Lapset - Sivu 57 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

25.06.2016 17.12

Pikku neiti 3vko ja tiheän imukausi. Koettakaa kestää maitobaarit! :D Ehkä seuraava kerta on helpompi sitten. Pumppaillut olen maitoa pakkaseen asti ja sen verran tuttipulloa näyttänyt tuolle, että hyväksyy pullostakin maidon. Tai ainakin hyväksyi silloin, nyt en oo testannut vähään aikaan kun itse tuon kanssa oon 24/7 ja lähinnä kotona pyrin ruoka-aikaan olemaan. Tai syötän ennen lähtö ja heti sen jälkeen kun kotiin tullaan. Päivät alkavat olemaan hyvin rutiininomaisia ja koiratkin ovat hienosti ottaneet pienen vastaan, eivätkä tätä nykyään enää paljoa välitä. Haistelevat nätisti toista, ja ovat kyllä mukana vaipanvaihdossa ja muissa toimenpiteissä.

Äidinmaito on muuten hirveen jännä juttu! Meillähän meinasi silmät rähmiä ihan urakalla, mutta yhen päivän kun niitä putsailin äidinmaidolla vuoratulla vanulapulla, niin sen jälkeen ei oo rähmineet yhtään. Myös kuivat kohdat käsissä ja jaloissa paranivat äidinmaidolla. Napakaan ei oo sen jälkeen punoittanut kun mammaa laitoin topspuikkoon millä putsasin parina päivänä. :D

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti