Pelottava ope - Sivu 5 (Yleinen keskustelu > Ajankohtaista)

04.11.2013 17.48

Hehheheh.. Me sanotaan sitä kuviksen opea Hirveks:D Ja matikan ope on Satsuma. Et kivoja lempinimiä meilläkin:)

04.11.2013 17.54
Pilvi kirjoitti:

Hehheheh.. Me sanotaan sitä kuviksen opea Hirveks:D Ja matikan ope on Satsuma. Et kivoja lempinimiä meilläkin:)

Onks se teidän kuviksen opettaja mies vai nainen? Meillä nainen. :D Se luulee aina olevansa niin hyvä opettamaan ja kertoo välillä tunnin miten tehdään kuutio. O.o
04.11.2013 18.27
Pilvi kirjoitti:

Mulla oli vitosluokalla enkunopena naisista tykkäävä nainen:O Hyrr.. Se leikkaas kerran ittensä kaljuks. Hyi en haluuu puhuu siitä.

Tartun, mut oliko tässä jotain muutakin kamalaa, kuin että leikkasi kaljuksi ja piti samasta sukupuolesta? :D 
04.11.2013 18.32
022710518_r
Hki
Pilvi kirjoitti:

Mulla oli vitosluokalla enkunopena naisista tykkäävä nainen:O Hyrr.. Se leikkaas kerran ittensä kaljuks. Hyi en haluuu puhuu siitä.

apua, eikai se oikeasti ollut LESBO sehän on tarttuvaaa? ja vielä kaljuksi? APUA.
Ancilla face mea laganum!
04.11.2013 19.25

Meidän kuviksen opettaja, hänkin nainen, näyttelee kovin usein kuvia alastomista ihmisistä ja usein katsotaankin jotain dokumenttia, jossa kerrotaan ihmisen anatomiasta. Kerran hän tuli luokseni tehdessäni jotain työtä ja näytti kuvaa, jossa näkyi miehellä kaikki sukupuolielimet. Sitten hän tokaisi: "Minusta tämä on hyvin eroottista ja kaunista. Eikö sinustakin?" :')

Juujuu, ihmisen anatomia jne. on täysin luonnollinen asia, mutta hänen kuvailemanaan ja kertomanaan se kuulostaa lähinnä erittäin inhottavalta.

04.11.2013 19.58
022691238_r
Oulu
Lotta kirjoitti:
Pilvi kirjoitti:

apua, eikai se oikeasti ollut LESBO sehän on tarttuvaaa? ja vielä kaljuksi? APUA.

♛♡✯
05.11.2013 13.53
022554679_r
Karstula

Mun enkunope on tosi mukava,se puhuu kaikki rauhallisesti ja ei oo ikinä karjassu meille tms. se on ehkä koulun parhaimmista opettajista.

ai mangusti, joo on mulla!
05.11.2013 17.06

Joo on se kuviksen ope nainen. Kerran mun yks kaveri sano et se ei enää oo niin hyvä piirtäjä ku ennen. Niin se ope sano et piirtämisen taito ei koskaan katoa. Kyllähän se voi kadota! Jos et ois piirtäny 10 vuoteen niin hetikö sä rupeaisit tekemään täydellisiä teoksia?! Oli se enkun ope ihan mukava, mut se ahdistelikin joskus. Mulla oli kerran joku koe jossa piti puhua. Ja me mentiin yksitellen sinne huoneeseen. Sit mä vaan sanoin sille opelle et mä en osaa yhtään mitään. Niin se vaan otti mun olkapäistä kiinni ja rupes hieromaan niitä. Ja sano vaan et rentoudu. Hyi yäk! Mut siitä on jo jotain 3 vuotta.

05.11.2013 17.09

No meidän kuviksen ope on jotenki vaan nii hassu ku se heiluttelee sen käsiä kun se selittää sen juttuja niin tohkeissaan. :D Odotan jo huomista, sillä meillä on huomenna kaks tuntia kuvista. Saa taas kuunnella tunnin ennen kuin saa alottaa tekemään. No oikeestaan se on iha hyvä juttu, koska en tykkää yhtään kuviksesta.

05.11.2013 18.32
000110089_r

Yks ope sanoo meillä että " peukalo ylös " mut kukaa ei yleensä nosta. Jos meteli yltyy liian lujaksi, ope sanoo aina" ja peukku ylös". nauretaan aina välkillä ku ei keksi niiku mitää muuta nolompaa kun sen :D

05.11.2013 18.52

Mitä se "peukalo ylös" tarkottaa oikein? :D

05.11.2013 19.11

Eiiiih... Torstaina vaihtuu taas lukujärjestys! Ja mulla alkaa historia, fysiikka ja ruotsi. Hyi! Ja ku joskus kesällä se hissan ope kuoli niin nyt meille pitää mun äikän ope. Se on kans yks piipittäjä. Meidän piti kerran esitellä joku kirja ja sit mun kaverilta tippu sen muistilappu lattialle esityksen aikana. Niin lopuks se opettaja vaan sano et ei tarvi tehä suurta numeroa ku lappu putoaa lattialle. Se selitti kaikkee et olipas hyvä ku se tippu ku se anto meille hyvää esimerkkiä. Se jankkas tota 5 minuuttia. Huoh... Ja sit ku joku joskus sanoo tunnilla sananki niin se on heti et oottepas te tänään rauhattomia. Jeee! Onneks torstaina meen tettiin.

05.11.2013 19.26
022633544_r
Helsinki

^Onpas kurittomia kakaroita nykyään kouluissa. Ihan käsittämätöntä että opettajan muka pitäisi omalla tunnillaan pyytää puheenvuoroa. Tuohon auttaisi varmaan opettajan tekemä istumajärjestys jossa nämä kälättäjät eivät istuisi lähellä toisiaan.

EDIT Pate poisti tuosta edellisen viestin johon tämä minun viittasi. Ei siis ollut tarkoitettu suunnatuksi Pilville.

Muokattu viimeksi: 05.11.13 23.07
http://merkilliset.blogspot.com/
05.11.2013 19.29

No meillä kuviksen opettaja just vaihto meidän paikkoja ku me pölistään niin paljon. Se on oma vika jos haluaa saada käytöksestä jonku 7. Ja mä varmaan saan. Toivottavasti en:) 

05.11.2013 21.42
022683020_r

Alkaa mennä aika OT:ksi tää keskustelu...

http://kanimaisia.blogspot.fi/
05.11.2013 23.10
022633544_r
Helsinki

Jos kuviksessa töitä tehdessä höpöttelee niin se tuskin paljon haittaa ellei jutut häiritse muita oppilaita. Opetuksen päälle ei tietenkään saa puhua, se on epäkohteliasta opettajaa ja niitä oppilaita kohtaan jotka ovat siellä tekemässä työtään eli oppimassa.

http://merkilliset.blogspot.com/
09.04.2014 17.21

Meidän koulussa ei sinäänsä ole mitään huonoja opettajia, mutta ammattitaidottomia kyllä piisaa. Yksi miesopettaa fysiikkaa, kemiaa, matematiikkaa ja ATK:ta (onneksi opettaa minulle vain sitä ATK:ta), on aivan välinpitämätön siitä oppiiko oppilas vai ei. Hänelta yksinkertaisesti puuttuu ammattitaito ja mielenkiinto opetukseen.

Toinen ammattitaidoton opettaja on minun luokanvalvojani (nainen), joka opettaa äidinkieltä myös minulle. Hänen tunneillaan ei opi juurikaan mitään, sillä joka tunti aihe vaihtuu... Toisena päivänä käydään olevinaan kalevalaa läpi ja toisena taas kerrataan aikamuotoja, ja sitten kokeessa kyselee aivan utopistisia kysymyksiä, joita ei olla edes opetettu. koealueetkin määrätään tyyliin tällä tavalla "Lukekaa s. 129-131, 160-162, 190-198, 200-2010." eli todella katkonaisilta alueilta määrää alueen. Olisi kiva, jos edes välillä oppisi ihan oikeasti jotakin hyödyllistä hänen tunneillaan.

Kolmas ihanista ammattitaidottomistamme on uusi fysiikan opettajamme. Hän on nuori, varmaankin juuri valmistunut, nainen, jolta todellakin puuttuu vielä opettamisen taito. Ymmärrän kyllä hyvin, että hän on vielä kokematon, mutta välillä ihan oikeasti mietin, onko rehtorillamme yhtään älyä korvien välissä, sillä hän palkkasi aivan kokemattoman nuoren naisen, vaikka kokeneempiakin olisi ollut tarjolla... Hänen näkökantansa voi tietenkin olla se, että nuoria täytyy työllistää, kun nuoria on niin paljon vailla työpaikkaa yms, mutta minusta olisi tärkeämpää, että oppilaat oppisivat ja viihtyisivät koulussa.

Build a dream and the dream will build you.
09.04.2014 18.32

No mä oon aina ollu huono matikas :/ Mutta kun kutoselta pois pääsin niin päättötodistuksessa oli matikka 8 :D Nyt kun on opettaja vaihtunu niin matikan numero laski 5 :o Se opettaja on niin huono!!! Meidän luokalla on vain yksi jolla on oikeasti ongelmia matikas. Nyt meidän luokalla 9 joutuu käymään erityisopettajalla :/ Ja meitä on 17 oppilasta yhteensä. 

Tämä opettaja ei osaa opettaa ollenkaan! Se vaan kirjottaa esimerkkejä taululle eikä selosta niitä :( Mä en oo tajunnu mitään sen opetuksista ja joudun itse opettelemaan nämä tehtävät. Mua se ei oo kertaakaan laittanu sille erityisopettajalle, vaikka olen itse häneltä pyytänytkin :( Ja joka ikinen tunti mä oon käsittäny tehtävät väärin. Se kiertelee kyllä luokassa, muttei koskaan kato et onko tehtävät oikein. Kyllä se niiltä "matikkaneroilta" tarkistaa ne tehtävät. Ja kaiken kukkuraks sen opettajan puheesta ei saa selvää!!! Sen ääni kuulostaa siltä ku sen suus ois kuuma peruna :D 

Serkkunikaan ei enää jaksa tätä opettajaa ja on mennyt tästä valittamaan kuraattorille :/ Mutta rinnakkaisluokallani on kyllä etevä ja hyvä opettaja. Siellä on vanha kaverini jonka matikan numero nousi vitosesta ysiin :o 

Mutta jotenkin olen matikassa pärjännyt kun rinnakaisluokalta oleva kaverini opetti minulle kerran tätä matikkaa :) Ja paljon paremmin kuin tämä rasittava opettajani :|

09.04.2014 19.50
021777517_r
Himanka

^Oletko kokeillut pyytää opettajalta apua tehtäviin, jos ne tuottavat ongelmaa? Myös voit pyytää toistamaan ja sanoa, että et kuullut tai voitko selittää vielä kerran. Mun mielipide on, että jos ei ymmärrä/selittää huonosti, pyydä toistamaan tai tulemaan luoksesi auttamaan alkuun. Huomioi myös se, että yläasteen matikka on kuitenkin vaikeampaa, kuin ala-asteen. 

"And all the best women are married. All the handsome men are gay." -Robbie Williams
10.04.2014 19.32
022673623_r
Muumilaakso
Bella kirjoitti:
Lotta kirjoitti:
Pilvi kirjoitti:

Hah, mullaki on ollu lesbo enkunopettaja ala-asteella ja ylä-asteella oli lesbo ruotsin ope.. Ihmisiä neki on :DD

Normal people have no idea how beautiful the darkness is.
02.10.2014 20.15
Lotta kirjoitti:
Pilvi kirjoitti:

Sait varmaan elämäsi pahimmat traumat, hyrrrrrrrrrrrr.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti