Autot - Sivu 116 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

21.06.2016 20.44
022439095_r
Jns
Rico kirjoitti:
Iita, mäki oon joutunut kokeen törppöjä liikenteessä Joensuussa :D melkee joka reissulla joku törkeesti ajanu eteen tai kylkeen, luojan kiitos ollut lähipiti tilanteita. Useesti saanu ihmetellä wtf joensuulaiset:D ei siinä, löytyy niitä idiootteja kuskeja vähän väliä sama missä ajelee.

Hohah, en siis ole yksin tän huomion kanssa!

Suomen surkein kuski saisi vaikka kaksi tuotantokautta pelkästään tästä töhölästä. 

Life like a drama komedy
21.06.2016 21.35
022664496_r
80 prosenttia suomalaisista kokee olevansa muita parempi kuski.
"Of all the things I've lost I miss my mind the most" - Mark Twain
21.06.2016 22.28
022439095_r
Jns

Saa kokea. 

Itseä ei vaan liiemmin lämmitä väistellä omalla autolla muiden rautanautoja. 

Life like a drama komedy
22.06.2016 08.26
022664496_r

Mä oon porukoilla käymässä ja näiden asuinalue on mahdoton. Tai sitten yksinkertaiset liikennesäännöt ovat paikallisille täyttä utopiaa. Täällä saisi uusittua kahdesti omasa autosta peltiä ennen kuin on päässyt puolen kilometrin päähän kotoa.

Harmi et yleensä ei ole aikaa jäädä selvittelemään kolaritilanteita, joten parempi sitten vaan yrittää olla ajamatta muita päin, vaikka miten olisi itse oikeassa. Ehkä jollain muulla autolla voiskin lasauttaa kylkeen vaan, Mersu on vähän liian linnunluinen siihen hommaan. Menee vielä lunariin koko paska... :P

Meizillä on karmiva autokuume. Tekis mieli ostaa tollanen törmäilynkestävä koirafarmari.

22.06.2016 12.34
000111969_r

^ Tohon vielä semmonen kunnon 'murica style peurapuskuri eteen niin voi huoletta avustaa jokasta liikenteessä häröilevää Punto -kuskia.

22.06.2016 13.26
022664496_r

Noissa on jo valmiiks sellanen periksiantava turvapuskuri, mutta oli nettiautossa yks rottamalli johon oli ihan itse hitsailtu sellanen ratakiskohirvityksen näköinen karjapuskuri. :D

Kerran tollasella Capricella lipsahdettiin erään tilaihmemitsun perseeseen, jälkeäkään ei letukkaan tullut mutta mitsu lyheni metrillä. Oikeelta kun tulis Punton kylkeen niin tollahan jo tappaa ihmisiä. Pari tonnia massaa ja oikeeta rautaa muoviosien ja alumiinin sijaan. Omia varpaita ei tarvi pelätä, kun konepeltiä on pari metriä ja V8 ottaa hyvin pikkusia iskuja vastaan.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti