Autot - Sivu 8 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

28.01.2010 23.50
Rasmus kirjoitti:
Eihän bemareilla ajele muut kun sellaset jotka haluaa näyttää että rahaa löytyy ja täydet k*sipäät + sitten oma sarjansa on nämä p*llun metsästäjät :D + 16v pojat jotka haaveilee tehokkaasta takaveto autosta ;)

Niin ja jokkiksissa + ralleissa jonkin verran näkee ;)
Sellaseen käyttöön minäkin bemarin kelpuuttaisin :D Tosin sen olis oltava joku 300 sarjanen ja moottorin tilalle sovitettava kyllä jotain ihan muuta mitä siellä alkuperäsesti on :D

Voi tätä mielikuvien rikkautta. Onneksi maailmasta löytyy edelleen ihmisiä, jotka eivät pohjusta materiansa ostoa sillä mitä muut niistä ajattelevat. Huolestuttava tilanne Suomessa kuitenkin on, kun omataan keskimäärin Euroopan vanhimmat autot. ;)

3-sarjalaiset on juurikin niitä toppahousutuning-juttuja, jotka ei oikeastaan mua kiinnosta sitten yhtään. Kommenttisi moottoreista kuitenkin herätti huomioni. Mitähän sinne lykkäisit, kun pellin alla on valmiina jo maailman vahvimmat vapaastihengittävät?

Ja sitten vähän statistiikkaa... Monenko muun autovalmistajan remmeissä ne amerikanraudat sekä Audit nykysin tehdään? Taitaa BMW olla nykysin ainoa itsenäisesti autoja tekevä yritys. Mitä nyt omistaa yhden suurinta arvostusta omaavista automerkeistä sivubisneksenä, Rolls Roycen nimittäin. Tällekkin syy löytyy varmasti muualta kuin palasta nahkaa. Ehkäpä miehet ovat ostaneet moisen loistavan auton myös niille veijareille, jotka omaavat mielestään niin mielenkiintoisen pätkän itsestään kostuavaa suolta :D

28.01.2010 23.50
021597268_r
Leppävirta
Nipponissa ei saa polttaa sisällä =) Ja wundereita löytyy. Mutta hajut on jo haihtunut aikalailla ja koirat on harvoin kyydissä. :)
Finnish Spitz Jappe s.14.4.2008
28.01.2010 23.54
020167720_r
Uusikaupunki
Twinkerglow kirjoitti:
Rasmus kirjoitti:
Eihän bemareilla ajele muut kun sellaset jotka haluaa näyttää että rahaa löytyy ja täydet k*sipäät + sitten oma sarjansa on nämä p*llun metsästäjät :D + 16v pojat jotka haaveilee tehokkaasta takaveto autosta ;)

Niin ja jokkiksissa + ralleissa jonkin verran näkee ;)
Sellaseen käyttöön minäkin bemarin kelpuuttaisin :D Tosin sen olis oltava joku 300 sarjanen ja moottorin tilalle sovitettava kyllä jotain ihan muuta mitä siellä alkuperäsesti on :D

Voi tätä mielikuvien rikkautta. Onneksi maailmasta löytyy edelleen ihmisiä, jotka eivät pohjusta materiansa ostoa sillä mitä muut niistä ajattelevat. Huolestuttava tilanne Suomessa kuitenkin on, kun omataan keskimäärin Euroopan vanhimmat autot. ;)

3-sarjalaiset on juurikin niitä toppahousutuning-juttuja, jotka ei oikeastaan mua kiinnosta sitten yhtään. Kommenttisi moottoreista kuitenkin herätti huomioni. Mitähän sinne lykkäisit, kun pellin alla on valmiina jo maailman vahvimmat vapaastihengittävät?

Ja sitten vähän statistiikkaa... Monenko muun autovalmistajan remmeissä ne amerikanraudat sekä Audit nykysin tehdään? Taitaa BMW olla nykysin ainoa itsenäisesti autoja tekevä yritys. Mitä nyt omistaa yhden suurinta arvostusta omaavista automerkeistä sivubisneksenä, Rolls Roycen nimittäin. Tällekkin syy löytyy varmasti muualta kuin palasta nahkaa. Ehkäpä miehet ovat ostaneet moisen loistavan auton myös niille veijareille, jotka omaavat mielestään niin mielenkiintoisen pätkän itsestään kostuavaa suolta :D

Ei, ei, ei.. Nyt nähdään putkiaivot :D :D
Mä en ole sanonu ettenkö laittas autoon bemarin moottoria, vaan sanoin että ihan jokun muun moottorin kun 300 sarjalaisen moottorin ja mä puhun nyt ralli / jokkis autosta en mistään toppahousutuning autosta ;)
Mä laittasin itte ralleja ajatellen jonkun 700 sarjasen moottorin sinne ;)

Amerikan autot ei oo nykyään enää amerikan autoja, ne on jotain korea - romuja :D  Ei niitä voi enää edes sanoa jenkeiksi..

Muokattu viimeksi: 28.01.10 23.58
¨Fakta on vain jähmeä mielipide¨
28.01.2010 23.56
020769842_r
Suomussalmi
Meillä ei autossa polteta. Mieto hajukuusi kyllä on hanskalokerossa, ei oo metästys- tai jälkikoiria. Minä ite en polta, niin en voi sietää että joku körhöttelee vieressä. Ja minä en tieten tahtoen tahdo koirille paskaa keuhkoihin, vaan sen takia, että joku haluaa imeskellä niitä syöpäkääryleitä :D Polttaa voi ulkonakin. Koirat ei voi valita, että pääseekö ne savuttomassa autossa vai ei.
Huskies do whatever they want - and I'll do whatever they want.
28.01.2010 23.57
Unohtaen tietenkin täysin painon, että sen jakauman. Koitat nyt kuulostaa vähän turhan viisaalle - kuten muissakin aiheissa - tietämättä itse aiheesta pyöreästi ... nollan verran.
28.01.2010 23.59
Twinkerglow kirjoitti:
Rico kirjoitti:
Twinkerglow kirjoitti:
Eikä tää oo ainoa asia missä ihmiset puhuu asioista mistä ne ei oikein ymmärrä.

Aivan oikein! Kysymys kuuluukin mitä HELVETTIÄ sinä täällä teet

Puhun täältä tulevaisuudesta, jossa wunderbaumien käyttö entisen omistajan tupakansavujen peittämiseen ei ole tarpeellista ja vuosihuollot tekee ammattilainen eikä pihanperän bensalenkkari pera, jolla ammattitaito on korvattu isolla mustekynällä, jolla voi kirjoitella perusteettomia laskuja niille jotka ei autoista mitään ymmärrä, naisille. ;)

Ne uudet autot on kato tarkotettu just tyhmille ihmisille: kun tulee jokin vika, se pitää viedä huoltoon piuhan päähän: ite niille ei voi tehdä juurikaan mitään muuta ku tankata.

Siksipä me tytöt täällä ajellaan näillä sen ikäsillä vehkeillä, joille me jotain mahdetaan itekkin tehä

29.01.2010 00.00
022447064_r
Taivalkoski
Jep, meilläkään ei onneksi kumpikaan polta ja noista kuusistaki tullu kasvettua yli. Enkä kyllä anna kenenkään kyytiläisenkään polttaa, ite ku inhoan sitä lemua..
29.01.2010 00.00
Manu kirjoitti:
Jep, meilläkään ei onneksi kumpikaan polta ja noista kuusistaki tullu kasvettua yli. Enkä kyllä anna kenenkään kyytiläisenkään polttaa, ite ku inhoan sitä lemua..

Uskomatonta miten monelta tää mun tupakka/wunderijuttu meni aivan täysin ohi :D

29.01.2010 00.01
Manu kirjoitti:
Asian laidasta muutes.. :D Kuis moni sallii autossa tupakanpolton tai wunderbaumin käytön..? Joku meinas että jos harrastaa metästystä ja autossa on tollanen hajukuusi, nii koiran vainu hiukka häiriintyy siitä vahvasta tuoksusta, eikä tupakka oo yhtään sen lievempi tuoksunen..

Ite en ole tupakoitsija, mies polttaa muutaman ykköstupakan päivän aikana, eikä meillä todellakaan sen takia autossa tupakoida

Ei myöskään harrasteta wunderbaumeja.

29.01.2010 00.02
Rasmus kirjoitti:
Twinkerglow kirjoitti:
Rico kirjoitti:
Twinkerglow kirjoitti:
Eikä tää oo ainoa asia missä ihmiset puhuu asioista mistä ne ei oikein ymmärrä.

Aivan oikein! Kysymys kuuluukin mitä HELVETTIÄ sinä täällä teet

Puhun täältä tulevaisuudesta, jossa wunderbaumien käyttö entisen omistajan tupakansavujen peittämiseen ei ole tarpeellista ja vuosihuollot tekee ammattilainen eikä pihanperän bensalenkkari pera, jolla ammattitaito on korvattu isolla mustekynällä, jolla voi kirjoitella perusteettomia laskuja niille jotka ei autoista mitään ymmärrä, naisille. ;)

Hihhih, huollot tehdään ITSE ne jotka autoista jotain tietävät ;)
Ja auton oltava sellanen että sitä ei ole pakko viedä huoltokorjaamoon jos vaikka pitää perus huolto tehdä.. Jakopään hihnan vaihdot, öljyn vaihdot, tulppien vaihdot pystyttävä itse tekemään EIKÄ mitään hemmetin suurta suojamuovia konehuoneessa, ettei virtaa edes pysty antamaan jos se hyvä (muovilelu) sattuu ny vaikka hyytymään ;)

Joo, järettömän iso KOMPS

Just tuota mieki tarkotin...!

29.01.2010 00.04
Twinkerglow kirjoitti:
Manu kirjoitti:

Uskomatonta miten monelta tää mun tupakka/wunderijuttu meni aivan täysin ohi :D

Uskomatonta ettet tajunnut, että sinä et aloittanut tuota tupakka/wunderijuttua, johon me muut kommentoimme, vaan sen teki Manu.

29.01.2010 00.06
020167720_r
Uusikaupunki
Twinkerglow kirjoitti:
Unohtaen tietenkin täysin painon, että sen jakauman. Koitat nyt kuulostaa vähän turhan viisaalle - kuten muissakin aiheissa - tietämättä itse aiheesta pyöreästi ... nollan verran.

Siis sä sanot ettei me tiedetä yhtään mitään... hmm.. Musta nyt tuntuu että sä et tiedä auton ominaisuuksista ymmärrä muuta kun sen että mitä lisä laitteita autossa on jos taas mennään moottori puolelle niin mahtaako sulla olla mitään hajua siitä kun: Puhun täältä tulevaisuudesta jossa wunderbaumien käyttö entisen omistajan tupakansavujen peittämiseen ei ole tarpeellista ja vuosihuollot tekee ammattilainen eikä pihanperän bensalenkkari pera, jolla ammattitaito on korvattu isolla mustekynällä, jolla voi kirjoitella perusteettomia laskuja niille jotka ei autoista mitään ymmärrä, naisille. ;)

hmm.. mua jäi nyt ihmetyttämään.. Ja ei, mä en halua kuulla mistään autotehtaista ja bemarien ylistystä..

29.01.2010 00.10
Ajetaanhan rallia, unohdetaan hevosvoimat per tonni ja täysin myös 50/50 painonjakauma. Kuka nyt niitä tarvitsee :D
29.01.2010 00.12

Hei, tuo Twinkerglow on pelkkä teinipoika, jolla on kissa, ja joka harrastaa valokuvausta, että en tuollaisen kommenteille anna paljoakaan painoarvoa

29.01.2010 00.13
020769842_r
Suomussalmi
Saattaa kohta Newtonin lait astua kuvioihin, ku jutut lähtee lapasesta.. Nelipalloluisun kautta mehtähallituksen puolelle.. muahaha.
29.01.2010 00.14
Rico kirjoitti:

Hei, tuo Twinkerglow on pelkkä teinipoika, jolla on kissa, ja joka harrastaa valokuvausta, että en tuollaisen kommenteille anna paljoakaan painoarvoa

Ja sä olet osa-aikatyöllistetty saman ikäluokan henkilö jolla on ylikasvanut karvainen katkarapu :D Miten me eroamme näissä puitteissa?

29.01.2010 00.17
Twinkerglow kirjoitti:
Rico kirjoitti:

Ja sä olet osa-aikatyöllistetty saman ikäluokan henkilö jolla on ylikasvanut karvainen katkarapu :D Miten me eroamme näissä puitteissa?

Väärin. Sanoin että olet teinipoika. Minä en ole enää teini. Enkä ole koskaan ollut poikakaan.

Jos et tiedä mitä eroa on tytöillä ja pojilla, niin et ole edes vielä teini-iässä.

29.01.2010 00.18
Kurko kirjoitti:
Saattaa kohta Newtonin lait astua kuvioihin, ku jutut lähtee lapasesta.. Nelipalloluisun kautta mehtähallituksen puolelle.. muahaha.

Ehhoheee... Samaa mieltä!

29.01.2010 00.18
020769842_r
Suomussalmi
Ai onko ihminen jotenki huonompi jos on osa-aikainen? Taitaa olla. Työtön on sitte luuseri.
29.01.2010 00.19
Rico kirjoitti:
Twinkerglow kirjoitti:
Rico kirjoitti:

Väärin. Sanoin että olet teinipoika. Minä en ole enää teini. Enkä ole koskaan ollut poikakaan.

Jos et tiedä mitä eroa on tytöillä ja pojilla, niin et ole edes vielä teini-iässä.

Häkellyttävää, että teillä päin 2 vuotta tuo jonkun verran elämänkokemustakin. No ehkä siellä päin puheet menee tekojen edelle ja tuossa ajassa autosta puolet maksettuna voidaankin pörhistellä ... mitä pörhistelläänkin.

Mukavia nämä nurkkapöydän tytöt internetissä :D

29.01.2010 00.20
022447064_r
Taivalkoski
Köyhät kyykkyyn ja persaukiset maate.. :D
29.01.2010 00.21
Pogo kirjoitti:
Rico kirjoitti:
Pogo kirjoitti:

itellä audi a3 -97vm :) tykkään, ekaks autoks tosi jees vaikka kone onkin vaan 1.6 ja heppoja löytyy se mahti 100 xD Tarkotus on ny noi popit laittaa ekana kuntoon, ja sitten uudet valojenumpiot ja xenonit. koriaki haluun laittaa hiema, auton väristä helmaa tieteki, etu ja takapuskurit varmaa uusiks kans helman verran, värinä on kupari joka on mu mielest pirun siisti väri kun muistuttaa hiukka oranssia, siihe vois olla jees maalaa jotai mustaa, mutta kattoo ny tulisko se toimimaan. Ja siis tarkotus ois että kesäks ois 17":set alla, täl hetkel kun on vaan 15"

seuraavaks autoks ois jees joku uudempi vähintää kaks litrane audi tai toyota celica, 2.0 Gti vuos mallia enintää -95 mieluiten, uudesta celicasta en tykkään sitten yhtään.

Ite tykkään urheilullisen näkösistä autoista, audit on upeita, ja sporttiset nissanit ja toyotat. Sanottuna nyt siis vaikka se celica ja skyline :)

Elä hyvä ihminen mene pilaamaan jo noinkin "uutta" autoa millään puskureilla ja helmoilla...

Ne alentaa jälleenmyyntiarvoakin jo aika tavalla...

Eikä ole mitään kaunista katseltavaakaan jostai kitistä väsätyt epämuodostuneet rohjakkeet...

huoh :D jos ostaa kunnon kamaa ja laittaa noitten kuluneitten, edellisen omistajan sisäänajemien helmojen tilalle uudet niin tääh :DD

puhuinkin tuning-puskureista, en helmoista.

Niitä näkee semmosia viritelmiä tuolla liikenteessä että huhhuh.

Tehään ite lasikuidusta ja kirjotetaan nettiautoon perusjuttua "ei tule toista samanlaista vastaan" ja sehän EI pidä paikkaansa.

Kaikki ite räpelletyt teinituningit kuuluu samaan kastiin, ja niitä, ikävä kyllä, tulee harva se päivä vastaan.

Toinen naurettava juttu on, ku viritellään"hirmu" jenkkavehkeet ja luukutetaan liikennevaloissa wunderbaumit ja karvanopat samaan tahtiin killuen ottamatta huomioon, miten takakontti rämisee ulospäin ja kokonaisuus on: naurettava.

29.01.2010 00.22
020167720_r
Uusikaupunki
Mutta ruvettasko puhumaan vaikka laivan rakennuksesta Twinkerglow kun sä tunnut kaikesta kaikki tietävän?
29.01.2010 00.23
Rico kirjoitti:
Toinen naurettava juttu on, ku viritellään"hirmu" jenkkavehkeet ja luukutetaan liikennevaloissa wunderbaumit ja karvanopat samaan tahtiin killuen ottamatta huomioon, miten takakontti rämisee ulospäin ja kokonaisuus on: naurettava.

Toihan kuulostaa ihan saksanpaimenkoiralta. :D

Rasmus kirjoitti:
Mutta ruvettasko puhumaan vaikka laivan rakennuksesta Twinkerglow kun sä tunnut kaikesta kaikki tietävän?

Jatketaan vaan niistä autoista puhumista, jos sulla rahkeet riittää. :D Siittoloiden rakentamisesta en niinkään ole kiinnostunut. Jokuhan viisaampi sulle kertoo mihin käyt ne palikat pulttaamassa :d

29.01.2010 00.24
Twinkerglow kirjoitti:
Rico kirjoitti:
Twinkerglow kirjoitti:
Rico kirjoitti:

Häkellyttävää, että teillä päin 2 vuotta tuo jonkun verran elämänkokemustakin. No ehkä siellä päin puheet menee tekojen edelle ja tuossa ajassa autosta puolet maksettuna voidaankin pörhistellä ... mitä pörhistelläänkin.

Mukavia nämä nurkkapöydän tytöt internetissä :D

Turha on peiliä syyttää jos naama on vino. Mitäs kirjottelet siihen tyyliin, kuin oisit korkeintaan teini-ikäinen pojanrontti

Valitettava tosiasia on, että me naisetkin tiedetään autoista aika tavalla, kun keskitytään ihan muuhun ku teillä päin tyttöset hiustenpidennyksiin, rakennekynsiin, ihqudaa persejuottipaljaana -farkkuihin ja häthätää A-kupit peittäviin toppeihin.

Niistä ei yhestäkään ole mitään iloa, jos auto jättää tielle tai ei lähe töihin lähtiessä ylipäätään käyntiin.

Ainiin.

Ei teinipissiksillä ole edes korttia

29.01.2010 00.27
Twinkerglow kirjoitti:
Rico kirjoitti:

Toihan kuulostaa ihan saksanpaimenkoiralta. :D

Miullahan piti olla ylikasvanu karvanen katkarapu?

29.01.2010 00.27
Rico kirjoitti:
Turha on peiliä syyttää jos naama on vino. Mitäs kirjottelet siihen tyyliin, kuin oisit korkeintaan teini-ikäinen pojanrontti

Valitettava tosiasia on, että me naisetkin tiedetään autoista aika tavalla, kun keskitytään ihan muuhun ku teillä päin tyttöset hiustenpidennyksiin, rakennekynsiin, ihqudaa persejuottipaljaana -farkkuihin ja häthätää A-kupit peittäviin toppeihin.

Kuulostaa vakavilta patoutumilta. Kateellisuus paistaa ja balalaikka soi. Naisen kuuluu olla nainen ja parhaimmillaankin nainen voi olla vain yhtä hyvä kuin mies. :D "Täällä päin" myöskään liikalihavuutta ei pidetä kovin suuressa arvossa, mutta hienoa että siellä 70-luvulla osataan moisia asioita arvostaa kuten myös aataminaikasia matolaatikkoja.

Mä kun oon muuten kuullut, että nämä tielle jäämiset olisivat vanhojen autojen vika, mutta itsestäänselvyydet eivät selvästikään kuulu repertuaariisi :D

29.01.2010 00.33
020167720_r
Uusikaupunki
Twinkerglow kirjoitti:
Rico kirjoitti:

Kuulostaa vakavilta patoutumilta. Kateellisuus paistaa ja balalaikka soi. Naisen kuuluu olla nainen ja parhaimmillaankin nainen voi olla vain yhtä hyvä kuin mies. :D "Täällä päin" myöskään liikalihavuutta ei pidetä kovin suuressa arvossa, mutta hienoa että siellä 70-luvulla osataan moisia asioita arvostaa kuten myös aataminaikasia matolaatikkoja.

Mä kun oon muuten kuullut, että nämä tielle jäämiset olisivat vanhojen autojen vika, mutta itsestäänselvyydet eivät selvästikään kuulu repertuaariisi :D

Mä oon täällä päin ainakin nähny paljon enemmän tielle hyytyneitä uusia autoja kun vanhoja :o

29.01.2010 00.34
Rasmus kirjoitti:
Mä oon täällä päin ainakin nähny paljon enemmän tielle hyytyneitä uusia autoja kun vanhoja :o

Kai nyt kun siellä junttisuomessa on bensa-asema 200 kilometrin välimatkoilla :D

29.01.2010 00.34
Twinkerglow kirjoitti:

No tyhmäkö olet vai mikä? Justhan minä sanoinkin, että ajetaan vanhemmilla autoilla sen takia, että niille pystyy ite tekemään jotain.

Luulin että tajusit. Yliarvioin sinut siis tyystin.

Kyllä täällä meillä 30 -luvulla naisia ollaan silti, vaikka ollaankin kyynärpäitä myöten välillä öljyssä ja välillä jäähytinnesteessä.

Perseet on hyvät, tissit on isot ja vyötärö hoikka, tukkapäätä hoidetaan ja meikkiä laitetaan ja seksikkäiltä näytetään.

Siinähän se viehätys onkin: nainen on peto sekä rasvamontussa, että sängyssä.

Pissikset on kato pissiksiä.

Ne painii siellä alemmissa sarjoissa.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti