Julkkikset - Sivu 5 (Yleinen keskustelu > Ajankohtaista)

01.09.2012 22.57
022297549_r
Espoo

Kesälomalla päädyttiin melkeen saunomaan Martina Aitolehden kanssa yhdessä venesatamassa, onneks kerittiin alta pois! :D

Muokattu viimeksi: 01.09.12 22.58
24.09.2012 06.23
022311914_r
Espoo
Nella kirjoitti:

Suomalaisia julkkiksia on tullu bongattua kaduilla, mut ei ne mua oikeestaan hirveesti kiinnosta. Kylhän ne nyt saa pään pari kertaa kääntymään, mut ei sen kummempaa.

Mut ihanin asia ehkä ikinä olis, jos Supernaturalin kaarti tulis Suomeen ja pääsis niitä katsomaan. Aah, se ois ihan uskomatonta

Scratch a dog and you'll find a permanent job.
02.04.2013 02.11

No, mun idolin tapaaminen ei ole kovin haastavaa kun asuu ihan tossa 30km päässä jossa tulee itekin hengattua aika paljon :D Jos vielä joskus törmään niin taatusti menen moikkaamaan.

02.04.2013 20.51
022102848_r
jyväskylä

moi oon nähnyt robinin=)

Muokattu viimeksi: 06.04.13 21.28
02.04.2013 21.03
022620408_r
Äänekoski

Mä en oo hirveesti ketään julkkiksia nähny, mutta voisin listata ne muutamat joita on tullu bongattua:

Matti Nykänen

Haloo Helsingin laulaja

Matkaoppaiden Anna- Kaisa (julkkis kai sekin? :D )

Mikki Kauste

On niitä kyllä muutama enemmänkin tullu nähtyä varmasti mutta ei nyt tule mieleen :D

+ Ne kenen keikoilla oon ollu

31.05.2013 20.58
022134649_r
Pudasjärvi
***Manta kirjoitti:
Sawa kirjoitti:
***Manta kirjoitti:

Ei mulle Suomalaiset nimet merkkaa oikeastaan juuri mitään, Jos Mikael Granlund kävelee kaupassa vastaan niin sitten se kävelee. Mutta oikeiii on mullakin heikkouteni, One Direction? Suomeen? Niall Horan? SUOMEEN? MILLOIN?

Mä niiiin ootan et ne tulee Suomeen !!! Ja Niall :3 + Harry & Zayn. Mä kuuntelen 1D:tä tyyliin joka päivä väh. 1 biisin, tiiän niitten kaikki kappaleet ja parin osaan ulkoa. :'D

Mä olen aivan friikki siis siinä mielessä että olen katsonut suunnilleen kaikki YT videot aiheesta (Tourpäiväkirjat ja Kevin), osaan suunnilleen kaikki biisit ulkoa, mulla on niiden levy (Up All Night), juliste seinällä, taustakuvat kännykässä, kuuntelen niitä suunnilleen joka paikassa ja joo koneen työpöytä on ofc One Directionia. Mutta, minä en ole kirkuva fani joka ihkuttaa ja huutaa keikalla, nauran aina näille "Will you marry me?!"-kommenteille, tai näille että lähetetään Suomalainen fanikirja niille, tms. Ei toimi, ei todellakaan toimi. :D Joo ja siis Niall on ehdottomasti mun suosikki noista. Tästä on oikeasti mulle itselleni hyötyä ihan mielettömästi, heidän matikkabiisi kyllä pitää paikkaansa, matikka ei 1D:llä nouse, mutta jestas miten kaikki niiden kappaleiden suomentaminen ja noitten yt videoitten (+nettisivu surffailut) nostaa enkun älykkyysosamäärää! Oikeasti olen todella yllättynyt, pärjään nykyisin niin paljon paremmin. :)

Aluksi ilmoitus: puhelimella -> en ala lyhentään tekstejä... Mutta kompsin melkein täysin Mantaa.. Jollakin tapaa jopa hävettää myöntää että olen osa sitä kirkuvaa teinilissumassaa joka ihquttaa, fanittaa, rakastaa directionia... -.- mutta ei, olen samalla kannalla enemmän kuin sinä: en ole kiljuva/itkevä/_hullu_ fani. tykkään pojista ja niiden lauluista.
Rinnassa sykkii sydän ikiroutainen..
26.06.2013 10.35
000114309_r

Ite pidän julkkiksta:

Zandro Santiago: Dead by Aprilin laulaja

Tony Kakko: Sonata Arctican laulaja

Alexi Laiho: Children Of Bodomin laulaja(kitara?)

01.07.2013 20.11
022703052_r
soul_fallen kirjoitti:

Ite pidän julkkiksta:

Tony Kakko: Sonata Arctican laulaja

Alexi Laiho: Children Of Bodomin laulaja(kitara?)

komeita miehii :D ja lauluääni viel kaupanpäälle ;3

"You touch me in many, many ways.."
01.07.2013 20.53
021304489_r
Lahti

Mä olen nähnyt:

Janne Ahosen (useasti, lahtelaisia)

Anna Abreun (lintsillä vekkulassa:D sillä oli vissii Panu mukana +toimittaja, joka ryssi veljeni päälle kaltevassa huoneessa:)

Jussi Lammen, Jaakko Saariluoman, Krisse Salmisen, Puntti Valtosen ja Jaana Saarisen Heinolan kesäteatterissa:D (kai luokitellaan, Jussi Lampi oli osassa kohtaa jopa pelkkä pyyheliina lanteilla ja pyyhe päässä)

Ben zyskovitsin (kai tajuatte sukunimen) Hietaniemen kirppiksellä myymässä tavaroitaan, yritti myydä vissii silitysrautaa meikälle. Kaksi kertaa nähty.

Tarja Halosen maaseutunäyttelyissä ja Mari Kiviniemen eduskunnassa

Todennäköisesti Haloo Helsingin laulajan

Wilson Kirvan (ent. juoksija, ehkä ette tiedä)

muoks. Piia Pantsun raveissa, samoin Riitta Väisäsen

Muokattu viimeksi: 01.07.13 20.54
Downton Abbey<3
01.07.2013 21.11

Täällä tuli se Isac Elliot mikälie yksi päivä vastaan. Hetki meni selvitellessä että kuka se on, kun mulle tultiin keuhkoamaan että se on tuolla. Oli paljon hirveämmän kuuloinen kuin radiossa :D

02.07.2013 08.08
022248218_r
Raasepori

Melkein kamppasin junassa Micheal Monroen ): Se oli aika julman näköinen ilmestys.

Ja olen keskustellut kahden kesken Mikko Sipolan kanssa. Wuhuu.

Had a bad dream
02.07.2013 08.27
022702590_r
Hyvinkää

Mä en vissiin oo nähny ketään suomalaista julkkista, mutta japanilaisia toki muutaman - nekin tosin keikoilla. :D 

Nähtynä siis,
Versailles (JPN) - Kamijo, Teru, Hizaki, Masashi, Yuki
D'espairsRay (JPN) - Hizumi, Zero, Tsukasa, Karyu
-OZ-, en muista nimiä
Alsdead, en muista nimiä (:D)
D - Asagi, Tsunehito, Ruiza, Hide-zou, Hiroki
Miyavi ja hänen rumpalinsa
LM.C - Maya & Aiji

Syksyllä listaan tulee myös the GazettE tyyppeineen. :P Huomaa, että liikun liian vähän ulkona - ja suomalaisilla (tai edes englantilaisilla!) keikoilla.

02.07.2013 09.00
000054972_r
Riesa kirjoitti:

Miyavi ja hänen rumpalinsa

Ok lemme die *-*

___

Suomalaisia julkkiksia oon tavannut aika paljon, mut mitä nyt ekana mieleen tulee niin 
Tarja Halonen, tullut juteltuakin pariin otteeseen
Lorenz Backman (Lore), Niina Backman (o.s. Herala) ja Wallu Valpio on perhetuttuja
Janne Ahonen on naapurissakin asunut
Ilkka Jääskeläinen veljineen joskus nakki ja kivi
Ja Putous-Karim tottakai! :D

Omia idoleita on tullut tavattua "vain" Bigbangin pojat T.O.P, GD, Taeyang, Daesung ja Seugri Lontoossa :3

31.07.2013 14.16

Ihailen Rihannaa. :-) Oon ihaillu häntä varmaan kaksi vuotta. :D

http://marlenenkanit.blogspot.fi/
31.07.2013 14.26
Nella kirjoitti:

Suomalaisia julkkiksia on tullu bongattua kaduilla, mut ei ne mua oikeestaan hirveesti kiinnosta. Kylhän ne nyt saa pään pari kertaa kääntymään, mut ei sen kummempaa.

Mut ihanin asia ehkä ikinä olis, jos Supernaturalin kaarti tulis Suomeen ja pääsis niitä katsomaan. Aah, se ois ihan uskomatonta

Jensen! <3 :3

31.07.2013 14.34

Raappana sekä hänen Dj heitti minut ja kaverin kotiin tangomarkkinoilta :D

31.07.2013 14.37

Mä oon näitä suomalaisia nähny jonkin verran :D Kaikk ei ees muistu mieeen.

Salkkareitten Liisa on bongattu, salkkareitten Lassen kanssa pälätettiinkin joku 10minuuttia :D. Jorma Uotisenkin kanssa tullu jutskailtua hetki. Sitten tää mikälie Sikke Sumari, juttelin sen kanssa hetken koirista. Haloo Helsingin koko poppoo tavattu. Tomi Metsäketo, Robin, Diandra ym. Elastinen, Tuomas Kauhanen, Uniikki, Iso H. Enempää en kyllä muista :D

/ Ainiin, Salkkereitten Jiri ja Peppikin tullu nähtyä.

// Hurtsin poppoo nähty.

Muokattu viimeksi: 05.01.14 21.47
05.01.2014 21.38
Dina kirjoitti:

Lätkäpiirit, lätkäpiirit :D

Niin tämä! Esim. Timo Jutila on perhetuttu.

05.01.2014 22.00
022518505_r
Vantaa

Ikimuistosimmat julkkis'kohtaamiset' on kyllä pari vuotta sitte SPn keikalla ku potkasin Davidia käteen vahingossa ja kun 2012 lontoossa seisoin liikennevaloissa Zayn Malikin vieressä enkä ees tajunnu :'D

Whatever comes our way, whatever battle is raging inside us, we always have a choice
17.01.2014 00.11
022672651_r
Häntälä

Oih ja voih, meiläkäisen "julkkiksiin" törmääminen on enemmänkin tanssipaikka/kiertue bändien tyyppejä :'DD Kuten näin Taikakuun, Neljänsuoran yms. tanssiorkesterien väkeä jota kukaan ei edes tunne xDD

Mut jos sit joulukuus (mikäli ei päivä vaihdu) pääsis näkee tota Hobitti -elokuvakaartia kun premiere -tapahtumaa kaveriporukassa mentäis kyylimään. Jos siellä näkis Martin Freemanin ja Benedict Cumberbatchin ja Lee Pacen niin olis elämän tarkoitus täyttyny!!!

mustantiikerinelamaa.blogspot.fi
11.08.2014 16.49

No itehän en oo nähny paljoon mitään kunnon julkimoita, joitain satunnaisia salkkari"tähtiä" tullut bongattua stadista. :)

12.08.2014 11.30
022512910_r
Kauhajoki

Aaah, Mäkki, Kube ja Pummiharmonia nähty <3

http://cavalierhajyt.blogspot.com/

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti