Mitämieltä ootte noista lanteista? (Yleinen keskustelu > Petsie)

22.07.2009 10.33
Eli tänää kun tänne tulin, huomasin tuon lanttitoiminnon... SE on mielestäni turha, koska siihen tarvii OIKEAA rahaa!
22.07.2009 10.37
Pyllystä tommone. :<
22.07.2009 10.40
021186373_r
Järvenpää

Tulee lähinnä (ainakin tuosta nosta lemmikiksi) toiminnosta mieleen vain kova kommenttikerjääminen, kyllä lemmikit huomataan ilman tuonlaisia toimintoja.

russell.pictures.fi
22.07.2009 10.44
Helmi kirjoitti:

Tulee lähinnä (ainakin tuosta nosta lemmikiksi) toiminnosta mieleen vain kova kommenttikerjääminen, kyllä lemmikit huomataan ilman tuonlaisia toimintoja.

Niin, ittelleni ainaski tullu kiitettävästi kommia, ku oon ollu kivasti keskusteluissa...
22.07.2009 10.47
Eieieiei...ei kiva -.-
22.07.2009 10.51
020624322_r
Orivesi

Mihin tota nosto-hommaa tarvitaan? Muutenkin häiritsee kun tollasta "ylimäärästä" on pistetty tonne. Kompsin Helmiä.

22.07.2009 10.51

Onhan tota muillaki sivustoilla käytetty, ja aina siihe riittää ihmisiä jotka haluu ittensä esille, täs tapaukses eläimensä kuha ton toiminno useimmat on löytäny x)

Mut en kyl saldooni ala tuhlaamaan ku se menee aina muutenki yli

Muokattu viimeksi: 22.07.09 10.52
22.07.2009 10.51
021935917_r
Tampere
En tykkää yhtään. Itse en aio ainakaan ostaa niitä yhtään, ostakoot muut jos haluaa. Vihaan sitä irc:inkin "mun kuva" toimintoa, etusivulla aina joku pälli..

muoks. ja siis miksikäs muuten noita ostettais, kuin kerjätäkseen kommentteja, herkkuja ja "äänestäkää päivän lemmikiksi". En aio näitä heille kyllä antaa, niinkuin en ole kerjääjille tähänkään asti antanut.
Muokattu viimeksi: 22.07.09 10.53
wecope ♀ TK1 Promisehill Irish Rose "Mona" (s.06)
22.07.2009 10.53
Ostin tukijäsennyyden kokeilumielessä. Pakohan noita ei ole kannattaa, joten kuka häviää?
22.07.2009 10.57
021935917_r
Tampere
BERTTA kirjoitti:
Ostin tukijäsennyyden kokeilumielessä. Pakohan noita ei ole kannattaa, joten kuka häviää?

Toi tukijäsen homma on vähän eri, mä puhuin aiemmin tuosta "Nosta lemmikkiäni" toiminnosta. Tuota tukijäsenyyttä voisin itsekkin harkita, kunhan ehdin miettiä sitä tarkemmin.. Nyt oon töihin lähössä :)

wecope ♀ TK1 Promisehill Irish Rose "Mona" (s.06)
22.07.2009 10.58
En kannata noita ollenkaan. Mielummin nuo rahat käytän tulevan pentuni tarvikkeisiin ja Rallien ruokaan. Kommenttien kerjäämiseksi menee ja miksi maksaa viisi euroa siitä, että saa jonkun merkin profiiliin ja kaikkialle. En osta lantteja, katsotaan sitä sitten joskus jos euron pari noihin kuluttaa.
22.07.2009 10.58
Niimpäniin, eihän niitä pakko ole ostaa? Minua ei ainakaan hirveästi häiritse tuo "nosta lemmikkisi" ilmoitus tuolla, ei se mm. yhteisöissä näy. Nostakoon lemmikkinsä kuka haluaa, sillähän vaan tukevat petsien toimintaa ( ja saavat sitä huomiota ). Kattoo nyt pysyvätkö sitten nuokaan viestit asiallisina ^^
22.07.2009 10.58
Niin, ei siitä kukaan mitään häviä ja jos niistä on jotakin hyötyä todella niin saahan ylläpitokin siitä sitten rahaa, jolla voi ostaa sivulle lisätilaa ja näin. En kannata, mutten ole vastaankaan, joskus voisi kyllä tukijäseneksi itsensä tekstata :).
22.07.2009 10.58
000049035_r

Ei ei ei ei yhtään hyvä homma! Joka paikassa tuputetaan ihmisiä ostamaan, ostamaan ja ostamaan, kuluttamaan rahojaan turhaan, jotta palvelu saa rahaa. On Petsie toki iso paikka eikä pyörittäminen on taatusti ilmaista, mutta tämä on minusta naurettavaa. Väkisin yritetään nyhtää rahaa mistä sitä vaan irtoaa. Olen välinpitämätön noiden lanttien suhteen, kunhan esim. kuvamäärät ym. pysyvät erossa tuosta toiminnosta, ettei mitään IRC-Galleria-tyylistä "Tällä maksulla saat 500 lisäkuvapaikkaa! Muutoin kuvatila 100 kuvaa." Ei ei, ei hyvä.

Olen niin kettuuntunut jo kaikkiin teeveen tekstarikilpailuihinkin, joita tulee varmaan kohta jo lastenohjelmienkin yhteyteen! "Minkä värinen Tiivi-Taavi on? Lähetä vastauksesi numeroon 1711122933 ja voita pehmolelu! Hinta, 2,50 € viesti + pvm.) Kaikesta nyhdetään rahaa, mistä vaan irti lähtee.

22.07.2009 11.01
020601222_r
Itse olen tukijäsne ja tykkään toiminnosta, petsie sais vähän rahaa (:
www.noorakultsu.blogspot.com
22.07.2009 11.03
021207963_r
Tampere
Turha homma.
Mitä täältä etsin, mitä täältä saan? Vaan omassa päässään voin tätä paikkaa paremmaksi rakentaa
22.07.2009 11.03
022493905_r
Iitti
No, ainakin toi tukijäsen juttu on ihan hyvä, sitä voinkin kokeilla. Muuten aika turha, mutta onhan täällä niitäkin jotka siitä varmasti pitävät.
egyszer pumi, örökké pumi
22.07.2009 11.04
Tukijäsenyys täälläkin,hyvää palvelua kannattaa tukea :)
22.07.2009 11.07
000059481_r
Ei tos mun mielest oo mitää järkee! Ihan outoo oli kirjautuu sisää ku siin oli jotai ihme "nosta lemmikkisi" ym. En aijo koskaa käyttää! Vois kyl poistaa tollaset toiminnot!
22.07.2009 11.08

Kunhan tämä itse palvelu pysyy ilmaisena, niin ei haittaa mitään, eikä käyttäjille rajoituksia laiteta, että eliitit saavat tehdä sitä ja tätä, muut eivät.

Itseäni ei siis muuten haittaa, jos vain jotenkin tuon "nosta lemmikkisi" saisi tuolta ylänurkasta pois, se häiritsee. Ja jos ei muuta, niin sitten se ainakin lietsoo ostamaan lantteja, että vain pääsisi siitä eroon -.-

Asia on kuitenkin hyvä, ettei tämä tunnu pakolliselta maksamiselta.

22.07.2009 11.09

Minua ei tämä uudistus haittaa ollenkaan. Tälläisen palvelun ylläpitäminen ei ole ilmaista, sivutila maksaa itsessään jo melko paljon, ja Petsiessä ei kuitenkaan ole mitään rajoituksia koskien kuvia. Irc-galleriassa ja ii2:sessa kuvatilasta pitää maksaa, joten mielummin homma toimii näin että ne ketkä haluavat, tukevat Petsietä tilaamalla näitä palveluita, kun että jokainen joutuisi maksamaan jos haluaisi lisää kuvia.

Peruspalvelut tulevat pysymään ilmaisina (toivottavasti lupaukset myös pidetään) joten miksi valittaa?

Itse en kuitenkaan usko että aion mitään näistä käyttää. Lemmikin nostokin tuo luultavasti vain herkuttelijoita profiiliin, huomiota saa muullakin tavalla. Varmasti tullaan vielä monta päivän lemmikiksi haluavaa yläpalkissa näkemään...

22.07.2009 11.12
019080915_r
Helsinki

^Jos vaikka parantais sit palvelun tasoaki vähän ripeämmin, eikä lois kokoajan uusia ominaisuuksia.

Jaja, niijuujoo, piti sanomani että mozilla firefox + adblock on niitä varten joita ärsyttää. Nimim. Kovassa käytössä.

Muokattu viimeksi: 22.07.09 11.12
>> www.petpursuit.net >> In a perfect world every dog would have a home and every home would have a dog.
22.07.2009 11.13
022493905_r
Iitti
Nonniin, tukijäsenyyden ostin myös. Pitäähän tätä tosiaan tukea.
egyszer pumi, örökké pumi
22.07.2009 11.13

Miksi haukutte toimintoa joka voi kiinnostaa joitakin käyttäjiä ja tuoda lisää rahaa petsien kassaan?

Teidän ei kuitenkaan ole pakko käyttää kyseistä toimintoa, perusjäsenyys on edelleen ilmainen. Minun mielestäni lantit on tervetulleet, eiväthän ne vaikuta elämääni millään tavalla.

22.07.2009 11.14

Palvelua kyllä saisi parantaa, siinä oon Kiran kanssa samaa mieltä. Itse olen jo monta pikku parannusehdotusta laittanut tuonne yhteen topaan, toivottavasti ne joskus huomattaisiin, koska helpottaisivat ainakin omaa Petsien käyttöäni.

22.07.2009 11.21
000049035_r
Murre kirjoitti:

Miksi haukutte toimintoa joka voi kiinnostaa joitakin käyttäjiä ja tuoda lisää rahaa petsien kassaan?

Teidän ei kuitenkaan ole pakko käyttää kyseistä toimintoa, perusjäsenyys on edelleen ilmainen. Minun mielestäni lantit on tervetulleet, eiväthän ne vaikuta elämääni millään tavalla.

Ei tässä haukuta, vaan ilmaistaan mielipide. Henkilökohtaisesti voin sanoa, että olen kurkkuani myöten täynnä kaikenkarvaisia tekstaripalveluita, mutta toisaalta Petsien tapauksessa ne voivat kyllä parantaa palvelun laatua myös perusjäsenillä. Ei sinänsä huono, ja onhan täällä ihan kohtuullinen ikärajakin, mutta silti en jotenkin lämpene ajatukselle, että lapset ja nuoret kuluttavat puhelinlaskuaan tyhjänpäiväisiin palveluihin.

Tämä on vähän sama kuin miksi toinen tykkää munakoisosta ja toinen ei.. "Miksi haukutte munakoisoa pahanmakuiseksi? Sehän on parasta maailmassa ja moni siitä tykkää!" Joku tykkää, toinen ei, oli kyse sitten munakoisosta tai tekstaripalveluista.

Kunhan mitkään tähänasti perustoiminnot eivät tule maksulliseksi, on periaatteessa aivan sama minulle..

22.07.2009 11.23
020601222_r

Hei tota liitykkäs Tukijäsenet yhteisöön:

http://www.petsie.fi/community/petsien_tukijäsenet/11746/

Tai siis lähettäkääs pyyntö! 

Muokattu viimeksi: 22.07.09 11.26
www.noorakultsu.blogspot.com
22.07.2009 11.26
Toi mahdollisuus nostaa omaa lemmikkiä esille tai mainostaa torikohdetta on must hiukan kyseenalainen, mut kaikkeen tottuu. Huuto.netissä voi ostaa kohteellensa mainostilaa etusivulle ja irc-galleriassa mainostaa omaa lärviä etusivulla tietyn aikaa, ei tää mikään uus keksintö ole. Niin kauan kun perustoiminnot pysyy ilmasina niin kukaan ei häviä tässä mitään. Mieluusti tuen näin hyvää palvelua.
22.07.2009 11.26
Aatu kirjoitti:
Murre kirjoitti:

Ei tässä haukuta, vaan ilmaistaan mielipide. Henkilökohtaisesti voin sanoa, että olen kurkkuani myöten täynnä kaikenkarvaisia tekstaripalveluita, mutta toisaalta Petsien tapauksessa ne voivat kyllä parantaa palvelun laatua myös perusjäsenillä. Ei sinänsä huono, ja onhan täällä ihan kohtuullinen ikärajakin, mutta silti en jotenkin lämpene ajatukselle, että lapset ja nuoret kuluttavat puhelinlaskuaan tyhjänpäiväisiin palveluihin.

Tämä on vähän sama kuin miksi toinen tykkää munakoisosta ja toinen ei.. "Miksi haukutte munakoisoa pahanmakuiseksi? Sehän on parasta maailmassa ja moni siitä tykkää!" Joku tykkää, toinen ei, oli kyse sitten munakoisosta tai tekstaripalveluista.

Kunhan mitkään tähänasti perustoiminnot eivät tule maksulliseksi, on periaatteessa aivan sama minulle..

Eikös etusivulla mainittu että peruskäyttäjälle palvelu pysyy edelleen maksuttomana :) Tuskin ne ainakaan toimintoja alkavat vähentämään peruskäyttäjiltä, sillä se jos mikä ajaa käyttäjiä pois ja sehän tässä ei ole tarkoituksena.
22.07.2009 11.28
022523476_r
Suomussalmi
Pystyykö tuolla tukijäsenyydellä ilmottamaan esim. feikeistä tai häiriökäyttäjistä jotenki helpommin? Tai siis meneekö ne helpommin käsiteltäväksi? :) Vois tuommosen ostaa, jos sais tätä Petsien kansaa sitten samalla vähä ruodittua..
Huskies do whatever they want - and I'll do whatever they want.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti