Ystävät / kaverit - Sivu 153 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

25.06.2016 20.29

Kaikki minun kaverit on kivoja ja elämässä menee hyvin. :D

26.06.2016 00.22
022705188_r
Oulu
Lalo kirjoitti:

Mä oon melkein aina viettänyt kaikki juhlatpyhät tms (juhannukset, vaput, uudetvuodet) vaan yksin kotona kun ei mua ole kutsuttu mihinkään mukaan ja kaikilla joilta oon kysyny on jotain muuta. Ja mua kyllä harmittaa kattoa somesta kaikkien muiden hauskanpitokuvia :( Tänä vuonna piti viettää kiva juhannus kaverilla ja mulla oli todella korkeat odotukset sen suhteen. Se kaatuikin sitten siihen, että siellä kaverilla oli kaksi mulle täysin tuntematonta tyyppiä vaikka kaveri kuinka oli lupaillut, että ne ei ole siellä... Mä en tämmösenä ujona ja epäsosiaalisena ihmisenä jaksa viettää koko viikonloppua tuntemattomien ihmisten kanssa, kun se on henkisesti niin kuluttavaa. 

Joo.. mulla sama homma. Tänäki juhannuksena kävin vaan aksaamassa Ringon kans ja loppuillan katoinki pääasiassa netflixiä. En kehtaa itekkään lähteä tuntemattomien ihmisten kans minnekkään koska tulee heti vähän ulkopuolinen olo jos tuntee vaan yhen tyypin porukasta ja kaikki muut tuntee toisensa
04.07.2018 15.06
022710854_r
Kannus

Vuosien mittaan ihmisiä on tullut ja mennyt, mä olen löytänyt muutaman parhaan ystävän mun rinnalle ja kyennyt luottamaan. Oikeastaan muutamassa vuodessa melkein koko kaveripiiri on mennyt täysin uusiksi, ainoastaan yhden ihmisen kohdalla mua harmittaa edelleen, että meidän lupaavasti käyntiin lähtenyt ystävyys meni parissa kuukaudessa ihan toiseen suuntaan eikä sitä vieläkään ole saatu korjattua. 

"I am calm. It's my imagination that's hysterical" - Jane Rizzoli

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti