Pelottava ope - Sivu 4 (Yleinen keskustelu > Ajankohtaista)

23.11.2011 21.20
Meillä oli ennen opettaja, joka katsoi mua kieroon. Ok, oli oikeudenmukainen ja näin, eikä näyttänyt muille oppilaille tai opettajille, mutta eleistä ja ilmeistä pystyi selkeästi päättelemään ettei se todellakaan pitänyt musta.
23.11.2011 21.20
021925220_r
Lahti
Meillä oli pelottava ope ylä-asteella. Hissan/yhteiskuntaopin opettaja huusi ja raivosi ihan estoitta, haukkui muutamia luokkalaisia, veti kauheita raivareita jos hänellä oli huono päivä. Otti selkeästi silmätikkuja ja piinasi heitä koko luokan edessä sekä provosoi. Eräänkin kokeen jälkeen huusi täyttä kurkkua eräälle tytölle joka oli saanut kokeesta 5, ja jätti hänet koulun jälkeen puhutteluun. Tyttö sitte tuli itkien luokasta ulos, ja myöhemmin kys. tyypin isä soitti opettajalle jonka jälkeen hän ei pahemmin enää piinannut tyttöä.
nomen est omen - Budoar Bravo
23.01.2012 10.55
Javi kirjoitti:
Meillä oli pelottava ope ylä-asteella. Hissan/yhteiskuntaopin opettaja huusi ja raivosi ihan estoitta, haukkui muutamia luokkalaisia, veti kauheita raivareita jos hänellä oli huono päivä. Otti selkeästi silmätikkuja ja piinasi heitä koko luokan edessä sekä provosoi. Eräänkin kokeen jälkeen huusi täyttä kurkkua eräälle tytölle joka oli saanut kokeesta 5, ja jätti hänet koulun jälkeen puhutteluun. Tyttö sitte tuli itkien luokasta ulos, ja myöhemmin kys. tyypin isä soitti opettajalle jonka jälkeen hän ei pahemmin enää piinannut tyttöä.

Oho o: ei se meille ollut yhtään tommonen, meille se oli aina semmoi iloi, rento ja heitti vaan läppää ja nauro, tosi harvoin se meille huus ja raivos, vaikka meinas hermot mennä. Sit se aina tsemppas ja yllytti yrittämään, jos ei jotain asiaa tiennyt. Meille se sano viimesinä päivinä jotain, et ollaa sen mielest paras luokka eikä se koskaa unoha meiän luokkaa ja et ollaa tärkeit sille tai jotain tommosta. :'D Meilläkin otti joskus silmätikkuja, mutta ei mitenkään pahasti.

Nykyään se on ollu kuulemma tosi veemäinen eikä kovin moni tykkää siitä enää.

26.02.2012 19.46
021450269_r
Muurame
Rölli kirjoitti:

ÖÖh jos se opettaja tuohon malliin ahdistaa, niin kipittäkääpäs rehtorin tai terkkarin tai vastaavan luo mainitsemaan asia. Opettaja ei saa ahdistella oppilaita.

Suosittelen aivan tosissani asiaan puuttumaan. Kertokaa muille aikuisilleasiasta niin eiköhän asiaan tule muutos...

Samaa suosittelen.

26.02.2012 19.49
022503841_r
No hmm. Meidän koulussa ei oo ketään pelottavaa opettajaa oikeestaan, tai ei ainakaan mun mielestä. Toki osa luokkakavereista keksii vaikka mitä noista opettajista, mut en jaksa uskoo niitä juttuja oikeestaan.
10.04.2012 17.54
022134649_r
Pudasjärvi
Jazzy kirjoitti:
meidän koulussa onkin pervo opettaja..enemmänkin kyllä naurattaa kuin pelottaa sen tekemiset..opettajan opettamasta aineesta saa 10 jos piirtää alastoman naisen/miehen :D

Olipa pakko ottaa tää!

Meillä koulussa samanlainen kuvisope. Ja muutenkin sanoo aina kaikenlaista tyhmää (kiltisti sanottuna) tyyliin minunki (hamsterin!) kuvasta sanonu: Onpa seksistinen kuva ja haluis aina ottaa tytöistä kuvia...

Olipa kerran yks tuttu kuulemani mukaan piirtäny alastoman naisen ja saanu 10 kuviksesta

Muoks.

sanotaanpa hänen myös joskus jäävän kotiin maanantaisin koska on krapulassa tms ja sanotaan häntä myös homoksi. Noista ei vain ole minulle ainakaan näytetty/saatu vedenpitäviä todisteita. 

Muokattu viimeksi: 10.04.12 18.08
Rinnassa sykkii sydän ikiroutainen..
10.04.2012 18.00

Kuvaamataidon opettaja on mm. opettanut piirtämään naisen rinnan, oman rintansa valokuvasta, jonka hänen veljensä oli opettanut. Ko. opettaja on myös lukinnut kaksi tyttöä varastoon heidän myöhästyttyään.
Uskonnonopettajaamme on vaikea kuvailla, se pitäisi nähdä itse. Hän ja hänen miehensä ovat alkoholiongelmasia (koulussa nyt ei juuri näy), mutta esmes. hänen miehensä erotettiin papin virasta alkoholiongelmansa vuoksi. On ollut siskoni luokanvalvoja, lähtivät kerran luokkaretkelle Helsinkiin Hiteaniemelle ja opettaja sammui rannalle, oppilaat soittivat taksin ja veivät hotellille.
Myös toinen kielten opettajamme on kerran muutamia vuosia sitten heittänyt erästä veljeni luokkalaista kirjalla päähän kun tämä valehteli.

Värikästä porukkaa sanoisin. Rehtoriamme voi kuvailla pervoksi.

Maailma ei ole minua vastaan, minä olen maailmaa vastaan
04.09.2012 19.35
022292668_r
Lempäälä

O.o mitä juttuja!

Pakko sanoa että mä olen varmaan todella onnekas koska itselläni on ollut vain aivan mahtavia opettajia :)

Ainoa vähän erikoinen tyyppi oli ylä-asteen talkkari, joka tarjos oppilaille tupakkaa ja meni seuraksi tupakalle. Oli kyllä todella pidetty ihminen, sellanen symppis (n.150 cm pitkä 50 v mies joka laahusteli ympäri koulua :D ), ja kun kunnalta loppu rahat niin heivas sen talkkarin jonnekkin :(

Älä ota kesäkissaa!
20.01.2013 21.04
000059052_r

Kamalaa tuollaiset ahdistelijat. Meillä on koulussa naisopettaja joka räyhää kovalla äänellä, kiroilee ja korottaa aina ääntään jos joku tekee jotain väärin. Hän on esim. kutsunut erästä oppilasta lutkaksi jne. Melkein erotettiin tästä mutta eipä sittenkään. Ihmisten tulisi herätä, ei se koulutus meinaa mitään jos käyttäytyy sääntöjen vastaisesti. Tulisi ottaa vakavasti nämä asiat eikä vaan päästää läpi sormien koska ei tilalle löydy opettajaa.

20.01.2013 21.20
022285445_r
Lappeenranta

Ei jessus, nykyään tulee kyllä vain naurettua kys. opettajalle, josta oli aloitusviestissä kyse :----DD Mielikuvituksellisia lapsia oltiin ja enpä nyt tiiä oliko se opettajakaan nyt niin ahdistava mitä testistä saattaa ymmärtää... Mutta pysyköön nyt tämä ketju pystyssä, niin saa muut sitten kertoa omia kokemuksiaan.
Ja tosiaan, kyseinen opettaja on nyt ties missä töissä, eikä olla häneen enää pahemmin törmäilty. :)

22.01.2013 17.28
022334834_r
Lappeenranta
Fiiu kirjoitti:

Ei jessus, nykyään tulee kyllä vain naurettua kys. opettajalle, josta oli aloitusviestissä kyse :----DD Mielikuvituksellisia lapsia oltiin ja enpä nyt tiiä oliko se opettajakaan nyt niin ahdistava mitä testistä saattaa ymmärtää... Mutta pysyköön nyt tämä ketju pystyssä, niin saa muut sitten kertoa omia kokemuksiaan.
Ja tosiaan, kyseinen opettaja on nyt ties missä töissä, eikä olla häneen enää pahemmin törmäilty. :)

Joo tosi on ! :D Muistellaan, mut aina nauraen, ollanpas oltu lapsellisia ! Tuntuu hirveeltä lukee toi vanha kommentti ! :--D
http://cuteblood.blogspot.com/
22.01.2013 17.36
022689899_r
Riihimäki

Meillä oli lukion puolella opettaja, jota meidän luokalta kukaan ei pelännyt, mutta nuoremmat olisivat varmasti pelänneet. Paiskoi tavaroita ympäri luokkaa, huusi ja raivosi aina sun muuta kivaa. Kerran hän kävi paiskaamassa mun pulpetin pois mun edestä, koska pidin käsiä pöydän alla ja katsoin kirjaa (opettaja luuli että pelasin kännykällä :D), eikä edes anteeksi pyytänyt kun ihan asiallisesti ilmoitin, että sen yhden kerran kun jaksoin keskittyä, piti tulla siihen riehumaan. Hän on myös muutamaan kertaan meinannut käydä käsiksi oppilaisiin ja tainnut joskus käydäkin(huhuja oon kuullut). Että sellainen opettaja...

Nykyään hän ei toimi enää opettajana, sai potkut kiitos meidän luokkalaisten tekemien valitusten :)

Mietin vaan, että miksi hän oli ylipäänsä joskus päättänyt opiskella opettajaksi, kun se opettaminen ei tainnut kiinnostaa pätkääkään ja nuorien kanssa toimeen tuleminen oli sitä, että alettiin karjua ja kiljua heti, jos joku ei osannut jotain...

Kaikilla on tyhmiä ajatuksia. Viisas vain kätkee ne.
28.01.2013 14.42

Itseänikin on alkanut hieman pelottaa eräs opettaja koulussani. Olen siis lukion ekalla ja matematiikanopettajani on suht nuori (alle 25v), ei mikään ihan kamalan näköinen ja yrittää olla kyllä tosi mukava ja kohtelias, haluaa auttaa tehtävissä ja on rauhallinen. Mutta se tapa, millä hän katsoo (juuri minua) on jotenkin hyvin häiritsevä ja kun aika hän ei pelkkiin silmiin katsele, vaan tuppaa katse tipahtamaan hieman alemmas (krh..) Hän on monesti yrittänyt saada minua matikan tukiopetukseen, mutta kertaakaan en ole sinne mennyt yksin. Tuo opettaja nimittäin antaa sellaisen vaikutelman, että voisi tehdä mitä vain, missä vain ja milloin vain.

Hän opettaa minulle myös fysiikkaa ja kerran eräällä tunnilla hän raapusti taululle jotakin kaavaa, lopetti yhtäkkiä raapustamisen ja kääntyi minua päin, tuijotti hetken ja sanoi: "moona, sulla on tänään hieno tuo hiuskoriste." (minulla oli siis sinä päivänä iso kultainen rusettipanta). Sen jälkeen hän kääntyi takaisin taulua päin ja jatkoi kirjoittamista. Sillä hetkellä enkä vieläkään tiedä, mitä pitäisi ajatella. Olen äidilleni kertonut siitä, mutta hän vain vitsailee, että taidan itsekin hieman pitää hänestä ja vihjailee pikkusiskolleni, että kohta pääsee Moona naimisiin.

Ei kiva.

15.02.2013 15.17
Meidän koulussa yksi ope, joka suuttuu kaikesta :/ 3lk kun olin niin meidän luokan kaapista löytyi puukko :O Opettaja oli muutenkin pelottava ja vähän epäilyttävä..
16.02.2013 17.27
000056670_r

hui kun näitä luki! hyvänenaika, onneks meillä on näihin verrattuna ihania opettajia, jokasessahan koulussa kuuluu olla pari *****aivoo, mutta nuo meni jo ihan överiks..

16.02.2013 18.04

^ Samat !

04.03.2013 08.14
000054005_r

onkss se ope mies vai nainen?? xd

04.03.2013 08.17
000054005_r

muru,kuulostaa tosi oudolt (hhrr...) ;/

30.03.2013 14.59
022545926_r
Rovaniemi
Jero kirjoitti:

Kamalaa tuollaiset ahdistelijat. Meillä on koulussa naisopettaja joka räyhää kovalla äänellä, kiroilee ja korottaa aina ääntään jos joku tekee jotain väärin. Hän on esim. kutsunut erästä oppilasta lutkaksi jne. Melkein erotettiin tästä mutta eipä sittenkään. Ihmisten tulisi herätä, ei se koulutus meinaa mitään jos käyttäytyy sääntöjen vastaisesti. Tulisi ottaa vakavasti nämä asiat eikä vaan päästää läpi sormien koska ei tilalle löydy opettajaa.

^näin toimi myös meidän vanha ope, joka opetti nelosella. Mutta kiitos kieron luokkamme kyseinen ihminen sai nopeasti häädön. Meillä on useita opettajia, jotka suuttuvat pikkuasioista ja viskovat kirjoilla yms. Kerran meillä oli sijainen, (mies) joka näytti pelottavalta, ja hän yritti päästä juttelemaan toisten oppilaiden kanssa ties mistä.. Ja kun joku nuorempi oppilas tuli kertomaan hänelle kun joku poika oli lyönyt häntä, hän vain sanoi että jaa, ja otti tätä perseestä kiinni.. (siis mies poikaa) Juostiin kaverin kanssa äkkiä pois. :D Ja tällähetkellä meillä on myös 2 koulun keittäjää, joita ei voi olla pelkäämättä.. Mies, joka on vähän kehitysvammainen, asuu veljensä kanssa, ja se veli on toisen koulun keittäjä. Kutsumme kaksosia Tiuhtiksi ja Viuhtiksi. :D Tiuhti, joka on meidän koulussamme, käy joka päivä oksentamassa koulun vessassa, joka on harmllisesti ihan meidän luokkamme vieressä. :P Sitte on vielä se naiskeittäjä, joka huutaa ja valittaa, jos ei syö tarpeeksi ! Ja jos ottaa yli 2 leipää, toisen hedelmän, ensimmäisen annoksen jälkiruokaa.. Ja juuri meidän luokka, erityisesti minä ja pari kaveria silmätikkuina. Ensin huudetaan jos on liian vähän ruokaa, ja sitten huudetan lisää ku ottaa vähän enemmän? :D Kuka sellaista ihmistä kestää.. Hänelle annoimme lempnimen Niuho-täti, ja se on oikein osuva!

They don't know about us <3
30.03.2013 15.04
022691238_r
Oulu
Elli kirjoitti:

hui kun näitä luki! hyvänenaika, onneks meillä on näihin verrattuna ihania opettajia, jokasessahan koulussa kuuluu olla pari *****aivoo, mutta nuo meni jo ihan överiks..

♛♡✯
04.04.2013 18.44
022585484_r

Englanninope + napapaita = traumat :'D

http://pienipinseri.blogspot.fi/
04.04.2013 18.47
Indy kirjoitti:

= poikien kuuma päiväuni
04.04.2013 18.49
022585484_r
Charmaine kirjoitti:
Indy kirjoitti:

= poikien kuuma päiväuni

No se oli kyl aika karmea näky... O.o
http://pienipinseri.blogspot.fi/
04.04.2013 19.07
000077799_r
Indy kirjoitti:

eiiii :DDD

31.07.2013 14.19

Hui, onneks en oo törmänny tollaseen opettajaan.. 

31.07.2013 14.27
022475735_r
Seinäjoki

Mulla oli mukava lv, tai siis väliaikainen lv. Tämä haukkui yhtä luokkaa kusipääksi ja eräällä ihmisellä oli pää oven välissä, niin tämä lv sitten pamautti täysiä oven kiinni. Tuon lvn olisi pitänyt olla huhtikuuhun asti (?), mutta lähti aikaisemmin, kun ei kestänyt meitä :D tai muitakaan luokkia. 

Mutta harmittaa kauheasti, kun tämä ei merkinnyt luvallisia poissaoloja luvallisiksi. Jouduin sen takia pieneen tarkkailuun, koska ajateltiin, että lintsaan.

http://kluppajengi.blogspot.fi/
19.09.2013 15.28
022692753_r

Onneks mulla oli suht koht mukavia opettajia, mitä nyt yläasteen luokanvalvoja tais olla rasisti :D

"You touch me in many, many ways.."
19.09.2013 20.33
022255729_r

Eniten mua opettajissa ketuttaa se, että suurin osa suosii toisia enemmän kuin toisia. Vaikka sitten tahattomasti, mutta kuitenkin. Yleisin kommentti tähän on ollut: "Tuskin, ei opettajat enää nykyään suosi. Susta nyt vaan tuntuu siltä." Lisäksi on tullut yläasteen pahinpina kapina-aikoina huomattua, että minä sain todella helposti negatiivisia merkintöjä Wilmaan kun pojat eivät saaneet juuri mistään. 

On näitä "pelottaviakin" opeja ollut. Eräs tämän hetkisistä opettajista tivaa myöhästyneiltä/edelliseltä tunnilta poissaolleilta koko luokan edessä syytä. Samalle opettajalle mainitsin, etten tule seuraavalle tunnille yo-kirjoituksen vuoksi. Vastuksena erittäin pitkä hiljaisuus ja ilmeestä päätellen ei pitänyt ajatuksesta, että menen mielummin yo-kirjoituksiin kuin hänen tunnilleen. Rupesi tietenkin utelemaan mitä kirjoitan yms. Mua ei kyllä kauheesti ylimäärästä kiinnosta (tiettyjen) opettajien kanssa jutella. 

04.11.2013 17.43

Mulla on semmonen matikan ope jonka puheesta ei saa selvää. Kuulostaa siltä ku sillä ois kuuma peruna suus:D Mä oon muutekki huono matikas niin mä joudun kestämään tollasta hirveää mandariinia 3 vuotta. Se ei osaa opettaakkaan kunnolla. Sit mun kuviksen ope on hirvee. Se rupes huutamaan meille ku puhuttiin tunnilla. Se karju ihan tulipunasena ja huus vaan et "turpa kiinni" Sit vielä köksän ope. Se vihaa meitä. Mulla oli vitosluokalla enkunopena naisista tykkäävä nainen:O Hyrr.. Se leikkaas kerran ittensä kaljuks. Hyi en haluuu puhuu siitä.

04.11.2013 17.46
Pilvi kirjoitti:

Sit mun kuviksen ope on hirvee. Se rupes huutamaan meille ku puhuttiin tunnilla. Se karju ihan tulipunasena ja huus vaan et "turpa kiinni" 

Meilläkin on ton tyyppinen kuviksen ope, jota me sanotaan kalkkunaks. :D Tai mun kaveri ja mä.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti