

http://www.nethel-estel.blogspot.fi/
01.07.2016 18.55
022649140_r
Hyvinkää

Me muutettiin koirien kanssa huhtikuussa 31 neliöiseen yksiöön, ennen oli 58 neliötä tilaa. Tosi hyvin on koirat viihtyneet ja niille jää hyvin tilaa leikkiäkkin. Tässä asunnossa on onneks avara ja kiva pohjaratkaisu. Ranskalainen parveke löytyy myös, koirat tykkää sieltä tiirailla maisemia.

02.07.2016 23.28
022691691_r
Lahti

Keittiöonnellisuus. <3

Kävimme eilen ikeassa, mutta se oli turha reissu. Ei ollut mitään siedettävän näköistä pöytää eikä edes tuoleja. Tai löysimme pöydän, mutta se oli niin hutera, että hirvitti. Sitten katsottiin epätoivoisena koko Lahti-Uusimaa akselin huonekaluliikkeet ja tori.fi. Minun mies sitten mun työpäivän aikana oli käynyt hakemassa jostain käytetyn lasisen pöydän, joka istuu kuin nyrkki silmään!

Noh, tuoleja ei mukaan tullut, mutta ei niillä akuuttia hätää ole. Pääsimpäs eroon siitä isosta baaripöydästä. Sen tuolit jätetiin kylläkin, koska kissa on rakastunut niiden tarjoamaan kiipeilymahdollisuuksiin :D Eipä tarvinnut hakea uutta kiipeilypuuta, yksi korkea baarituoli lampaantaljalla ja avot!

Mun keittiössä on tilaa! Todella paljon tilaa! Tuoleilla nyt ei ole kiire, kun kerta olkkarissa syödään, mutta jee :) Mitäs seuraavaksi? Niinjoo, saatais ilmatteeks kulmavitriini. Antiikkinen, tummaa puuta ja se on aivan ihana! Mutta minne hittoon senki tunkis? Kämpästä loppuu neliöt D:

I bet you are naked under your clothes. What a bitch.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti