Julkkikset - Sivu 4 (Yleinen keskustelu > Ajankohtaista)

29.01.2012 20.38

Mä itse tykkään ihan hirveesti Adam Lambertin musiikista, ois kiva päästä joskus keikalle. :3 Myös osa One directionin biiseistä on ihan kuunneltavia, voisin kyllä heidänkin keikalleen mennä.

Mun näyttelijäidolit on Lautner & Felton, ikuisesti <3 Ois niin mahtavaa päästä joskus näkemään jossain.

Ite oon nähny

• salkkareista joitain, Paulan näin eilen lastensa kanssa Helsingin Stokkalla
  • John & Edward (Jedward)
  • Antti Tuisku (joonam ...)
  • Riitta Väisänen, ollut hänen tallillaan ja kyydissä
  • Apulanta
  • Raappana
  • Liam McKenna
  • Nuorista leijonapojista pari + Nurminen
  • Janne Ahonen ja pari muuta

On niitä muitakin, mutta ei just nyt tuu mieleen

29.01.2012 21.08
022692753_r

Ite oon nähny (Kadulla tm. keikkoja ei lasketa varmaan muuten lista olis loputon) xD

• Ville Pusan (tuli Hesassa vastaan)
  • Tommy Taberman (kulki kans vastaan)
  • Leena Pakkanen, MTV uutisankkuri jos joku ei tiiä (Kävi samalla tallila kun mä, sen heppa oli meiän tunnilla aina)
  • Jone Nikula (Finnkinossa tuli vastaan)
  • Jukka Nevalainen (poseeras mun kaa kuvassa xD ja ollaan kaverin kaa puhuttu sen kaa puhelimes )
  • Jaska Raatikainen ja Janne Warman (Jaska poseeras ja Janne koitti ottaa kuvan ja melkee hajotti mun kameran)
  • Sonata Arctican häiskät sillon ku Jani oli viel bändis (Tuskassa nimmarin jako tilaiusuudessa)
  • Eija Vilpas (tiiän mis asuu xD Ollaan käyty siel niiden pihal)
  • Risto Kaskilahti (sama juttu ku edellisen kaa)
  • Mato Valtonen (oli leirillä joskus ohjaajana ja esiinty äiteen työpaikalla)
  • Teuvo Loman ja sen poikaystävän (tuli vastaan ja avas meille portin :D )
  • Tero Kinnunen, Nightwishin roudarin jne. (Soitin sille kerran :D )
  • Tapio Wilska, laulaja ( Jumbossa tuli vastaan autolla, ps. hieno punanen lada oli xD )
  • Marco Bjurström (laivalla otti sisääntulijat vastaan, on muuten iha helkkarin pitkä)
  • Agnes Pihlava (se idols laulaja), Sonatan keikalla hillu mun vieressä :D
Muokattu viimeksi: 31.01.12 23.08
"You touch me in many, many ways.."
29.01.2012 21.57
022578988_r

Paljon kuuluisia kiekkopelaajia nähnyt mm. Suomen, Ruotsin, Tsekin ja Venäjän maajoukkueesta sekä Pittsburgh Penguinsin rivesitä. Hehee ja Linkin Park & Avril Lavigne keikoilta.

Noin niinku kadulla tai "kadulla" on tullut vastaan mm. Anneli Jäätteenmäki, Tuomas Reunanen(Ami Rasi salkkareista), Remu(se aina jossain täällä Porvoossa), Johanna Nurmimaa(Paula salkkareista, Porvoossahan tuokin asuu).

Hibsu kirjoitti:
  • Tommy Taberman (kulki kans vastaan)

Hän on tekstaillu mulle aikoinaan : D!! Rauha hänen muistolleen.

Muokattu viimeksi: 29.01.12 21.57
Relax, it's not that kind of a shower scene.
20.02.2012 22.07
020932432_r
Kaverin isä kuskaa taksilla aina siis melkeempä joka viikko salkkareitten ismoo :___D kuulemma yhtä *köh* huvittava siviilissä kun salkkareissa :'> jota en kyllä ihmettele hetkeäkään !
23.02.2012 10.45
022311782_r
Uusikaupunki

Ootte puhunut paljon ulkomaisista näyttelijöistä,mutta mä fanitan suuresti suomalaisia näyttelijöitä erityisesti Aku Hirviniemeä.Suomalaisissa naisnäyttelijöissä ois hiukkasen parantamisen varaa..huom. oma mielipiteeni,

Mitä tälläiseen "fanipostiin" kannattaisi kirjoittaa?

"Kun piruja alkaa liikuskella kotipihoilla ja ties missä,maailmanloppu on lähellä.Näin kai se on."
23.02.2012 10.53
022518505_r
Vantaa

Tom Felton, Ian Somerhalder, Shia LaBeouf, Paul Wesley, James Franco, Penn Badgley jnejne. Lista vois jatkua loputtomiin c: ♥

Suomalaisista en oo koskaan pahemmin perustanu, mutta Jussi Vatanen ja Jussi Nikkilä = ♥

Whatever comes our way, whatever battle is raging inside us, we always have a choice
23.02.2012 11.38
Chéri kirjoitti:

Ian Somerhalder

On maailman komein mies<3

23.02.2012 16.47
022706418_r
Jyväskylä

Hahaha sain päivän naurut tästä jutusta :D
Joku oli ihan pokkana kävellyt radioon esiintymällä ohjaaja Timo Vuorensolana ja päässyt lähetykseen asti mukaan. Lopussa tuottaja huutelee taustalla ettei ei tuo oo oikea tyyppi.

http://www.radiocity.fi/uutiset/viihde/yli-innokas-fani-huijasi-itsensa-studioon-timo-vuorensolana/2/597

Kyllä tuon äänestä heti tunnisti ettei ole oikea Timo asialla ja jutuista varsinkin. Pakko kyllä stalkata että miten todellinen Timo reagoi kunhan kuulee tästä. Kaikkea sitä sattuukin.

In life the firmest friend, the first to welcome, foremost to defend -Lord Byron
23.02.2012 17.00
^ Eikääääh! Miten tuo voi olla mahollista??
24.02.2012 00.24

Ite en yleensä ihaile (tai fanita) ketään kovinkaan kauaa. Laulajissa mulla ei pitkään aikaan ole ollut mitään ykkössuosikkia. Näyttelijöissä on muutamia, joista tykkään joko leffojen tai TV-sarjojen kautta. Nekin tosin vaihtelee aina välillä. Mut Ian Somerhalder (= maailman hyvännäkösin mies?), Mila Kunis, Natalie Portman, Simone Kessell ja Nina Dobrev nyt ainakin on semmosia, jotka tällä hetkellä kolahtaa. :)

// Suomalaisista... Njaah, en erityisesti koskaan kiinnitä niihin kovin suurta huomiota. Harvemmin tulee seurattua edes mitään suomalaista telkkarisarjaa, leffoista puhumattakaan. Iina Kuustonen vaikuttaa kuitenki aikas pätevältä ja hyvältä suomalaisnäyttelijäksi, joten jos suomalaisista pitäs joku sanoa niin ehkä hänet sitten. Niin ja täytyy kyllä nostaa hattua Esko Koverolle ja Jarmo Koskelle siitä, että jaksavat vieläkin roikkua salkkareissa. :D Niillä kuitenki olis näyttelijänlahjoja varmasti muihinkin juttuihin.

Ja sit noista, keitä olen nähnyt. En nyt jaksa alkaa listata, kun ei tähän aikaan edes muisti toimi enää. Salkkareiden näyttelijöihin tulee törmättyä aika ahkeraan kun PK-seudulla asuu. Aikoinaan kun kävin Helsingin Lauttasaaressa tokotreeneissä Nannin kanssa, salkkareiden Isabellan näyttelijä tuli aika usein samaan bussiin keskustasta. Ulkomaalasista on tullut nähtyä Adam Lambert (jee nimmari), Tokio Hotel ja öö... niin ne nyt ainakin tälleen äkkiseltään kun alkaa miettiä. :D

Muokattu viimeksi: 24.02.12 00.30
Nanni kuittaa
24.02.2012 00.56

Suomalaisia julkkiksia on tullu bongattua kaduilla, mut ei ne mua oikeestaan hirveesti kiinnosta. Kylhän ne nyt saa pään pari kertaa kääntymään, mut ei sen kummempaa.

Mut ihanin asia ehkä ikinä olis, jos Supernaturalin kaarti tulis Suomeen ja pääsis niitä katsomaan. Aah, se ois ihan uskomatonta

24.02.2012 00.58
022537369_r
Tervajoki
Nella kirjoitti:

Suomalaisia julkkiksia on tullu bongattua kaduilla, mut ei ne mua oikeestaan hirveesti kiinnosta. Kylhän ne nyt saa pään pari kertaa kääntymään, mut ei sen kummempaa.

Mut ihanin asia ehkä ikinä olis, jos Supernaturalin kaarti tulis Suomeen ja pääsis niitä katsomaan. Aah, se ois ihan uskomatonta

If your dog doesn't like someone, you probably shouldn't either.
24.02.2012 09.03
022311782_r
Uusikaupunki
En oo kauheesti julkkiksia pongaillut...MUnamies/Riku Nieminen maatalousmessuilla-.....eipä oikeestaan muita :D ei kukaa tääl korvessa kulje.
"Kun piruja alkaa liikuskella kotipihoilla ja ties missä,maailmanloppu on lähellä.Näin kai se on."
25.02.2012 21.20
022699516_r

Mullakin on vähän noita fanituksia ollut ja mennyt, mutta bändeistä Linkin Park ja niiden porukka on ollut suuri fanituksen kohde kaverin kanssa joitakin vuosia. Foo Fighters ja Nirvanakin on jotensakin noin musiikin saralla.

Ja simmosia jenkkinäyttelijöitä voisin sanoa fanittavani jokseenki kun Joaquin Phoenix, Van Hansis, Jessica Alba.. Jo edesmenneistä Elisabeth Taylor, Heath Ledger, James Dean.

And you could have it all, my empire of dirt. I will let you down, I will make you hurt.
26.02.2012 01.14
022645124_r
Lohja

Mun lempinäyttelijät tulee yleensä TV-ohjelmista. Ehdoton lemppari on David Caruso (=CSI miami- Horatio Caine - Punapää!!!) ohjelmassa semmonen symppis kaikille:3

Hyvännäkösimmät, hmm;) Johnny Depp, Orlando Bloom, Emile Hirsch (<3), Jensen Ackles <3

» Just stand up and scream, the tainted clock is counting down
26.02.2012 06.23
000112439_r

Suomalaisia julkkiksia tmv. ei ole tullut pahemmin bongailtua, tai sitten kuljen laput silmillä ulkona. : D

Mutta eipä itseltä löydy ketään sellaista julkisuuden henkilöä, jota ihailen ylitse äyräiden.

29.02.2012 21.05
Tänään Antero Mertaranta käveli mua päin torilla ! :'D Voin sanoa että tuli kyllä vähäsen naurettua hänen juontamisilleen.
29.02.2012 21.17
022180900_r
Taivalkoski
Manu kirjoitti:
Kaverin isä kuskaa taksilla aina siis melkeempä joka viikko salkkareitten ismoo :___D kuulemma yhtä *köh* huvittava siviilissä kun salkkareissa :'> jota en kyllä ihmettele hetkeäkään !

Hienostippa rikkoo tää taksikuski vaitiolo velvollisuuttaan. :D

Elämä ilman malamuuttia on teeskentelyä.
29.02.2012 21.27
Töissä tavannut paljon julkkiksia mm. Ville Valon ja muun HIM yhtyeen poppoon, PMMP:n tytöt, Kaija Koon, lukuisia julkkiskokkeja ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään :D
Eläköön vahvahermoiset, tasapainoiset, leikkisät ,taistelusta nauttivat luokseen päästävät ja reippaat koirat
29.02.2012 21.47

Mulle on kävellyt vastaan lähinnä näyttelijöitä (Olkaa kateellisia asun mahtaisan Kontioniemen Hollywoodin kunnassa, ts. Karjalan Kunnailla :D ); Peter Franzen, Laura Birn, Janne Kinnunen.. Sitten hiihtäjiä, Kaisa Mäkäräinen käveli kaupassa vastaan ja Sami Jauhojärveltä&Aino-Kaisa Saariselta on nimmarit jostain ala-aste ajoilta, koska HEI, meillähän on myös Biathlon Stadion! Ja mitäs.. Perheenjäsen työnsä puolesta juttelee milloin kenenkin kanssa, esimerkiksi meidän uuden presidentin nyt viimemmäksi.

Ei mulle Suomalaiset nimet merkkaa oikeastaan juuri mitään, Jos Mikael Granlund kävelee kaupassa vastaan niin sitten se kävelee. Mutta oikeiii on mullakin heikkouteni, One Direction? Suomeen? Niall Horan? SUOMEEN? MILLOIN? Mutta en mä alennu mihinkään kirkumisiin tai nimmareiden pyytelyyn, ihmisiähän nekin on. En alennu olemaan massafani en missään tapauksessa en. :D Sanonkin aina etten ole fani, vaan tykkään niistä ja niiden biiseistä..

EDIT/

Huh, joskus olen miettinyt että miten raskasta se voikaan olla julkkis, sitä ei tällainen rauhassa elämäänsä elävä edes osaa kuvitella.. Joka paikassa kaikki tuijottaa, sulla on mahdollisesti turvamies/miehiä, elämään ilmestyy kummallisia kuvioita, edustahymyilejuttelenauravitsaileesiinny... Istu maskissa, keskusteluohjelmassa, radiostudiossa, keikalla, fanitapaamisissa, vakuuttele että kiinnostaa jotkut fanikirjeet ja että haluaisi jutella kaikille vaikkei oikeasti kiinnosta pätkääkään, lennä ulkomaille, paparazzit kyttää, aina jaat nimmareita, olet joka paikassa netissä ja lehdissa.. ja kuuntelet ihkutusta. Uhuhuh! Kaikki ajattelee tuntevasi sut vaikkei tunne, ja pitää olla todella tarkka ettei ote omaan elämään katoa ja ala mennä ihmeellistä alamäkeä ja muutu joksikin viina/huume/naisseikkailuja harrastavaksi lööppiotsikkokunkuksi. Suomen pikkuidolit nyt tuskin tähän pääsee koskaan, mutta nämä esim. brittien ja jenkkien maailmanluokan tähtykäiset.

Enpä osaani vaihtaisi.

Muokattu viimeksi: 29.02.12 21.54
http://careliaanit.blogspot.com ja http://dewilkaakat.blogspot.com
29.02.2012 22.13
***Manta kirjoitti:

Ei mulle Suomalaiset nimet merkkaa oikeastaan juuri mitään, Jos Mikael Granlund kävelee kaupassa vastaan niin sitten se kävelee. Mutta oikeiii on mullakin heikkouteni, One Direction? Suomeen? Niall Horan? SUOMEEN? MILLOIN?

Mä niiiin ootan et ne tulee Suomeen !!! Ja Niall :3 + Harry & Zayn. Mä kuuntelen 1D:tä tyyliin joka päivä väh. 1 biisin, tiiän niitten kaikki kappaleet ja parin osaan ulkoa. :'D

29.02.2012 22.18
Sawa kirjoitti:
***Manta kirjoitti:

Ei mulle Suomalaiset nimet merkkaa oikeastaan juuri mitään, Jos Mikael Granlund kävelee kaupassa vastaan niin sitten se kävelee. Mutta oikeiii on mullakin heikkouteni, One Direction? Suomeen? Niall Horan? SUOMEEN? MILLOIN?

Mä niiiin ootan et ne tulee Suomeen !!! Ja Niall :3 + Harry & Zayn. Mä kuuntelen 1D:tä tyyliin joka päivä väh. 1 biisin, tiiän niitten kaikki kappaleet ja parin osaan ulkoa. :'D

Mä olen aivan friikki siis siinä mielessä että olen katsonut suunnilleen kaikki YT videot aiheesta (Tourpäiväkirjat ja Kevin), osaan suunnilleen kaikki biisit ulkoa, mulla on niiden levy (Up All Night), juliste seinällä, taustakuvat kännykässä, kuuntelen niitä suunnilleen joka paikassa ja joo koneen työpöytä on ofc One Directionia. Mutta, minä en ole kirkuva fani joka ihkuttaa ja huutaa keikalla, nauran aina näille "Will you marry me?!"-kommenteille, tai näille että lähetetään Suomalainen fanikirja niille, tms. Ei toimi, ei todellakaan toimi. :D Joo ja siis Niall on ehdottomasti mun suosikki noista. Tästä on oikeasti mulle itselleni hyötyä ihan mielettömästi, heidän matikkabiisi kyllä pitää paikkaansa, matikka ei 1D:llä nouse, mutta jestas miten kaikki niiden kappaleiden suomentaminen ja noitten yt videoitten (+nettisivu surffailut) nostaa enkun älykkyysosamäärää! Oikeasti olen todella yllättynyt, pärjään nykyisin niin paljon paremmin. :)

Muokattu viimeksi: 29.02.12 22.22
http://careliaanit.blogspot.com ja http://dewilkaakat.blogspot.com
29.02.2012 22.26
Iha parasta jos Johnny Depp tulis Suomee :3
01.03.2012 18.55
022699516_r

Kun mä olin hotellissa työssäoppimassa siellä kävi entinen Iron Maidenin laulaja ja Pandora, noin niinku mm :--D Ja ei ollut kyse mistään isosta hotellista. Oikein pieni ja sievähkö, että sinänsä whoo! Tuli vaan tosta vaitiolovelvollisuudesta mieleen, varmana sillon mainitsin jollekin heh.

Sawa kirjoitti:
Tänään Antero Mertaranta käveli mua päin torilla ! :'D Voin sanoa että tuli kyllä vähäsen naurettua hänen juontamisilleen.

Ainahan siihen törmää Hartwall Areenalla >D

Muokattu viimeksi: 01.03.12 19.00
And you could have it all, my empire of dirt. I will let you down, I will make you hurt.
08.08.2012 12.28
022386894_r
Karstula
Mä ihailen Christina Aguileraa, Justin Bieberiä ja Liam Paynea
08.08.2012 12.40
022638377_r
Jyväskylä
Tuli naurettua kun näin salkkareitten Marian cittarissa, sanoin kaverille niin se sit vaan eiks sen pitäis olla koomassa?! :D
Muokattu viimeksi: 08.08.12 12.40
09.08.2012 09.43
022440713_r
Näin eilen Olli Lindholmin pyynikin kesäteatterissa :D
diamnodbichons.blogspot.com
23.08.2012 11.21
022692753_r
Nella kirjoitti:

Jensen <3
"You touch me in many, many ways.."
31.08.2012 21.18
021945225_r
Helsinki
***Manta kirjoitti:
Sawa kirjoitti:
***Manta kirjoitti:

Mä olen aivan friikki siis siinä mielessä että olen katsonut suunnilleen kaikki YT videot aiheesta (Tourpäiväkirjat ja Kevin), osaan suunnilleen kaikki biisit ulkoa, mulla on niiden levy (Up All Night), juliste seinällä, taustakuvat kännykässä, kuuntelen niitä suunnilleen joka paikassa ja joo koneen työpöytä on ofc One Directionia. Mutta, minä en ole kirkuva fani joka ihkuttaa ja huutaa keikalla, nauran aina näille "Will you marry me?!"-kommenteille, tai näille että lähetetään Suomalainen fanikirja niille, tms. Ei toimi, ei todellakaan toimi. :D Joo ja siis Niall on ehdottomasti mun suosikki noista. Tästä on oikeasti mulle itselleni hyötyä ihan mielettömästi, heidän matikkabiisi kyllä pitää paikkaansa, matikka ei 1D:llä nouse, mutta jestas miten kaikki niiden kappaleiden suomentaminen ja noitten yt videoitten (+nettisivu surffailut) nostaa enkun älykkyysosamäärää! Oikeasti olen todella yllättynyt, pärjään nykyisin niin paljon paremmin. :)

NIIMPÄÄÄ ::D Pojat vois oikeesti tulla jo suomeen vaikka uimalla ruottista ku siellä käyvät. mä kans tällänen "friikki", ku oon kattonu melkeen kaikki maholliset videot pojista (xfactor ahh, oisinpa sillo ollu jo fani :((().. +osaan kaikki niitten omat biisit ulkoo ja neki jotka ne on joskus esittäny..! Enkun kieli on kans kehittyny mulla paljon! eli jotain "hyötyykin" ollu. Ois vaan siistii nähä pojat ja varsinki styles ;)<3 JA ootan niitten uutta levyä innolla!<3

One Directionin lisäks fanitan myös Justimusfilmssiä. :D niitten ekalla hesan keikalla olin toukokuussa ja nyt uusinnalle 16.9! ;;) aaaaahhh can't waitt

If you can't convince them, confuse them. -Harry Styles
31.08.2012 21.55
020983798_r
Vantaa

AIkoinaan vietettiin yhteisiä karaoke iltoja muutaman SM-liiga pelaajan kanssa :D
Samoin pari NHL pelaajaa on perhetuttuja :)

Lätkäpiirit, lätkäpiirit :D

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti