Kissa maukuu niin että meinaa hermot mennä - Sivu 3 (Kissat > Kissojen hoitaminen)

09.01.2014 00.45
022627454_r
tampere
meillä Rufus on muuten tosi hiljainen kaveri, mutta kun mennään nukkumaa alkaa se heti huutamaan. Ensin syynä oli se että laitettii makkarin ovi kiinni. Tämä toimikin aika kauan kunnes Ruffe tajusi alkaa raapimaan ovea. Raapiminen oli ensin vähäistä, mutta se alkoi viime päivinä menemään hiukan yli. Siispä päätettiin nukkua makkarin ovi auki. Mutta hetiku menen sänkyyn herää kissa uniltaan ja tulee kiertämään sänkyä ympäri ja huutaa niin kauan. Viime yönäkin huusi melkein tunnin. Ei oikein tiedetä mikä olisi neuvoksi. Poika on reili vuoden ja leikattu!
www.marraskuunmuruset.blogspot.com
09.01.2014 06.44
022627454_r
tampere
Sekin on outoa, et jos nukun vaikka osan yöstä sohvalla niin maukumista ei ole, mutta hetiku siirtyy sänkyyn alkaa huuto. Ei oikein oo tolla misulla logiikkaa. :D
www.marraskuunmuruset.blogspot.com
17.11.2015 18.48
019442515_r
Hämeenlinna

Minulle saapui sunnuntaina ensimmäinen ihan oma kissanpentu. Miukukin toki on oma kissani, mutta se jäi asumaan vanhemmilleni koska on ulkoisesta enkä voinut sitä kerrostaloon ottaa. 

Kyseessä on 12 viikkoinen poika kissa ja se mouruaa ihan hirveesti! Kuulostaa mielestäni kotimaiselta tyttö kissalta enkä ymmärrä mistä tämä voisi johtua? Ei ole ruuan puutteesta eikä likaisesta vessasta. Naukumisen vielä ymmärrän, koska on todella seurallinen ja varmaan juttelee tällä naukumisella mutta tuo mouruaminen! En muista että yksikään aikaisemmista kissoista olisi ollut tällänen ja siksi se ihmetyttää suuresti. Onko normaalia ja meneekö ohi kun kissa kasvaa? Ei siis vielä ole leikattu koska tosiaan tuli juuri viime sunnuntaina eli on ollu minun luona vasta 2 yötä. 

18.11.2015 17.22
022665855_r
Pori
Miuku kirjoitti:

Minulle saapui sunnuntaina ensimmäinen ihan oma kissanpentu. Miukukin toki on oma kissani, mutta se jäi asumaan vanhemmilleni koska on ulkoisesta enkä voinut sitä kerrostaloon ottaa. 

Kyseessä on 12 viikkoinen poika kissa ja se mouruaa ihan hirveesti! Kuulostaa mielestäni kotimaiselta tyttö kissalta enkä ymmärrä mistä tämä voisi johtua? Ei ole ruuan puutteesta eikä likaisesta vessasta. Naukumisen vielä ymmärrän, koska on todella seurallinen ja varmaan juttelee tällä naukumisella mutta tuo mouruaminen! En muista että yksikään aikaisemmista kissoista olisi ollut tällänen ja siksi se ihmetyttää suuresti. Onko normaalia ja meneekö ohi kun kissa kasvaa? Ei siis vielä ole leikattu koska tosiaan tuli juuri viime sunnuntaina eli on ollu minun luona vasta 2 yötä. 

Voikohan johtua ihan vieraasta paikasta jos on vaikka stressaantunut? Mulla ei ole ollut tota ongelmaa, Oliver oli parissa minuutissa kuin kotonaan :D Luulisin, että aktiivinen seurustelu ja leikkiminen voisi auttaa.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti