Koiralukio..?? - Sivu 133 (Koirat > Harrastustoiminta)

14.04.2018 12.23
022709056_r
Dani kirjoitti:
Hainki muute nyt sit ykkösenä Kannukseen, tänää tuli kutsu soveltuvuuskokeeseen (joka on jo ei ens mut sitä seuraavalla viikolla). Soitan maanantaina ajan siihe, ai että kun alko jännittää :D Kokemuksia ja vinkkejä noihin pääsykokeisiin liittyen otetaan mielellään vastaan!

Voi hitto ku oon itse just tuolla viikolla Helsingissä niin ei pääse näkemään ketä on hakenu :D 

Itse olin pääsykokeissa kaksi vai kolme vuotta sitten ja sen verran muistan että silloin piti veikata haastattelutilanteessa olevan koiran rotua/rotuja, sen kanssa sai vähän leikkiä/treenata ja piti sitten kertoa kuinka hyvin se omasta mielestä on koulutettu tmv. Haastattelijat kyseli myös ainakin omasta koirakokemuksesta, miksi on hakenut sinne kouluun, millaisista koirista pitää jne.

http://www.paimenpojan.blogspot.fi
16.04.2018 21.06
022708963_r
Mikkeli

No hitsi :D Ja okei, kuulostaa kivoilta noi sun pääsykokeet :) Toivotaan et mulla on sit yhtä mukavat koiratehtävät ja kysymykset!

Ig: danikoiruus
17.04.2018 11.57
022710213_r
Kannus
Dani kirjoitti:

No hitsi :D Ja okei, kuulostaa kivoilta noi sun pääsykokeet :) Toivotaan et mulla on sit yhtä mukavat koiratehtävät ja kysymykset!

Viimevuonna oli myös tuo että piti tunnistaa koiran rotu ja kertoa siitä vähän, missä kunnossa on ja leikkiikö helposti ja onko stressaantunut jne... Lisäksi kyseltiin tosi paljon että missä oot hyvä ja missä et, mistä eläimistä sulla on kokemusta, mitä mieltä oot navettajutuista vai ootko pelkästään "koirakoirakoira"-ihminen. Miten ryhmätyöskentely sujuu, millanen perhe sulla on, miten peruskoulu on menny... Ihan siis laidasta laitaan juttuja
http://kirppusen.blogspot.fi/
17.04.2018 20.57
022708963_r
Mikkeli

Okei (: Enköhän ens keskiviikosta hengissä selviä :D Pitää huomenna tehä vähän muistiinpanoja liittyen noihin testattaviin juttuihin (jotka luki myös kutsussa eli on varmasti tosi tärkeitä)..

Soveltuvuuskokeen osiot ovat yksilöhaastattelu ja koiriin liittyvä tehtävä. Soveltuvuushaastattelussa testataan hakijan

•      Kiinnostuneisuus / motivaatio alalle (4 p)

·       Haastatteluun valmistautuminen, haastattelu

·       Tavoite/suunnitelma koulutuksen jälkeen (työllistyminen/jatko-opinnot)

•      Alalle suuntautuminen (4p)

·       Harrastuneisuus tai vahvuudet

·       Hakijan työllistymismahdollisuudet alalle

•      Oma-aloitteisuus, valmius siirtyä oppilaitokseen sisäoppilaitosmuotoiseen opetukseen sekä tiimityötaidot (2)

Muokattu viimeksi: 17.04.18 21.04
27.04.2018 21.50
022708963_r
Mikkeli

Selvisin pääsykokeista mielestäni iha hyvin :D Haastattelijat oli mukavia, kysymykset kivoja ja tilanteessa mukana ollu parsoni ihanan leikkisä :) Pääsin myös näkemään paikkoja ja eläimiä, Kannus vaikuttaa kyllä nii mun paikalta!

Nyt pitää sit vaan oottaa reilusti yli kuukaus tuloksia, tuun varmaa hulluks enne kesäkuun puoltaväliä :'D

16.06.2018 14.00
022710213_r
Kannus
Dani kirjoitti:

Selvisin pääsykokeista mielestäni iha hyvin :D Haastattelijat oli mukavia, kysymykset kivoja ja tilanteessa mukana ollu parsoni ihanan leikkisä :) Pääsin myös näkemään paikkoja ja eläimiä, Kannus vaikuttaa kyllä nii mun paikalta!

Nyt pitää sit vaan oottaa reilusti yli kuukaus tuloksia, tuun varmaa hulluks enne kesäkuun puoltaväliä :'D

Kerro nyt miten kävi, liitytkö meihin syksyllä?
21.06.2018 20.00
022708963_r
Mikkeli

Oon ekalla varasijalla, eli en tiiä vielä. Toivon kovasti et pääsen sinne, mut jos en niin haen sit ens vuonna uuestaan. Kuopion kansanopistossa on yhen lukuvuoden kestävä eläintenkouluttaja-linja, jolle aattelin hakee. Kaiken muun hyvän lisäks siitä saa yhteishaussa kuus lisäpistettä (:

Oisin päässy Tampereelle eläintenhoitajaks, mut en haluu luovuttaa Kannuksen kanssa. Tiiän et se paikka on mua varte ja koirat mun juttu, joten pysyn sinnikkäänä!

22.06.2018 00.50
022710213_r
Kannus
Dani kirjoitti:

Oon ekalla varasijalla, eli en tiiä vielä. Toivon kovasti et pääsen sinne, mut jos en niin haen sit ens vuonna uuestaan. Kuopion kansanopistossa on yhen lukuvuoden kestävä eläintenkouluttaja-linja, jolle aattelin hakee. Kaiken muun hyvän lisäks siitä saa yhteishaussa kuus lisäpistettä (:

Oisin päässy Tampereelle eläintenhoitajaks, mut en haluu luovuttaa Kannuksen kanssa. Tiiän et se paikka on mua varte ja koirat mun juttu, joten pysyn sinnikkäänä!

Aah niin kuumottava ensimmäinen varasija. :D Mahikset on kuitenkin olenassa, toivottavasti pääset! :)
23.06.2018 21.08
000092149_r
Dani kirjoitti:

ja mun kaveri pääsi sisää tyylii 6 ka :D
24.06.2018 22.47
022708963_r
Mikkeli
Kiara kirjoitti:

Aah niin kuumottava ensimmäinen varasija. :D Mahikset on kuitenkin olenassa, toivottavasti pääset! :)

Sepä se :D Ja joo toivotaan parasta :)

24.06.2018 22.50
022708963_r
Mikkeli
truce kirjoitti:

ja mun kaveri pääsi sisää tyylii 6 ka :D

Kiva :D 

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti