Lapset (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

20.03.2010 13.57
Onko sinulla lapsia ? aijotko tulevaisuudessa hankkia lisää ? yms :) Keskustelua lapsista! Itse olen 2 pienen lapsen äiti ja enkä hanki lisää.
20.03.2010 14.02

Löytyy yksi prinsessa :) Ja ehkä tulevaisuudessa tulee lisää, kuka tietää ? :D Lapset on ihania, mutta odotan innolla kun neitistä tulee murkku. Toivottavasti en menetä hermoja (olen ennenkin menettänyt teinien kanssa) =) Tyttöni on siis Amanda ja ikää löytyy 5 vuotta.

20.03.2010 14.06
020558162_r
Nummela

Ei ole lapsia (noh itellä kyl ikääki vasta 18v), mutta toivoisin et ekan lapseni saisin enneku 25v täytän :D ja yleisesti ottaen olisi ihanaa saada n. 2-4 lasta.

Lapset on vaan niin ihanan kamalia ja kamalan ihania <3

Täl hetkel opiskelen lähihoitajaksi ja päiväkotiharjoittelu meneillään, toive ois ammattikin lapsiin liittyen saada :)

20.03.2010 14.14
Ja tällähetkelläkin on vauvakuume Mutta isäntä ei innostu ajatukselle, että lapsia tulisi lisää. Isännällä ei ole omaa lasta, vaan on Amandan isäpuoli. Toivottavasti sen mieli muuttuu, ainakin 30 vuoden ikää :)
Muokattu viimeksi: 20.03.10 14.14
20.03.2010 14.24
Vauvakuume silloin tällöin. Olen lähihoitaja erikoistunut lapsiin ja nuoriin ja työskentelen sijaisena kahdessa päiväkodissa.. Lapset ovat kyllä aivan ihania, niiden elämänkatsomus ja hassut loogiset selitykset ovat niin kiehtovia! : ) Tahtoisin lapsia ennen kuin täytän 30.. kunhan vaan sopiva elämäntilanne ja rakastava, ihana, uskollinen mies.
20.03.2010 15.16
020269032_r
Vantaa
Tässä yksi kahden lapsen äiti ilmoittautuu mukaan joukkoon. Lisää lapsia ei tule. vain eläinvauvoja mun elämään tulevaisuudessa kiitos.
20.03.2010 15.34
021877384_r
Muurame

Ei ole lapsia, olen 15 v :D

Mutta siis en kyllä itselleni lapsia halua. Pienet lapset saa sapen kiehumaan, inhoan kun melkein kaikki tuntemani lapset vaan itkee ja huutaa ja väittää vastaan. Itsekin olen ollut semmonen joskus, mutta nyt olen ainakin sitä mieltä etten lapsia halua. Mielihän voi toki vielä muuttua, mutta haluan elää kunnon nuoruuden ilman että olen sidoksissa mihinkään. Tai no ehkä puolisoon voisin olla sidoksissa mut kuitenkin.

20.03.2010 16.01
Rölli tuolla jo ton ''toivoisin et ekan lapseni saisin enneku 25v täytän'' heitti ja samaan kyllä haluaisin tähdätä Riippuen toki elämäntilanteista ym, jos vaan on mahollista. 17 vuotta nyt ikää ja kyllä mä jossain vaiheessa lapsen haluan. Ja nimenomaan ainoastaan yhden (kaks se ehdoton maksimi..).
Toisaalta paha mennä etukäteen arpomaan, kun ei ikinä tiedä mitä tulevaisuus tuo, mutta saahan sitä haaveilla.
20.03.2010 16.47
Yksi lapsi on ja tytöllä ikää kohta puoliin 21 vuotta.Ikinä ei lisää lapsia tule,riittää isännän poika ja siinäki on aivan liikaa suurimman osan aikaa
20.03.2010 21.42
019954724_r
mä tiesin varmaan kymmenen vuotiaana etten tule koskaan hankkimaan lapsia, eikä tosiaan ole nyt 14-15 vuotiaanakaan, edelleen tuntuu ettei koskaan tulekaan. Onhan ne ihan söpöjä siihen 2-3 vuoden ikään, mutta siinä vaiheessa musta olis tullu jo hermoraunio :)
http://tuiskun.blogspot.com
20.03.2010 23.05

Mä rakastan lapsia <3
Oon usein lapsenvahtina, tosin vaan niille prinsessoita ja pinkkiä rakastaville.
Mulla lähtee nimittäin järki poikien kanssa, jotka päästelee kaikesta tekemisestaan äänitehosteita :D

voi olla että joskus parikymppisenä haluisin lapsen =) kakoset ois kyl ihan huippu!

20.03.2010 23.13
022267832_r
Joensuu
Rölli kirjoitti:

...mutta toivoisin et ekan lapseni saisin enneku 25v täytän :D ja yleisesti ottaen olisi ihanaa saada n. 2-4 lasta.

Lapset on vaan niin ihanan kamalia ja kamalan ihania <3

...toive ois ammattikin lapsiin liittyen saada :)

Näinpä :)

Kun ihminen on säröllä, valo pääsee paremmin sisään.
20.03.2010 23.18
020184889_r

Lapset. Joskus liian ihania, joskus liian rasittavia. Suurimmaksi osaksi liian ihania. Voi että kuinka suloista on se, kun lapsi kyselee aina "Mikä tuo on?" :D Itsellä ei vielä _moneen_ vuoteen tule lapsia olemaan, mutta toiveissa ainakin yksi lapsi on.

20.03.2010 23.24
020129132_r
Lahti

Meillä on 4 lasta.

Mä en miellelläni puhuis hankkimisesta. Lapsia tulee jos on tullakseen. Meillä on takana 2 keskenmenoa ja yksi poika kuoli heti synnyttyään. Ja nuorin saatiin ehkäisystä huolimatta :) Joten lapsia saadaan, ei hankita.

Suunnitelmissa ei ole lisää lapsia, mutta koskaan ei kannata sanoa ei koskaan.

BTW hoidettavat lapset (ennen omia lapsia) voi olla ihania tai kamalia :D Mutta omat lapset on täysin jotain ihan muuta. Ei niihin suhtaudu mitenkään samalla tavalla.

20.03.2010 23.25
022546006_r
Tampere

Ite oon aina jotenki ajatellu et mä en koskaan hanki lapsia, ne ei vaan innosta mitenkään. Toki mieli voi muuttua iän myötä, mutta epäilen.

Toki haluaisin olla joskus täti, mut ei omia lapsia :)

20.03.2010 23.31

En tiiä onko tää kaikista paras topic tulla sanomaan, että en juurikaan lapsista pidä. No sanon kuitenkin. Siskoillani on yhteensä 6 lasta ja olen saanutkin tässä viimeisen viiden vuoden aikana ihan kunnolla siedätyshoitoa.. Mutta omalle kohalle tuntuu hyvin, hyvin etäiseltä ja vieraalta ajatukselta. Se vastuu on aivan järjetön ja kaiken lisäks hirmu pitkäkestoinen. Lapset vois olla vähän kun koiria, kehittyä samaan tahtiin että semmosena 2-vuotiaana olis täysikasvuisia ja osaisivat huolehtia itestään jollain tasolla ja sellasta.. Ne vois muutenkin olla kuin miellyttämisenhaluisia koiria. Ehkä sitten voisin haluta lapsen.

Tosin miulla on kyllä maailman ihanimmat kummilapset, siskojen lapsia. Toista näen viikottain ja aivan huippukiva ihana lapsi. Oli sanonut, että olen sen paras kaveri, 2-vuotias. Jotenkin tosi huippua kuulla se. Ihanaa olla jonkun suosiossa!

20.03.2010 23.36
020129132_r
Lahti
Eppu kirjoitti:

En tiiä onko tää kaikista paras topic tulla sanomaan, että en juurikaan lapsista pidä. No sanon kuitenkin. Siskoillani on yhteensä 6 lasta ja olen saanutkin tässä viimeisen viiden vuoden aikana ihan kunnolla siedätyshoitoa.. Mutta omalle kohalle tuntuu hyvin, hyvin etäiseltä ja vieraalta ajatukselta. Se vastuu on aivan järjetön ja kaiken lisäks hirmu pitkäkestoinen. Lapset vois olla vähän kun koiria, kehittyä samaan tahtiin että semmosena 2-vuotiaana olis täysikasvuisia ja osaisivat huolehtia itestään jollain tasolla ja sellasta.. Ne vois muutenkin olla kuin miellyttämisenhaluisia koiria. Ehkä sitten voisin haluta lapsen.

Tosin miulla on kyllä maailman ihanimmat kummilapset, siskojen lapsia. Toista näen viikottain ja aivan huippukiva ihana lapsi. Oli sanonut, että olen sen paras kaveri, 2-vuotias. Jotenkin tosi huippua kuulla se. Ihanaa olla jonkun suosiossa!

Mun sisko ei ole ainakaan sanonut, ettei pidä lapsista, mutta on tehnyt hyvin selväksi että omia ei halua. Pitää kyllä meidän lapsista.

Jostain syystä mulle vaan tulee näistä kommenteista mieleen, että tyhmää haluta lapsia. Mun siskokin joskus toitottaa, että liikaa ihmisiä, ei lisää lapsia tänne jne.

Ihan kuin tekis väärin jos saa lapsia :(

20.03.2010 23.37
022267832_r
Joensuu

Ihanaa olla jonkun suosiossa!

Aivan! Mulla on lapissa serkkuni 5-vuotias tyttö ja en ihanampaa lasta ole ikinä nähnyt. :) Nähdään harvoin, aina silloin kun käydään lomilla lapissa ja on mukavaa kun tietää että ainakin yksi siellä odottaa innoissaan mun näkemistä ja hyppää sitten syliin ja kertoo miten ikävä on ollut. <3

Kun ihminen on säröllä, valo pääsee paremmin sisään.
20.03.2010 23.41
022248835_r
Nousiainen

ei _______ikinä________ mulle lapsia kiitos : D

se vastuu, yyy, niihi menee rahaa, yyy, wefjikhjsdkfh hyihihiy ja lisäks ne on ketuttavii ja ne vaa huutaa, ja ei ikinä hyi D:

nyt saan turpaa >8 D

dogs obsess about you as much as you obsess about them
20.03.2010 23.43
020480780_r
Uusikaupunki
vihaan lapsii.
20.03.2010 23.44

Siskoni on lapsen saamassa tässä kuukauden sisään (ainakin kaikkien laskelmien mukaan). Pääseepähän lähemmin tutustumaan vauvaan ja sellaisen hoitoon. Olisin sen jälkeen täti.

Itselleni en ole lapsia suunnitellut, eikä miehellänikään kova hinku sen suhteen ole. Nelijalkaiset riittävät vallan hyvin meidän elämäämme.

Tosin, en kaikkia lapsia inhoa, joidenkin kanssa viihdyn oikein hyvin, ovat oikein sydäntenvaltaajia. Ja lähinnä häiritsee se, miten aikuiset lapsensa kasvattavat, suurin osa lapsistakin olisi aivan ihastuttavia, jos vain olisivat hyvin kasvatettuja.

Silloin voisin harkita lapsia tähän perheeseen uudestaan, jos näkisin tarpeeksi monta nätisti käyttäytyvää lasta, jotka eivät mm. kiroile. Sillä en halua lastani sellaiseen maailmaan, missä ei voi taata turvallista ympäristöä.

20.03.2010 23.55
Mä oon viiden lapsen täti :) Nuorin on tällähetkellä 2v ja vanhin 10v näitten lisäks on sit yks 8v (tänään täytti ;) ), yks 7v ja yks 6v ja kaikki on kyllä yhtä ihania! :) kolme poikaa ja kaks tyttöä. tämän nuorimman pikku prinssin (syli)kummitädiks pääsin ku olin kerenny käymään riparin ja oon kyllä iloinen! oon saanu hoitaa noita ipanoita ihan pienestä lähtien (olin siis 7v ku sisko sai ensimmäisen lapsen) ja oon oppinu paljon tän 10 vuoden aikana lapsista. Kuitenkaaan tuskin ite tuun ikinä saamaan lapsia mun hermot ei varmaan kestäis ja noissa tädin mussukoissa on tarpeeks =)
21.03.2010 00.33
022248835_r
Nousiainen
Nemo kirjoitti:
vihaan lapsii.
dogs obsess about you as much as you obsess about them
21.03.2010 09.41
022168478_r
Lappeenranta
Nemo kirjoitti:
vihaan lapsii.

En oo ikin tajunnu mite joku voi __vihata__ lapsia.Jokainenhan on ollu joskus lapsi : D

love u
21.03.2010 09.53

Noh, mie rakastan lapsia. Toive olisi lapsia saadaa siinä 20 vuoden paikkeella, vaikka sitten 23 vuotiaana jos ei muuten. Itselläni on kurikassa serkkuperhe, asuvat lähellä isovanhempiani jonne menen aika usein lomalle.

Ihanaa olla jonkun suosiossa!

Näinpä, tosin välillä se on rasittavaa kun serkkuni (6 vuotta) matkii minua joka asiassa. :D Kun sain korvikset--->sekin halusi, jos juon jotain sekin haluaa sitä. Itselläni on myös terävä hammas (kuin vamppyyrillä, hah.), serkkunikin haluaisi. En malta odottaa, kun näkevät huulikoruni, toivottavasti se ei sitä ala haluamaan.

Muoks.// Itse haluaisin 3-4 lasta tai enemmän, mutta saa nähdä miten se tulee sitten menemään.

Muokattu viimeksi: 21.03.10 10.46
21.03.2010 10.42

En pahemmin pidä lapsista, enkä niitä tule koskaan hankkimaan. Vain nelijalkaiset vauvat ovat tervetulleita.

Juu, netti pätkäs niin sinne meni mun romani, mutta tossa se tiivistettynä..

21.03.2010 13.59
021511206_r
Forssa
Rosa kirjoitti:
Nemo kirjoitti:
vihaan lapsii.

En oo ikin tajunnu mite joku voi __vihata__ lapsia.Jokainenhan on ollu joskus lapsi : D

Jotkut ei vaan yksinkertaisesti tykkää lapsista, vaikkakin on itse ollut lapsi, niin ei se tarkoita, että niistä vanhempana enää tykkää.
21.03.2010 14.04
020894438_r
Oulu
En haluaisi koskaan lapsia, etenkään omia. En osaa kuvitella itseäni äitinä, vaikka voihan mielipiteeni vanhemmiten muuttua. No, eipä onneksi ole kovin ajankohtainen asia minulla.
Se on semmonen poika
21.03.2010 14.08
022168478_r
Lappeenranta
Nemo kirjoitti:
Rosa kirjoitti:
Nemo kirjoitti:
vihaan lapsii.

Jotkut ei vaan yksinkertaisesti tykkää lapsista, vaikkakin on itse ollut lapsi, niin ei se tarkoita, että niistä vanhempana enää tykkää.

Eihän niistä oo pakko tykätä,mut siis tarkota iha et mite voi vihata.Mutjoo jatkakaa.

love u
21.03.2010 14.13
019989472_r
Samaa mieltä monen muun kanssa, eli ei lapsia tänne. Olen jo monta vuotta ollut samaa mieltä, vaikken vielä ole edes täysi-ikäinen. En olisi hyvä äiti, eivätkä rutiinit kiinnosta minua, lapsi tuntuisi riippakiveltä, eikä se olisi kovin kiva sille lapsellekaan jos tuntisi olonsa epähalutuksi. Jos joku lapsista tykkää niin siitä vaan, ei mulla sitä vastaan mitään ole. Ainoat vaavat, joita mulla tulee olemaan on eläimet :D

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti