Saunovat koiruudet - Sivu 3 (Koirat > Koirien hoitaminen)

01.12.2012 22.26
022496060_r
Elli kirjoitti:
Digi kirjoitti:

Meillä ei koirat sauno, koska en ole nähnyt tarvetta, tokkopa nuo siellä edes viihtyisivätkään. 

Koiraahan voi pitää saunassa, mutta vettä tulisi olla saatavilla ja koiran tulisi myös päästä halutessaan pois, ell. näin ilmaisi kun otettiin asia puheeksi. Joku oli kuulemma pitänyt koiraansa hyvillä mielin saunassa ja pitänyt aivan normaalina kun se läähättää raskaasti löylyjen vuoksi. Hyh, vaikeahan se on juuta tai jaata sanoa tilannetta näkemättä, mutta ei kyllä hyvältä kuullostanut ollenkaan. 

Ihan normaaliahan se on että koira läähättää saunassa, Ellikin läähättää vaikkei heitettäisi löylyä. Vaikka onhan se tietty eri asia jos oikein käristämällä käristää koiraansa.

Digi kuitenkin kirjoitti siitä, että koira läähättää raskaasti.

Netta taas ei malttaisi lähteä saunasta pois, mutta se hätistetään sieltä aina tietyn ajan kuluttua.

"Ja uskon et asiat tapahtuu ja sen huomaa kun jokin suuri eteen astuu."
01.12.2012 22.44
022232932_r

Porukoitten käppänät saunoo, varsinkin vanhempi niistä on ihan höntti saunoja. Niillä on oma paikka missä makaavat ja kuppi mistä tarjoova vettä. Sitten se nousee seisomaan paikallaan merkiksi että haluaa pois ja sit ne nostaa sen ja päästää pois. :D Kun joku kysyy et lähetäänkö saunaan niin saunakaverit on kyllä taatusti ekana jo paikalla! :D

<3 kku Foxter Star Leader "Toivo" -11, kku Profox Countryboy "Giro" -08, kkn Strozzavolpe Smart Apple "Nekku" -09 <3
01.12.2012 23.03
000078634_r

Itse olen kyllä pitänyt tapana viedä koiran pois saunasta heti, jos se ylipäätään alkaa läähättämään ja vesikuppi on tietenkin koko ajan lauteilla mukana. Juu ja tuo istumaan nouseminen on meilläkin merkkinä siitä, että koira haluaa pois. Mutta tuo toinen vaan ei välillä tahtoisi lähteä kulumallakaan.

02.12.2012 00.23
022615333_r

Minä itsehän en saunasta välitä, mutta Rubert jonottaa saunan ovella ja jos se on raollaan niin varmasti kiipeää ylälauteille ja vielä löylynheittäjän paikalle. Minä menen koiran mukaan saunaan, ei koira minun :D Löylyä en heitä koska istun vaatteet päällä sielä nii ei olis kovin mukavaa... Rubert ei myöskään lähde kulumallakaan pois sieltä, minun pitää pistää raja hommalle ja silloinkin joudun moneen kertaan komentanaan sitä pois saunasta.

"En puhu totuuksia niin paljon kuin voin, vaan siinä määrin kuin rohkenen." -Michel de Montaigne-

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti