Zooplus - Sivu 37 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

07.07.2013 20.53

En malta oottaa että tilipäivä koittaa ja saan tilata elukoille sitä sun tätä! (8

10.07.2013 19.48
022209740_r
Turku

Tämä kömmähdys nauratti meitä niin kovin että on ihan pakko kirjoittaa!

Tilasimme alkukuusta paketillisen märkäruokaa meidän kissoille. Koska zoopluspisteitä oli kertynyt mukavasti, päätimme "törsätä" niitä hieman. Olemme aika vaativia ja tarkkoja miten hyödynnämme kaiken "ylimääräisen", joten päätimme ottaa pisteillä Pedigreen Denta Stix Freshejä koiralleni (joka kylläkin asuu vanhempieni luona). Ajattelin että hei tuohan on hyvä, meidän 3kg Chihuahualle aina ostetaan tuota keskikokoa ja pilkotaan namuset pienemmiksi että herra ei pulskahda.
Ja eikun odotellaan.

Tänään kun paketti saapui, meillä oli vastassa yllätys. Kaikki tuotteet tuli mitä tilattiin, paketti oli mainiossa kunnossa jne. jne. mutta... nämä Pedigreen Denta Stixit olivat kokoa Maxi 25kg+. Kyllä alkoi naurattaa ajatus miedän pienestä Chihusta järsimässä selvästikin liian suurta namua!
Laitoimme viestiä heti aamusta ja saimme vastauksen tänään;

Hei -----,

Kiitos viestistäsi.

Olemme pahoillamme, mutta vaikuttaa siltä, että tilauksesi --- pakkausvaiheessa on ilmeisesti sattunut virhe ja sinulle on vahingossa lähetetty väärä tuote.

Peruimme tilaukselta Pedigree Denta Stix, 7kpl -palkkio zoopluspisteillä tuotteen jotta voisit käyttää pisteet uudelleen.

Vielä kerran pahoittelumme.

Olemme aina saaneet todella hyvää palvelua zooplussalta ja tämä oli vielä piste i:n päälle. Aivan mahtavaa, kurjaahan tämä on, mutta kämmähdyksiä käy ja ainahan nuokin halot voi pilkkoa meidän hauvalle sopiviksi. ;;)

"I am a biotic god. I think things -- and they happen! Fear me, lesser creatures, for I am biotics made flesh!"
10.07.2013 21.24
022259582_r
Uusikaupunki

Ohoh, ne tikuthan on chihun kokosia! :D Okei ei ihan, mutta mielikuvissani kyllä.. Ite oon just tilailemassa sitä häkkiä ja vuoriniittyheinää. :) Jotain putkiloita ja jyrsittävääkin meinasin ostaa, mut dangit ei oo just nyt varaa (vaikka halpoja ovatkin).

10.07.2013 22.48
022209740_r
Turku
Waah kirjoitti:

Ohoh, ne tikuthan on chihun kokosia! :D Okei ei ihan, mutta mielikuvissani kyllä.. Ite oon just tilailemassa sitä häkkiä ja vuoriniittyheinää. :) Jotain putkiloita ja jyrsittävääkin meinasin ostaa, mut dangit ei oo just nyt varaa (vaikka halpoja ovatkin).

Jep, paineltiin pakettia vähän että saisi osviittaa miten hervottomia ne on; kyllä se yksi tikku on melkein yhtä pitkä kuin meidän koira. ::D
"I am a biotic god. I think things -- and they happen! Fear me, lesser creatures, for I am biotics made flesh!"
12.07.2013 18.29
022659558_r
Luumäki
Minni kirjoitti:

En tiedä onko tästä aiheesta jo keskusteltu, mutta en nyt jaksa alkaa selaamaan tätä ketjua läpi. Mutta siis, olin äsken tekemässä Zooplussalle tilausta, ja ostoskorissa oli sellainen ikkuna jossa luki että tilausten pitää maksaa yli 29,00 euroa. Jos tilaus alitti ton summan, niin en päässyt siihen tilauksenmaksamisvaiheeseen. Siis koska ja miksi ihmeessä tollanen käytäntö on tullut voimaan?? En saa tilauksiani mitenkään yli 30 euroon ja ei kauheasti kiinnostaisi joka kerralla tilailla mitään turhaa krääsää että toi summa täyttyis.

Oliko toi oikeesti joku viallinen juttu vai onko tollanen käytäntö nykyään voimas? Ja jos on niin miksi ihmeessä tollanen on keksitty, tuskin Zooplus nyt ihan vararikon partaalla on? 

Mie oon ihmetelly ihan samaa! Ärsyttää kun tulee ostettua vain satunnaisia asioita tuolta. Meille ku koira ruoat ja kanin ruoat tulevat aivan muualta, kun saadaan halvemmalla.

Nyt haluaisin lunastaa noita pisteitä jota oon kerryttäny tosi pitkään. Niin niillä saan kamalasti tuotteita jo ilmaiseksi. Sen lisäks pitäis sitte vielä ostaa 30e jotain. huh huh. >___> Inhottaa kon tykkäsin zooplussan hintatasosta joidenkin tuotteiden kohalla, ja ostin esim koiranlelut yms täältä.

Nyt pitää yrittää saada kavereita tekemään kimppaostoksia tms. et saa tuon 30€ täyteen.

13.07.2013 10.18
022209740_r
Turku
Shuuka kirjoitti:
Minni kirjoitti:

En tiedä onko tästä aiheesta jo keskusteltu, mutta en nyt jaksa alkaa selaamaan tätä ketjua läpi. Mutta siis, olin äsken tekemässä Zooplussalle tilausta, ja ostoskorissa oli sellainen ikkuna jossa luki että tilausten pitää maksaa yli 29,00 euroa. Jos tilaus alitti ton summan, niin en päässyt siihen tilauksenmaksamisvaiheeseen. Siis koska ja miksi ihmeessä tollanen käytäntö on tullut voimaan?? En saa tilauksiani mitenkään yli 30 euroon ja ei kauheasti kiinnostaisi joka kerralla tilailla mitään turhaa krääsää että toi summa täyttyis.

Oliko toi oikeesti joku viallinen juttu vai onko tollanen käytäntö nykyään voimas? Ja jos on niin miksi ihmeessä tollanen on keksitty, tuskin Zooplus nyt ihan vararikon partaalla on? 

Mie oon ihmetelly ihan samaa! Ärsyttää kun tulee ostettua vain satunnaisia asioita tuolta. Meille ku koira ruoat ja kanin ruoat tulevat aivan muualta, kun saadaan halvemmalla.

Nyt haluaisin lunastaa noita pisteitä jota oon kerryttäny tosi pitkään. Niin niillä saan kamalasti tuotteita jo ilmaiseksi. Sen lisäks pitäis sitte vielä ostaa 30e jotain. huh huh. >___> Inhottaa kon tykkäsin zooplussan hintatasosta joidenkin tuotteiden kohalla, ja ostin esim koiranlelut yms täältä.

Nyt pitää yrittää saada kavereita tekemään kimppaostoksia tms. et saa tuon 30€ täyteen.

Me aina ostetaan tuotteita "varastoon" kun ei meinaa tulla summa täyteen. ::) Summan saa helpommin kansaan kun ajattelee, että juuri nyt ei ole tarvetta tälle mutta 2kk päästä on. Esimerkiksi.
En nyt tuputa kenellekään pakko-ostoa, mutta tuolla näkökulmalla saa helpommin summan sopivaksi.
13.07.2013 18.39
022659558_r
Luumäki
Minni kirjoitti:

Me aina ostetaan tuotteita "varastoon" kun ei meinaa tulla summa täyteen. ::) Summan saa helpommin kansaan kun ajattelee, että juuri nyt ei ole tarvetta tälle mutta 2kk päästä on. Esimerkiksi.
En nyt tuputa kenellekään pakko-ostoa, mutta tuolla näkökulmalla saa helpommin summan sopivaksi.

Joo mie ymmärrän tuon. ja se on ihan fiksua. :3 Me ostetaan esim koiran ruokaa 70kg kerralla. ja pupujen ruokaa 40kg kerralla. saa monesti alennuksia niistä paikoista ko ostaa isoja eriä. Ja aina kellariin mahtuu.

Se vaan just että ko ostan pupuille esim tunnelin, niin en viitsi ostaa tunneleita tai leluja varastoon. : D Kun kaikki mitä ostan zooplussasta on semmosia ostoksia jotka kestää pitkään. Heinääkään kun ei osteta ko saa pellosta. :I 

Ainoa mitä toki keksisi ostaa "varastoon" on kissan hiekka. Pitäisi katsoa vaan että onko yhtään halvempaa tuolla. Ja pitää olla hajustamaton ko ne hajustetut haisee aivan kamalalta. : D

13.07.2013 20.51
022209740_r
Turku
Shuuka kirjoitti:
Minni kirjoitti:

Joo mie ymmärrän tuon. ja se on ihan fiksua. :3 Me ostetaan esim koiran ruokaa 70kg kerralla. ja pupujen ruokaa 40kg kerralla. saa monesti alennuksia niistä paikoista ko ostaa isoja eriä. Ja aina kellariin mahtuu.

Se vaan just että ko ostan pupuille esim tunnelin, niin en viitsi ostaa tunneleita tai leluja varastoon. : D Kun kaikki mitä ostan zooplussasta on semmosia ostoksia jotka kestää pitkään. Heinääkään kun ei osteta ko saa pellosta. :I 

Ainoa mitä toki keksisi ostaa "varastoon" on kissan hiekka. Pitäisi katsoa vaan että onko yhtään halvempaa tuolla. Ja pitää olla hajustamaton ko ne hajustetut haisee aivan kamalalta. : D

On hyvät valikoimat kissanhiekkaa, hajustettuja ja hajustamattomia, ja ainakin minun mielestä hintaluokka on about sama kuin esim. Mustissa ja Mirrissä, ellei jopa halvempi. Jotkut merkit ovat paljon tuntemattomampia suomessa, mutta toisaalta kokeilemallahan se selviää. Mekin ostettiin sokkona hiekkaa, ja nyt odotellaan että vanha tulee käytettyä pois. ::3
Kimppatilaukset on aina kanssa hyviä, ja jos kaveripiirissä ei ole ketään joka tarvitsisi jotain niin eiköhän perhetutuista löydy joku joka voisi lähteä mukaan kokeilemaan! ::3
16.07.2013 22.33
022388387_r
Seinäjoki
Nita kirjoitti:

^ Sinne joku aika sitten tuli tuo minimitilausraja ja mun mielestä on ihan hemmetin hyvä että se on tullu. Se tuli lähinnä sen takia, että on ihan turhaa ulkomailta lähettää suomeen alle tuon summan sisältäviä paketteja. Toisaalta tuo summa vois olla hieman vähempi, esim. 20€, mutta mulle se on ihan se ja sama koska mä tilaan aina vähintään 40€ edestä kamaa tuolta.

No totta, toi käytäntö on kyllä hyvä ja säästää varmaan nois kuljetuksis aika hyvin kun nyt kaikki ei tilaile yksitellen tyyliin yhtä leluhiirtä kissalle ulkomailta asti. Mutta  toi minimisumma vois kyllä tosiaan olla vähän pienempi, just joku parikymppiä. Mutta toisaalta kun tilaa vaan ruokaa vähän enemmän kerralla niin siinähän toi kolmekymppiäkin täyttyy.
07.08.2013 00.30

Kuinka nopeesti teillä on sähköpostiin tullu viestiä siitä kun ootte tilauksen maksanu? Eli siis jotain ilmotusta siitä että se on vastaanotettu yms. Kun tosiaan itse tilauksen maksoin lauantaina enkä vieläkään oo saanu minkäänlaista viestiä säpöön.

07.08.2013 00.45
000106829_r

Mulle tuli samana päivänä ilmoitus tilauksen vastaanotosta ja ohjeet maksua varten. Kun maksu näkyi heidän tilillään, niin lähettivät toisen sähköpostin missä ilmoittivat tuotteiden siirtyneen pakkaamoon.

07.08.2013 01.17

Mullekkin tuli tilausten vastaanotosta viesti, mutta ei ole tullut viestiä siitä, että ovat saaneet maksun jonka maksoin pankkisiirtomaksulla :/

Muokattu viimeksi: 07.08.13 01.17
07.08.2013 02.06
000106829_r
Maksun siirron kanssa voi kestää jonkin aikaa pankista riippuen. Muistitko maksuvaiheessa laittaa tilaus-/asiakasnumerosi ja nimesi viestikenttään? Jos huomenna ei ala kuulumaan, niin laita viestiä asiakaspalveluun :)
07.08.2013 10.39

Ei siihen tarvii omaa nimeä laittaa, riittää ku laittaa viestikenttään vaan sen tilausnumeron ;)

Mutta, pankkisiirrolla maksettaessa voi kestää jopa 5 päivää ennen ku se maksu siellä näkyy, eli en todellakaan olis huolissani. Ne laittaa sitte sieltä s-postia ku ovat laittaneet paketin kuljetukseen. Tuon takia mä aloin maksamaan kortilla suoraan, koska sillä maksettaessa paketti lähtee matkaan samana päivänä tai viimeistään seuraavana.

Koira on ystävä, jonka voi ostaa rahalla.
07.08.2013 11.17
022182665_r
Vantaa

Minulla mennyt aina pari arkipäivää pankkisiirrolla kun maksu on mennyt heille perille.

Tein tilauksen perjantaina 2.8. ja tiistaina 6.8. lähettivät tilauksen.

Muoks. Ja oma pankki on Aktia

Muokattu viimeksi: 07.08.13 11.19
07.08.2013 12.30
022209740_r
Turku

Kannattaa myös tsekkailla zooplussan sivuilla "Tilaukset" kohdasta tilauksen tilaa, siellä voi lukea esim. odottaa maksua. Joskus meilläkin on kestänyt maksun siirtyminen tilille tuskallisen kauan, joskus menee samana päivänä.

07.08.2013 13.13

Minun olisi tarkoitus ostaa kaneille muutamia juttuja uusiin, syksyllä tehtäviin häkkeihin Zooplussalta, ja vertailin tänään huvikseni hintoja .fi- ja .com-puolilla. Suomenkielisiltä sivuilta ostokseni maksaisivat yhteensä n. 104€, ja englanninkielisiltä sivuilta vain 60€.. Ei ole varmaan vaikea arvata että kummalta sivustolta tilaan kamani about kuukauden päästä :D Postitukset maksavat jopa huimat 6,90€, joten ei kirpaise todellakaan pahasti.

Kenties tilaan samalla jotain kivaa koirillekin!

The more I get to know people, the more I like my dogs.
08.08.2013 09.45
022209740_r
Turku

Onkohan kenelläkään kokemusta .de -puolelta tilaamisesta? Olisi nimittäin aika hyviä kokeilupakkauksia joita ei tuola .fi tai .com -puolilla ole.

08.08.2013 11.46

Ei ne lähetä .de puolelta suomeen tilauksia.

08.08.2013 12.10

hiihihii viime viikolla laitoin zooplussaan tilauksen ja nyt kävin kattoo nii se on eilen tullu suomeen! jokohan se ois tänään tai huomenna mulla näpeissä :----)))

08.08.2013 16.58

Jee, meiän paketti tuli tänään! Ostin kaks manttelia Vauhdille, totta kai tosi isoja mutta menkööt. :D Ostin myös 20 metrin hihnan ja kaneille heinätelineen.

10.08.2013 13.57

Miten noi zooplussapisteet oikeen menee? Nyt vasta viimeviikolla huomasin tuommosenkin tuola kun tilausta tein mutta en ihan ymmärrä tuota että miten niitä nyt sitten käytetään? Samoin kahden viimevuoden plussapisteet on käyttämättä mutta missään ei näy mitään ns. yhteissaldoa sille että miten paljon noita pisteitä on tai että voinko ylipäätään enään edes hyödyntää noita parin viimevuoden pisteitä? Selittäkää joku fiksumpi mulle että miten toi homma toimii, jotenkin kauheen sekava koko pistehomma enkä ihan ymmärrä miten noi käytetään :C

(ノ◕ヮ◕)ノ *:・゚✧ i dont even care anymore
10.08.2013 15.26
022209740_r
Turku

Kun kirjaudut omille sivuille, siellä on otsakkeena "Ansaitse palkkioita & muuta", josta sitten pääsee sinne palkkiokauppaan. Palkkiokaupan sivulla (kun olet kirjautuneena sisään) lukee oikealla sivussa paljonko on pisteitä, ja milloinka pisteet vanhenee.
Sieltä sitten voi laittaa tuotteita ostoskoriin, joita ostat zoopluspisteillä. Palkkiokaupan sivulla lukeekin ns. käyttöohjeet tarkemmin.

Itsekään en oikein ymmärrä tuota zooplusPisteet -tili otsakkeen yleiskatsausta, helpoitenhan nuo näkee sieltä palkkiokaupan sivulta.

10.08.2013 15.40

Ai se onkin noin yksinkertanen :D Kiitos!

(ノ◕ヮ◕)ノ *:・゚✧ i dont even care anymore
24.09.2013 10.08
022209740_r
Turku

Kuulkaahan te viisaammat, onko zooplussalla vielä se suuruusale käytössä? Mitä, 5% yli 100€ ostoksista tms. kun en löydä sitä mistään.

24.09.2013 10.25
022182665_r
Vantaa

Ei ainakaan minulla ole ollut mitään alennuksia yli 100e ostoista.

24.09.2013 11.10
022209740_r
Turku

Muistaakseni se oli joku kuponkikoodi jonka voi käyttää... taisi olla vain tietyn ajan, tahi käytettävissä ensimmäisen kerran kun ylittää 100€?

edit. nevermind, löysin!
http://www.zooplus.fi/content/stockup

Muokattu viimeksi: 24.09.13 11.13
24.09.2013 16.34
021417133_r

Kyllä tuo on käytössä joka kerta kun tilaa yli 100 euron arvosta. .fi sivustolla se on Varastoi-koodi ja .com puolella tuo Stock-up-and-save

24.09.2013 17.58

Joo sen koodin joutuu ihan itse laittaa sinne koodikenttään, ei ne itsestään tule ne alennukset :) 3% saa alennusta yli 100€:n tilauksista.

24.09.2013 23.00
000103884_r

Hei minä tein lauantaina Zooplussaan tilauksen, maksoin samantien verkkopankissa. Maksu ei tietenkään viikonloppuna kirjautunut sinne, mutta ihmetyttää kun ei ole kirjautunut vieläkään ja toimituksentilassa lukee vain ''odottaa maksua''... 

Eli kysyisin muilta verkkopankissa maksaneilta kokemuksia, onko mennyt monta päivää että maksu on kirjautunut sisään. Tuli kuitenkin tilailtua reilulla satasella niin alkaa jo huolestuttaa kun mitään ei tapahdu.

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti