|
|
Kesälomalla päädyttiin melkeen saunomaan Martina Aitolehden kanssa yhdessä venesatamassa, onneks kerittiin alta pois! :D |
|
Muokattu viimeksi: 01.09.12 22.58 | |
Nella kirjoitti:
Suomalaisia julkkiksia on tullu bongattua kaduilla, mut ei ne mua oikeestaan hirveesti kiinnosta. Kylhän ne nyt saa pään pari kertaa kääntymään, mut ei sen kummempaa. Mut ihanin asia ehkä ikinä olis, jos Supernaturalin kaarti tulis Suomeen ja pääsis niitä katsomaan. Aah, se ois ihan uskomatonta |
|
Scratch a dog and you'll find a permanent job. | |
![]() |
No, mun idolin tapaaminen ei ole kovin haastavaa kun asuu ihan tossa 30km päässä jossa tulee itekin hengattua aika paljon :D Jos vielä joskus törmään niin taatusti menen moikkaamaan. |
moi oon nähnyt robinin=)
|
|
Muokattu viimeksi: 06.04.13 21.28 | |
Mä en oo hirveesti ketään julkkiksia nähny, mutta voisin listata ne muutamat joita on tullu bongattua: Matti Nykänen Haloo Helsingin laulaja Matkaoppaiden Anna- Kaisa (julkkis kai sekin? :D ) Mikki Kauste On niitä kyllä muutama enemmänkin tullu nähtyä varmasti mutta ei nyt tule mieleen :D + Ne kenen keikoilla oon ollu
|
|
|
|
***Manta kirjoitti:
Sawa kirjoitti:
***Manta kirjoitti:
Ei mulle Suomalaiset nimet merkkaa oikeastaan juuri mitään, Jos Mikael Granlund kävelee kaupassa vastaan niin sitten se kävelee. Mutta oikeiii on mullakin heikkouteni, One Direction? Suomeen? Niall Horan? SUOMEEN? MILLOIN? Mä niiiin ootan et ne tulee Suomeen !!! Ja Niall :3 + Harry & Zayn. Mä kuuntelen 1D:tä tyyliin joka päivä väh. 1 biisin, tiiän niitten kaikki kappaleet ja parin osaan ulkoa. :'D Mä olen aivan friikki siis siinä mielessä että olen katsonut suunnilleen kaikki YT videot aiheesta (Tourpäiväkirjat ja Kevin Aluksi ilmoitus: puhelimella -> en ala lyhentään tekstejä... Mutta kompsin melkein täysin Mantaa.. Jollakin tapaa jopa hävettää myöntää että olen osa sitä kirkuvaa teinilissumassaa joka ihquttaa, fanittaa, rakastaa directionia... -.- mutta ei, olen samalla kannalla enemmän kuin sinä: en ole kiljuva/itkevä/_hullu_ fani. tykkään pojista ja niiden lauluista. |
|
Rinnassa sykkii sydän ikiroutainen.. | |
Ite pidän julkkiksta: Zandro Santiago: Dead by Aprilin laulaja Tony Kakko: Sonata Arctican laulaja Alexi Laiho: Children Of Bodomin laulaja(kitara?)
|
|
soul_fallen kirjoitti:
Ite pidän julkkiksta: Tony Kakko: Sonata Arctican laulaja Alexi Laiho: Children Of Bodomin laulaja(kitara?)
komeita miehii :D ja lauluääni viel kaupanpäälle ;3 |
|
"You touch me in many, many ways.." | |
Mä olen nähnyt: Janne Ahosen (useasti, lahtelaisia) Anna Abreun (lintsillä vekkulassa:D sillä oli vissii Panu mukana +toimittaja, joka ryssi veljeni päälle kaltevassa huoneessa:) Jussi Lammen, Jaakko Saariluoman, Krisse Salmisen, Puntti Valtosen ja Jaana Saarisen Heinolan kesäteatterissa:D (kai luokitellaan, Jussi Lampi oli osassa kohtaa jopa pelkkä pyyheliina lanteilla ja pyyhe päässä) Ben zyskovitsin (kai tajuatte sukunimen) Hietaniemen kirppiksellä myymässä tavaroitaan, yritti myydä vissii silitysrautaa meikälle. Kaksi kertaa nähty. Tarja Halosen maaseutunäyttelyissä ja Mari Kiviniemen eduskunnassa Todennäköisesti Haloo Helsingin laulajan Wilson Kirvan (ent. juoksija, ehkä ette tiedä) muoks. Piia Pantsun raveissa, samoin Riitta Väisäsen
|
|
Muokattu viimeksi: 01.07.13 20.54 | |
Downton Abbey<3 | |
![]() |
Täällä tuli se Isac Elliot mikälie yksi päivä vastaan. Hetki meni selvitellessä että kuka se on, kun mulle tultiin keuhkoamaan että se on tuolla. Oli paljon hirveämmän kuuloinen kuin radiossa :D |
Melkein kamppasin junassa Micheal Monroen ): Se oli aika julman näköinen ilmestys. Ja olen keskustellut kahden kesken Mikko Sipolan kanssa. Wuhuu. |
|
Had a bad dream | |
Mä en vissiin oo nähny ketään suomalaista julkkista, mutta japanilaisia toki muutaman - nekin tosin keikoilla. :D
Nähtynä siis, Syksyllä listaan tulee myös the GazettE tyyppeineen. :P Huomaa, että liikun liian vähän ulkona - ja suomalaisilla (tai edes englantilaisilla!) keikoilla. |
|
Riesa kirjoitti:
Miyavi ja hänen rumpalinsa Ok lemme die *-* ___ Suomalaisia julkkiksia oon tavannut aika paljon, mut mitä nyt ekana mieleen tulee niin Tarja Halonen, tullut juteltuakin pariin otteeseen Lorenz Backman (Lore), Niina Backman (o.s. Herala) ja Wallu Valpio on perhetuttuja Janne Ahonen on naapurissakin asunut Ilkka Jääskeläinen veljineen joskus nakki ja kivi Ja Putous-Karim tottakai! :D Omia idoleita on tullut tavattua "vain" Bigbangin pojat T.O.P, GD, Taeyang, Daesung ja Seugri Lontoossa :3 |
|
![]() |
Ihailen Rihannaa. :-) Oon ihaillu häntä varmaan kaksi vuotta. :D |
http://marlenenkanit.blogspot.fi/ | |
![]() |
Nella kirjoitti:
Suomalaisia julkkiksia on tullu bongattua kaduilla, mut ei ne mua oikeestaan hirveesti kiinnosta. Kylhän ne nyt saa pään pari kertaa kääntymään, mut ei sen kummempaa.
Mut ihanin asia ehkä ikinä olis, jos Supernaturalin kaarti tulis Suomeen ja pääsis niitä katsomaan. Aah, se ois ihan uskomatonta
Jensen! <3 :3 |
![]() |
Raappana sekä hänen Dj heitti minut ja kaverin kotiin tangomarkkinoilta :D |
![]() |
Mä oon näitä suomalaisia nähny jonkin verran :D Kaikk ei ees muistu mieeen. Salkkareitten Liisa on bongattu, salkkareitten Lassen kanssa pälätettiinkin joku 10minuuttia :D. Jorma Uotisenkin kanssa tullu jutskailtua hetki. Sitten tää mikälie Sikke Sumari, juttelin sen kanssa hetken koirista. Haloo Helsingin koko poppoo tavattu. Tomi Metsäketo, Robin, Diandra ym. Elastinen, Tuomas Kauhanen, Uniikki, Iso H. Enempää en kyllä muista :D / Ainiin, Salkkereitten Jiri ja Peppikin tullu nähtyä. // Hurtsin poppoo nähty. |
Muokattu viimeksi: 05.01.14 21.47 | |
![]() |
Dina kirjoitti:
Lätkäpiirit, lätkäpiirit :D Niin tämä! Esim. Timo Jutila on perhetuttu. |
Ikimuistosimmat julkkis'kohtaamiset' on kyllä pari vuotta sitte SPn keikalla ku potkasin Davidia käteen vahingossa ja kun 2012 lontoossa seisoin liikennevaloissa Zayn Malikin vieressä enkä ees tajunnu :'D |
|
Whatever comes our way, whatever battle is raging inside us, we always have a choice | |
Oih ja voih, meiläkäisen "julkkiksiin" törmääminen on enemmänkin tanssipaikka/kiertue bändien tyyppejä :'DD Kuten näin Taikakuun, Neljänsuoran yms. tanssiorkesterien väkeä jota kukaan ei edes tunne xDD Mut jos sit joulukuus (mikäli ei päivä vaihdu) pääsis näkee tota Hobitti -elokuvakaartia kun premiere -tapahtumaa kaveriporukassa mentäis kyylimään. Jos siellä näkis Martin Freemanin ja Benedict Cumberbatchin ja Lee Pacen niin olis elämän tarkoitus täyttyny!!! |
|
mustantiikerinelamaa.blogspot.fi | |
![]() |
No itehän en oo nähny paljoon mitään kunnon julkimoita, joitain satunnaisia salkkari"tähtiä" tullut bongattua stadista. :) |
Aaah, Mäkki, Kube ja Pummiharmonia nähty <3 |
|
http://cavalierhajyt.blogspot.com/ |
Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille