Koirapuistot - Sivu 8 (Koirat > Koirien hoitaminen)

29.07.2015 21.46

Meillä on kirkkonummella menny puistoilut loistavasti! vielä ainakaan 2kk aikana ei ole tullut yhtään hämärää/agresiivista koiraa vastaan <3 

Käydään siis Kisben kaa puistossa melkein päivittäin, ku ihan vieressä on. Pari kaveriakin sieltä saatu kenelle voi facessa laittaa viestiä, että mennäänkö puistoilemaan :D Yöpuistoilu on poikaa <3

17.08.2015 21.14

Oltiin tänään puistossa muutaman muun koiran kanssa, kun portille tuli vähän Nanaa pienempi seropi narttu, omistaja sanoi olevan vähän kipakka, mutta tuli kuitenkin sisälle.

Ei kauaa kun narttu ensin ajoi ärinän kanssa yhtä 5kk pentua takaa, mutta pennun alistuessa jätti rauhaan.

Seuraavaksi kääntyi Nanan suuntaan ja kävi Nanan päälle, mutta kun Nana ei suostunutkaan alistumaan vaan ärisi takaisin jatko hyökkäystä ihan kunnolla.

Nana samalla yritti ravata pois tilanteesta, että haukkui ja murisi takaisin.

Onneksi ei mitään käynyt ja omistaja toimi ihan hyvin, otti oman koiransa ankaran komennon kanssa niskasta pois ja lähti saman tien, kuitenkin kysyi, ettei Nanalle käynyt mitään.

Toivottavasti Nanalle ei nyt tuon tyyppiset koirat jääneet kutkuttelemaan mielenpohjalle, kuitenkaan ei onneksi tullut reikiä kummallekkaan osapuolelle ja Nana ei itse haastanut riitaa vaan lähti heti tilanteesta kun omistaja otti koiransa pois.

Itse jalka paskana oli aika vaikea könkätä perässä, mutta Nana nyt muutenkin tuli sitten mun luo.

02.11.2015 12.43
022711244_r
Nutu kirjoitti:

Me ei olla koskaan puistoiltu eikä tulla puistoilemaankaan. Mulla kumpikaan koira ei ole soveltuva koirapuistokoiraksi, mielummin juoksutan vapaana tutussa seurassa kuin täysin tuntemattomien joukossa, joista ei koskaan tiedä. 

Sama juttu, enkä koskaan tule koirapuistoilemaan minkään koiran kanssa. Parempi juosta metsässä ja tavata varmasti kilttejä koiria. :D Näen koirapuistoon menon vaan huonojen kokemusten kalasteluna, enkä ymmärrä ketään joka vie pennun koirapuistoon. Puisto mielestäni sellanen soveltuu vaan äärimmäisen avoimille ja ystävällisille koirille, mutta metsä on siltikin mukavampi vaihtoehto. 
Muokattu viimeksi: 02.11.15 12.50
Not all those who wonder are lost.
29.11.2015 14.10
022704666_r
Muurame

Mä vein Hukan koirapuistoon just silloin kun sillä tuli rokotusten varoaika täyteen. Heti ensimmäisenä kertana siellä oli kymmenkunta muuta koiraa vastassa ja Hukka otettiin heti hyvin vastaan. Nyt ollaan käyty melkein viikottain puistoilemassa ja Hukasta on kasvanut erittäin mainio nuori mies. Tulee toimeen kaikkien koirien kanssa, ei haasta riitaa ikinä, alistuu mielummin kuin lähtee härkkimään ja puistoon saapuessaan seisoo paikallaan häntä heiluen ja antaa kaikkien haistella ennen kun lähtee itse morjestelemaan.

Ja ihmisiä kohtaan se on niin ihana kun voi olla. Ei hypi eikä pureksi, tulee nuuhkimaan ja nojailemaan rapsutusten toivossa ja jatkaa sitten omia matkojaan.

Kyllähän meillekin sattui haaveri, yksi rescuekoira piti Hukkaa uhkana vaikka Hukka oli sitä vain vähän isompi silloin. Se raapaisi Hukkaa silmäluomesta kun kävi päälle. Me lähdettiin saman tien eläinlääkäriin jossa tutkittiin ja onneksi tuomiona oli vain haava silmäluomen reunassa. Veri puhdistettiin ja Hukka sai antibioottitippoja ja kaulurikomennuksen muutamaksi päiväksi.
Siitäkään ei mitään traumoja syntynyt, Hukka näki saman koiran tossa reilu kuukausi takaperin eikä ollut mitään ongelmaa. Hyvä niin.

Muokattu viimeksi: 29.11.15 14.10
29.02.2016 19.52
000111509_r

Me käydään Elviksen kanssa yleensä tiistaisin siinä klo 19-20 aikaan Vermon koirapuistossa, sillä silloin on collieiden tapaamine. Muuten ei juurikaan koirapuistoissa käydä.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti