Kaksi eri käyttäjätunnusta yhdellä ihmisellä - Sivu 4 (Yleinen keskustelu > Petsie)

04.03.2010 22.35
Mulla Nanni on oma, omissa nimissä yms. mutta Fiilis sijoituksessa :) Sijoituskoirat/osaomistuskoirat ja muu eläimet siis sallittuja säännöissä.
Nanni kuittaa
10.03.2010 10.41

Nää jutut on sellasia veteen piirrettyjä viivoja....olenko mä neljän koiran "mummona" syyllistynyt väärinkäytöksiin koska neljä näistä kuudesta koirasta ei ole mun nimissäni?

Mä itse katson asian niin että olen senverran läheinen kaikille näille koirille että ne ovat tavallaan osaksi myös mun koiriani. Ja jos koskaan tulis tilanne että jostain näistä neljästä koirasta pitäis virallisen omistajan luopua, niin koira olis taatusti meillä asumassa sen jälkeen.

Sijoituskoirathan on tavallaan kahden eri henkilön omaisuutta...mikä estää jompaakumpaa laittamasta koiraa tänne esiin, mutta olis hyvä jos asia olis selvillä profiilissa. Kahta kertaa ei kuitenkaan sama eläin voi olla näillä sivuilla, joten pitää sopia kumpi omistajista laittaa eläimen esiin.

Tosin täytyy myöntää että ei mullakaan kaikkien koirien profiilissan nyt näy sitä että kaikki eivät ole mun nimissäni, aikaisemmin niin luki mutta koska välillä tyhjensin kaikki tiedot kun päätin poistua palstalta niin tiedot on vaan jääneet laittamatta kun päätin lopulta kuitenkin pysyä palstalla.

Pitäis päivittää - ja pitäis päivittää myös kuvia koska uusimmat kuvatkin on viime kesältä. Minttukin on vasta pentu kuvissa vaikka se nyt on jo iso komea tolleri

Pitäs ja pitäs kunhan ehtis...

10.03.2010 10.56
Hei saataisiinko petsieen yhteisomistus-ominaisuus? siis että sama eläin voisi näkyä kahdella tunnuksella. Itsellä olisi yksi lemmikki yhteisomistuksessa nimittäin.
10.03.2010 11.03
020834445_r
Lissu kirjoitti:
Hei saataisiinko petsieen yhteisomistus-ominaisuus? siis että sama eläin voisi näkyä kahdella tunnuksella. Itsellä olisi yksi lemmikki yhteisomistuksessa nimittäin.

Laita ehdotuksesi ylläpidolle, täältä ne ei varmaan sun toivetta bongaa. :)

Tänään ymmärrän enemmän kuin eilen, lupaavaa huomisen kannalta.
11.03.2010 18.08
Oon laittanut sinne palautetta.
27.01.2013 19.46

mullaki on yks vanha käyttäjä (viimeks 2010 käyty siel), en muista salasanaa ja sähköposti vaihtunu. tein uuen! en oo kyl tähän mennessä kuolleita lemmikeitä tähä lisänny. 

28.02.2015 12.55
Ruuffus kirjoitti:
Eivät niin, tutustukaas lapset niihin SÄÄNTÖIHIN ennenkun tunnusta alatte väkertään.

Vaikka onkin vanha keskustelu niin pakko puuttua tähän....Miksi "lapset" pitää leimata sääntöjen rikkojiksi? Suoraan sanottuna ärsyttää että AINA nuoret ovat niitä jotka täällä pilaavat kaiken. Niikuin täällä ei aikuisetkin rikkoisi sääntöjä. Sitä paitsi mitä olen seurannut niin juurikin aikuiset ovat täällä ne jotka pilaavat tätä yhteishenkeä ja ovat morkaamassa toisiaan sekä nuoria. Ja kyllä, olen 15.v eli lapsi ei tarvitse tarkistaa profiilista. Ei mulla muuta, kiitos.
05.04.2015 13.19
Ruuffus kirjoitti:
henririeman
Aikido kirjoitti:
tutustupas lapsi sääntöihin ennenkuin alat turhia aiheita väkertää!

Mikä viestin pointti oli? :D

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti