Zooplus - Sivu 38 (Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu)

24.09.2013 23.47
022182665_r
Vantaa
Nita kirjoitti:

Joo sen koodin joutuu ihan itse laittaa sinne koodikenttään, ei ne itsestään tule ne alennukset :) 3% saa alennusta yli 100€:n tilauksista.

Aijaa, kiva tietää.. :D

24.09.2013 23.49
022182665_r
Vantaa
Hinnni_ kirjoitti:

Hei minä tein lauantaina Zooplussaan tilauksen, maksoin samantien verkkopankissa. Maksu ei tietenkään viikonloppuna kirjautunut sinne, mutta ihmetyttää kun ei ole kirjautunut vieläkään ja toimituksentilassa lukee vain ''odottaa maksua''... 

Eli kysyisin muilta verkkopankissa maksaneilta kokemuksia, onko mennyt monta päivää että maksu on kirjautunut sisään. Tuli kuitenkin tilailtua reilulla satasella niin alkaa jo huolestuttaa kun mitään ei tapahdu.

Muutama arkipäivä on mennyt että rahat näkyvät heidän tilillään ja sitten lähettävät tilauksen.

Sinulla on nyt siis mennyt vasta pari arkipäivää, joten eiköhän lähetä huomenna tai torstaina tilauksen, luulisin :)

Muokattu viimeksi: 24.09.13 23.50
25.09.2013 00.07
000103884_r

No hyvä juttu, kiitos. Ompa huojentavaa kuulla että ei ole kyse mistään kusetus firmasta. :)

25.09.2013 00.10
022182665_r
Vantaa

Jos ei torstaina tai viimeistään perjantaina ole lähettänyt tilausta niin laita asiakaspalveluun viestiä. Mutta uskon kyllä että lähettävät tilauksen piahkoin. Yleensä kun oon itse tehnyt tilauksen viikon alussa niin ovat lähettäneet to tai pe :)

25.09.2013 15.40
000103884_r

Joo tänän oli tullut sähköpostiin viesti et tilaus on lähetetty! :)

25.09.2013 21.41

Verkkopankissa maksaessa menee se muutama päivä ennen kun maksu näkyy. Eli ei tosiaan pidä pelästyä jos ei ole lähettäneet pakettia parin päivän sisään maksusta :) Rauhassa ku aina odottaa ni kyllä ne lähettää kun maksu näkyy heillä.

Koira on ystävä, jonka voi ostaa rahalla.
03.10.2013 11.07

http://www.petsie.fi/pets/220718-taavi-novascotiannoutaja/pictures/22348133

Olen nyt muutaman kerran ottanut toimituksen DPD:n kautta ja ei voi olla kuin tyytyväinen. Paketit tulevat nopeammin (4 päivässä, Itellan/DHL:n kanssa meni aina reilu viikko) ja ne toimitetaan aikalailla samaan kellonaikaan (9-10 välillä). Lisäksi välttyy siltä isojen pakettien postista kotiin raahaamiselta, kun DPD:n kuski kantaa ne ovelle asti.

Nyt oli ensimmäisen kerran tullut vähän kolhuja matkalla ja yksi kissanruokavuoka oli aikamoisessa solmussa.

03.10.2013 14.34
022209740_r
Turku
Max kirjoitti:

http://www.petsie.fi/pets/220718-taavi-novascotiannoutaja/pictures/22348133

Olen nyt muutaman kerran ottanut toimituksen DPD:n kautta ja ei voi olla kuin tyytyväinen. Paketit tulevat nopeammin (4 päivässä, Itellan/DHL:n kanssa meni aina reilu viikko) ja ne toimitetaan aikalailla samaan kellonaikaan (9-10 välillä). Lisäksi välttyy siltä isojen pakettien postista kotiin raahaamiselta, kun DPD:n kuski kantaa ne ovelle asti.

Nyt oli ensimmäisen kerran tullut vähän kolhuja matkalla ja yksi kissanruokavuoka oli aikamoisessa solmussa.

Pakko kommentoida, että meilläkin on nyt pari kertaa saaneet DPD toimittamat paketit vähän turpaansa; vihreä nyöri on vähän mennyt pakettien sisään ja purkki/paketti on ollut rutussa, mutta ei tämä vedä vertoja sille, millaisessa kunnossa ollaan paketit saatu DHL + Itellan käsittelyn jälkeen. Tosin jos jokin rikkoutuu, zooplussa kyllä hyvittää tapaukset, tosin jos purkista ei mitään tursua ja ruokaa voi syöttää, ei minua ainakaan haittaa jos se on vähän "elämää nähnyt".
Vaihdettiin DPD koska paketit tulevat kotiovelle kuten sanoit, ja koska kerran DHL + Itellan toimittamassa paketissa on ollut ihan reikä. Siis sellainen, mistä pienemmät ruokapurkit olisivat tippuneet ulos, eli onneksi zooplus oli pakannut paketin hyvin!
Eikä ainakaan meidän posti suostu toimittamaan pakettia ovelle vaikka olisit siitä maksanut, eli jos se painaa sen 30kg ni sitten saat roudata sen yksin kotiin (meidän postinjakaja tuo postit sellaisessa vauvanrattaiden näköisessä hökkelissä). Tai jos haluat se kotiinkujetuksen niin saat kyllä maksaa siitä...
"I am a biotic god. I think things -- and they happen! Fear me, lesser creatures, for I am biotics made flesh!"
03.10.2013 15.04

Juu, kyllä se vuoka oli onneksi ihan ehjä! Tuuri käynyt, ei olisi välttämättä niin mukavaa, jos muut ostokset olisivat olleet kalkkunapateen tuhrimia ja hajustamia :D

Meillä oli muuten DHL:n/Itellan kanssa monesti (aina?) paketeista tuo vihreä naru pureutunut sisään.

Muokattu viimeksi: 03.10.13 15.05
03.10.2013 15.09
022182665_r
Vantaa

Mie oon aina tilannut vaan DHL/Itellan kautta, nytkin on tilaus tulossa sen kautta, tuodaan kyllä ovelle saakka mutta jos et ole kotona niin saa roudata postista. En oo vielä uskaltanut tuota DPD:tä kokeilla mut ens kuussa varmaan vois jos muillakin sen kanssa suht hyviä kokemuksia.

03.10.2013 16.26
000060849_r

Olemme tilanneet kissoille leluja.yms zooplussasta yli 47€ tilauksista ilmainen toimitus. www.zooplus.fi

03.10.2013 18.35
022209740_r
Turku
Coco kirjoitti:

Mie oon aina tilannut vaan DHL/Itellan kautta, nytkin on tilaus tulossa sen kautta, tuodaan kyllä ovelle saakka mutta jos et ole kotona niin saa roudata postista. En oo vielä uskaltanut tuota DPD:tä kokeilla mut ens kuussa varmaan vois jos muillakin sen kanssa suht hyviä kokemuksia.

Mekin otimme ensimmäisillä kerroilla DHL + Itellan koska ei ole ollut kokemuksia DPD palveluista. Mutta kyllä sitä tekee mieli kokeilla ihan sokkona kun saa lähes joka kerta raahata paketit itse kotiin vaikka kotiinkuljetus sisältyy siihen, mitä olet maksanut.
Meillä ei ole ikinä tuotu pakettia kotiin DHL + Itellan toimesta. Meille on aina kolahtanut muun postin mukana saapumisilmoitus. Toisaalta Hyvinkäällä asuessa paketti tuotiin kotiin, että en sitten tiedä onko tämä vain ylioppilaskylän syrjintää kun täällä ei koskaan ole näkynyt minkäänlaista kuljetusvälinettä, mihin sais muuta kuin paperista postia.

Mutta nämähän ovat kaikki yksilöllisiä kokemuksia, itse en vain luota Itellan tapaan hoitaa pakettien kuljetuksia/toimituksia, enkä kyllä ole tavannut ainuttakaan hymyilevää Itellan virkailijaa. ;;)
"I am a biotic god. I think things -- and they happen! Fear me, lesser creatures, for I am biotics made flesh!"
03.10.2013 18.42

Hei, tietääkö kukaan ulkomaalaisia nettikauppoja, josta saisi halvemmalla mm. ohennus-ja trimmaussakset?

03.10.2013 20.01
Vanille kirjoitti:

Meillä ei ole ikinä tuotu pakettia kotiin DHL + Itellan toimesta. Meille on aina kolahtanut muun postin mukana saapumisilmoitus. Toisaalta Hyvinkäällä asuessa paketti tuotiin kotiin, että en sitten tiedä onko tämä vain ylioppilaskylän syrjintää kun täällä ei koskaan ole näkynyt minkäänlaista kuljetusvälinettä, mihin sais muuta kuin paperista postia.

Ei meillekään ikinä edes yritetty tuoda pakettia, vaan suoraan jätettiin saapumisilmoitus.

03.10.2013 21.28

mulla ei oo ollu kyllä ainakaan ongelmia DHL / Itellan kanssa. Aina on tuotu paketti kotiovelle (paitsi kerran jolloin oli joku kesätyöntekijä), eikä mitään moitittavaa. Kerran on paketti ollut hajalla kun se tuotiin, mutta yhdessä postimiehen kanssa listasta tarkistettiin et varmasti kaikki tilatut tuotteet on tallella. Ja olihan ne. Muuten ei mitään moitittavaa jos Itella tuo sen paketin.

Ja yhden ainoan kerran on itse Zooplus töpännyt ja olen sentään monen monta kertaa tuolta tilannut. Yhden ainoan kerran on yksi tuote puuttunut paketista, josta sain korvauksen, eli rahat siitä tuotteesta takas.

09.10.2013 12.29

Me - isä oikeastaan, ollaan tilattu Zooplussasta:

Raapimispuu 

Peti

• Kaksoisruokakuppi / Kaksoisruokakuppi

Palloja

Leikkirata

Tunneli

• Raapimistoukka "Toukkis" / http://www.petsie.fi/pets/259179-max-tulossa-kotikissa/pictures/22350172

Jouluna suunnitellaan raapimistynnyrin ostoa huoneeseeni.

Muokattu viimeksi: 20.10.13 08.40
http://maxjaciru.blogspot.fi/ ••• http://maxjaciru.suntuubi.com/
09.10.2013 22.02

Itse olen tilannut kissoille paljonpaljon tavaraa (ruokaa, raapimispuu, kissanhiekkaa, leluja....) Zooplussalta ja voin sanoa, että olen tyytyväinen Zooplussaan. Tilaan jatkossakin sieltä ruuat ja muut tavarat, kun on halpaa ja tulevat suoraan kotiovelle asti, käytössä DPD.

Yhden ainoan kerran on tullut paketin kanssa ongelmia. Vaikka paketti oli kaupungissa, missä asun, se ei tullut meille moneen päivään. Pakettia ei oltu edes yritetty toimittaa. Odotettuani pari-kolme päivää, yritin ottaa yhteyttä DPD:hen sähköpostilla. Kukaan ei vastannut sieltä päivään, joten yritin soittaa. Ei vastausta. Päätinpä sitten ottaa yhteyttä Zooplussaan, että pakettia ei ole vieläkään näkynyt ja he ottivat samana päivänä yhteyttä DPD:hen. Pari tuntia sen jälkeen DPD:n postimies soittaa minulle, että voiko tuoda paketin. Vastaus sähköpostiin DPD:ltä tuli päivä sen jälkeen, kun sain paketin itselleni. Tuolloin en ollut kyllä tyytyväinen DPD:n asiakaspalveluun, itse kun satun vielä sellaisissa asiakaspalvelutöissä olemaan, joissa ei suvaita tuollaista käytöstä asiakkaita kohtaan. En kuitenkaan halunnut DHL + Itellan kautta pakettia tilata jatkossa, koska mahdollisuutta hakea 20-30kg pakettia postista ei ole. Seuraavan kerran, kun tilasin Zooplussalta, DPD:ltä soitettiin kännykkääni ennen kuin paketti toimitettiin kotiovelle ja sieltä soitetaan edelleen.

Sen jälkeen ei ole mitään ongelmia Zooplussan kanssa ollut. Paketit tosin ovat välillä hieman elämää nähneet, mutta kertaakaan ei ole ollut mitään mennyt rikki *koputtaa puuta*. Tyytyväinen asiakas siis olen, nytkin on kaksi pakettia matkalla tänne. :)

09.10.2013 22.22
022655564_r
Vantaa

Meille tulee vähän yli 20kg painava paketti huomenna tai perjantaina :)

19.10.2013 19.07
022705507_r

Ensi viikon aikana laitan ensimmäistä kertaa tilausta Zooplussalle (kissoille ruokia, leluja, mahdollisesti jotain muutakin). Nyt täytyy toimitukseen liittyviin asioihin perehtyä kunnolla, aiemmin kun luin niin meni pää ihan pyörälle :D No, tilaukseen osallistuu toinenkin henkilö niin luulisi ymmärtävän, jos jotain epäselvyyttä minulla jää. Zooplussalta varmasti tulee jatkossa kissanruoat ja muut tarpeelliset tilattua, niin hyvä valikoima on kissojen tarvikkeita.

19.10.2013 20.34
Meille saapui eilen 30 kiloa ruokaa ;)
20.10.2013 08.38
Iskä tilasi eilen Zooplussalta raapimistynnyrin ja samana päivänä tilattiin mummin kissoille uusi puu ^^ Saa nähdä, kumpi tulee ensin vai tulevatko samaan aikaan. Me käytetään aina Itellaa, koska se on meille tutuin. Postimies tuo aina sen laatikon ovelle, mutta yleensä sellaiseen aikaan että emme ole kotona niin sitten postimies jättää lapun ja heivaa laatikon Postion, joka ei ole kaukana (:
http://maxjaciru.blogspot.fi/ ••• http://maxjaciru.suntuubi.com/
20.10.2013 11.32
022209740_r
Turku

DHL + Itella on saanut palstoilla enemmän närää, sillä eivät aina toteuta kotiinkuljetusta, joten auto on pakollinen jos tilaat paketin joka painaa jotain 30kg, ellet sitten tykkää bodata. ;;) Niitäkin tapauksia on, jotka saavat moitteetonta palvelua Itellalta, tiedä sitten onko ihan paikkakuntakohtaista miten heillä toimitaan, joten tässä mennään aika arpapelillä.
DPD toimittaa kotiin, heidän kanssa myös sovitaan uusi toimitusaika jos "alkuperäinen" ei toimi. Harvemmin olen lukenut/kuullut pahaa DPD:stä, mutta varmasti niitäkin on, eli tässä pitää vähän lukea kokemuksia ja päättää itse, minkä sitten uskaltaa valita.

Eli kannattaa laittaa siihen toimitusosoitteen kohdalle se puhelinnumero, molemmissa tapauksissa, että saavat vastaanottajan kiinni. ::)

07.11.2013 20.10

Onko teillä millaisia kokemuksia rikkinäisten tuotteiden hyvittämisestä? Tänään tuli Zooplussalta taas paketti ja yllätysyllätys tilaamani Furmasterin terä oli irronnut ilmeisesti laitteen jäätyä kiipeilypuun paketin painon alle tms. Otin tuosta muutamia kuvia, mutta liimasin terän pikaliimalla kiinni kun oli kiire päästä käyttämään sitä, Unnalla on TAAS karvanlähtöaika. Toistaiseksi näyttää toimivan mutta kannattaako laittaa asiakaspalveluun palautetta, onko mahdollisuutta saada rahoja takaisin vai vaativatko noin pienen tuotteen palautusta (mikä ei varmaan onnistu kun kuitenkin jo sen liimasin paikoilleen)? Edellisessäkin paketissa oli pahvinen namipaketti nameineen ihan murskaantunut kiipeilypuun alle, mutta enpä tajunnut ottaa kuvia saati palautettakaan laittaa.

07.11.2013 20.12
Unna kirjoitti:

Onko teillä millaisia kokemuksia rikkinäisten tuotteiden hyvittämisestä? Tänään tuli Zooplussalta taas paketti ja yllätysyllätys tilaamani Furmasterin terä oli irronnut ilmeisesti laitteen jäätyä kiipeilypuun paketin painon alle tms. Otin tuosta muutamia kuvia, mutta liimasin terän pikaliimalla kiinni kun oli kiire päästä käyttämään sitä, Unnalla on TAAS karvanlähtöaika. Toistaiseksi näyttää toimivan mutta kannattaako laittaa asiakaspalveluun palautetta, onko mahdollisuutta saada rahoja takaisin vai vaativatko noin pienen tuotteen palautusta (mikä ei varmaan onnistu kun kuitenkin jo sen liimasin paikoilleen)? Edellisessäkin paketissa oli pahvinen namipaketti nameineen ihan murskaantunut kiipeilypuun alle, mutta enpä tajunnut ottaa kuvia saati palautettakaan laittaa.

mie tilasin kesällä kaks posliinikuppia+telineen sieltä ja toinen niistä kupeista oli rikki. Lähetin vaan s-postilla kuvan rikkinäisestä kupista niin ne lähetti mulle kokonaan uuden setin :)
http://toffeakita.blogspot.fi/
07.11.2013 20.34
Toffe kirjoitti:
mie tilasin kesällä kaks posliinikuppia+telineen sieltä ja toinen niistä kupeista oli rikki. Lähetin vaan s-postilla kuvan rikkinäisestä kupista niin ne lähetti mulle kokonaan uuden setin :)

Kiitos tiedosta! Laitoinpa itsekin, katsotaan miten käy. :)

07.11.2013 21.59
022209740_r
Turku

Meilläkin on mennyt kerran kiipeilypuun osa poikki. Viestiä vaan kehiin ja saatiin hyvitys. "Pahimmassa" tapauksessa kannattaa ottaa kuva talteen! ::3

07.11.2013 22.05

Yleensä eivät vaadi lähettämään takasin, vaan saa joko uuden tilalle taikka tuotteesta rahat takas. Kuva kannattaa aina ottaa jos vaan mahdollista ja laittaa kuvaa näytille.

08.11.2013 13.42

Jees, sieltäpä tulikin jo vastaus ja nopsasti rahat takaisin. Kiitos avusta! 

Tässä olikohan tällä viikolla tuli sähköpostiin joku asiakaskysely ja sitäkin kautta laitoin jo viestiä että voisivat parantaa tuota pakkausmenettelyä. Luulisi jo maalaisjärjen sanovan että pieni tavara rikkoontuu helposti ison 30 kilon kiipeilypuupaketin alla, varsinkin jos ympärillä ei ole mitään suojaa. Laittaisivat ne pienet tavarat vaikka omiin pikkulaatikoihin kuplamuovin kanssa tai jotain niin olisi edes vähän suojaa, kun ei nuo postipojat varmasti kovinkaan hellästi niitä kuljetuksia käsittele. 

08.11.2013 14.24
022209740_r
Turku
Unna kirjoitti:

Jees, sieltäpä tulikin jo vastaus ja nopsasti rahat takaisin. Kiitos avusta! 

Tässä olikohan tällä viikolla tuli sähköpostiin joku asiakaskysely ja sitäkin kautta laitoin jo viestiä että voisivat parantaa tuota pakkausmenettelyä. Luulisi jo maalaisjärjen sanovan että pieni tavara rikkoontuu helposti ison 30 kilon kiipeilypuupaketin alla, varsinkin jos ympärillä ei ole mitään suojaa. Laittaisivat ne pienet tavarat vaikka omiin pikkulaatikoihin kuplamuovin kanssa tai jotain niin olisi edes vähän suojaa, kun ei nuo postipojat varmasti kovinkaan hellästi niitä kuljetuksia käsittele. 

Joo eivät ne oikein hellästi niitä käsittele. Meillä on usein se pakkausnaru porautunut laatikon sisälle - ja tietenkin on kun kantavat siitä ja laatikot painaa sen 30 - 50kg.
Ehkä asiakaskyselyn jälkeen tulee parannusta?
08.11.2013 14.29

Toi pakkaaminen sais olla vähän parempi, mut mulla ei oo koskaan ollu mitään ongelmia. Pakkausnaruja ei oo mun paketeissa enää aikoihin ollu (en tosin tiedä laittaako ne pakkausnaruja vaan isoihin paketteihin...), vaan mun kaikki paketit on niitattu tiukasti kiinni.

Esim. just toi että niitä tavaroita laitetaan sinne hujan hajan ja ne kaikki heiluu siellä puolelta toiselle ja liftaantuu toisten tavaroiden alle. Noh, tarpeeks moni kun laittaa pakkaustavasta palautetta ni luulis jotain tekevän asian eteen :)

Kommentointi on sallittu vain sisäänkirjautuneille henkilöille

Logo-labyrintti